Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Joenepsv
Legende

Hmm. Daar had ik wel een week ruzie voor over.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Daar moet je niet met je pik te dichtbij komen, valt ie er meteen af.
Bubba Gump
Meervoudig international

Ben wel benieuwd naar wat sappige nieuwtjes over Maddy . Laat maar komen zou ik zeggen (net als Maddy zelf)
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ze zou eens meelezen hier.
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

Tja. Ik vind de video's die ze maakt echt leuk. Ik zie haar nog wel een keer de overstap maken naar ESPN.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
AddoCultheld
Internationale topspeler

ShovingNE2 schreef: 02 mei 2021, 10:10 Tja. Ik vind de video's die ze maakt echt leuk. Ik zie haar nog wel een keer de overstap maken naar ESPN.
Ik wacht al weken op wat andere video's van haar :nietszetteg: :banaan9:
ruuddevil
Legende

Is Maddy de PSV variant van die vriendin van Demy?
Ardbeg
Mister PSV

Bubba Gump schreef: 02 mei 2021, 08:09 Ben wel benieuwd naar wat sappige nieuwtjes over Maddy . Laat maar komen zou ik zeggen (net als Maddy zelf)
Kansloos
Bubba Gump
Meervoudig international

Sorry Gert-Jan, ik was even vergeten dat dit het forum van ChristenUnie was.
Hopelijk is Maddy ergens een heel gelukkige huisvrouw in een perfect gezin en heeft ze niet gezondigd.
PCGC
Vedette

Bubba Gump schreef: 02 mei 2021, 11:01 Sorry Gert-Jan, ik was even vergeten dat dit het forum van ChristenUnie was.
Hopelijk is Maddy ergens een heel gelukkige huisvrouw in een perfect gezin en heeft ze niet gezondigd.
🤣🤣🤣
#FreeGeneratie4
El Sordo
Vedette

De ironie...
TomPSV
Legende

Ik schat Maddy dan weer niet in als garnalenneuker, daar heeft ze te veel klasse voor.
Ardbeg
Mister PSV

Bubba Gump schreef: 02 mei 2021, 11:01 Sorry Gert-Jan, ik was even vergeten dat dit het forum van ChristenUnie was.
Ik vind het gewoon allemaal een beetje sneu en thirsty. Ik verwacht dat soort posts van een 12jarige.
Magnus
Meervoudig international

Ben je nou trots op jezelf? Bedenk maar eens hoe je het zou vinden als het niet Maddy, maar je vriendin, of je zus, of je moeder is die hier op deze manier besproken wordt.

Het is al kinderachtig dat elke keer dat ze te sprake komt, er een aantal geilneven op moeten duiken om te benadrukken hoe lekker ze wel niet is. Maar dit is wel even next-level.
Bubba Gump
Meervoudig international

Ok, dit loopt weer totaal uit de hand😂. De garnalennneuker termen vliegen weer over het forum hier. Moet kunnen wat mij betreft , vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Net zoals ik het moet vinden kunnen dat er wel eens een grapje wordt gemaakt over een prachtvrouw als
Maddy . En gezien de strekking van meerdere andere Posts zijn er toch een aantal het met me eens.
Zand erover, (nee niet over Maddy) en op naar de volgende..
Laatst gewijzigd door Bubba Gump op 02 mei 2021, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
PCGC
Vedette

Zo lekker is ze niet eens....

Al zou ik haar wel doen, natuurlijk!
#FreeGeneratie4
El Sordo
Vedette

En ik maar denken dat de overtrokken term ‘vrijheid van meningsuiting’ in de jaren ‘50 nog helemaal niet zo gewichtig was.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Magnus schreef: 02 mei 2021, 11:42
Ben je nou trots op jezelf? Bedenk maar eens hoe je het zou vinden als het niet Maddy, maar je vriendin, of je zus, of je moeder is die hier op deze manier besproken wordt.

Het is al kinderachtig dat elke keer dat ze te sprake komt, er een aantal geilneven op moeten duiken om te benadrukken hoe lekker ze wel niet is. Maar dit is wel even next-level.
Gebeurt bij mijn vriendin heel vaak. Geen enkel probleem. Gebeurt andersom ook bij mannen hoor, ook geen enkel probleem. Je kunt het ook als compliment zien. Het is nogal een gedoe tegenwoordig hoor. Wat mag je wel en niet meer zeggen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
psvgouda
Vedette
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Waarom moet in dergelijke situaties altijd het begrip ‘vrijheid van meningsuiting’ erbij gehaald worden? Dat het dan lijkt of die uitingen grondwettelijk gezekerd zijn of zo? Zelf zou ik ervoor kiezen om zo’n begrip hier heulemaal niet aan te koppelen. Maakt het nog een tikkie kinderachtiger…
PCGC
Vedette

Dat mag jij zeggen, vrijheid van meningsuiting zeg maar.
#FreeGeneratie4
Magnus
Meervoudig international

deninho32 schreef: 02 mei 2021, 11:59
Magnus schreef: 02 mei 2021, 11:42

Gebeurt bij mijn vriendin heel vaak. Geen enkel probleem. Gebeurt andersom ook bij mannen hoor, ook geen enkel probleem. Je kunt het ook als compliment zien. Het is nogal een gedoe tegenwoordig hoor. Wat mag je wel en niet meer zeggen.
Als compliment zien.. kerel.. Jij beschouwt het een compliment als een van je vrienden opmerkt dat je vriendin de halve groep is rondgegaan?
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Mijn reactie zou zijn 'ze ontkent het zelf, maar als iedereen het roept zal er wel een kern van waarheid in zitten'.. Heb voor de zekerheid even overlegd met mevrouw deninho en ze is het volledig met me eens. Als ze zich druk zou moeten maken om die opmerkingen of tegen haar kont slaan zou ze een triest leven hebben. Je kiest er zelf voor om beledigd te zijn.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
11 Tinus
Legende
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

That escalated quickly
psvgouda
Vedette
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

PCGC schreef: 02 mei 2021, 12:00 Dat mag jij zeggen, vrijheid van meningsuiting zeg maar.
Jij mag ook zeggen wat je wilt, zelfs wat ranzige teksten bezigen, geen probleem, maar het heeft niets van doen met vrijheid van meningsuiting. Je denkt grappig, slim of weet ik wat te zijn, mag, maar… Laat maar, te lastig wellicht
PCGC
Vedette

Juist, dat heeft alles te maken met vrijheid van meningsuiting. Gelukkig wel zeg , zou eens niet zo moeten zijn. Eng wereldje zou het worden.
#FreeGeneratie4
Plaats reactie