Gebrek aan rendement lijkt me toch wel een vrij relevant manco voor een linksbuiten. Tegen Lens en Sevilla was hij dreigend en zijn arbeidsethos was inderdaad goed, maar ik zei ook niet dat dat niet het geval was. Kwalitatief was het niet goed genoeg. Zeker niet voor de prijs van 15 miljoen.Ykhim wrote: ↑06 Jun 2024, 00:23Behalve het gebrek aan rendement heb ik echt nauwelijks argumenten gezien voor waarom het buiten die wedstrijd eigenlijk alleen maar ruk was. Tegen Lens, Sevilla (tot aan z'n blessure) en Dortmund was dit bijvoorbeeld ook gewoon onze meest dreigende speler, of toch zeker degene die zich in aanvallend opzicht wist te onderscheiden. Hij heeft zich het hele seizoen weggecijferd voor het team, terwijl hij door allerlei mensen als egoïst werd neergezet omdat 'ie een penalty van Pepi wilde nemen. De man scoort op allerlei gebieden veel hoger dan allerlei - terecht! - geprezen teamgenoten, maar hijzelf wordt eigenlijk continu neergezet als een van de minste in het elftal. Het is gewoon onzinnig, kortzichtig en doet geen recht aan het werk dat Lozano heeft geleverd. Weinig goals en assists, weinig memorabele acties, ja, maar dat is niet alles waar je een aanvaller op moet afrekenen. Dat was misschien in de jaren '90 zo, maar Lozano is een van de weinige spelers bij PSV die de volwassenheid van een topvoetballer heeft. Dat is wat je mag verwachten gezien zijn leeftijd en cv, maar dat is ook daadwerkelijk wat hij gebracht heeft: volwassenheid, stabiliteit en betrouwbaarheid. Dat is niet ruk, dat is acceptabel. En die constatering kun je prima doen terwijl je erkent dat het inderdaad niet zijn meest spectaculaire seizoen was.
Die jongen gaat met zijn familie naar de VS, mag daar in aanloop naar het WK gaan leven en voetballen als een halfgod in een gebied vol voetbalgekke Mexicanen en een competitie die zich steeds verder ontwikkelt. Hij gaat de portemonnee goed vullen, familie is dichtbij huis en de kids groeien straks op onder prima omstandigheden. Men kan het zonde vinden, maar het is niet alsof Lozano in de zandbak gaat voetballen. Het is gewoon Californië hè. Met zoveel geld is het daar prima vertoeven.
Hirving Lozano
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Moderator
Ben benieuwd in hoeverre het geld nu al binnen komt of pas in januari. En in dat laatste geval in hoeverre PSV een voorschot kan of durft te nemen op zijn vertrek, wetende dat je het geld ook achterin nodig gaat hebben.
- Juancho
- Mister PSV
Was ook een geintje he Menno . Maar het wordt nu wel duidelijk dat Earnie meer dan ooit 2 hele goede buitenspelers moet aantrekken, nog los van Driouech en uitgaande van verkoop Baka.Menno1 wrote: ↑06 Jun 2024, 18:39Nou er moet echt wel wat bij. Voorlopig kan je straks hier van beschikken:
Linksvoor
1.Lang
2. Lozano
3. Tillman (in geval van nood, maar verwacht hem op de 10)
Rechtsvoor
1. Bakayoko (maar die gaat waarschijnlijk)
2. Lozano
Vooral rechts moet er dus wel wat bij. Driouech is een linksbuiten, en kan dus de vervanger worden van Lozano. Maar op rechts heb je niks rondlopen verder. Saibari vind ik daar niet passen. Heel evenueel zou je Tillman kunnen proberen, maar dan loop je dus weer te schuiven met poppetjes.
Dan zou je denk ik dit krijgen:
LB: Lang/Lozano/Driouech
RB: vervanger Baka/Lozano/vervanger Lozano
En ja, natuurlijk zal de beste spelen. Als dat Lozano is en bijv. een Lang die er niks van bakt, dan speelt Chucky. Maar vooral zo inschattend zal er voor Lozano vooral speeltijd gaan komen vanuit invalbeurten/blessures/sparen. Niet vanuit de basis. Je wil ook niet dat de vervanger van Lozano zelf amper aan spelen toekomt en na de winter niet of nauwelijks gespeelt heeft en dus niet ingestpeeld is. Vandaar wat gekscherend die 4de keuze (Vertessen rol )
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Hatseflats
- Vedette
Boeit toch niet of het nu of op 1 januari binnenkomt? De deal is rond, dus het geld is 'gewoon' binnen.
-
- Moderator
Ben geen expert wat betreft cijfers, maar lijkt me dat de liquide middelen dan wel aanwezig moeten zijn. Je kan in de zomer geen geld overmaken naar een andere club dat in januari pas binnen komt. Er zal ongetwijfeld wel een financiële buffer zijn, waardoor PSV inderdaad gewoon kan handelen, maar toch een hele kleine slag om de arm. Op 30 juni 2023 stond er bijv iets meer dan 9 miljoen aan liquide middelen op de balans, maar sindsdien zijn er natuurlijk nodige verschuivingen geweest en hebben we een sportief goed jaar achter de rug.Hatseflats wrote: ↑06 Jun 2024, 19:13Boeit toch niet of het nu of op 1 januari binnenkomt? De deal is rond, dus het geld is 'gewoon' binnen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is wel zo. Bankgaranties alles. Ongetwijfeld. Heb je cash nodig is het tegen een procent of twee voor te financierenHatseflats wrote: ↑06 Jun 2024, 19:13Boeit toch niet of het nu of op 1 januari binnenkomt? De deal is rond, dus het geld is 'gewoon' binnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -club.html
Kippenvel als ik de woorden van Lozano lees. Een échte PSVer. Held.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- Tijn • Johann Vogel
-
- Vedette
Mooi dat het nu al rond komt. Stewart mag aan de bak. Komende zomer minimaal twee buitenspelers en uiterlijk in de winter nog een derde erbij. De komende periode zal er wel doorgedrukt worden voor Driouech. Ik hoop dat er ook nog een topper van een rechtsbuiten erbij komt.
-
- Vedette
Mooie woorden van Chucky inderdaad. Hopelijk gaat hij vlammen in de MLS zien we hem na zijn carrière nog eens terug in Eindhoven.Vanthaman18 wrote: ↑06 Jun 2024, 22:25 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -club.html
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- DonyellMalen
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
Snap eigenlijk niet waarom het afscheid nu al genomen wordt terwijl hij nog een half jaar te bewonderen is in het Philips Stadion.
- DonyellMalen
- Legende
Nouja, afscheid... hij geeft toch aan dat 'ie nog een half jaar z'n stinkende best gaat doen? Dat hij nu met een brief aan de supporters komt is vanwege het feit dat het zojuist al zijn contract bij San Diego heeft getekend. Chucky had hoogstwaarschijnlijk het gevoel dat hij vanwege de gang van zaken rond deze transfer ook iets aan ons moest laten horen; dat kan ik alleen maar waarderen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Eggsagtlie mij fots.DonyellMalen wrote: ↑07 Jun 2024, 13:43 Nouja, afscheid... hij geeft toch aan dat 'ie nog een half jaar z'n stinkende best gaat doen? Dat hij nu met een brief aan de supporters komt is vanwege het feit dat het zojuist al zijn contract bij San Diego heeft getekend. Chucky had hoogstwaarschijnlijk het gevoel dat hij vanwege de gang van zaken rond deze transfer ook iets aan ons moest laten horen; dat kan ik alleen maar waarderen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Doe mij die maar.SKERLA wrote: ↑07 Jun 2024, 13:44Eggsagtlie mij fots.DonyellMalen wrote: ↑07 Jun 2024, 13:43 Nouja, afscheid... hij geeft toch aan dat 'ie nog een half jaar z'n stinkende best gaat doen? Dat hij nu met een brief aan de supporters komt is vanwege het feit dat het zojuist al zijn contract bij San Diego heeft getekend. Chucky had hoogstwaarschijnlijk het gevoel dat hij vanwege de gang van zaken rond deze transfer ook iets aan ons moest laten horen; dat kan ik alleen maar waarderen.
- Balinho
-
- Legende
Zul je net zien dat hij het komen de half jaar de pannen van het dak gaat spelen. Eigenlijk hoop ik dat wel, daar varen wel alleen maar goed bij. En het is hem gegund. Want hoeveel buitenlandse spelers komen vanuit een topcompetitie in de kracht van hun voetballeven terug bij een topclub in de Eredivisie. Nou kan me eigenlijk geen voorbeelden heugen.
- Heissenberrug
- DonyellMalen
- Legende
Goed dat Rik dit nog even doet. ESPN loopt weer te stoken.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 3):
- Grasmat • Sensation • Ren Höek
- Standbeeld
- Mister PSV
Sowieso hoeft Lozano toch ook geen toestemming te vragen aan Peter? Dat is iets tussen de TD en speler. De TD bespreekt met Peter wat de wensen van iedereen zijn / wat het plan is met de selectie. Ongetwijfeld dat Earnie al duidelijk heeft verteld aan Peter dat Lozano in de winter zal vertrekken.
-
- Lid scoutingsteam
Als het de opzet was dan ben ik blij dat het zo loopt en wat Ernie &consorten gaan doen.
Uiteindelijk hebben we misschien zelfs geluk dat we hem voor zo'n bedrag kunnen slijten na het afgelopen seizoen. Dat hadden er misschien weinig kunnen voorzien.
Een hele betrouwbare en dienstbare speler gebleken die doet wat hij moet doen en ook er alles aan wil doen. Alleen het rendement bleef wat achter bij de verwachtingen.
Uiteindelijk hebben we misschien zelfs geluk dat we hem voor zo'n bedrag kunnen slijten na het afgelopen seizoen. Dat hadden er misschien weinig kunnen voorzien.
Een hele betrouwbare en dienstbare speler gebleken die doet wat hij moet doen en ook er alles aan wil doen. Alleen het rendement bleef wat achter bij de verwachtingen.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ik heb nooit meer verwacht, maar voor anderen zal dat zeker kloppen.Voormalig KG wrote: ↑08 Jun 2024, 13:11Een hele betrouwbare en dienstbare speler gebleken die doet wat hij moet doen en ook er alles aan wil doen. Alleen het rendement bleef wat achter bij de verwachtingen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!