PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 17:05 "Dank voor je mail en betrokkenheid bij de FANdesign campagne.

In het systeem dat is gekozen is het inderdaad mogelijk dat supporters van andere clubs een stem uitbrengen op een van de shirts. Echter is de keuze voor deze zes shirts door PSV zelf gemaakt, de club staat dus achter elke mogelijk uitkomst.

We gaan monitoren of we dergelijke stemmen kunnen achterhalen en blijven kijken of deze stemmen ook daadwerkelijk invloed hebben op de einduitslag.

Met vriendelijke groet,"
Nou, dan kunnen we Dirk van Gaal wel feliciteren met de winst, Ons PSV zal vol trots aantreden in het volgende shirt:
Image

Of dit is een Honeypot waardoor alle kwaadaardige geesten van andere clubs getrashed worden
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Haha ja ik dacht dus hetzelfde. Als ze ons echt willen trollen stemmen ze massaal op dat pyjamashirt. :tear:

Slim gedaan door d'n Dirk. Soort reverse psychology.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Keurig, tevreden mee. Eindelijk weer echt rood wit. Jammer van die gekke kwaststrepen of wat het ook moge voorstellen.
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV

Die witte vlakken.. die streepjes op de achterkant..
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

PERFECT! We zijn weer PSV, die rood wit gestreepte. Of het een witte of zwarte broek wordt weet ik niet maar het boeit me ook niet zoveel met zo'n shirt.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
DeBruyneSensation
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Had t gaver gevonden zonder verfgedoe maar het is prima.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Wéér dat gekut met die strepen. Gewoon gelijke rood-witte strepen, is dat nu echt zo moeilijk? Die middelste rode streep is gewoon een stuk smeller dan de andere rode. :wall:

Maar overall i.m.o. wel beter dan de laatste drie thuisshirts. Alleen nog steeds geen normaal klassiek shirt helaas.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Voorkant dikke prima, achterkant vind ik niets.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Grasmat wrote: 05 Jun 2024, 18:50 Wéér dat gekut met die strepen. Gewoon gelijke rood-witte strepen, is dat nu echt zo moeilijk? Die middelste rode streep is gewoon een stuk smeller dan de andere rode. :wall:

Maar overall i.m.o. wel beter dan de laatste drie thuisshirts. Alleen nog steeds geen normaal klassiek shirt helaas.
Ik voel er niet zo sterk over als jij maar ik vind het gefrot met die verfstrepen zo minimaal dat het weinig doet. De verschillende dikte strepen vind ik wel mooi.

Tevens:

Ik zei toch dat dit het echte shirt was ;)
Last edited by Ardbeg on 05 Jun 2024, 19:08, edited 2 times in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Die verfstrepen vind ik dan weer niet echt heel vervelend. Beetje zoals ik de eerste banner van het forum hier had. :opzijnkop:

Maar goed, Puma heeft de lat inmiddels zo laag gelegd dat het nog erger had gekund en dit meevalt.
Last edited by Grasmat on 05 Jun 2024, 19:02, edited 1 time in total.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 18:56
Grasmat wrote: 05 Jun 2024, 18:50 Wéér dat gekut met die strepen. Gewoon gelijke rood-witte strepen, is dat nu echt zo moeilijk? Die middelste rode streep is gewoon een stuk smeller dan de andere rode. :wall:

Maar overall i.m.o. wel beter dan de laatste drie thuisshirts. Alleen nog steeds geen normaal klassiek shirt helaas.
Ik voel er niet zo sterk over als jij maar ik vind het gefrot met die verfstrepen zo minimaal dat het weinig doet. De verschillende dikte strepen vind ik wel mooi.
Same. Ben er best blij mee. Het is geen banger van een thuisshirt maar vind m goed gelukt.
These users thanked the author Sensation for the post:
Ardbeg
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08

Ik vind het nog steeds wat weg hebben van een kookschort zo met die 2 zwarte lijnen aan de zijkant. Tribute naar Earnie!
These users thanked the author Jur1913 for the post:
Fanatic-U-s
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV

Die rare streepjes op de achterkant, die geforceerde zwarte vegen op de zijkant, half zwarte half witte kraag.
Tis weer een onnodige kermis.
En obv dit shirt zal er op de broek ook wel weer één of andere nutte streep zitten, waardoor het allemaal nog onrustiger wordt.
Jammer, gemiste kans weer, terwijl het shirt in de basis best potentie heeft.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Søren wrote: 05 Jun 2024, 19:03 Die rare streepjes op de achterkant, die geforceerde zwarte vegen op de zijkant, half zwarte half witte kraag.
Tis weer een onnodige kermis.
En obv dit shirt zal er op de broek ook wel weer één of andere nutte streep zitten, waardoor het allemaal nog onrustiger wordt.
Jammer, gemiste kans weer, terwijl het shirt in de basis best potentie heeft.
Er staan geen zwarte vegen achterop, dat zijn de strepen die elk shirt van dit merk heeft. Ook niet geforceerd maar design. Tevens ben je wel aan het zoeken als een zwartwitte kraag nu al een probleem is. Beetje overdreven, dat "kermis".
Last edited by Ardbeg on 05 Jun 2024, 19:08, edited 2 times in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Toch wil ik het eerst nog even in zijn totaliteit zien, dus met broekje en sokken. Zo op het eerste gezicht is het een prima shirt, op die witte vlakken aan de zij-/onderkant na.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Waar ik het uitshirt echt afschuwelijk vind, durf ik bijna niet te zeggen dat ik dit eigenlijk best hartstikke mooi vind.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

De datum voor de lancering is nog niet eens bekend en het shirt hangt/ligt alweer ergens in een Decathlon. :grin:
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Badpak met verfstrepen. Waarom toch niet gewoon een strak shirt zonder die fratsen..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Søren thanks voor het clowntje, m'n jongen! Was geen aanval he. Ik heb het gewoon veel erger gezien qua design dan je het doet voorkomen.

Ah well, sommige mensen vinden een goulashkroket al pittig.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Søren
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 05 Jun 2024, 19:21 De datum voor de lancering is nog niet eens bekend en het shirt hangt/ligt alweer ergens in een Decathlon. :grin:
De alarmbellen zullen wel weer afgaan bij de afdeling merchandise, voor de zoveelste keer.
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare

Grasmat wrote: 05 Jun 2024, 18:59
Maar goed, Puma heeft de lat inmiddels zo laag gelegd dat het nog erger had gekund en dit meevalt.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik heb geen problemen gehad met de kwaliteit van PSV/Puma en het is fijn om dingen op voorraad te hebben, wat bij Umbro helemaal niet het geval was.
These users thanked the author TigTogFlip for the post:
Ardbeg
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV

Zag deze voorbij komen afgelopen week, wat hadden we toen een fraai shirt eigenlijk..
Vind die Rikkert vandaag post 3x niks. Beetje ouderwets design en dan wat proberen op te leuken met van die schijtlollige spetters of wat het ook is.

These users thanked the author Momfer for the post:
Zezima
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 19:27 @Søren thanks voor het clowntje, m'n jongen! Was geen aanval he. Ik heb het gewoon veel erger gezien qua design dan je het doet voorkomen.

Ah well, sommige mensen vinden een goulashkroket al pittig.
De leaks van de Feyenoord-shirts is absoluut verschrikkelijk.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

TigTogFlip wrote: 05 Jun 2024, 19:36
Grasmat wrote: 05 Jun 2024, 18:59
Maar goed, Puma heeft de lat inmiddels zo laag gelegd dat het nog erger had gekund en dit meevalt.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik heb geen problemen gehad met de kwaliteit van PSV/Puma en het is fijn om dingen op voorraad te hebben, wat bij Umbro helemaal niet het geval was.
Ik heb het dan ook alleen over het ontwerp van de (thuis)shirts. :neh:
Post Reply