Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vernomen dat PSV heel ver wil/wilde gaan voor Rocco Reitz, lijkt op dit moment alleen onhaalbaar. Maar Braganca zal absoluut niet in de top 3 op het lijstje vervanging Veerman staan.
These users thanked the author LaFoquita for the post (total 7):
Fc DenzelSomeOneLeandroBonfimJordiNoosaDutch CowboyDaveB
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 05 Jun 2024, 07:54 Vernomen dat PSV heel ver wil/wilde gaan voor Rocco Reitz, lijkt op dit moment alleen onhaalbaar. Maar Braganca zal absoluut niet in de top 3 op het lijstje vervanging Veerman staan.
Heeft zijn contract in februari nog verlengd tot en met 2028. Lijkt mij niet heel realistisch toch?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1913PSV. wrote: 05 Jun 2024, 08:12
LaFoquita wrote: 05 Jun 2024, 07:54 Vernomen dat PSV heel ver wil/wilde gaan voor Rocco Reitz, lijkt op dit moment alleen onhaalbaar. Maar Braganca zal absoluut niet in de top 3 op het lijstje vervanging Veerman staan.
Heeft zijn contract in februari nog verlengd tot en met 2028. Lijkt mij niet heel realistisch toch?
Klopt, interesse was in een eerder stadium (winter window) bekend. Maar ik denk niet dat Stewart zomaar afhaakt. Bosz is ook gecharmeerd van hem, buiten de contractduur denk ik dat zijn uitverkiezing voor het Duits elftal het nog lastiger maakt.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 05 Jun 2024, 01:02 Leuke speler, zo op de beelden te zien. Of het versneld is of niet, je ziet dat hij heel goed onder de druk uit kan voetballen, al snel heeft gezien waar de bal heen kan en de hele boel nog kan uitvoeren ook. Een eindproduct is het natuurlijk niet, want die zitten bij de allergrootste clubs. Voor het spel dat Bosz speelt is dit een ideale speler, zeker met de controle van Schouten en de power van Saibari er nog bij.

Bosz en Earnie weet natuurlijk allang waar het spel en het team zich naartoe moeten ontwikkelen, laat hun maar doen. Ze snappen dat het komend seizoen nóg beter moet. Of dat lukt valt altijd maar te bezien, maar ik denk dat ze heel goed weten wat het nieuwe team nodig gaat hebben en daarbij denken ze out-of-the-box en handelen ze met de ballen vol uit de broek.
Waarvan akte :applaus: :strong:
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb wel weer zin in een nieuwtje van Rik of Marco met een nieuwe naam haha. Al zullen de meeste spelers nu op vakantie zijn of bezig met een voorbereiding op het EK.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maax wrote: 05 Jun 2024, 08:40 Heb wel weer zin in een nieuwtje van Rik of Marco met een nieuwe naam haha. Al zullen de meeste spelers nu op vakantie zijn of bezig met een voorbereiding op het EK.
Van hun hoef je geen nieuwe namen te verwachten. Als zij iets droppen, dan is dat 99 van de 100 keer al bekend hier door andere (buitenlandse) bronnen.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 05 Jun 2024, 08:41
Maax wrote: 05 Jun 2024, 08:40 Heb wel weer zin in een nieuwtje van Rik of Marco met een nieuwe naam haha. Al zullen de meeste spelers nu op vakantie zijn of bezig met een voorbereiding op het EK.
Van hun hoef je geen nieuwe namen te verwachten. Als zij iets droppen, dan is dat 99 van de 100 keer al bekend hier door andere (buitenlandse) bronnen.
Klopt, maar ook meer de 'hype' en dat je vrij zeker weet dat het concreet is/gaat worden wanneer Rik het bv meldt. Net als de Portugese naam van gisteren is toch altijd wat minder concreet zolang VI & ED er niks over melden (voor mijn gevoel). Ook omdat je niet weet hoe goed en betrouwbaar de Portugese bronnen bv zijn.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 05 Jun 2024, 07:40
Menno1 wrote: 05 Jun 2024, 00:05 Saibari moet idd in de basis. Dat is echt een topspeler waar PSV sportief en financieel enorm veel plezier aan gaat beleven.

Wat dat betreft is deze Braganca een prima backup wellicht. Zonder Joey gaat het spel toch anders worden. Met Saibari - Tillman/Til/Babadi en daarachter Schouten/Land heb je straks al prima bezetting. Braganca er dan ook nog bij en je zit best geramd.
En wat als Veerman gewoon blijft? Waar zet je hem neer? En als Veerman vertrekt? Dan heb je voor de posities achter de 10 dus Saibari, Schouten en Land. Dat vind ik echt heel mager. Tillman kan ook eventueel op 8, maar dan nog?
Als Joey blijft heb je deze gast niet nodig. Hoeveel middenvelders wil je gaan halen? Je moet ook perspectief gaan bieden aan Babadi en Land. Die moeten echt een volgende stap maken volgend seizoen.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Deze week dus waarschijnlijk adios voor Lozano en hopelijk afronding van Driouech. Ik ben toch benieuwd wie er allemaal op het dartbord van Earnie hangen voor die rechtsbuiten positie. Linksbuiten gaat wel duidelijk zijn met lang en Driouech maar aan rechtsbuitens zijn we nog nog niet echt gekoppeld. Saito, Sahraoui en Driouech zijn allemaal duidelijk linksbuitens de rechtsbuitens zullen dus allebei uit het buitenland komen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 05 Jun 2024, 09:23 Deze week dus waarschijnlijk adios voor Lozano en hopelijk afronding van Driouech. Ik ben toch benieuwd wie er allemaal op het dartbord van Earnie hangen voor die rechtsbuiten positie. Linksbuiten gaat wel duidelijk zijn met lang en Driouech maar aan rechtsbuitens zijn we nog nog niet echt gekoppeld. Saito, Sahraoui en Driouech zijn allemaal duidelijk linksbuitens de rechtsbuitens zullen dus allebei uit het buitenland komen.
Helemaal niet deze week adios Lozano. Zijn overstap zou pas in januari plaatsvinden.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 05 Jun 2024, 09:23 Deze week dus waarschijnlijk adios voor Lozano en hopelijk afronding van Driouech. Ik ben toch benieuwd wie er allemaal op het dartbord van Earnie hangen voor die rechtsbuiten positie. Linksbuiten gaat wel duidelijk zijn met lang en Driouech maar aan rechtsbuitens zijn we nog nog niet echt gekoppeld. Saito, Sahraoui en Driouech zijn allemaal duidelijk linksbuitens de rechtsbuitens zullen dus allebei uit het buitenland komen.
Zou het leuk vinden als ze bij Jota Silva uit zouden komen, 24 jarige Portugees van Vitoria Guimaraes (de nr5 van Portugal achter Sporting, Benfica, Porto en Braga) en dit seizoen 15 goals en 7 assists. Belangrijkste punt hierbij: heeft nog maar 1 jarig contract.



En natuurlijk Skov Olsen.
These users thanked the author Sensation for the post:
NotoriousBIG046
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 05 Jun 2024, 09:35
Teletubby wrote: 05 Jun 2024, 09:23 Deze week dus waarschijnlijk adios voor Lozano en hopelijk afronding van Driouech. Ik ben toch benieuwd wie er allemaal op het dartbord van Earnie hangen voor die rechtsbuiten positie. Linksbuiten gaat wel duidelijk zijn met lang en Driouech maar aan rechtsbuitens zijn we nog nog niet echt gekoppeld. Saito, Sahraoui en Driouech zijn allemaal duidelijk linksbuitens de rechtsbuitens zullen dus allebei uit het buitenland komen.
Helemaal niet deze week adios Lozano. Zijn overstap zou pas in januari plaatsvinden.
Romano heeft getweet dat San Diego Lozano deze week wil presenteren. Lijkt mij dat de transfer van Lozano dus deze week rond zal komen en wij hem terug gaan huren voor een half jaar. Toch een halve adios dan deze week.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 05 Jun 2024, 09:47 En natuurlijk Skov Olsen.
Juist ja! De Skof!
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 05 Jun 2024, 09:47
O Goleiro Grande wrote: 05 Jun 2024, 09:35

Helemaal niet deze week adios Lozano. Zijn overstap zou pas in januari plaatsvinden.
Romano heeft getweet dat San Diego Lozano deze week wil presenteren. Lijkt mij dat de transfer van Lozano dus deze week rond zal komen en wij hem terug gaan huren voor een half jaar. Toch een halve adios dan deze week.
Jammer dat hij weer weg gaat maar snap het wel, lekker dicht bij mexico en zal daar ook een aardig centje verdienen,
san diego mag die 12/13 mil wel meteen aftikken dan kan Stewart gas gaan geven
Kezmania9
Talent
Posts: 78
Joined: 08 Jul 2022, 16:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Indien Stewart echt een vervanger van Veerman wil aantrekken, lijkt het mij verstandig is te verlengen met Land. Als Land beseft dat hij volgende seizoen op de ''8' derde keus is, dan tekent hij niet bij. Dus eerst verlengen en dan verhuren zodat hij op lange termijn wel perspectief heeft bij PSV.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania9 wrote: 05 Jun 2024, 10:56 Indien Stewart echt een vervanger van Veerman wil aantrekken, lijkt het mij verstandig is te verlengen met Land. Als Land beseft dat hij volgende seizoen op de ''8' derde keus is, dan tekent hij niet bij. Dus eerst verlengen en dan verhuren zodat hij op lange termijn wel perspectief heeft bij PSV.
Maar hier spreek je jezelf toch tegen? Als hij derde keus is verlengt hij niet zeg je maar waarom zou PSV de tweede keus verhuren?
Juist als hij de derde of vierde keus is, is een verhuur een optie, niet als hij tweede keus is. Zelfs als derde keus is er denk ik genoeg perspectief met de hoeveelheid wedstrijden die we gaan spelen.
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is Spertsyan geen optie voor PSV? Werd voorheen interesse in getoond als ik me niet vergis.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 05 Jun 2024, 11:48 Is Spertsyan geen optie voor PSV? Werd voorheen interesse in getoond als ik me niet vergis.
Nee.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Ontbijtkoek
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tillman is beter op zijn positie, dus geen optie meer. Los van de principiële bezwaren die je nog altijd kunt hebben.
These users thanked the author nilssonH for the post:
Ontbijtkoek
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 11:50
Ontbijtkoek wrote: 05 Jun 2024, 11:48 Is Spertsyan geen optie voor PSV? Werd voorheen interesse in getoond als ik me niet vergis.
Nee.
Dat is niet het juiste antwoord op de vraag :)
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 05 Jun 2024, 11:48 Is Spertsyan geen optie voor PSV? Werd voorheen interesse in getoond als ik me niet vergis.
Wij zijn niet zo van de ‘duistere dealtjes’, daar zijn andere clubs beter in…
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 05 Jun 2024, 01:02 Leuke speler, zo op de beelden te zien. Of het versneld is of niet, je ziet dat hij heel goed onder de druk uit kan voetballen, al snel heeft gezien waar de bal heen kan en de hele boel nog kan uitvoeren ook. Een eindproduct is het natuurlijk niet, want die zitten bij de allergrootste clubs. Voor het spel dat Bosz speelt is dit een ideale speler, zeker met de controle van Schouten en de power van Saibari er nog bij.

Bosz en Earnie weet natuurlijk allang waar het spel en het team zich naartoe moeten ontwikkelen, laat hun maar doen. Ze snappen dat het komend seizoen nóg beter moet. Of dat lukt valt altijd maar te bezien, maar ik denk dat ze heel goed weten wat het nieuwe team nodig gaat hebben en daarbij denken ze out-of-the-box en handelen ze met de ballen vol uit de broek.
Ik hoop dat het daarbij stopt - anders hebben we bij ons dalijk ook Overmars-taferelen.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alsjeblieft hoger mikken dan Braganca. Is op basis van kwaliteit maar ook potentie gewoon te licht.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cas wrote: 05 Jun 2024, 12:08
Ontbijtkoek wrote: 05 Jun 2024, 11:48 Is Spertsyan geen optie voor PSV? Werd voorheen interesse in getoond als ik me niet vergis.
Wij zijn niet zo van de ‘duistere dealtjes’, daar zijn andere clubs beter in…
OK, duister zou ik het niet per se willen noemen maar hoe schimmig PSV is geweest over de transfers Dest, Tillman en met name Simons is niet echt een vrijbrief om Roomser te zijn dan de Paus. Bovendien valt de transfer van Til onder dezelfde noemer als een evt overstap van Spertsyan…
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Eindhovenvoetbal
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Vranckx nog haalbaar zijn?
These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
Ontbijtkoek
Post Reply