Hirving Lozano
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Ja correct, 1 succesvolle wedstrijd in 1 seizoen.. en dan andere mensen belachelijk proberen te maken.. wat ben je toch een droeftoeterSmeets14 wrote: ↑03 Jun 2024, 20:52Die hattrick tegen Ajax was al voldoende.BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 20:40 Amper kosten, maar ook amper toegevoegde waarde, wat die kosten dan toch weer substantieel maakt.. Maargoed.. hopelijk dat San Diego nu al betaald, zodat we nu al een vervanger kunnen halen.
-
- Basisspeler
Ja de kans is nog groter dat Real Madrid volgend seizoen degradeert.trouwepsvfan wrote: ↑03 Jun 2024, 20:46Misschien schiet hij er in de eerste seizoenshelft nog 5 goals in in de CLBarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 20:40 Amper kosten, maar ook amper toegevoegde waarde, wat die kosten dan toch weer substantieel maakt.. Maargoed.. hopelijk dat San Diego nu al betaald, zodat we nu al een vervanger kunnen halen.
-
- Basisspeler
Hij heeft letterlijk in een seizoen niemand voorbij gespeeld als buitenspeler.. Het is gewoon een fiasco gebleken wat alleen nog overeind is gehouden door sentiment en het verleden. Ja prima, de wedstrijd tegen Ajax thuis was die erg belangrijk.
- Grasmat
- Lid van verdienste
Als je echt denkt dat hij maar 1 succesvolle wedstrijd heeft gespeeld dit seizoen dan euh, tja, houdt het al gauw op hè. Maar goed, het lijkt er eerder op dat je iets tegen Lozano hebt, gezien je andere reacties ook.BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 22:43Ja correct, 1 succesvolle wedstrijd in 1 seizoen.. en dan andere mensen belachelijk proberen te maken.. wat ben je toch een droeftoeter
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Jij houdt er niet van hè, als mensen recht praten wat krom is?BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 22:48Hij heeft letterlijk in een seizoen niemand voorbij gespeeld als buitenspeler.. Het is gewoon een fiasco gebleken wat alleen nog overeind is gehouden door sentiment en het verleden. Ja prima, de wedstrijd tegen Ajax thuis was die erg belangrijk.
-
- Nationale topspeler
Lozano is een held en daarmee is het basta. Terugkomen naar PSV omdat je het hier zo fijn had en hij het de club gunde. Sportief niet de beste PSVer afgelopen seizoen maar alsnog van waarde geweest. Nu door de voordeur met een extra kampioenschap op zak zonder verlies/met geringe winst naar San Diego om daar de ster te worden, exact zoals het is uitgetekend door brands en Lozano een jaar geleden. Dat filmpje is nog steeds het beste wat PSV media ooit in elkaar heeft geknutseld, kippenvel moment.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 3):
- Tijn • 29.04.2007 • Persepolis
-
- Basisspeler
Als Lozano zo godsgruwelijk graag terug wilde komen voor PSV, waarom heeft die dan heel het jaar op 80% gespeeld.
-
- Ballenjongen
Doe niet zo kinderachtig.BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 22:55 Als Lozano zo godsgruwelijk graag terug wilde komen voor PSV, waarom heeft die dan heel het jaar op 80% gespeeld.
- These users thanked the author Kokusmakron22 for the post:
- Ardbeg
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ga je mond spoelen. Hij heeft zich het schompes gewerkt, veel meer dan in zijn eerste periode.BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 22:55 Als Lozano zo godsgruwelijk graag terug wilde komen voor PSV, waarom heeft die dan heel het jaar op 80% gespeeld.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 8):
- Ykhim • Grasmat • 29.04.2007 • Smeets14 • Ardbeg • Persepolis • Franciscus • Ren Höek
- Grasmat
- Lid van verdienste
Ja dit begint op trollen te lijken.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
- Smeets14 • Ardbeg • Persepolis • Standbeeld
-
- Basisspeler
Ohja Trollen.. Omdat ik vind dat zelfs Vertessen met een half jaar aan invalbeurten meer heeft bijgedragen.. Schei toch uit. Gevangen in sentiment. Lozano van jagen op de AZ keeper op moment supreme heeft maar 1 wedstrijd meegedaan, tegen AJAX thuis. Verder was het plichtmatig en vooral ondermaats.
-
- Nationale topspeler
Je kraamt echt zo ongelooflijk veel onzin uit.BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 23:02 Ohja Trollen.. Omdat ik vind dat zelfs Vertessen met een half jaar aan invalbeurten meer heeft bijgedragen.. Schei toch uit. Gevangen in sentiment. Lozano van jagen op de AZ keeper op moment supreme heeft maar 1 wedstrijd meegedaan, tegen AJAX thuis. Verder was het plichtmatig en vooral ondermaats.
- DC_PSV
- Vedette
20% tegen Ajax en 80% tegen de rest. Meer was niet nodig.BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 22:55 Als Lozano zo godsgruwelijk graag terug wilde komen voor PSV, waarom heeft die dan heel het jaar op 80% gespeeld.
#simplythebest
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik heb van Juancho volgens mij al een aantal dagen geen posts meer gezien en nu ineens deze berichten van BarryBanaan...
Nee trouwens, zelfs onze Juancho reageert genuanceerder dan dit.
Nee trouwens, zelfs onze Juancho reageert genuanceerder dan dit.
-
- Basisspeler
Ik vind dat ik erg dicht op de werkelijkheid zit, maar dat vele van jullie in sentiment blijven hangen. Ik was ook gigantisch fan, maar dit seizoen heeft dat geen goed gedaan in mijn beleving.Smeets14 wrote: ↑03 Jun 2024, 23:04Je kraamt echt zo ongelooflijk veel onzin uit.BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 23:02 Ohja Trollen.. Omdat ik vind dat zelfs Vertessen met een half jaar aan invalbeurten meer heeft bijgedragen.. Schei toch uit. Gevangen in sentiment. Lozano van jagen op de AZ keeper op moment supreme heeft maar 1 wedstrijd meegedaan, tegen AJAX thuis. Verder was het plichtmatig en vooral ondermaats.
-
- Bankzitter
Lozano is gewoon geen flankspeler in een systeem van bosz, het lijkt alsof alle partijen dachten van wel, maar het was toch niet zo.
Lozano is de ideale vleugelspeler in een counterploeg / reactievoetbal ploeg. Zijn manier van spelen werkt gewoon minder een een dominerende ploeg.
Maar het blijft een ongekende held! En als PSV er amper geld op verliest moet iedereen vooral stoppen met zeuren. Prima deal geweest, niet helemaal gelopen zoals we gewild hadden
Lozano is de ideale vleugelspeler in een counterploeg / reactievoetbal ploeg. Zijn manier van spelen werkt gewoon minder een een dominerende ploeg.
Maar het blijft een ongekende held! En als PSV er amper geld op verliest moet iedereen vooral stoppen met zeuren. Prima deal geweest, niet helemaal gelopen zoals we gewild hadden
- These users thanked the author Ivicii for the post:
- BarryBanaan
-
- Nationale topspeler
In je eigen werkelijkheid zitten is erg gevaarlijk.BarryBanaan wrote: ↑03 Jun 2024, 23:06Ik vind dat ik erg dicht op de werkelijkheid zit, maar dat vele van jullie in sentiment blijven hangen. Ik was ook gigantisch fan, maar dit seizoen heeft dat geen goed gedaan in mijn beleving.
-
- Basisspeler
Ja volledig mee eens, hij paste niet in dit spelsysteem en daardoor (leek het misschien) klopte er weinig van zijn bijdrage. Het PSV van preBosz was hem veel meer op zn lijf geschreven en heeft hem immens populair gemaakt. Zie ook zn onthaal begin dit seizoen. Maar we mogen toch wel eerlijk stellen dat dit geen best huwelijk was dit seizoen?Ivicii wrote: ↑03 Jun 2024, 23:07 Lozano is gewoon geen flankspeler in een systeem van bosz, het lijkt alsof alle partijen dachten van wel, maar het was toch niet zo.
-
- Lid scoutingsteam
Dit dus. En voetbal draait ook om meer dan goals en assists, waarbij Lozano op heel veel andere vlakken grandioos scoort. Logisch ook, want dat heeft hij in Italië moeten doen om mee te blijven kunnen. Dat zijn de kenmerken van een volwassen voetballer.
Voor PSV hoeft het niet slecht te zijn om afscheid te nemen. Dat is ook wel zo en ergens is dat ook jammer, maar het is niet anders. 2 titels in 3 seizoenen is een uitstekende opbrengst.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- DaveB • Persepolis
-
- Vedette
Was in zijn 1e periode mijn favoriete PSV speler. Helaas niet volledig uit de verf gekomen deze 2e periode. Blijft voor mij zoals Grasmat al terecht zei: een echte held. Overigens prima deal ook, nu heb je er amper kosten aan gehad en genoeg tijd om een vervanger aan te trekken.
-
- Lid van verdienste
Jammer dat Chucky's rendement achterbleef bij zijn statistieken, anders was het een fenomenale terugkeer geweest (en zou hij in 2025 ook nog wel hier hebben gespeeld). Hopelijk gaat het rendement er het komende half jaar toch nog uitkomen bij hem. Gaat vanaf nu wel een gekke situatie worden met wintertransfers en de CL (en EL), die laatste twee wedstrijden zal hij er dus niet bij zijn want die zijn in januari.
Wel fijn inderdaad dat je nu al duidelijkheid hebt en je je daardoor alvast kunt voorbereiden op zijn vertrek, in plaats van dat ze pas in januari met een bod waren gekomen.
Wel fijn inderdaad dat je nu al duidelijkheid hebt en je je daardoor alvast kunt voorbereiden op zijn vertrek, in plaats van dat ze pas in januari met een bod waren gekomen.
-
- Basisspeler
Maar als zijn gruwelijke statistieken dan zo overeind zouden staan, waarom stelde Bosz Tillman op dan als buitenspeler. Of speelde Bakayoko alles, ondanks ook bij hem vaak gebrek aan rendement (zeker niet laatste fase van het seizoen) Omdat Lozano geen enkele dreiging meer had, hij had aanvallend nauwelijks nog bijdrage. Jullie weten dat die ook niet meer voor Mexico is opgenomen he? Als speler in de bloei van zn carriere qua leeftijd. Ik blijf erbij, jullie hangen in sentiment ipv werkelijkheid. Dus het is goed dat die weer verkocht wordt, hopelijk kunnen we deze zomer al een geschikte opvolger vastleggen en hoeven we door rare constructies niet tot de winter te wachten.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 2):
- iam • Mr. Spock