Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 11:34 Al met al zal het mij niks verbazen als je nu McGlynn en Braganca aan ons gekoppeld ziet worden en Earnie opeens een konijn uit de hoge pan tovert van heb ik jou daar. Een beetje zoals de hele tijd hopen op De Ketelaere (die wel serieus in beeld was) en daar opeens Tillman kwam, zag en overwon.
Absoluut, zo gaat het elk jaar. Het in nog maar juni ook, de kans dat dit soort spelers komen uit de eerste geruchten is vrijwel nihil, Flamingo en 3ouech daargelaten.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Weet nog hoe half PSV gek werd toen Cillessen en Krul werden genoemd. Alle Nederlandse namen die genoemd worden in begin Juni/Eind Mei kun je met een enorme korrel zout nemen.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 10:35 Als Veerman vertrekt en je haalt daarvoor Braganca terug dan heb je met hem en Saibari echt twee verschillende smaakjes, en pure kwaliteit, op de 8 positie, dat is wel lekker hoor! Beide harde werkers met veel verdedigende arbeid, waar Saibari meer de diepgaande middenvelder is en Braganca juist meer de technische passer. Daarbij kan Braganca ook prima op de positie (en in de stijl) van Schouten spelen.

Heerlijke voetballer
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 04 Jun 2024, 10:55
Massimo wrote: 04 Jun 2024, 10:52 Ook zal hij het passvermogen van Veerman enigszins moeten kunnen compenseren. Met name de ballen over 25 tot 40 meter.
Mocht Joey gaan hoeft het natuurlijk geen directe kopie te zijn. Bosz zal dan een aantal accenten verleggen waardoor we net wat anders gaan spelen. In theorie is Veerman ook helemaal geen typische Boszball-speler; een Saibari veel meer.
Yep. Veerman is wat dat betreft een unieke speler. Het is niet voor niets dat de enige dip dit seizoen was wanneer Veerman niet fit was en dus niet speelde. Zijn passing is echt top level, dat niveau ga je niet 1 op 1 vervangen.

Het zou mij niet verbazen als Bosz meer met de punt naar achteren gaat spelen en met 2 spelers op 10, ook om Babadi meer perspectief te geven. maar komt ook door de geruchten van oa die Wanner.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Die Braganca geeft me Guti vibes.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 04 Jun 2024, 15:53 Die Braganca geeft me Guti vibes.
Guti Haz?
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Een 25 jarige speler die het nog altijd moet hebben van invalbeurtjes, ik wordt nog niet heel enthousiast
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dr. Gonzo wrote: 04 Jun 2024, 16:25ik wordt
Goedemorgen
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 8):
SKERLAKingfisherSmeets14STRAEHVFieseFriedrichLorenzo von MatterhornFritskePhilipsunpw07
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dr. Gonzo wrote: 04 Jun 2024, 16:25 Een 25 jarige speler die het nog altijd moet hebben van invalbeurtjes
Dan lijkt het me het beste om hem te huren met een optie tot koop.
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 04 Jun 2024, 16:52
Dr. Gonzo wrote: 04 Jun 2024, 16:25 Een 25 jarige speler die het nog altijd moet hebben van invalbeurtjes
Dan lijkt het me het beste om hem te huren met een optie tot koop.
Huren met optie tot koop is altijd het beste!
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Spertsyan in ook nog niet voorbij gekomen deze window
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Benitez040 wrote: 04 Jun 2024, 17:12 Spertsyan in ook nog niet voorbij gekomen deze window
Is niet haalbaar door de situatie met Rusland.
Nibbitman
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 19 Jan 2022, 13:27
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

R.Manco wrote: 04 Jun 2024, 16:54
Het Kanon wrote: 04 Jun 2024, 16:52 Dan lijkt het me het beste om hem te huren met een optie tot koop.
Huren met optie tot koop is altijd het beste!
Tenzij het om een grote club gaat.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 04 Jun 2024, 12:04
Sensation wrote: 04 Jun 2024, 10:35 Als Veerman vertrekt en je haalt daarvoor Braganca terug dan heb je met hem en Saibari echt twee verschillende smaakjes, en pure kwaliteit, op de 8 positie, dat is wel lekker hoor! Beide harde werkers met veel verdedigende arbeid, waar Saibari meer de diepgaande middenvelder is en Braganca juist meer de technische passer. Daarbij kan Braganca ook prima op de positie (en in de stijl) van Schouten spelen.

Heerlijke voetballer
Obv deze beelden zeker! Verrassend, want waarom is een speler van 25 jaar met zo’n fijne techniek slechts €5m waard en slechts wisselspeler bij een club die niet beter is dan de onze? What’s the catch?
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Tim1999
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heeft iemand trouwens al benoemd dat hij er heel seizoen 2022/2023 uit heeft gelegen met een kruisbandblessure?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 04 Jun 2024, 17:52
RIO wrote: 04 Jun 2024, 12:04

Heerlijke voetballer
Obv deze beelden zeker! Verrassend, want waarom is een speler van 25 jaar met zo’n fijne techniek slechts €5m waard en slechts wisselspeler bij een club die niet beter is dan de onze? What’s the catch?
Zoals ik al eerder gepost had: voor zijn blessure was er blijkbaar geen klik met Amorim / fit in het spel van Amorim. Vorig jaar een heel jaar eruit gelegen met blessure, begin van het seizoen teruggekeerd en uiteindelijk sinds de winterstop een belangrijke kracht geworden en zelfs af en toe aanvoerder.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik had je eerdere uitleg niet gezien, thnx! Klinkt een beetje als Boscagli. Gezien zijn ontwikkeling neemt dat wel wat zorgen weg, is dat gezien de lage marktwaarde wellicht een buitenkansje. Wel benieuwd of Sporting zijn stand-in aanvoerder gemakkelijk van de hand wil doen. Oogt sowieso als een stugge club wb onderhandelingen.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ben slechts zelden overtuigd na het zien van een filmpje, maar dit ziet er echt goed uit. Zou het seizoen wel in durven gaan met Schouten, Saibari, Land en Braganca als zessen en achten, in de wetenschap dat Tillman, Mauro (en Flamingo haha) daar ook nog zouden kunnen spelen.
These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
Sensation
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 04 Jun 2024, 20:04 Ben slechts zelden overtuigd na het zien van een filmpje, maar dit ziet er echt goed uit. Zou het seizoen wel in durven gaan met Schouten, Saibari, Land en Braganca als zessen en achten, in de wetenschap dat Tillman, Mauro (en Flamingo haha) daar ook nog zouden kunnen spelen.
En dan Babadi, Til en diezelfde Tillman op 10. Wat een weelde! 🤤
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als PSV Braganca kan kopen voor 5 tot 8 mil ben ik voorstander, zijn salaris is niet heel hoog (rond de 4 ton per jaar ) je kan zien dat deze jongen talent heeft, Peter Bosz kan dezen diamant mooi oppoetsen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik krijg Gutierrez vibes. Dat wil zeggen: ik zie dezelfde soort beelden als toen: hij legt de ballen heel makkelijk weg op dat filmpje, echter zonder enige druk op de bal. Dat was bij de Guti highlights ook het geval. Dan lijkt het alsof je met een soort Toni Kroos te maken hebt, maar je ziet niks van zijn handelingssnelheid; iets wat met Guti een probleem was.

Bij deze jongen zie ik nu dezelfde soort beelden. lekker balletjes wegleggen, maar hoe speelt hij met volle druk er op? nu is het aanleggen, even omhoog kijken, nog een keer kijken en dan heel mooi en keurig de bal verplaatsen. Dat kan bij wijze van spreken Teze ook als je die de gelegenheid geeft op het middenveld en zo veel ruimte.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 18:42
O Goleiro Grande wrote: 04 Jun 2024, 17:52

Obv deze beelden zeker! Verrassend, want waarom is een speler van 25 jaar met zo’n fijne techniek slechts €5m waard en slechts wisselspeler bij een club die niet beter is dan de onze? What’s the catch?
Zoals ik al eerder gepost had: voor zijn blessure was er blijkbaar geen klik met Amorim / fit in het spel van Amorim. Vorig jaar een heel jaar eruit gelegen met blessure, begin van het seizoen teruggekeerd en uiteindelijk sinds de winterstop een belangrijke kracht geworden en zelfs af en toe aanvoerder.
Maar vind je niet dat hij wel héél veel ruimte krijgt? Ook wat ik eerder zei met die ballen. Veel te lang onderweg/slap?

In de filmpjes dan. Daarin lijkt zijn handelingssnelheid niet zo hoog.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij is inderdaad wel van de boogballetjes lijkt het. Dat is overigens wel iets trainbaars.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Dit is een filmpje met hoogtepunten. Dus dan lijkt iedereen top. Ik ben benieuwd en laat me graag positief verrassen.

Vergis je niet, zo’n filmpje kon je ook van Guti maken.
These users thanked the author Ittot for the post:
Maax
slowflow
Basisspeler
Posts: 434
Joined: 06 Jun 2023, 23:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:35 Dit is een filmpje met hoogtepunten. Dus dan lijkt iedereen top. Ik ben benieuwd en laat me graag positief verrassen.

Vergis je niet, zo’n filmpje kon je ook van Guti maken.
Alleen speelde Guti niet bij de kampioen van Portugal maar in de Mexicaanse competitie bij Pachuca, wat een immens verschil is natuurlijk.
Post Reply