Dat was inderdaad het eerste wat ik dacht ja.
Jerdy Schouten
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Volgens mij las ik dat het AD zeer positief was over Schouten. Heeft ook gewoon goed gespeeld. Betrouwbare jongen in het elftal. Rode Frenkie.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV
Ik heb de wedstrijd wel gezien en hij speelde prima. In het begin twee onzekere momentjes die hij overigens goed herstelde. Daarna betrouwbaar zoals we hem kennen met een enkele mooie lichaamsschijnbeweging. Het is dat hij met Gravenberg (die zichzelf contant vastliep) en Wijnaldum (verstoppertje) speelde. Hierdoor lukte het hem niet om kort te combineren. Maar toch ook weer een paar strakke inspeelpasses op de spitsen gezien die zoveel snelheid en verrassing aan het spel toevoegen.
Misschien dat ik een PSV bril op heb hoor, maar ik vind Jerdy de belangrijkste speler van PSV, en vond hem gisteren ook één van de belangrijkste spelers.
Als eerste op het formulier graag de komende wedstrijden Ronald!
Misschien dat ik een PSV bril op heb hoor, maar ik vind Jerdy de belangrijkste speler van PSV, en vond hem gisteren ook één van de belangrijkste spelers.
Als eerste op het formulier graag de komende wedstrijden Ronald!
- These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
- Ricopsv
- StratumZuid
- Vedette
-
- Meervoudig international
Frenkie is blonde Jerdy.Vanthaman18 wrote: ↑07 Jun 2024, 10:08 Volgens mij las ik dat het AD zeer positief was over Schouten. Heeft ook gewoon goed gespeeld. Betrouwbare jongen in het elftal. Rode Frenkie.
- These users thanked the author Bubba Gump for the post (total 2):
- Gerard Karnemelk • Calis
- Armada
Staan ook op de stoep. Daarnaast moeten we de scouting van topclubs niet overschatten. Clubs als BVB moeten het juist hebben van topscouting, die staan op de stoep.
Juventus ook, Arsenal ook.
- DonyellMalen
- Legende
Als er een speler absoluut niet te koop is, is het Schouten wel. Dortmund kan hem dan ook absoluut niet betalen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En als we dit blijven herhalen, wordt hij blijkbaar meer en meer waard (als we de Brobbey fantasten mogen geloven). Die gaat ons dus 130 miljoen opleveren.DonyellMalen wrote: ↑08 Jun 2024, 13:00 Als er een speler absoluut niet te koop is, is het Schouten wel. Dortmund kan hem dan ook absoluut niet betalen.
- Trixm
- Vedette
Een half gerucht vanuit Dortmund, maar verder nog geen concrete informatie.
Saibari is underrated.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Trixm
- Vedette
Wat was hij goed gisteren!
en okay okay, voor alle PSV-bril kijkers zal ik er nog een uitspraak uitgooien, Schouten gaat dit EK beter presteren van Frenkie. There, i said it.
en okay okay, voor alle PSV-bril kijkers zal ik er nog een uitspraak uitgooien, Schouten gaat dit EK beter presteren van Frenkie. There, i said it.
Saibari is underrated.
- Tomm
- Vedette
Die mening deel ik wel. Schouten gaat het dik EK overigens ook gewoon beter doen dan Grealish, Goretzka en Messi.
- DonyellMalen
- Legende
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 5):
- Sensation • SKERLA • Ren Höek • Armada • TylerDurdn
- Armada
Dit. Helemaal.
En na dit EK ziet, helaas, iedereen dit verwacht ik.
Waar Veerman vervangbaar is, heb ik bij Jerdy meer twijfels.
-
- Nationale topspeler
Maar Armada, als we Joey voor 40 miljoen verkopen waarom zou PSV Jerdi dan verkopen? Contract voor 4 jaar en sterkhouder. Als iedereen het ziet mogen ze allemaal bieden vanaf 70 miljoen wat mij betreft, dan is die heus te vervangen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Feit. Dat vangen we niet maar gewoon vragen.
- Armada
Ik sluit gekke bedragen niet uit. Dit is gewoon nauwelijks te koop.
- Armada
Al die bedragen.
Schouten is een goed bewaard geheim. Zeker in Nederland zijn we niet zo super goed in het waarderen van dit soort spelers. Typisch ook dat hij van Kralingen naar Italië vertrok en geen stap in NL maakte.
Nu is hij van “ons” Oranje, en mede door blessures, gaat Ronald Koeman de fout niet maken die hij anders wel had gemaakt…. Hij gaat zijn middenveld enigszins aanpassen aan Schouten’s kwaliteiten.
Als een trainer/spelers ziet/zien dat als je driehoekjes blijft vormen, Schouten blijft vrijspelen.
Als dit op een platform als het EK even loopt, dan is hij weg. De interesse is er al.
Ik kijk echt niet op van een Ancelotti die aanklopt. Zonder Earnie speelde hij nu gewoon basis bij AC Milan.