Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
FOOTB_REM_S: No

Ali Dursun en PSV, toen hij voor Saibari langskwam, hebben kort over Malacia gesproken. Meer weet ik niet.
These users thanked the author Olai for the post (total 5):
matejaDe RealistDaveBFritskePhilipsTjompie
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Olai wrote: 02 Jun 2024, 22:56 Ali Dursun en PSV, toen hij voor Saibari langskwam, hebben kort over Malacia gesproken. Meer weet ik niet.
Zou echt een Destiaanse transfer zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Olai wrote: 02 Jun 2024, 22:56 Ali Dursun en PSV, toen hij voor Saibari langskwam, hebben kort over Malacia gesproken. Meer weet ik niet.
Jij hebt in de gaten dat Malacia al lang weg is bij Ali......
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
LentePersepolisNotoriousBIG046danko-lazovic
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat verklaart wel waarom ze het er maar kort over hebben gehad. :mrgreen:

Stewart: Wat is eigenlijk de status van Malacia?
Dursun: Ik ben niet meer zijn zaakwaarnemer.


Einde onderwerp.
These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 11):
ComeOnPSVBossche bolRiffiiPersepolisFritskePhilipsDoubleUCoolmanSmeets14danko-lazovicOntketendeDuifLeon77MTyyne
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ergens gelezen dat ie niet alleen fysieke problemen heeft maar ook mentale..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wellicht heeft Olai het verkeerd opgevangen/verstaan en betrof het Sebastian Nanasi :D
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ah, Nanasi. Lekker.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 02 Jun 2024, 23:53 Ah, Nanasi. Lekker.
Voor op de pizza!
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
De Realist
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 02 Jun 2024, 23:23 Ergens gelezen dat ie niet alleen fysieke problemen heeft maar ook mentale..
Heeft al een jaar niet op een trainingsveld gestaan.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Tweet dat toch iets geks zegt.
EJ lijkt dus niet gescout te zijn geweest. Lijkt dus op een deal waar PSV iets met zaakwaarnemer heeft afgesproken (misschien rondom andere speler)?
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 03 Jun 2024, 08:57

Tweet dat toch iets geks zegt.
EJ lijkt dus niet gescout te zijn geweest. Lijkt dus op een deal waar PSV iets met zaakwaarnemer heeft afgesproken (misschien rondom andere speler)?
Volgens mij speculeert Rik hier. Meen me te herinneren dat we al eerder waren gelinkt aan die jongen, lijkt me geen last minute "buitenkansje" oid.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De afgelopen transferperiodes, ik meen 2 of 3, kwam deze jongen elke keer terug in de laatste dagen/uren van de transferwindow. Terwijl iedereen nog hoopte op een verrassing voor PSV 1 leek deze jongen stand-by te staan om onder tijdsdruk nog ff binnengehaald te worden.

En zoals we hebben kunnen zien was dat onbegrijpelijk, hij kan er helemaal niks van.
These users thanked the author Madueke for the post:
Razzaa
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ja Rik is een speculaas pop.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 03 Jun 2024, 09:13 De afgelopen transferperiodes, ik meen 2 of 3, kwam deze jongen elke keer terug in de laatste dagen/uren van de transferwindow. Terwijl iedereen nog hoopte op een verrassing voor PSV 1 leek deze jongen stand-by te staan om onder tijdsdruk nog ff binnengehaald te worden.

En zoals we hebben kunnen zien was dat onbegrijpelijk, hij kan er helemaal niks van.
Dit is ook precies waarbij ik het idee heb dat hier vooral zaakwaarnemer pleasen achter zit. Als d'r geen speler komt van diezelfde zaakwaarnemer dan weet ik het ook niet meer. Als PSV echt twee keer hem zo graag wilde, was die wel dag 1 gekomen de tweede keer.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 03 Jun 2024, 08:57

Tweet dat toch iets geks zegt.
EJ lijkt dus niet gescout te zijn geweest. Lijkt dus op een deal waar PSV iets met zaakwaarnemer heeft afgesproken (misschien rondom andere speler)?
Over wie gaat dit? EJ? Of bedoel je CJ Egan Riley?

Edit: Laat maar, gevonden inmiddels.
Last edited by SKERLA on 03 Jun 2024, 10:35, edited 1 time in total.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 03 Jun 2024, 10:14
Madueke wrote: 03 Jun 2024, 09:13 De afgelopen transferperiodes, ik meen 2 of 3, kwam deze jongen elke keer terug in de laatste dagen/uren van de transferwindow. Terwijl iedereen nog hoopte op een verrassing voor PSV 1 leek deze jongen stand-by te staan om onder tijdsdruk nog ff binnengehaald te worden.

En zoals we hebben kunnen zien was dat onbegrijpelijk, hij kan er helemaal niks van.
Dit is ook precies waarbij ik het idee heb dat hier vooral zaakwaarnemer pleasen achter zit. Als d'r geen speler komt van diezelfde zaakwaarnemer dan weet ik het ook niet meer. Als PSV echt twee keer hem zo graag wilde, was die wel dag 1 gekomen de tweede keer.
Alleen is zijn zaakwaarnemer of het makelaarskantoor waar hij onder valt nergens te vinden, niet op Transfermarkt, geen foto's van contractondertekeningen met zijn zaakwaarnemer(s). Misschien heeft het nog iets te maken met de connectie met City (Group) ofzo, ook al is hij eigenlijk speler van Burnley.

Ergens valt zo'n transfer wel te begrijpen, een jonge Brit die hopelijk dezelfde route zou kunnen bewandelen als Madueke, maar als je ziet wat hij uiteindelijk liet zien en je daar 2 tot 3 transferwindows achteraan hebt gezeten dan geeft dat toch wel wat vraagtekens.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 03 Jun 2024, 10:14 Dit is ook precies waarbij ik het idee heb dat hier vooral zaakwaarnemer pleasen achter zit. Als d'r geen speler komt van diezelfde zaakwaarnemer dan weet ik het ook niet meer. Als PSV echt twee keer hem zo graag wilde, was die wel dag 1 gekomen de tweede keer.
Ik kan niet vinden wie dat is, helaas. Ik wilde kijken of daar interessante spelers bij zitten.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Postman
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 03 Jun 2024, 10:42
Mvogoat wrote: 03 Jun 2024, 10:14 Dit is ook precies waarbij ik het idee heb dat hier vooral zaakwaarnemer pleasen achter zit. Als d'r geen speler komt van diezelfde zaakwaarnemer dan weet ik het ook niet meer. Als PSV echt twee keer hem zo graag wilde, was die wel dag 1 gekomen de tweede keer.
Ik kan niet vinden wie dat is, helaas. Ik wilde kijken of daar interessante spelers bij zitten.
De enige agency die hij volgt op insta is Elite project group. Zaakwaarnemer van een hele hoop spelers die PSV wel en niet kan betalen. Victor Nelsson en Duranville springen er enigszins uit als CB en RW.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bij het googlen kwam ik het volgende artikel tegen:

https://www.PSV.nl/en/media/artikel/tra ... burnley-fc

wie schrijft dit? Gevalletje Google Translate? :grin:
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat kan eigenlijk echt niet, maar dat moet inderdaad een vertaalmachine zijn. Ik weiger iets anders te geloven. :D
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

cum....
Vincent Vega
Jeugdinternational
Posts: 128
Joined: 11 Nov 2020, 10:00
FOOTB_REM_S: No

Zo gaan er nog wel meer dingen fout..

'It is not for nothing...' in dat artikel, maar schrijnender nog vind ik namen die met Google Translate worden aangepast. Mikkel Markdal wordt Mikkel Mark Valley:
https://www.PSV.nl/en/teams/PSV-academy ... -markdal-2
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit is wel heel bedroevend, het gebruik van een vertaalmachine voor je Engelstalige artikelen. PSV wil (terecht) buitenlandse markten aanspreken, maar dan is het toch wel een vereiste dat je Engels op niveau is.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 03 Jun 2024, 11:48 Dit is wel heel bedroevend, het gebruik van een vertaalmachine voor je Engelstalige artikelen. PSV wil (terecht) buitenlandse markten aanspreken, maar dan is het toch wel een vereiste dat je Engels op niveau is.
Dan heb je een begroting van 100 miljoen en niemand in dienst die een stuk fatsoenlijk kan vertalen. Treurig.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Vincent Vega wrote: 03 Jun 2024, 11:44 Zo gaan er nog wel meer dingen fout..

'It is not for nothing...' in dat artikel, maar schrijnender nog vind ik namen die met Google Translate worden aangepast. Mikkel Markdal wordt Mikkel Mark Valley:
https://www.PSV.nl/en/teams/PSV-academy ... -markdal-2
Jeetje. Dat is wel echt treurig zeg.
Post Reply