Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eens, dacht tijdens mijn lunch weer echt PSV nieuws te kunnen lezen, maar beland dan toch weer in allerlei discussies die niets met Dest te maken hebben.

Graag deze in andere fora voeren of via DM desnoods, maar houd de PSV topics zuiver.
De andere fora/topics kan ik mijden als ik wil, nieuws over Dest neem ik graag tot me
These users thanked the author DE MADERA 76 for the post:
Carnelito
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

DE MADERA 76 wrote: 06 Jun 2024, 13:41 Eens, dacht tijdens mijn lunch weer echt PSV nieuws te kunnen lezen, maar beland dan toch weer in allerlei discussies die niets met Dest te maken hebben.

Graag deze in andere fora voeren of via DM desnoods, maar houd de PSV topics zuiver.
De andere fora/topics kan ik mijden als ik wil, nieuws over Dest neem ik graag tot me
We laten het je weten zodra hij weer een story maakt over zijn revalidatie bij TopSupport en Ardbeg nogmaals komt uitleggen dat dat logisch is omdat hij sws tot 30 juni bij ons onder contract staat
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
DanosiDE MADERA 76
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 06 Jun 2024, 13:43
DE MADERA 76 wrote: 06 Jun 2024, 13:41 Eens, dacht tijdens mijn lunch weer echt PSV nieuws te kunnen lezen, maar beland dan toch weer in allerlei discussies die niets met Dest te maken hebben.

Graag deze in andere fora voeren of via DM desnoods, maar houd de PSV topics zuiver.
De andere fora/topics kan ik mijden als ik wil, nieuws over Dest neem ik graag tot me
We laten het je weten zodra hij weer een story maakt over zijn revalidatie bij TopSupport en @Ardbeg nogmaals komt uitleggen dat dat logisch is omdat hij sws tot 30 juni bij ons onder contract staat
Ik boek al vooruitgang. In plaats van gitzwart te zeiken over dat het niet zo moeilijk is om te lezen, begin ik al dingen uit te leggen!

Daar mag ook wat van gezegd worden he!
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
DanosiPCGC
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me wel een lastige keuze voor Stewart. Want je zou eigenlijk nu al zekerheid moeten hebben over de transfer van Dest in de winterstop. Je moet immers met je aankoopbeleid rekening houden met je backs. Nu bijv. 10 miljoen in een hele goede LB stoppen en in de winter nog eens fors investeren (alles bij elkaar zal het een flinke investering zijn) in Dest lijkt me lastig. Als Teze nog wel 1 jaar blijft kan je alvast anticiperen met het aankopen van Dest in de winter, alleen eigenlijk zou je dan nu ook al rekening moeten houden met welk type LB je gaat halen.

Lastig en zoveel vragen.... :nerd: :dokter:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Dest, Sambo en Pattie zijn gewoon weg en die moeten vervangen worden ongeacht of Dest na de winter terug komt. Je kunt daar namelijk geen beleid op maken bij zo'n zware blessure. En in februari heb je wellicht al 65% van je seizoen gehad.

Mauro kan Pattie vervangen, Sambo speelde amper maar dat komt omdat Teze/Dest continu fit waren niet omdat hij de zoveelste keuze op rechts was. Dus een vervanger van Dest en Sambo lijkt me wel het minste wat er bij moet komen. Met of zonder Dest in de toekomst.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
SensationJuancho
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Je zal sowieso 3 basiswaardige, of tegen de basis aan backs moeten hebben voor de twee posities. Vorig seizoen was dat bij aanvang Teze, Dest en Van Aanholt, waarbij Dest op beide posities uit de voeten kon. Later dat seizoen kwam Mauro terug van een blessure en kreeg hij de voorkeur boven Van Aanholt.

PSV moet Teze (en Mauro) nog maar zien te behouden, maar indien dat lukt dan heb je mijns inziens een basislinksback nodig. Dan heb je Teze, Mauro en een nieuwe aankoop waarbij Mauro op beide posities uit de voeten kan. Mocht je Dest weten te halen dan kan je er ook voor kiezen om Sambo verder niet te vervangen. Je gaat de eerste seizoenhelft met 3 backs het seizoen in en als PSV bijvoorbeeld een speler zoals Flamingo haalt dan valt daar eventueel ook nog wel wat mee te schuiven.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 06 Jun 2024, 14:46 Je gaat de eerste seizoenhelft met 3 backs het seizoen in en als PSV bijvoorbeeld een speler zoals Flamingo haalt dan valt daar eventueel ook nog wel wat mee te schuiven.
Het is niet een seizoenshelft maar veel meer dan dat natuurlijk. En ik vind het enkel acceptabel als er vanuit Jong PSV iemand is, hoger niveau dan Oppegard, die op één van beide posities nog uit de voeten kan. Vd Blaak, Oppegard of nog een paar van die artiesten zie ik niet zitten.

Flamingo als Zwitsers zakmes zie ik wel zitten maar als optie 4.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoe zit dat in Jong PSV eigenlijk? Als daar geen serieus goede en talentvolle back rondloopt kan je Sambo ook vervangen door een groot talent voor Jong PSV te halen, die kan daar de eerste seizoenshelft spelen en indien goede ontwikkeling wat vaker mee trainen met het eerste. Als Dest dan wel aangetrokken wordt in de winter zal hij zeer waarschijnlijk alsnog niet gelijk topfit zijn maar heb je in aantallen wel de boel goed op orde voor komend seizoen maar ook alvast geanticipeerd op het seizoen daarna.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 15:10 Hoe zit dat in Jong PSV eigenlijk? Als daar geen serieus goede en talentvolle back rondloopt kan je Sambo ook vervangen door een groot talent voor Jong PSV te halen, die kan daar de eerste seizoenshelft spelen en indien goede ontwikkeling wat vaker mee trainen met het eerste. Als Dest dan wel aangetrokken wordt in de winter zal hij zeer waarschijnlijk alsnog niet gelijk topfit zijn maar heb je in aantallen wel de boel goed op orde voor komend seizoen maar ook alvast geanticipeerd op het seizoen daarna.
Alleen vdBlaak, die daar dit seizoen in de Teze-rol speelt. Maar of hij het uiteindelijk redt is zeer twijfelachtig wat mij betreft.
En anders kunnen we Eus nog met zijn kapsel laten Waayen :D

Daar mag wel wat bij dus.
These users thanked the author SKERLA for the post:
Juancho
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 06 Jun 2024, 15:14
Juancho wrote: 06 Jun 2024, 15:10 Hoe zit dat in Jong PSV eigenlijk? Als daar geen serieus goede en talentvolle back rondloopt kan je Sambo ook vervangen door een groot talent voor Jong PSV te halen, die kan daar de eerste seizoenshelft spelen en indien goede ontwikkeling wat vaker mee trainen met het eerste. Als Dest dan wel aangetrokken wordt in de winter zal hij zeer waarschijnlijk alsnog niet gelijk topfit zijn maar heb je in aantallen wel de boel goed op orde voor komend seizoen maar ook alvast geanticipeerd op het seizoen daarna.
Alleen vdBlaak, die daar dit seizoen in de Teze-rol speelt. Maar of hij het uiteindelijk redt is zeer twijfelachtig wat mij betreft.
En anders kunnen we Eus nog met zijn kapsel laten Waayen :D

Daar mag wel wat bij dus.
Een basiswaardige LB halen + een (groot) talent voor eerst jong PSV dus. Bij deze afgetikt (Y)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 15:25
SKERLA wrote: 06 Jun 2024, 15:14

Alleen vdBlaak, die daar dit seizoen in de Teze-rol speelt. Maar of hij het uiteindelijk redt is zeer twijfelachtig wat mij betreft.
En anders kunnen we Eus nog met zijn kapsel laten Waayen :D

Daar mag wel wat bij dus.
Een basiswaardige LB halen + een (groot) talent voor eerst jong PSV dus. Bij deze afgetikt (Y)
Raf vdRiet gaat wel in Jong spelen komend seizoen. Dat is, naar verluidt, wel een groot talent en heeft zijn contract verlengd. Ik dacht ten onrechte (omdat je het over Sambo had denk ik) dat je het over de rechtsbackpositie had, daarom noemde ik hem niet in eerste instantie.

Ik ben benieuwd of Dest ook als optie geldt voor rechtsback. Even afhankelijk wat Teze gaat doen natuurlijk, maar daar zijn we meer onderbezet eigenlijk.
These users thanked the author SKERLA for the post:
Juancho
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dest en Mauro kunnen beiden rechts en links. Dus je hoeft daar echt geen plekje vrij voor te laten voor seizoen ‘25/‘26, die ontstaat vanzelf wel.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik heb meerdere pagina's gemist, helemaal hyped denkende dat er dan wel serieus nieuws zou zijn wat betreft het gerucht. Even geduld nog. #TheDestWay
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author Smell Rock for the post (total 2):
Gerard KarnemelkDonyellMalen
Full speed or nothing
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Barça wordt dus een soort Excelsior, Earnie bellen of hij alsjeblieft zaken wil doen :mrgreen:

En ja, er zullen heus nog wel andere clubs zijn die Dest blijven volgen, maar door zijn zware blessure zullen er inmiddels ook een hoop afgehaakt zijn.
User avatar
Jordi
Basisspeler
Posts: 456
Joined: 30 Jun 2022, 10:16
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

Smell Rock wrote: 07 Jun 2024, 10:36 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... uiten.html

Duurt effe maar komt er aan mannen
Dit komt goed. :shake:
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die zogenaamde 8 miljoen klinkt nu wel als een heel slechte deal 😅
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Barca wordt flink in een hoekje gedrukt. Deze situatie is verschrikkelijk voor die club en Dest is ook nog eens geblesseerd, dus daar willen ze hoe dan ook van af. Laat dit maar aan Earnie over: veel vertrouwen in een goede deal voor ons.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Top nieuws! Althans, voor ons dan 😁. Daar moet je ook een beetje op hopen, dat Barca zo in de shit zit dat ze alsnog overstag gaan voor een veel lagere transfersom. Kan PSV dat weer stoppen in het salaris. In Earnie we trust! 🙏
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat een drama, dit moet je uitmelken als je Earnie bent. "Zeg Laporta wat heb ik nu gelezen?.... Moeite met het inschrijven van spelers?.... Ik kan daar wel bij helpen hoor, wat dacht je van 3 miljoen voor Dest? Ben je dat moddervette salaris al kwijt.... ik hoor het wel!"
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dat wordt een miljoen of 2,5 met 15% doorverkoop. Of zelfs alleen maar doorverkoop.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 07 Jun 2024, 10:53 Barca wordt flink in een hoekje gedrukt. Deze situatie is verschrikkelijk voor die club...
You can fool some people sometime, but you can't fool all the people all the time.
Good riddance.

:huil: :huil: :huil:
These users thanked the author Balinho for the post:
Grasmat
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 07 Jun 2024, 12:17 Dat wordt een miljoen of 2,5 met 15% doorverkoop. Of zelfs alleen maar doorverkoop.
Dit zou toch het lachertje van de eeuw zijn. Dest dadelijk goedkoper dan Driouch.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 07 Jun 2024, 12:34
ShovingNE2 wrote: 07 Jun 2024, 12:17 Dat wordt een miljoen of 2,5 met 15% doorverkoop. Of zelfs alleen maar doorverkoop.
Dit zou toch het lachertje van de eeuw zijn. Dest dadelijk goedkoper dan Driouch.
Goedkoper dan Gaaei en die mexicaanse koekebakker :mrgreen:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Die mag aan het eind van de window gratis weg.
Post Reply