Het Nederlands Elftal
- Joenepsv
- Legende
Gravenberch heeft helemaal niks in Oranje te zoeken en het is mij een raadsel hoe hij aan een cv komt waar Bayern en Liverpool op staan. Doorsnee voetballer die nergens in uitblinkt.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
- Bossche bol • De Realist
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Jawel hoor, Gravenbergh is gewoon écht zo slecht vandaag
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Tisaltijdwat heTisaltijdwat wrote: ↑06 Jun 2024, 21:11 Die zweetbandjes van Memphis slaan toch werkelijk nergens op… manman
- De Realist
Ik vind het echt schitterend dat Luuk bedankt heeft. Die bal van brobbie had hij er met zijn ogen dicht in gekopt
- These users thanked the author De Realist for the post:
- Boszball1913
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Flikker toch met die Blobbey..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Positief; schouten, frimpong.
Gematigd positief; van de Ven en Brobbey.
Duidelijk wisselspelers voor mij; de ligt, Gravenberch, wijnaldum, blind.
Hopelijk zien we de tweede helft Gakpo, simons, Ake, malen en veerman.
Gematigd positief; van de Ven en Brobbey.
Duidelijk wisselspelers voor mij; de ligt, Gravenberch, wijnaldum, blind.
Hopelijk zien we de tweede helft Gakpo, simons, Ake, malen en veerman.
Last edited by Stratumseind12 on 06 Jun 2024, 21:33, edited 1 time in total.
- De Realist
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat een Oranje haarband mooier zou zijn geweest. Past mooi bij de randen van de mouwen en kraag.
-
- Legende
Helemaal prima dit. Dat nitwits als Brobbey, Gravenberch nu al door de mand vallen en indirect Koeman ook. Blijft een schande dat een veel betere speler als Zirkzee niet is opgeroepen natuurlijk.
Hopelijk komt Joey er straks in en speelt hij zichzelf in de basis. Deze opstelling is bespottelijk natuurlijk.
Hopelijk komt Joey er straks in en speelt hij zichzelf in de basis. Deze opstelling is bespottelijk natuurlijk.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
- De Realist • TylerDurdn
- TylerDurdn
Memphis draagt Nederland weer compleet aanvallend, zoals altijd. Wat een armoedige kut coach is die bolle rooie toch. Met Malen, Xavi en Gakpo moet je toch altijd gewoon 433 spelen.
Dan was ik achterin nog dat kutje aanvoeder maken en verkiezen boven Aken vergeten. Ronald functie elders.
Dan was ik achterin nog dat kutje aanvoeder maken en verkiezen boven Aken vergeten. Ronald functie elders.
- These users thanked the author TylerDurdn for the post (total 2):
- Riffii • Boszball1913
- Tomm
- Vedette
Depay, vd Ven, Schouten en Frimpong de enige die van deze 8 aanspraak maken op de basis. Geertruida en deLigt komen dusdanig weinig in het spel voor dat ik die even buiten beschouwing laat. Je ziet wel dat Frimpong, die best prima speelt, niet echt een aanvaller is. Mist toch wat rust overzicht en doelgerichtheid voor de rol die hij nu moet vervullen.
-
- Legende
Het is vooral een schande dat je nog steeds nul idee hebt hoe Oranje gaat spelen. 1 week voor een toernooi, en je bent nog steeds zoekende. recipe for disaster.
Kijk naar teams als Kroatie bijvoorbeeld: die spelen vrijwel altijd hetzelfde spel, spelers kunnen elkaar blindelings vinden. Maar wij lopen nu al 3-4 jaar te kloten met 5-3-2 dan weer 4-3-3 nee toch weer 4-4-2 en steeds ook in andere samenstellingen.
Je had nu al lang een systeem moeten hebben en 8-9 van de 11 hadden al lang vast moeten staan. Maar bij dit Oranje, niks van dit alles. Alleen Frenkie en Memphis (indien beiden fit) hebben een gegarandeerde basis plek en wellicht Virgil. Verder is het God zegene de greep.
Kansloos. Dit gaat een 2012 revisit worden met 0 punten naar huis.
Kijk naar teams als Kroatie bijvoorbeeld: die spelen vrijwel altijd hetzelfde spel, spelers kunnen elkaar blindelings vinden. Maar wij lopen nu al 3-4 jaar te kloten met 5-3-2 dan weer 4-3-3 nee toch weer 4-4-2 en steeds ook in andere samenstellingen.
Je had nu al lang een systeem moeten hebben en 8-9 van de 11 hadden al lang vast moeten staan. Maar bij dit Oranje, niks van dit alles. Alleen Frenkie en Memphis (indien beiden fit) hebben een gegarandeerde basis plek en wellicht Virgil. Verder is het God zegene de greep.
Kansloos. Dit gaat een 2012 revisit worden met 0 punten naar huis.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 5):
- DonyellMalen • De Realist • Dribble • TylerDurdn • Doldenaar