PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV

Prof_napo wrote: 05 Jun 2024, 10:59
Eenhoopjob wrote: 05 Jun 2024, 10:52 Ik vind het trouwens ook raar dat er iemand met 2 designs in de finale kan komen van een fan contest.
Een fan kan meerdere goede designs hebben, beperken op basis van de inzender lijkt me niet nodig. De kernvraag is meer hoe het tweede shirt met de horizontale banen in de finale is gekomen.
Omdat waarschijnlijk die schele stagiair die ook het huidige uitshirt heeft bedacht een shirtje mocht kiezen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

RPSV94 wrote: 05 Jun 2024, 11:16
Prof_napo wrote: 05 Jun 2024, 10:59

Een fan kan meerdere goede designs hebben, beperken op basis van de inzender lijkt me niet nodig. De kernvraag is meer hoe het tweede shirt met de horizontale banen in de finale is gekomen.
Omdat waarschijnlijk die schele stagiair die ook het huidige uitshirt heeft bedacht een shirtje mocht kiezen
Ontwerpen kunnen worden ingediend tot en met 31 maart, waarna alle inzendingen worden voorgelegd aan een selecte groep prominente PSV’ers, zoals Luuk de Jong, Marcel Brands en Peter Bosz. Die kiest vervolgens vijf shirts waar alle supporters op mogen stemmen.
Ik weet dat Peter Bosz weleens Peet Scheefbril wordt genoemd, maar om hem nou gelijk een schele stagiair te noemen... :mrgreen:
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Sensation wrote: 05 Jun 2024, 10:51
Bossche bol wrote: 05 Jun 2024, 10:50
Ziet er veel beter uit ja
Met deze foto heeft hij mij overtuigd en mijn stem gekregen.
Deze foto is wel mooi, maar dat shirt heeft wel veel verschillende vakken en dat vind ik erg verwarrend.
Op deze foto lijkt het meer een geheel en is het wel prima.

Irritant dat je de shirts niet goed groter kan bekijken.
Het gaat voor mij tussen deze, de groene en die van Esmee, al is die wel wat saai.

Zoals al door meer mensen gezegd, bizar dat dit de 6 gekozen shirts zijn.
Met name die 2e van Dirk, wat een ongelofelijk lelijk shirt is dat zeg door die strepen.
Volgens mij als je die strepen weghaalt was het wel een serieuze kanshebber.
These users thanked the author Tijn for the post:
Grasmat
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Sensation wrote: 05 Jun 2024, 11:18Ik weet dat Peter Bosz weleens Peet Scheefbril wordt genoemd
Echt?? Heiligschennis!!
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Sensation wrote: 05 Jun 2024, 11:18
RPSV94 wrote: 05 Jun 2024, 11:16

Omdat waarschijnlijk die schele stagiair die ook het huidige uitshirt heeft bedacht een shirtje mocht kiezen
Ontwerpen kunnen worden ingediend tot en met 31 maart, waarna alle inzendingen worden voorgelegd aan een selecte groep prominente PSV’ers, zoals Luuk de Jong, Marcel Brands en Peter Bosz. Die kiest vervolgens vijf shirts waar alle supporters op mogen stemmen.
Ik weet dat Peter Bosz weleens Peet Scheefbril wordt genoemd, maar om hem nou gelijk een schele stagiair te noemen... :mrgreen:
De prominenten kiezen 5 shirts, dus wie heeft dat 6e shirt dan toegevoegd?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ik heb op de groene gestemd, maar de donker met Philipsblauw was een goede tweede. Maar er zitten er ook een paar tussen die ik heel matig vind.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
ArdbegDribble
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Die blauwe van Dirk is nog OK maar de rest... wat een hele matige selectie zeg. Ik heb hier veel mooiere ontworpen voorbij zien komen. Jammer, het idee was namelijk wel heel goed.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 05 Jun 2024, 11:59 Die blauwe van Dirk is nog OK maar de rest... wat een hele matige selectie zeg. Ik heb hier veel mooiere ontworpen voorbij zien komen. Jammer, het idee was namelijk wel heel goed.
Als je nou even het telefoonnummer van je oma geeft, zorgen wij er voor dat er in Griekenland, Turkije, Thailand, etc. tegen die tijd in ieder geval shirtjes hangen die we wel mooi vinden.
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Ik geloof er geen zak van dat de prominenten deze shirts hebben gekozen.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
Bossche bolEenhoopjobGrasmat
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Kunnen we uit de selectie ook concluderen dat we dat jaar dan een licht uitshirt krijgen?
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV

Valt tegen inderdaad. Heb een beter citymap shirt al eerder voorbij zien komen, volgens mij hier ergens. Maar jij gaat mij niet vertellen dat er niet minstens 40/50 betere inzendingen waren van de 750 dan designs 3/4/5.

edit: ook op 2 gestemd overigens, klein redesign wat hier gepost is, is wel mooier overigens.
MusicMaikel
Jeugdspeler
Posts: 34
Joined: 24 Jul 2023, 09:18
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 10:36 Ik zag deze inzending voorbij komen, die net te laat was:

Nét te laat voor de contest.. Toch nog even delen. Een shirt met een verhaal, een eerbetoon. Concept: Always be innovated.

Eerbetoon aan de Philips uitvinding de 'Casette'. Een wereldweide doorbraak in de jaren 60. Het shirt bestaat uit banen van het herkenbare (koperkleurig) casette-lint.
Subtiele details wat verwijst naar de casette.

Philips wil always be intertwined in our PSV.
De sound of our city.

Image

Ik snap als mensen dit lelijk vinden maar ik vind het echt top. Wit broekje, bruine sokken. Vet!
Zag deze zojuist ook in de comments op Facebook voorbij komen. Ken de maker toevallig, heeft hij erg chique gedaan!

Wat betreft de rest van de selectie, tja... Heb zelf op de blauwe van Dirk gestemd, maar heb online vele malen mooiere gezien, bijvoorbeeld die van Eenhoopjob. Hoe ze daar er geen van uit hebben kunnen pikken is mij nog altijd een raadsel.
JandeVakantieman
Veelbelovend talent
Posts: 112
Joined: 11 Feb 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV

O Goleiro Grande wrote: 05 Jun 2024, 10:46 Nou smaken verschillen kennelijk. Een bruin tenue, ik zou het 'zum kotz'n' vinden. Een tenue moet kracht, lef en klasse uitstralen, wat in mijn ogen bij voorbaat niet gaat lukken met kleuren als bruin of grijs. Met eerbetonen aan testbeeld of casettes heb ik daarnaast weinig, geen idee waarom dat in een uitshirt van een voetbalclub verwerkt moet worden. What's next, een hommage aan een Senseo-apparaat?
Met een hommage aan Senseo blijf je toch in de bruintinten. Misschien een leuk eerbetoon aan de slaapapneu-apparaten dan maar?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Dat bruine tenue is toch net alsof Luuk de Jong diarree had en per ongeluk op de shirtjestas is gaan zitten ipv op de wc?
These users thanked the author Sensation for the post:
Calis
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Eenhoopjob , dus eigenlijk heb je nu al twee keer niet gewonnen met een shirt-ontwerp-wedstrijd? Remember Sabadell? ;)
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Sensation wrote: 05 Jun 2024, 13:30 Dat bruine tenue is toch net alsof Luuk de Jong diarree had en per ongeluk op de shirtjestas is gaan zitten ipv op de wc?
Je hebt er weinig kijk op voor iemand die er kijk op heeft ;)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 13:47
Sensation wrote: 05 Jun 2024, 13:30 Dat bruine tenue is toch net alsof Luuk de Jong diarree had en per ongeluk op de shirtjestas is gaan zitten ipv op de wc?
Je hebt er weinig kijk op voor iemand die er kijk op heeft ;)
Daar kijk ik van op!
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV

2 heeft mijn voorkeur. 1 vind ik best mooi maar doet me aan iets denken waar ik op dit moment niet de vinger op kan leggen, 4, 5 en 6 zijn saai, wat verder niet slecht is, maar ze doen mij ook teveel aan vorige uitshirts denken. 3 vind ik niets, horizontale strepen horen niet bij PSV.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

SambaSangare wrote: 05 Jun 2024, 10:30 Oprechte vraag: Zouden supporters van Feyenoord of Ajax dit soort verkiezingen ook niet 'kapen' om ons in een gedrocht van een shirt te laten spelen?
Of ze het echt kunnen/willen kapen weet ik niet, maar op Twitter zie je al dat niet PSV'ers op dat (lelijke) shirt met horizontale strepen stemmen.

Ik vind dit hele concept eigenlijk een beetje apart overkomen. Luuk en Bosz die (mede) deze 6 gekozen zouden hebben, de verschillende prachtige shirts die het vreemd genoeg niet gehaald hebben en dan een stemming openen waarbij letterlijk iedereen kan stemmen. En we gaan het shirt pas over 2 jaar zien.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV

SambaSangare wrote: 05 Jun 2024, 10:30 Oprechte vraag: Zouden supporters van Feyenoord of Ajax dit soort verkiezingen ook niet 'kapen' om ons in een gedrocht van een shirt te laten spelen?
Zeker. Feyenoorders zijn nogal actief op social media en staan vooraan als het gaat om spelersverkiezingen en polls.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Top idee weer dit. Zo zie je maar weer dat je zomaar zo'n kutshirt kunt krijgen door die idioten.
Last edited by Ardbeg on 05 Jun 2024, 14:49, edited 1 time in total.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

"kutshirt" of "kut, shirt" - als in "Kut, shirt gekozen door een Feyenoorder, wat een kutshirt"
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Je zou haast denken dat het een beter idee is als je alleen mag stemmen wanneer je in het bezit bent van een (seizoen) club card of lid bent van welke supportersvereniging, Phoxy club, wat dan ook.
These users thanked the author Sensation for the post:
Ardbeg
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Tja, ook stom natuurlijk. Ze hadden het stemmen via het relatienummer moeten doen.
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1,024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 05 Jun 2024, 14:49 Je zou haast denken dat het een beter idee is als je alleen mag stemmen wanneer je in het bezit bent van een (seizoen) club card of lid bent van welke supportersvereniging, Phoxy club, wat dan ook.
Zouden ze misschien niet kijken naar het emailadres bij het stemmen? Dat al in het systeem bij PSV staat
Post Reply