Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2021, 18:22Maar maken we nu echt een punt van een speler die geirriteerd is (en meer) dat hij niet speelt? Zelfde als die wissels: het is van alle tijden, het gebeurt overal en altijd. Maar schijnbaar leeft er een Duitse haat die alles tot een groot punt.
Zo is dat. Sterker nog, je zou eigenlijk iedereen effe zo'n kutwissel moeten geven en kijken wie er niet klaagt, die kun je dan met een gerust hart de selectie uitgooien: geen winnersmentaliteit.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
ShovingNE2
Site Admin

Precies.

En wat is het belang dat sommigen zich laten lenen om nieuws naar buiten de brengen wat onrust veroorzaakt binnen de club.

Welke supporter doet zoiets? Volle bak in de race voor de tweede plaats. Belangrijk voor de toekomst van de club.

Laat ik het zo zeggen: 'de club bovenaan' mogen ze nooit meer meezingen. Want de club staat niet bovenaan. Dan staat een vijfde collone en eigen ego bovenaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ailon
Vedette

Menno1 wrote: 30 Apr 2021, 16:31 Niks ten nadele van Ailon, die is ook alleen maar de messenger. Maar niet alles wat zijn bron zegt hoeft perse waar te zijn. No offense.
No offense taken :-)
Maar het hoeft niet altijd één bepaalde bron te zijn.
Last edited by Ailon on 30 Apr 2021, 19:33, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste

Palen worden m.i. sowieso stelselmatig overschat.
Revolinho
Internationale topspeler

Ik denk dat Ailon hier niet komt om gecensureerde posts te doen. Hij post wat hij weet, de rest moet daarmee dealen. Geloof je het niet, dan toch lekker niet.

Maar mocht het waar zijn, heeft het toch een bepaalde Ihattaren-gehalte. Dat triggert mij.
mr.top
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2021, 19:27 Precies.

En wat is het belang dat sommigen zich laten lenen om nieuws naar buiten de brengen wat onrust veroorzaakt binnen de club.

Welke supporter doet zoiets? Volle bak in de race voor de tweede plaats. Belangrijk voor de toekomst van de club.

Laat ik het zo zeggen: 'de club bovenaan' mogen ze nooit meer meezingen. Want de club staat niet bovenaan. Dan staat een vijfde collone en eigen ego bovenaan.
Overdrijf je nu niet een beetje? Alsof Toon Gerbrands en John de jong nu een crisisvergardering hebben belegd omdat Ailon iets gepost heeft in een wedstrijdtopic.

Ook het stuk van Rik Elfrink lijkt niet veel meer dan het inhaken op een transfergerucht te zijn. En hij noemt een plausibele reden waarom het zou kunnen!

Je overschat het belang van dit forum en je onderschat Rik Elfrink nu.
Ailon
Vedette

Revolinho wrote: 30 Apr 2021, 19:34 Ik denk dat Ailon hier niet komt om gecensureerde posts te doen. Hij post wat hij weet, de rest moet daarmee dealen. Geloof je het niet, dan toch lekker niet.

Maar mocht het waar zijn, heeft het toch een bepaalde Ihattaren-gehalte. Dat triggert mij.
Thanks.
Maar ik post maar mondjesmaat van wat ik weet of te horen krijg.
Ik maak ook wel eens gebruik van de PB. Want lang niet alles is geschikt voor een openbaar forum nmi.
Ailon
Vedette

mr.top wrote: 30 Apr 2021, 19:37 Overdrijf je nu niet een beetje? Alsof Toon Gerbrands en John de jong nu een crisisvergardering hebben belegd omdat Ailon iets gepost heeft in een wedstrijdtopic.

Ook het stuk van Rik Elfrink lijkt niet veel meer dan het inhaken op een transfergerucht te zijn. En hij noemt een plausibele reden waarom het zou kunnen!

Je overschat het belang van dit forum en je onderschat Rik Elfrink nu.
Het is soms wel lachen, gieren en brullen hier.
Ik heb leterlijk vermeld dat er een "akkefietje" was geweest. That's all.
Maar ik begin er steeds meer lol in te krijgen. Reden om nog eens wat meer te posten wat blijkbaar hartverlammingen veroorzaakt.
Last edited by Ailon on 30 Apr 2021, 19:45, edited 1 time in total.
ShovingNE2
Site Admin

Ailon weet inmiddels wat voor een bereik hij heeft.

Ondanks dat hij Anon is kent hij de impact vam bepaalde beweringen. Als je dan willens en wetens doorgeefluik wil zijn om een relletjente creëren dan zet ik vraagtekens bij je prioriteiten. Je ego of relvrij naar de tweede plaats?

De afgelopen 15 jaar zijn er echt insiders geweest op de netwerken met nieuws. Een enkeling post hier ook. Allemaal met de club bovenaan. Nooit om in cruciale periodes een rel te willen ontketenen.

Als je dat wel doet dan vind ik daar wat van.

En 'hij post wat hij weet' is te makkelijk. Hij zegt altijd dat hij soms in commissie kan liegen. Dus helemaal zeker is hij niet.

Ik wil tweede worden. Iedereen die nu onrust stookt binnen de club vind ik geen supporter in de zuiverste vorm van het woord.
ShovingNE2
Site Admin

Ik laat me graag overtuigen dat deze relletjes naar voren brengen in deze strijd van de competitie echt in het belang van de club is hoor. Kom maar door.

Ook al is dit waar. Ook al vertrouw je je bron. Als echte diehard supporter zou je nu nooit een rel willen veroorzaken op dit punt van de competitie.

Toch?
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste

Als iets je persoonlijke agenda dient dan kies je er natuurlijk voor om het niet tot een PM te beperken, ik heb daar alle begrip voor.
Ailon
Vedette

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2021, 19:42 Ik wil tweede worden. Iedereen die nu onrust stookt binnen de club vind ik geen supporter in de zuiverste vorm van het woord.
Het interesseert mij werkelijk geen donder wat jij ervan vindt.
Je blaast weer eens erg hoog van de toren. Zoals gewoonlijk.
Alsof een klein forum zoals dit een crisissituatie bij PSV zal veroorzaken...
Last edited by Ailon on 30 Apr 2021, 19:55, edited 1 time in total.
deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Image
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
El Sordo
Vedette

QAilon?
ShovingNE2
Site Admin

Ailon wrote: 30 Apr 2021, 19:51 Het interesseert mij werkelijk geen donder wat jij ervan vindt.
Jaja. Zodra er iets gebeurt ga je dit forun terug brengen tot heel klein.

Wat is je belang Ailon. Je wordt besproken op twitter en watchers krijgen vragen. En dat weet je heel goed.

Jouw belang is niet de tweede plaats van PSV. Want je brengt vooral relletjes.

Ik zet vraagtekens bij jouw supporterschap. Nu een rel willen creëren op dit moment. Echte supporters doen dat niet wat mij betreft. Er is een historir van insiders op de netwerken. Zoals Piet Franssen destijds, maar ook hier post een enkeling nog. Maar alles met de club bovenaan

Dit forum is niet klein. Iedereen weet dat velen meelezen hier. En dat weet jij ook.
Ailon
Vedette

El Sordo wrote: 30 Apr 2021, 19:57QAilon?
Waarom maak je geen separaat topic aan?
Het is nogal "off-topic" hier... :D
El Sordo
Vedette

Maatschappelijke topics zorgen voor onrust.
ShovingNE2
Site Admin

:haha:
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Image
Army In 3..2..1...
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Ailon
Vedette

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2021, 20:02 Wat is je belang Ailon. Je wordt besproken op twitter en watchers krijgen vragen.
1. Ik heb geen twitter account want ik beschouw dat als een sociaal afvoerputje als het over betaald voetbal gaat. Uitzonderingen daargelaten.
2. Als watchers vragen krijgen dan bepalen zij wat ze ermee doen. Ben ik niet verantwoordelijk voor.

En ik had het over een gepasseerd "akkefietje" maar jij maakt er iets van dat dit een crisissituatie veroorzaakt die de 2de plaats in gevaar brengt.
Hoe opgeblazen kun je iets brengen... en zijn.
ShovingNE2
Site Admin

Haha.

Jouw woorden zijn door velen opgeblazen. Milansandro ging in 3 topics los op Schmidt.

Je vindt jouw ego met info en de insider zijn belangrijker dan relvrij de komende 4 duels doorkomen. Anders had je wel even gewacht.

Verder meld je eigenlijk altijd negatief nieuws.

En bedankt voor je persoonlijke opmerking aan het einde. Lekker makkelijk totaal anoniem. Bijna totaal.

Ik zit goed waarschijnlijk. En anders zit ik fout in commissie.
AddoCultheld
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2021, 20:02
Ailon wrote: 30 Apr 2021, 19:51 Het interesseert mij werkelijk geen donder wat jij ervan vindt.
Jaja. Zodra er iets gebeurt ga je dit forun terug brengen tot heel klein.

Wat is je belang Ailon. Je wordt besproken op twitter en watchers krijgen vragen. En dat weet je heel goed.

Jouw belang is niet de tweede plaats van PSV. Want je brengt vooral relletjes.

Ik zet vraagtekens bij jouw supporterschap. Nu een rel willen creëren op dit moment. Echte supporters doen dat niet wat mij betreft. Er is een historir van insiders op de netwerken. Zoals Piet Franssen destijds, maar ook hier post een enkeling nog. Maar alles met de club bovenaan

Dit forum is niet klein. Iedereen weet dat velen meelezen hier. En dat weet jij ook.
Hoeveel alcohol heb jij al gedronken? :pul: :pul: :pul: :feest:
Heissenberrug
Internationale topspeler

Niet om me met de discussie te mengen, meelezen is namelijk leuk genoeg maar ik denk niet dat wat wij op dit forum schrijven ook maar enigszins van invloed is in de strijd om plek 2. Laten we ons zelf vooral niet overschatten.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Nu Maikel nog met een veel te late, boze post en de cirkel is weer rond. Love it.
ShovingNE2
Site Admin

Te weinig cultheld. Begin pas net 😂
Post Reply