Takefusa Kubo is een hele interessante speler. Compleet ontploft ook qua waarde nu. Begon met aardig wat verhuur periodes binnen Spanje, Sociedad kocht hem voor €5M, nu zegt transfermarkt 50M?!
Johann Vogel wrote: ↑07 Jun 2024, 22:35
Ik hoop dat Benny nog een jaartje blijft. Dat liever dan deze Wellenreuther.
Het wordt wat mij betreft dan wel tijd dat Benny voor 1 of 2 jaar gaat bijtekenen.
Anders kan je ook stellen: Benitez wil niet bijtekenen, verkopen is dan een optie voor pak um beet 3-5 miljoen, je haalt Wellenreuther op voor 2 miljoen en je pakt er nog wat extra transferbudget op ook. En een keeper met een langdurig contract.
Benny zou ik houden en dan maar na komend seizoen een nieuwe halen. Die 4-5 miljoen die je er nu voor kunt vangen is niet genoeg om een net zo goede keeper te halen.
Totaal niet realistisch. Ze zullen 45mln vragen, maar realistisch gezien zullen ze in Engeland wel 30mln kunnen krijgen inclusief de bonussen. Gaan ze buiten Engeland verkopen dan zal het een miljoen of 20 zijn. Dat lijkt mij realistisch. Wel jammer, ik zie namelijk wel potentie in Minteh. Maar lijkt dan net wat te duur voor ons.
11 Tinus wrote: ↑08 Jun 2024, 00:22
PSV zit nu in een situatie dat het de beste keeper moet hebben. Een paar miljoen meer budget is relatief minder interessant.
Wellicht geen populaire mening, maar ik vind de Wellenreuter van afgelopen seizoen niet minder dan Benitez. De situatie die Juancho schetst, ben ik het wel mee eens.
Voor de duidelijkheid; ik vind Benitez ook een meer dan prima keeper voor PSV.
Benitez heeft zelf ook iets te willen. Hij is 2 keer eerder transfervrij vertrokken dus waarschijnlijk dient hij bij ons ook netjes zijn contract uit en dan kan hij nog 1 keer een mooi contract elders tekenen.
Juancho wrote: ↑08 Jun 2024, 00:07Anders kan je ook stellen: Benitez wil niet bijtekenen, verkopen is dan een optie voor pak um beet 3-5 miljoen, je haalt Wellenreuther op voor 2 miljoen en je pakt er nog wat extra transferbudget op ook. En een keeper met een langdurig contract.
En als Benitez nu niet wil verkassen maar gewoon zijn contract wil uitdienen. Want volgens mij is het praktisch een zekerheidje dat hij volgend jaar bij ons speelt. Met of zonder verlenging.
Juancho wrote: ↑08 Jun 2024, 00:07Anders kan je ook stellen: Benitez wil niet bijtekenen, verkopen is dan een optie voor pak um beet 3-5 miljoen, je haalt Wellenreuther op voor 2 miljoen en je pakt er nog wat extra transferbudget op ook. En een keeper met een langdurig contract.
En als Benitez nu niet wil verkassen maar gewoon zijn contract wil uitdienen. Want volgens mij is het praktisch een zekerheidje dat hij volgend jaar bij ons speelt. Met of zonder verlenging.
Ik heb het liefst dat Benitez blijft, ook zonder verlenging. Is een meer dan prima keeper voor ons, kwam transfervrij en is van absolute meerwaarde geweest. Lekker een transfervrij vertrek gunnen na nog een kampioenschap.
Johann Vogel wrote: ↑07 Jun 2024, 22:35
Ik hoop dat Benny nog een jaartje blijft. Dat liever dan deze Wellenreuther.
Het wordt wat mij betreft dan wel tijd dat Benny voor 1 of 2 jaar gaat bijtekenen.
Anders kan je ook stellen: Benitez wil niet bijtekenen, verkopen is dan een optie voor pak um beet 3-5 miljoen, je haalt Wellenreuther op voor 2 miljoen en je pakt er nog wat extra transferbudget op ook. En een keeper met een langdurig contract.
Die paar miljoen die je voor Benny krijgt wegen niet op tegen een seizoen lang een betrouwbare doelman. Als je komend seizoen bij de beste twee speelt heb je het geld dat Benitez zou opleveren al weer terugverdiend. Sowieso, als we Baka en wellicht Veerman komende zomer voor tientallen miljoenen kunnen verkopen hebben we financieel enorm veel ruimte. Dan is het denk ik niet nodig om op een cruciale positie als de eerste keeper de keuze te laten afhangen van een miljoentje meer of minder. Bovendien is Benitez transfervrij gekomen dus een eventueel transfervrij vertrek zou niet het einde van de wereld zijn.
Wellenreuther is een meer dan prima keeper en past wellicht wel beter bij het spel van Bosz. Mocht Benitez gaan en PSV hengelt hem binnen als 1e keeper zou ik met vertrouwen het komende seizoen ingaan.
Benitez nog een jaar houden en daarna transfervrij laten gaan, Wellenreuther halen als opvolger Drommel en het beeld schetsen dat hij na komend seizoen eerste keeper wordt. Niks mis mee.
Johann Vogel wrote: ↑08 Jun 2024, 10:48Bovendien is Benitez transfervrij gekomen dus een eventueel transfervrij vertrek zou niet het einde van de wereld zijn.
Aan de andere kant zijn het wel de winstpakkers natuurlijk.
En Benitez laten we natuurlijk nooit gaan voor 3-5 miljoen.
Je kunt ook Wellenreuther het verhaal voorleggen dat je hem heel graag wilt, waarbij hij komend seizoen -indien Benitez blijft- met Benitez eerlijk mag uitvechten wie 1e keeper wordt. En dat je hem voor het seizoen daarna sowieso als 1e keeper ziet. Weet je direct hoe goed hij zichzelf daadwerkelijk inschat.
Datzelfde verhaal leg je voor bij Benitez. Dan kiest hij als hij weinig vertrouwen heeft er voor om te vertrekken (levert hij nog wat geld op en heb je Wellenreuther als eerste keeper) of hij kiest er voor te blijven en krijg je een goede concurrentiestrijd. Mocht Benitez dan op de bank belanden is er geen man over boord want hij zou toch al gratis weg gaan.
FieseFriedrich wrote: ↑08 Jun 2024, 11:49
Je kunt ook Wellenreuther het verhaal voorleggen dat je hem heel graag wilt, waarbij hij komend seizoen -indien Benitez blijft- met Benitez eerlijk mag uitvechten wie 1e keeper wordt. En dat je hem voor het seizoen daarna sowieso als 1e keeper ziet. Weet je direct hoe goed hij zichzelf daadwerkelijk inschat.
Datzelfde verhaal leg je voor bij Benitez. Dan kiest hij als hij weinig vertrouwen heeft er voor om te vertrekken (levert hij nog wat geld op en heb je Wellenreuther als eerste keeper) of hij kiest er voor te blijven en krijg je een goede concurrentiestrijd. Mocht Benitez dan op de bank belanden is er geen man over boord want hij zou toch al gratis weg gaan.
Ik snap wat je bedoeld. Maar Benitez heeft echt wel paar punten voor op een nieuwe keeper hoor.
Tja, in een ideale situatie leg je wellenreuther vast als vervanger voor drommel met daarbij de afspraak dat hij in principe gehaald is om vanaf seizoen 25/26 eerste doelman te zijn, maar vrees dat dat niet gaat gebeuren. Van Drommel zijn we namelijk sowieso nog niet af.