"Van dn Twit"
Kunnen we helemaal niks mee dus
"Van dn Twit"
Top dat je hier zo nu en dan ook even reageert, mocht je nog wat tijd over hebben kan ik je het "Moderators/Admins" topic aanraden.RikElfrink wrote: ↑05 Jun 2024, 20:37 Dat ze nog bezig zijn om hem te kopen - alleen niet voor de 11 miljoen van de optie - is eigenlijk al een tijdje terug gemeld. Ik weet niet van een doorbraak nog. Sorry.
En toch acht ik je kansloos bij de Miss World verkiezing.
Beetje een zij sprongetje maar hadden we heeeeeeel vroeger op het oude BB niet een soort van voorstel topic waarbij je zelfs een foto van jezelf plaatste?
Dit schijnt een foto van de samenkomst van de site admins te zijn in 2023
Maak maar aan als je zoiets wilt.
Eens maar wel voor het juiste bedrag. Wat iemand eerder al schreef, in januari heeft hij nog maar 6 maand contract. Dat zal zeker mee moeten spelen. Natuurlijk kan je als PSV heus wel ervoor kiezen om iets meer te betalen dan wat je eigenlijk zou doen omdat je, eenmaal transfervrij, denk ik kansloos bent. Maar het moet natuurlijk wel passend zijn omdat zijn salaris ook heel fors zal zijn. Grootverdiener wellicht gelijk? Die verhouding moet wel kloppen.Massimo wrote: ↑06 Jun 2024, 11:20 Het huren van Dest was echt een schot in de roos. Ik zou het fantastisch vinden als PSV hem vanaf 1 januari 2025 zou kunnen contracteren. Helemaal als hij er na dat half jaar nog een seizoen bij PSV aan vastplakt en na het WK een grote transfer gaat maken. Het is afwachten hoe hij terugkomt, maar hij heeft zijn waarde voor PSV absoluut bewezen. Ik zou het wel een stunt vinden mocht het PSV lukken.
Inderdaad. Beetje sneu om nu weer uit te gaan dagen. Vond het zelf wel een prima intiatief. Zo onnodig.
Je gedraagt je als een ordinaire relnicht nu.Juancho wrote: ↑06 Jun 2024, 12:36 Als jij mij van doxing beticht mort je vooral eerst eens heel goed bij jezelf te raden gaan of je wel goed bij je paasei bent. Weer een gevalletje van zelf alles maar mogen roepen, over de grens gaan en nu lopen janken. Tis wat met je. Ik had eigenlijk wel een excuus van je verwacht voor die opmerking maar ik had kunnen weten dat dat te veel gevraagt zou zijn.
Ik vertrouw er op mijn beurt maar op dat de andere mods dit serieus opnemen en dat constante geleuter van je richting mij eens gaan bestraffen.
Zo, de cirkel is weer rond beste Rik.
Topicvervuiling inderdaad. Begin je eigen forum met al je gelijkgestemden, wanneer ze niet toevallig állemaal even elders aan het stemmen zijn en zo de aankondiging helaas net gemist hebben. Het begint (weer eens) terminaal treurige vorm aan te nemen, dat compulsieve gedrag.Juancho wrote: ↑06 Jun 2024, 12:36 Als jij mij van doxing beticht mort je vooral eerst eens heel goed bij jezelf te raden gaan of je wel goed bij je paasei bent. Weer een gevalletje van zelf alles maar mogen roepen, over de grens gaan en nu lopen janken. Tis wat met je. Ik had eigenlijk wel een excuus van je verwacht voor die opmerking maar ik had kunnen weten dat dat te veel gevraagt zou zijn.
Ik vertrouw er op mijn beurt maar op dat de andere mods dit serieus opnemen en dat constante geleuter van je richting mij eens gaan bestraffen.
Zo, de cirkel is weer rond beste Rik.