ja
Transferwindow 2024/25
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vraag mij af of hij überhaupt nog in beeld is. Je hoort er nergens meer iets over het laatste half jaar terwijl hij afgelopen zomer bijna PSVer leek te worden. Earnie vist in een andere vijver gok ik.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind de eerste drie die je noemt echt niks van doen hebben met "duistere dealtjes".O Goleiro Grande wrote: ↑05 Jun 2024, 15:53OK, duister zou ik het niet per se willen noemen maar hoe schimmig PSV is geweest over de transfers Dest, Tillman en met name Simons is niet echt een vrijbrief om Roomser te zijn dan de Paus. Bovendien valt de transfer van Til onder dezelfde noemer als een evt overstap van Spertsyan…
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Vaste waarde in elftal
Ff serieus, heb jij ooit iets goed gehad?
- These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 3):
- Grasmat • danko-lazovic • Trixm
- DonyellMalen
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind je echt een negatieve klagert maar in deze:
Nee, dat heeft hij niet. Een greep uit de genoemde namen sinds maart:
Rokas Pukstas
Oscar Zambrano
Rocco Reitz
Reuell Walters
Amario Cozier-Duberry
Devan Tanton
Jacob Wright
Sebastián González
Juan Córdoba
Miguel Monsalve
Nicolás Díaz
Johan Rojas
Hier wordt de geloofwaardigheid niet beter op. Al moet ie het zelf weten, ik neem het met een hele sloot zout.
Last edited by Ardbeg on 05 Jun 2024, 17:00, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
- Captain(C) • Grasmat • Trixm
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
-
- Vaste waarde in elftal
Mogelijke optie , dus stel hij komt niet had hij wel een opie kunnen zijn, we gaan er nooit achterkomen
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
gaan we weer..
-
- Legende
Ik vind opmerkingen over geloofwaardigheid niet echt nodig. Laat hem lekker posten en dan bepaal je voor jezelf of je het wel of niet serieus neemt. We zijn allemaal volwassenen, dus dat kunnen we prima voor onszelf bepalen op basis van het verleden.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 19):
- RemPSV • DeEintovenaar • NotoriousBIG046 • Ontbijtkoek • LeandroBonfim • milansandro • Dutch Cowboy • Smeets14 • Kingfisher • mateja • SomeOne • ShovingNE2 • Jordi • DaveB • Leon77M • Voijke • De Realist • Noosa • FieseFriedrich
-
- Nationale topspeler
Zal je vanavond zien dat er een tweetje van Rik komt "PSV is al druk in de weer met de vervanger voor Lozano, Juan Cordoba een van de opties"Ardbeg wrote: ↑05 Jun 2024, 16:56Ik vind je echt een negatieve klagert maar in deze:
Rokas Pukstas
Oscar Zambrano
Rocco Reitz
Reuell Walters
Amario Cozier-Duberry
Devan Tanton
Jacob Wright
Sebastián González
Juan Córdoba
Miguel Monsalve
Nicolás Díaz
Johan Rojas
Hier wordt de geloofwaardigheid niet beter op. Al moet ie het zelf weten, ik neem het met een hele sloot zout.
-
De meeste mogelijke opties zullen niet komen, dus raar is het niet.Ardbeg wrote: ↑05 Jun 2024, 16:56Ik vind je echt een negatieve klagert maar in deze:
Rokas Pukstas
Oscar Zambrano
Rocco Reitz
Reuell Walters
Amario Cozier-Duberry
Devan Tanton
Jacob Wright
Sebastián González
Juan Córdoba
Miguel Monsalve
Nicolás Díaz
Johan Rojas
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik vind het vooral vreemd dat iemand zichzelf onverstoorbaar voor lul blijft zetten na nog nooit iets goed of concreet gehad te hebben en nog vreemder dat mensen het serieus blijven nemen en er serieus op in blijven gaan. Het is toch een soort van fake news verspreiden, niet zo vreemd dat daar iets van gezegd wordt. Ook ter waarschuwing naar leden die hier niet alles lezen en dat lastiger kunnen inschatten.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 7):
- Ardbeg • Mike92PSV • Captain(C) • danko-lazovic • Standbeeld • Mr. Spock • Trixm
-
- Vaste waarde in elftal
Fake nieuws is het niet, het kan best dat deze jongen een optie is, maar als deze jongen niet gehaald word komen we daar nooit achter, het is gewoon een open deur intrappen, net zoals ze bij het weerbericht zeggen *er is kans op regen*Grasmat wrote: ↑05 Jun 2024, 17:49Ik vind het vooral vreemd dat iemand zichzelf onverstoorbaar voor lul blijft zetten na nog nooit iets goed of concreet gehad te hebben en nog vreemder dat mensen het serieus blijven nemen en er serieus op in blijven gaan. Het is toch een soort van fake news verspreiden, niet zo vreemd dat daar iets van gezegd wordt. Ook ter waarschuwing naar leden die hier niet alles lezen en dat lastiger kunnen inschatten.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Eens dat je dat voor jezelf kunt bepalen en eens met Grasmat dat we niet die eindeloze discussie hoeven te voeren maar ik denk wel dat je wellicht vergeet dat er mensen zijn die niet zoveel posten en zijn track record niet kennen. Als iemand dan benieuwd is hoe serieus het te nemen is kan ik me best voorstellen dat mensen het vragen.
Soms kunnen meerdere dingen tegelijk waar zijn en als PSV spelers bekijken die hij noemt maar ze niet neemt vanwege concurrentie, lastige markt of aanpassingsperiode dan kan het nog steeds wel waar zijn. Dus het fakenieuws noemen gaat te ver want dat weten we hier ook niet.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Het dealtje niet, maar de indruk die PSV in die deals heeft gewekt w.b. de constructie vind ik niet van dien aard dat je niet hoeft doen alsof het zuiverheid troef is in onze handel en wandel. Met name hoe PSV Xavi Simons als nieuw eigendom aankondigde - 'hired you say?' waren de triomfantelijke woorden van de post op de socials geloof ik - paste niet bij de werkelijkheid van die deal en ook de winstwaarschuwingen die uitlekten over de koopopties op Dest en Tillman waren een domper op de feestvreugde waarmee hun komst aanvankelijk werden aangekondigd. Ik ben het met je eens dat die deals op zich natuurlijk prima zijn, maar laten we het erop houden dat de communicatie daarover er geen blijk van gaf dat donkere hoekjes ons ook niet vreemd zijn.Ardbeg wrote: ↑05 Jun 2024, 16:10Ik vind de eerste drie die je noemt echt niks van doen hebben met "duistere dealtjes".O Goleiro Grande wrote: ↑05 Jun 2024, 15:53
OK, duister zou ik het niet per se willen noemen maar hoe schimmig PSV is geweest over de transfers Dest, Tillman en met name Simons is niet echt een vrijbrief om Roomser te zijn dan de Paus. Bovendien valt de transfer van Til onder dezelfde noemer als een evt overstap van Spertsyan…
- Ardbeg
- Mister PSV
Buiten het feit dat iedereen hier op vanalles en nogwat reageert (zie het mod topic), zou dit ineens niet meer mogen. Iedereen mag hier op elkaar reageren, dus ook over geloofwaardigheid. Zo kun je overal wel iets op verzinnen waarom je er niet op zou moeten reageren.Grasmat wrote: ↑05 Jun 2024, 17:49Ik vind het vooral vreemd dat iemand zichzelf onverstoorbaar voor lul blijft zetten na nog nooit iets goed of concreet gehad te hebben en nog vreemder dat mensen het serieus blijven nemen en er serieus op in blijven gaan. Het is toch een soort van fake news verspreiden, niet zo vreemd dat daar iets van gezegd wordt. Ook ter waarschuwing naar leden die hier niet alles lezen en dat lastiger kunnen inschatten.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- danko-lazovic • Trixm
- Maikel
- Site Admin
Zolang er mensen blijven geloven dat er een meneer in de wolken zit zullen er ook mensen zijn die dit soort dingen geloven.Grasmat wrote: ↑05 Jun 2024, 17:49Ik vind het vooral vreemd dat iemand zichzelf onverstoorbaar voor lul blijft zetten na nog nooit iets goed of concreet gehad te hebben en nog vreemder dat mensen het serieus blijven nemen en er serieus op in blijven gaan. Het is toch een soort van fake news verspreiden, niet zo vreemd dat daar iets van gezegd wordt. Ook ter waarschuwing naar leden die hier niet alles lezen en dat lastiger kunnen inschatten.
-
- Vaste waarde in elftal
- Maikel
- Site Admin
Cool, maar dit is wel een PSV forum. Dus zullen we het over PSV houden in de PSV topics?
Thanks!
- These users thanked the author Maikel for the post (total 7):
- Benitez040 • Ardbeg • Kingfisher • Heissenberrug • Dai Ragazzi • De Realist • Trixm