Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roze of rood, is toch hetzelfde haha
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 06 Jun 2024, 09:01
TomPSV wrote: 05 Jun 2024, 17:20 Ik vind opmerkingen over geloofwaardigheid niet echt nodig. Laat hem lekker posten en dan bepaal je voor jezelf of je het wel of niet serieus neemt. We zijn allemaal volwassenen, dus dat kunnen we prima voor onszelf bepalen op basis van het verleden.
Laten we vooral wél leden feitelijk informeren zoals @Ardbeg deed. Met daarbij de kanttekening, "kies zelf of je de zeehond die er tot nu toe altijd naast heeft gezeten geloofwaardig vindt."
Heeft 'ie ergens geschreven dat een bepaalde speler komt? Want laten we wel feitelijk blijven. ;)
These users thanked the author loginnaam for the post:
Frico
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 06 Jun 2024, 09:04 Roze of rood, is toch hetzelfde haha
Voor sommigen is oranje en groen ook hetzelfde
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 06 Jun 2024, 16:07
Trixm wrote: 06 Jun 2024, 09:01

Laten we vooral wél leden feitelijk informeren zoals @Ardbeg deed. Met daarbij de kanttekening, "kies zelf of je de zeehond die er tot nu toe altijd naast heeft gezeten geloofwaardig vindt."
Heeft 'ie ergens geschreven dat een bepaalde speler komt? Want laten we wel feitelijk blijven. ;)
Als je niet raak schiet, schiet je mis.
Saibari is underrated.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar dat doen andere leden hier toch ook regelmatig? Namen droppen en vrijwel niemand daarvan komt. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen serieuze interesse was he. Deals kunnen op 1001 dingen afketsen. Zo moet je de berichten van al die gasten denk ik lezen. Soms kun je iets crossen. Volgens mij hadden Olai en Ykhim zo eens los van elkaar dezelfde namen gehoord.

Verder niet te moeilijk over doen idd. Geloof wat je wil geloven en als je een tijdje hier rondloopt kan je zelf prima een shifting maken wie je wel en wie niet gelooft.
These users thanked the author Juancho for the post:
mateja
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 16:50Verder niet te moeilijk over doen idd. Geloof wat je wil geloven en als je een tijdje hier rondloopt kan je zelf prima een shifting maken wie je wel en wie niet gelooft.
Alleen zit niet iedereen 24/7 op het forum en komen er ook nieuwe mensen bij. Ik vind het dus ook niet zo gek dat er een reactie komt als iemand voor de 200e keer een naam dropt. Mag er best iets van gezegd worden. Net zo goed als degene lekker zijn namen mag blijven droppen als hij/zij dat wilt.

Maar ik denk dat niemand hier ook blij zal worden als je alles van Mike Schoenmaker dropt. Ik vergelijk het een beetje daarmee.
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
11 Tinus
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan voortaan ook maar geen Twitter posts meer delen want daar komt 90% ook niet van uit. Dit topic is toch ook voor geruchten? Hoe groot of klein ze zijn
These users thanked the author Jur1913 for the post:
DaveB
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Naja als je geruchten zelf gaat verzinnen heeft dit topic weinig zin lijkt mij. Dingen als er is over Malacia gesproken terwijl die al lang bij een ander zaakwaarnemers kantoor zit.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
BalinhoHeissenberrug
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 06 Jun 2024, 16:57 Dan voortaan ook maar geen Twitter posts meer delen want daar komt 90% ook niet van uit. Dit topic is toch ook voor geruchten? Hoe groot of klein ze zijn
Klopt helemaal maar. dat Mosz account is gewoon een troll account. Laten we dat niet gaan doen. Zoeken ook echt de confrontatie met Elfrink.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat je het liefst hebt is een filter op betrouwbaarheid maarja.... dat is er niet.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 06 Jun 2024, 17:04
Jur1913 wrote: 06 Jun 2024, 16:57 Dan voortaan ook maar geen Twitter posts meer delen want daar komt 90% ook niet van uit. Dit topic is toch ook voor geruchten? Hoe groot of klein ze zijn
Klopt helemaal maar. dat Mosz account is gewoon een troll account. Laten we dat niet gaan doen. Zoeken ook echt de confrontatie met Elfrink.
Ik dacht even dat het over forumleden ging. Scusi
These users thanked the author Jur1913 for the post:
ShovingNE2
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 06 Jun 2024, 16:57 Dan voortaan ook maar geen Twitter posts meer delen want daar komt 90% ook niet van uit. Dit topic is toch ook voor geruchten? Hoe groot of klein ze zijn
Iedere fantast creëert tegenwoordig een eigen podium, en krijgt dat hier wanneer alles hier gedeeld wordt. Da's een beetje het probleem. Ik zou een X filter (gewoon helemaal niets uit die rioolput) op Rik Elfrink na, hier op het forum, persoonlijk dan ook toejuichen zelfs.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/steven- ... RMe3vq8F9S
"Freedom toch, het spreekt voor zich, je weet toch? Iedereen zegt altijd wat je moet doen, maar ik doe gewoon wat ik zelf wil."
Ik denk dat onze hoofdsponsoren in opstand zouden komen bij een terugkomst van Bergwijn. Dit heeft niets met hersenen te maken namelijk
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 06 Jun 2024, 17:07 https://m.voetbalzone.nl/nieuws/steven- ... RMe3vq8F9S
"Freedom toch, het spreekt voor zich, je weet toch? Iedereen zegt altijd wat je moet doen, maar ik doe gewoon wat ik zelf wil."
Ik denk dat onze hoofdsponsoren in opstand zouden komen bij een terugkomst van Bergwijn. Dit heeft niets met hersenen te maken namelijk
Koeman over Bergwijn:
Hij oogt fitter en slanker in zijn gezicht. Ik geef mezelf de kans hem van dichtbij te bekijken.
Fitter en slanker dan wie? Dan Koeman zelf? Of bedoelt hij dat Stevie-O-G's tat zijn gezicht slanker maken? En is dat dan Stevie-O-G's gezicht of Koeman 's gezicht? En bedoelt Koeman dat hij zichzelf de kans geeft Stevie-O-G's tat van dichtbij te bekijken? Of gewoon Stevie-O-G's gezicht?

Vragen, je weet toch? Wa gij Juancho ?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu nog "YOLO" op de andere kant van zijn gezicht. Ja toch?
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 06 Jun 2024, 17:22 Nu nog "YOLO" op de andere kant van zijn gezicht. Ja toch?
Aangezien niemand dat zeker weet, zou ik er dan
"YOLO, toch?" van maken. Als dat nog past natuurlijk, op dat fitte(re) en slanke(re) gezicht.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Balinho wrote: 06 Jun 2024, 17:28
Standbeeld wrote: 06 Jun 2024, 17:22 Nu nog "YOLO" op de andere kant van zijn gezicht. Ja toch?
Aangezien niemand dat zeker weet, zou ik er dan
"YOLO, toch?" van maken.
Oei, je maakt het nu wel erg complex voor Bergwijn.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 06 Jun 2024, 17:31
Balinho wrote: 06 Jun 2024, 17:28

Aangezien niemand dat zeker weet, zou ik er dan
"YOLO, toch?" van maken.
Oei, je maakt het nu wel erg complex voor Bergwijn.
Hij maakt het ons gewoon te makkelijk. Bommetjes op die boy yo.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 06 Jun 2024, 17:04
Jur1913 wrote: 06 Jun 2024, 16:57 Dan voortaan ook maar geen Twitter posts meer delen want daar komt 90% ook niet van uit. Dit topic is toch ook voor geruchten? Hoe groot of klein ze zijn
Klopt helemaal maar. dat Mosz account is gewoon een troll account. Laten we dat niet gaan doen. Zoeken ook echt de confrontatie met Elfrink.
Jij bent toch ook een troll (account?)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

La Sara laat zich graag 'trollen' door mij. 😘
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 06 Jun 2024, 17:05 Wat je het liefst hebt is een filter op betrouwbaarheid maarja.... dat is er niet.
Het menselijke brein is toch een prima filtertje? 🤔 😏. Zeker bij Twitter berichten gewoon ff nadenken en verder kijken dan je neus lang is voor je hier zo'n bericht neer gooit. Als een user amper tweets/volgers heeft weet je denk ik wel genoeg toch?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 06 Jun 2024, 16:19
loginnaam wrote: 06 Jun 2024, 16:07

Heeft 'ie ergens geschreven dat een bepaalde speler komt? Want laten we wel feitelijk blijven. ;)
Als je niet raak schiet, schiet je mis.
Maar de vraag is dus of hij überhaupt heeft geschoten, of niet meer dan mogelijke doelen heeft aangedragen. :think:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 06 Jun 2024, 18:27
11 Tinus wrote: 06 Jun 2024, 17:05 Wat je het liefst hebt is een filter op betrouwbaarheid maarja.... dat is er niet.
Het menselijke brein is toch een prima filtertje? 🤔 😏. Zeker bij Twitter berichten gewoon ff nadenken en verder kijken dan je neus lang is voor je hier zo'n bericht neer gooit. Als een user amper tweets/volgers heeft weet je denk ik wel genoeg toch?
Ik heb wel een lijstje met mensen die ik niet betrouwbaar vind of juist wel betrouwbaar genoeg vind om er iets van te geloven maar mijn punt is dat minder frequente bezoekers dat moeilijker in kunnen schatten.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
Vanthaman18danko-lazovic
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie? Sahraouiiiiiiiiiii :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 06 Jun 2024, 19:15 Wie? Sahraouiiiiiiiiiii :mrgreen:
Zou wel lekker zijn als hij nog een jaar bij Heerenveen bleef en dan volgend jaar als opvolger van Lang naar PSV komt met een 1 jarig contract. Hebben we nog wat langer om te kijken of hij die stap wel zou kunnen zetten. Die kans dat hij nog een jaar Heerenveen doet is natuurlijk niet zo groot haha.
Post Reply