Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Post Reply
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Garnaal wrote: 10 Jun 2024, 23:46 Als het Taylor wordt zet ik mijn Ticket hier te koop voor Nederland Polen. Wel een beetje lief doen tegen mn vriendinnetje aub.
Is ze zelf een beetje lief dan? 😉

OT: als het Taylor wordt is dat een regelrechte provocatie van én dus motivatie voor onze tegenstanders. Huis-tuin-en-keukenmiddenvelder. Koeman zal wel weer op De Roon terugvallen, maar wetende dat Geertruida - achter Veerman, Schouten, Reijnders, Gravenberch en Simons - ook nog op het middenveld terecht kan zou ik Maatsen of Zirkzee alsnog een plek in de selectie gunnen.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje

Is er nog ergens een rechtsbuiten ergens zodat Simons naar het midden kan schuiven. Het wil immer nog niet echt met hem in het NL elftal.
DonyellMalen
Legende

Je verwacht het niet van Barça hè.

Sparts wrote: 10 Jun 2024, 23:54 Is er nog ergens een rechtsbuiten ergens zodat Simons naar het midden kan schuiven. Het wil immer nog niet echt met hem in het NL elftal.
Summerville kan je dan meenemen.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    NotoriousBIG046
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

Werkte de site voor jullie ook een tijdje niet vandaag? Dacht dat Deninho er met mijn geld vandoor was 😨
    Smeets14
    Nationale topspeler

Karfiooltje wrote: 11 Jun 2024, 00:03 Werkte de site voor jullie ook een tijdje niet vandaag? Dacht dat Deninho er met mijn geld vandoor was 😨
    Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Sparts wrote: 10 Jun 2024, 23:49 Het maakt niet zoveel uit wie hij oproept. Het volgende zal gebeuren:

3) diverse forumleden geven aan dat ze totaal geen interesse in het EK hebben
    Daar heb ik het oproepen van een vervanger niet voor nodig hoor. :grin:

#kutinterlands
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    ruuddevil
    EesEes
    Lid 2e elftal

Is Lang niet fit inmiddels? Ik meen me te herinneren dat hij gisteren een zandlopertje postte op zijn Insta, maar misschien beeld ik het me in.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Toch wel een dilemma. Als Schouten/Veerman spelen dan ben ik natuurlijk hartstikke blij, maar aan de andere kant wil ik dat duo gewoon geheim blijven houden voor de wereld. Nou ja, ze worden er in ieder geval beter van en daar profiteert PSV van.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ah wat jammer, het gedroomde middenveld Waffel, Tinder en Frenkie is niet meer.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Er staat een leuk en fris team. Ik heb echt zin in het EK en niet omdat ik denk dat we kampioen worden maar omdat er gewoon leuke wedstrijden aan komen. En als we eruit vliegen tegen Portugal dan breken we de Oranjestraten weer af en gaan we lekker weer over naar PSV. Hoewel met het motorblok Veerman Schouten, en ook nog Dumfries Malen Memphis Xavi en Gakpo, erbij is er toch genoeg PSV DNA om van dit Oranje te houden. Hoewel ik niet denk dat Jack van G uit Amsterdam dát bedoelde.

En hoe ironisch is het dat onze medische staf zoveel kritiek heeft gehad en uitgerekend Schouten en Veerman de enige fitte middenvelders zijn gebleven.
    StratumZuid
    Vedette

Wat een top nieuws van Frenkie! Dit wordt 50+ voor Joey
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Standbeeld
    Mister PSV

TomPSV
    Legende

Standbeeld wrote: 11 Jun 2024, 07:14
    Die Maatsen-hype vind ik een tikkeltje overdreven op basis van wat ik heb gezien. In het tweeluik tegen PSV vond ik hem de zwakste aan de kant van Dortmund, zeker in Eindhoven. Maar hij schijnt het daar goed te doen, dus ben benieuwd.
    ruuddevil
    Legende

Gisteren 6 PSV’ers in de basis. 0 Ajacieden. En wat ziet Gakpo er serieus uit met die baard. Wel een beetje blijven lachen Cody!
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Last edited by Mr. Spock on 11 Jun 2024, 08:02, edited 1 time in total.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Oei Maatsen, en dat terwijl de media net de Taylorlobby in gang hebben gezet want die heeft zich GEWELDIG GEREVANCHEERD :lol: :lol: :lol:

Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Grasmat wrote: 11 Jun 2024, 07:36 Oei Maatsen, en dat terwijl de media net de Taylorlobby in gang hebben gezet want die heeft zich GEWELDIG GEREVANCHEERD :lol: :lol: :lol:

Ik zou oprecht nog eerder Guus Til oproepen, die met zijn loopacties nog gevaarlijk kan worden, dan Taylor. Dat is echt zo'n kleurloze dertien/dozijn middenvelder a la Klaassen en Vd Beek. Zo'n speler die het in de Eredivisie leuk doet, maar in het buitenland nooit op noemenswaardig niveau zal slagen. Goed, dat geldt ook voor Til, maar die heeft tenminste nog duidelijke sterke punten.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Buitenspelgoal wrote: 11 Jun 2024, 07:40
    Grasmat wrote: 11 Jun 2024, 07:36 Oei Maatsen, en dat terwijl de media net de Taylorlobby in gang hebben gezet want die heeft zich GEWELDIG GEREVANCHEERD :lol: :lol: :lol:

Ik zou oprecht nog eerder Guus Til oproepen, die met zijn loopacties nog gevaarlijk kan worden, dan Taylor. Dat is echt zo'n kleurloze dertien/dozijn middenvelder a la Klaassen en Vd Beek. Zo'n speler die het in de Eredivisie leuk doet, maar in het buitenland nooit op noemenswaardig niveau zal slagen. Goed, dat geldt ook voor Til, maar die heeft tenminste nog duidelijke sterke punten.
    Klaassen en vd Beek hadden scorend vermogen, die ware 2 klasses beter. Taylor is niveau Ekkelenkamp, Eiting.

EDIT: Nu ben ik toch helemaal Frits-Jim vergeten!
    Last edited by Franciscus on 11 Jun 2024, 18:20, edited 1 time in total.
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Kraay zit weer eens op Ajax te kwijlen. Next.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Dit past dan natuurlijk net wat minder in het narratief van de frenkiefapperij op vi nl:

Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Mr. Spock wrote: 11 Jun 2024, 07:35 Je denkt dat het na zo'n topjaar van PSV niet beter kan.

FOUT!
    Geen gefrenkiefap op het EK. :party:

Ongekend.

Ondertussen bij VI:

22:41
    22:46
    23:00
    23:24
    23:37
    7:15
    Het is ook allemaal lichtelijk overdreven maar wel in lijn van het gebrekkige niveau van de VI van de laatste jaren. Alles voor de clicks en als je dat kan bereiken door meer artikelen de lucht in te gooien dan is dat blijkbaar het middel. Van menig bericht over de zweetband van Memphis naar iets meer inhoudelijk maar een overdaad over de Jong.
    'wij zitten met de gebakken peren', de club heeft grotere belangen dan het Nederlandse elftal. Als bondscoach kan je dan wel gaan klagen over genomen risico's maar in de regel neemt het Nationale elftal de risico's waardoor de clubs met de gebakken peren zitten. Een potentieel belangrijkere speler missen waar je wel voor mag blijven betalen en een potentiele negatieve impact op de transferwaarde.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Grasmat
    Grasmat
    Lid van verdienste

Mr. Spock hier nog een verse :lol:

https://www.vi.nl/nieuws/internationale ... n-verloren

Het houdt niet op, niet vanzelf.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Dus ze gaan een centrale middenvelder vervangen voor een linksback, de logica ontgaat mij.
    Tjompie
    Internationale topspeler

“Primeur” terwijl ze het gewoon overgenomen hebben van Fabrizio

trouwepsvfan
    Vedette

Als ik Maatsen was had ik die uitnodiging lekker in Koeman z’n reet gestoken.

Waarschijnlijk gaat Koeman nu Daisy als 6 op stellen, lachwekkend.
    Last edited by trouwepsvfan on 11 Jun 2024, 08:04, edited 1 time in total.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Post Reply