PSV Tenue
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Oh, die verfspatten zijn dus echt onderdeel van het shirt? Ik dacht dat iemand er met zijn kwast met witte verf ertegenaan was gelopen...
Nee, even serieus. Op het eerste oogopslag vind ik hem tegenvallen, al kan ik niet uitleggen waarom ik dat vind, maar ik denk dat ik hem eerst in 'actie' moet zien.
Nee, even serieus. Op het eerste oogopslag vind ik hem tegenvallen, al kan ik niet uitleggen waarom ik dat vind, maar ik denk dat ik hem eerst in 'actie' moet zien.
- De Realist
- Internationale topspeler
Wtf joh echt allemaal spuuglelijk terwijl er echt hele vette ontwerpen zijn langsgekomen.
Absurd.
Absurd.
- These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
- Dribble • Juancho
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Uhu, daarom liggen ze ook al kant en klaar bij sportwinkels achter de schermen...Bronnen melden dat het shirt inderdaad op hoofdlijnen zal kloppen, maar op detailniveau zijn er meestal nog wat afwijkingen.
Waarschijnlijk nog mooi vóór de zomervakantie dus.PSV introduceert de nieuwe tenues naar verwachting rondom de eerste training van het nieuwe seizoen op 1 juli.
https://www.ed.nl/PSV/nieuw-thuisshirt- ... ~aaf2de9b/
- ShovingNE2
- Site Admin
Loop een paar pagina's achter. Maar holyfuck zeg. Serieus? Allemaal heel donker en twee shirts zijn gewoon praktisch een kopie van recente uitshirts.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Moderator
Heel jammer inderdaad, aangezien we vele mooiere designs hebben gezien. Mijn keuze gaat uit naar die groene, kort gevolgd door die blauwe in het midden bovenin. Overige shirts vielen nagenoeg direct af. Rechtsboven is een mooie om uit te brengen als pyjama.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dank voor het meedenken. Maar die groen zwarte is praktisch gejat van FC Groningen. Ook door fans ontworpen. Mogelijk dezelfde supporter overigens.
-
- Ballenjongen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Als ik deze selectie zie, mag Eenhoopjob het eigenlijk als compliment beschouwen dat zijn ontwerpen niet gekozen zijn. Die tweede is prima en die groene gaat nog, maar de rest…ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2024, 20:39 Loop een paar pagina's achter. Maar holyfuck zeg. Serieus? Allemaal heel donker en twee shirts zijn gewoon praktisch een kopie van recente uitshirts.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Wat me trouwens ook opvalt is dat de kleuren er zo echt super flets uitzien in de designs van Puma. Naar mijn originele design zou het meer zo iets moeten zijn:
Die kleuren van shirt #2 komen er in de render van de designer zelf ook echt veel beter uit.
Die kleuren van shirt #2 komen er in de render van de designer zelf ook echt veel beter uit.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is gewoon een kopie van het door een supporter ontworpen uitshirt van FC Groningen toch? Paar jaar geleden.
- Ardbeg
- Mister PSV
Zijn niet de designs maar een fuckup van de PSV vormgever.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Als je het derde shirt van 21/22 van FC Groningen bedoelt, dan vind ik dat wel heel erg vergezocht. Weet niet op welke je doelt?ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2024, 21:03
Dit is gewoon een kopie van het door een supporter ontworpen uitshirt van FC Groningen toch? Paar jaar geleden.
- Ardbeg
- Mister PSV
Er wordt wel vaker van overdrijvingen gebruik gemaakt om een mening over te brengen. Zoals dit net zo min een Fey shirt is.Danosi wrote: ↑05 Jun 2024, 21:16Als je het derde shirt van 21/22 van FC Groningen bedoelt, dan vind ik dat wel heel erg vergezocht. Weet niet op welke je doelt?ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2024, 21:03
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik kan er zo ook geen vinden die er op lijkt. Hier staan ze allemaal op een rijtje:
https://www.XXXXXX/groningen-kits/
https://www.XXXXXX/groningen-kits/
- Ardbeg
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- Ardbeg
- Mister PSV
Ook daar lijkt het niet op. Groen is niet van Fey. Tevens is het een heel ander groen. Ge het weinig nuance de laatste tijd, ouwe knor. Daarnaast beetje jammer om zo te reageren op een net gedragend forumlid's design zo te reageren hoor. Nergens voor nodig.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2024, 21:23Hmmm. Ok, dan zit het scheef in mijn geheugen. Alsnog spuuglelijk. Bah. Feyenoord shirt.
Cursusje mindfulness of zo.
Last edited by Ardbeg on 05 Jun 2024, 21:26, edited 1 time in total.
-
- Regelmatige invaller
Waarom die zijkanten zo, alsof het een badpak is? Je zal per ongeluk een witte broek aan hebben joh.