Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 03 Jun 2024, 23:14
O Goleiro Grande wrote: 03 Jun 2024, 23:12

Als je Driouech en Sahraoui voor max €10m kunt halen lijkt me dat een heel behoorlijke investering. Het enige wat me daar alleen aan verbaast is dat het twee linksbuitens zijn en juist aan een (linksbenige) rechtsbuiten hebben we behoefte. Ik zou Osorio van Mydtjylland een heel interessante vinden. Maar zou me niets verbazen als Stewart verrast met een Latijnse parel; Bosz en zijn staf zijn niet voor niets op Spaanse les gegaan… 😉
Ze hebben wel een Spaans diploma niveau A1/2 gehaald geloof ik. Dan kan je net een biertje bestellen in het Spaans.
En keurig de rekening vragen en dat ze met de pinpas willen betalen ipv contant.

Heruone Ik begrijp niet waarom je 2 linksbuitens zou halen en 1 rechtsbuiten als er 2 rechtsbuitens vertrekken. Stel je haalt een vervanger van Bakayoko, laten we hem Rodrinho noemen, die zit achter Lozano op de bank en speelt 15 wedstrijden voor de winterstop en heeft 1 goal en 2 assists. Dan gaat Lozano weg en komt Rodrinho in de basis en het valt niet echt mee. Wie ga je dan opstellen als het niet loopt of als hij geblesseerd raakt? Wie ga je dan op rechts zetten in het laatste kwartier om te verversen?

Op links zou er veel te weinig perspectief zijn voor Lang + Sahraoui + Driouech in mijn ogen. Zeker in combinatie met Tillman en 3 andere opties op 10.

In mijn ogen moet je een harde keuze maken en de beste aanvullende linksbuiten halen en dan 2 spelers voor op rechts.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
O Goleiro Grande
Frico
Veelbelovend talent
Posts: 113
Joined: 06 Jun 2023, 20:17
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 04 Jun 2024, 04:58
Smeets14 wrote: 03 Jun 2024, 23:14

Ze hebben wel een Spaans diploma niveau A1/2 gehaald geloof ik. Dan kan je net een biertje bestellen in het Spaans.
En keurig de rekening vragen en dat ze met de pinpas willen betalen ipv contant.

@Heruone Ik begrijp niet waarom je 2 linksbuitens zou halen en 1 rechtsbuiten als er 2 rechtsbuitens vertrekken. Stel je haalt een vervanger van Bakayoko, laten we hem Rodrinho noemen, die zit achter Lozano op de bank en speelt 15 wedstrijden voor de winterstop en heeft 1 goal en 2 assists. Dan gaat Lozano weg en komt Rodrinho in de basis en het valt niet echt mee. Wie ga je dan opstellen als het niet loopt of als hij geblesseerd raakt? Wie ga je dan op rechts zetten in het laatste kwartier om te verversen?

Op links zou er veel te weinig perspectief zijn voor Lang + Sahraoui + Driouech in mijn ogen. Zeker in combinatie met Tillman en 3 andere opties op 10.

In mijn ogen moet je een harde keuze maken en de beste aanvullende linksbuiten halen en dan 2 spelers voor op rechts.
Nou heb ik Excelsior niet echt vaak (live) zien spelen, maar Driouch kwam toch ook regelmatig op rechts voorbij?

Vind Driouch juist met die snelheid en ook de voorzet tijdens die voorzet een enorm wapen waardoor ik juist zeg DOEN!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Frico wrote: 04 Jun 2024, 07:55
11 Tinus wrote: 04 Jun 2024, 04:58

En keurig de rekening vragen en dat ze met de pinpas willen betalen ipv contant.

@Heruone Ik begrijp niet waarom je 2 linksbuitens zou halen en 1 rechtsbuiten als er 2 rechtsbuitens vertrekken. Stel je haalt een vervanger van Bakayoko, laten we hem Rodrinho noemen, die zit achter Lozano op de bank en speelt 15 wedstrijden voor de winterstop en heeft 1 goal en 2 assists. Dan gaat Lozano weg en komt Rodrinho in de basis en het valt niet echt mee. Wie ga je dan opstellen als het niet loopt of als hij geblesseerd raakt? Wie ga je dan op rechts zetten in het laatste kwartier om te verversen?

Op links zou er veel te weinig perspectief zijn voor Lang + Sahraoui + Driouech in mijn ogen. Zeker in combinatie met Tillman en 3 andere opties op 10.

In mijn ogen moet je een harde keuze maken en de beste aanvullende linksbuiten halen en dan 2 spelers voor op rechts.
Nou heb ik Excelsior niet echt vaak (live) zien spelen, maar Driouch kwam toch ook regelmatig op rechts voorbij?

Vind Driouch juist met die snelheid en ook de voorzet tijdens die voorzet een enorm wapen waardoor ik juist zeg DOEN!
Driouech is een linksbuiten en het wordt al moeilijk genoeg voor hem om daar aan te haken. Ik kan ook wel.met poppetjes schuiven om de puzzel enigszins kloppend te krijgen maar de vraag is of het dan voldoende klopt.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rik Elfrink schreef gisteravond in het stuk omtrent Lozano dat PSV bij vertrek Bakayoko voor een topper gaat. (Geen namen, maar dat PSV dus kijkt naar spelers kijkt met hoge kwaliteiten)
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 04 Jun 2024, 07:59 Rik Elfrink schreef gisteravond in het stuk omtrent Lozano dat PSV bij vertrek Bakayoko voor een topper gaat. (Geen namen, maar dat PSV dus kijkt naar spelers kijkt met hoge kwaliteiten)
Mensen dachten tot niet echt dat Saito en Driouech zijn vervanger zouden worden toch? :P
These users thanked the author Mvogoat for the post (total 2):
HeruoneArdbeg
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
slowflow
Basisspeler
Posts: 434
Joined: 06 Jun 2023, 23:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De dingen die wij lezen blijven natuurlijk ook vrij beperkt tot wat de media voor informatie gevoed krijgen, wat nu vooral via de zaakwaarnemers gaat van binnenlandse spelers. Vandaar de namen Saito, Driouech, Sahraoui en Flamingo. Daar zullen er vast wel één of twee van komen, maar de echte toppers gaan niet uit de Eredivisie komen en die namen zullen vaak ook pas vallen wanneer de deal al bijna rond is.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die Braganca is ook wel een leuke speler.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 04 Jun 2024, 09:23 Die Braganca is ook wel een leuke speler.

Vervanger van Veerman?
Boszball1913
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 26 Apr 2024, 12:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Volgens Sky Sports moet Sepp van den Bergh 15 miljoen kosten, is dat geen veel betere optie dan St. Juste?
These users thanked the author Boszball1913 for the post:
DoubleUCoolman
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

XaviS7mons wrote: 04 Jun 2024, 09:35
Heruone wrote: 04 Jun 2024, 09:23 Die Braganca is ook wel een leuke speler.

Vervanger van Veerman?
Die blijft gewoon :angry:
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 04 Jun 2024, 09:23 Die Braganca is ook wel een leuke speler.

Goede speler inderdaad, lijkt me vooral een concurrent voor Saibari als CM.

Heeft wel een zware knieblessure gehad en is nog steeds niet op z'n oude niveau. Maarja, het mes snijdt aan twee kanten: als die nu op niveau was geweest, dan was die ook absoluut niet haalbaar voor ons.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Klinkt idd als opvolger Veerman:
Image

https://trigger-the-press.com/daniel-br ... ves-33342/
Daniel Bragança is a hard-working multi-disciplinary midfielder. In Amorim's system, he has played at times as a holding midfielder, a number 8, and a number 10.

He is technically great to watch, with an impressive first touch and a superb passing range.

He is creative, producing 2.84 shot-creating actions per 90 minutes, showcasing his ability to orchestrate attacking opportunities.

But it's his defensive discipline that Premier League clubs, like Wolves, will be impressed by.

Bragança is crucial to ball retention in Amorim's aggressive 3-4-3 system, and his defensive ability to make interceptions (top 7%) and tackles (top 12%) makes him a vital component of Sporting's midfield.
Klinkt als: Bosz-ball!
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Iemand enig idee waarom hij bij Sporting niet speelt? Geen idee wie zijn concurrenten zijn, maar (en snap dat dit heel simpel is) is een bankzitter van Sporting het niveau wat je na moet streven?
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 04 Jun 2024, 10:10 Iemand enig idee waarom hij bij Sporting niet speelt? Geen idee wie zijn concurrenten zijn, maar (en snap dat dit heel simpel is) is een bankzitter van Sporting het niveau wat je na moet streven?
Het past in iedergeval niet bij wat het profiel wat Earnie vaak aangeeft waarbij het graag jongens als Schouten haalt die bewezen zijn of jonge toptalenten.
These users thanked the author Mvogoat for the post:
Maax
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 04 Jun 2024, 10:13
Maax wrote: 04 Jun 2024, 10:10 Iemand enig idee waarom hij bij Sporting niet speelt? Geen idee wie zijn concurrenten zijn, maar (en snap dat dit heel simpel is) is een bankzitter van Sporting het niveau wat je na moet streven?
Het past in iedergeval niet bij wat het profiel wat Earnie vaak aangeeft waarbij het graag jongens als Schouten haalt die bewezen zijn of jonge toptalenten.
Heb even wat beelden opgezocht en vind het op basis van die beelden wel een heerlijke voetballer. Ik ben er wel enthousiast van geworden. Linksbenig, beweegelijk en technisch.
User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
FOOTB_REM_S: No

Philips Sporting Vereniging
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV_transfer heeft het er ook op staan, is dat niet van de zelfde eigenaar als Psvmedium
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No



User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
FOOTB_REM_S: No

Overigens: RECORD, de krant die de interesse van PSV in Braganca meldt, benoemt dat Veerman mogelijk een transfer naar Newcastle gaat maken
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Of ze halen deze jongen nu al , schouten kwam ook al voor sangare weg was
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Als Veerman vertrekt en je haalt daarvoor Braganca terug dan heb je met hem en Saibari echt twee verschillende smaakjes, en pure kwaliteit, op de 8 positie, dat is wel lekker hoor! Beide harde werkers met veel verdedigende arbeid, waar Saibari meer de diepgaande middenvelder is en Braganca juist meer de technische passer. Daarbij kan Braganca ook prima op de positie (en in de stijl) van Schouten spelen.

These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
Djamba97Leon77MRen Höek
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 10:35 Als Veerman vertrekt en je haalt daarvoor Braganca terug dan heb je met hem en Saibari echt twee verschillende smaakjes, en pure kwaliteit, op de 8 positie, dat is wel lekker hoor! Beide harde werkers met veel verdedigende arbeid, waar Saibari meer de diepgaande middenvelder is en Braganca juist meer de technische passer. Daarbij kan Braganca ook prima op de positie (en in de stijl) van Schouten spelen.

Hij mag wel aan die hoge, trage, spelvertragende pisballen werken.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Leon77M
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

PSVAchterhoek wrote: 04 Jun 2024, 10:32 Overigens: RECORD, de krant die de interesse van PSV in Braganca meldt, benoemt dat Veerman mogelijk een transfer naar Newcastle gaat maken
Portugese bronnen die gaan praten over PSV spelers die een stap maken naar Engeland is wel echt rode vlag ten top.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 04 Jun 2024, 10:37
Sensation wrote: 04 Jun 2024, 10:35 Als Veerman vertrekt en je haalt daarvoor Braganca terug dan heb je met hem en Saibari echt twee verschillende smaakjes, en pure kwaliteit, op de 8 positie, dat is wel lekker hoor! Beide harde werkers met veel verdedigende arbeid, waar Saibari meer de diepgaande middenvelder is en Braganca juist meer de technische passer. Daarbij kan Braganca ook prima op de positie (en in de stijl) van Schouten spelen.

Hij mag wel aan die hoge, trage, spelvertragende pisballen werken.
Viel mij ook al op ja. Over 20 meter een boogballetje geven die pas na 25 seconden bij een teamgenoot aan komt :tear:
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 04 Jun 2024, 10:39
Ardbeg wrote: 04 Jun 2024, 10:37

Hij mag wel aan die hoge, trage, spelvertragende pisballen werken.
Viel mij ook al op ja. Over 20 meter een boogballetje geven die pas na 25 seconden bij een teamgenoot aan komt :tear:
Inderdaad. Ik zag regelmatig e de ontvanger in de tussentijd een boterham smeren én opeten voordat die bal aan kwam. Op basis van de beelden mis ik een bepaalde intensiteit bij hem. Het voelt allemaal een beetje loom en hobbelend maar goed, het is maar een Youtube filmpje.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Het Kanon
Post Reply