Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
TomPSV
Legende

Maikel wrote: 10 Jun 2024, 22:07 Zulke appgesprekken hebben we allemaal wel eens. Of ooit gehad.
Zo niet, dan kutleven.

Die man pakt zijn leven weer op na de dood van zijn vrouw en doet hiermee niks wat verboden is.
Die dame heeft ook weer tactisch al haar eigen berichtjes zoveel mogelijk eruit gelaten, dus dan weet je eigenlijk al genoeg.
40 jaar verschil is nogal wat. Zag ook nog een gesprek van hem langskomen met een 19-jarige meid, die aan dochter Estelle ging vragen of John niet was gehackt. Uit de antwoorden werd duidelijk dat John dit wel vaker deed en ze hoefde het gesprek dan ook niet te zien.
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV wrote: 10 Jun 2024, 22:14
Maikel wrote: 10 Jun 2024, 22:07 Zulke appgesprekken hebben we allemaal wel eens. Of ooit gehad.
Zo niet, dan kutleven.

Die man pakt zijn leven weer op na de dood van zijn vrouw en doet hiermee niks wat verboden is.
Die dame heeft ook weer tactisch al haar eigen berichtjes zoveel mogelijk eruit gelaten, dus dan weet je eigenlijk al genoeg.
40 jaar verschil is nogal wat. Zag ook nog een gesprek van hem langskomen met een 19-jarige meid, die aan dochter Estelle ging vragen of John niet was gehackt. Uit de antwoorden werd duidelijk dat John dit wel vaker deed en ze hoefde het gesprek dan ook niet te zien.
Dan is het een oude viespeuk.
Vind daar zelf heel veel van, maar zolang hij geen verboden dingen doet kan er weinig mee gedaan worden.

Maar als je het echt vreselijk vindt en het is grooming dan ga je naar de politie en niet naar een juicekanaal zo kort na dato.
trouwepsvfan
Vedette

Wie is er dan ook een borstenman. Billen 4 life.

Achja skippy ik begrijp het allemaal wel. Je moet ook aan je trekken komen natuurlijk, maar met al die juice channels van tegenwoordig zou ik met vreemden wel voorzichtig zijn.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 7):
SensationGeissbockMikelvbFTSPersepolisRené1978DadOfFour
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Menno1
Legende

Boeiend wat Skippy doet. Is ook een soort verwerking van verlies van zijn vrouw waarschijnlijk.

Laten we het liever over de wel erg zware straf van Ajax zelf hebben. Die moeten een week trainen in Wageningen. https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... ningen/amp

Ik gun die club niks maar ik vind dit toch wel iets voor Amnesty International hoor.
Josef Dettelbacher
Legende

trouwepsvfan wrote: 10 Jun 2024, 22:32 Wie is er dan ook een borstenman. Billen 4 life.
Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende

Zo niet, dan kutleven.

Met wie heb jij dan dergelijke contacten gehad? Advocaat? Beenhakker?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Josef Dettelbacher wrote: 11 Jun 2024, 07:29
trouwepsvfan wrote: 10 Jun 2024, 22:32 Wie is er dan ook een borstenman. Billen 4 life.
Image
Wel vreemd dat we bij de Thong Song hier alleen van Bikinitopjes mogen genieten.
Dat is niet de strekking van het nummer in mijn gedachten.
VeresRivne
Vedette

Image
Tja die rapper bleek dus gay as fuck te zijn (prima verder voor alle duidelijkheid) wat ze voor de geloofwaardigheid van het nummer dus geheim probeerden te houden.Toch ben ik u erkentelijk voor het preserveren van dit cultureel erfgoed uit mijn jeugd.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
VeresRivne
Vedette

Menno1 wrote: 11 Jun 2024, 05:54 Boeiend wat Skippy doet. Is ook een soort verwerking van verlies van zijn vrouw waarschijnlijk.

Laten we het liever over de wel erg zware straf van Ajax zelf hebben. Die moeten een week trainen in Wageningen. https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... ningen/amp

Ik gun die club niks maar ik vind dit toch wel iets voor Amnesty International hoor.
Ik vrees terroristische aanslagen uit extremistische hoek.
SLAVA UKRAINE!!!
Standbeeld
Mister PSV

VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 09:08
Menno1 wrote: 11 Jun 2024, 05:54 Boeiend wat Skippy doet. Is ook een soort verwerking van verlies van zijn vrouw waarschijnlijk.

ShovingNE2 kan er nog niks over zeggen.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 09:06

Image
Tja die rapper bleek dus gay as fuck te zijn (prima verder voor alle duidelijkheid) wat ze voor de geloofwaardigheid van het nummer dus geheim probeerden te houden.Toch ben ik u erkentelijk voor het preserveren van dit cultureel erfgoed uit mijn jeugd.
Dat is de eerste keer dat ik het hoor. Maar ik keek net de videoclip en dacht het :lol:
ShovingNE2
Site Admin

Diana wil gaan kijken. Prima: ga ik mee in een kampioensshirt.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Den Willy
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 09:08

Zijn aanslagen niet per definitie uit een extremistische hoek?
ShovingNE2
Site Admin

Prof_napo wrote: 11 Jun 2024, 09:35Zijn aanslagen niet per definitie uit een extremistische hoek?
Tenzij op een toetsenbord...
Persepolis
Vedette

Jur1913 wrote: 10 Jun 2024, 22:12
Zo niet, dan kutleven.

Bejaarde mannen die naar Thailand verhuizen om daar een 20 jarige Thaise aan de haak te slaan doen wettelijk gezien ook niets verkeerd, maar je kunt er prima wat van vinden. Hier ook het geval
Het zijn niet degenen die voor de 20-jarigen gaan waar wat van gevonden wordt.. :L

Hoewel ik zelf een billenman ben ben ik het wel eens met Van 't Schip, natuurlijk = beste :D verder is hij niet de eerste of laatste oudere man die een jonge vrouw wilt, zij is gewoon volwassen en doet ook lekker mee dus niks mis mee van zijn kant.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2024, 09:36
Prof_napo wrote: 11 Jun 2024, 09:35Zijn aanslagen niet per definitie uit een extremistische hoek?
Tenzij op een toetsenbord...
Die van de belastingdienst dan weer wel.
VeresRivne
Vedette

ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2024, 09:23 Diana wil gaan kijken. Prima: ga ik mee in een kampioensshirt.
Moet gewoon kunnen vinden btw, maar je weet wel wat dat er daar ook genoeg figuren rondlopen die een in een groepje gezamenlijk evenveel iq hebben als de triangelspeler van de jostiband.
SLAVA UKRAINE!!!
ShovingNE2
Site Admin

Ja inderdaad. Ik ga ook echt niet Ajax zitten kijken daar. Ze gaat maar met haar vader als ze wil gaan.
mr.top
Internationale topspeler

Persepolis wrote: 11 Jun 2024, 10:08
Jur1913 wrote: 10 Jun 2024, 22:12

Bejaarde mannen die naar Thailand verhuizen om daar een 20 jarige Thaise aan de haak te slaan doen wettelijk gezien ook niets verkeerd, maar je kunt er prima wat van vinden. Hier ook het geval
Het zijn niet degenen die voor de 20-jarigen gaan waar wat van gevonden wordt.. :L

Hoewel ik zelf een billenman ben ben ik het wel eens met Van 't Schip, natuurlijk = beste :D verder is hij niet de eerste of laatste oudere man die een jonge vrouw wilt, zij is gewoon volwassen en doet ook lekker mee dus niks mis mee van zijn kant.
Het is ook de wet van vraag en aanbod. Dit soort types staan daar vaak ook voor open, omdat ze donders goed weten dat Schippie een man is met geld. En laten we eerlijk zijn: hij is zeker niet lelijk.

Het was een stuk aandoenlijke geweest wanneer Ill Bello di Johnny zijn geluk had geprobeerd bij de mollige verkoopster van de lokale dierenwinkel.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Want mollig = lelijk?
Op weg naar nr 26
Vedette

VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 10:15
ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2024, 09:23 Diana wil gaan kijken. Prima: ga ik mee in een kampioensshirt.
Moet gewoon kunnen vinden btw, maar je weet wel wat dat er daar ook genoeg figuren rondlopen die een in een groepje gezamenlijk evenveel iq hebben als de triangelspeler van de jostiband.
Dan doen je de triangelspeler van de Jostiband tekort.
mr.top
Internationale topspeler

Harminator wrote: 11 Jun 2024, 10:29 Want mollig = lelijk?
Voel je jezelf aangesproken? :D

Nee, natuurlijk niet. Maar veel van die voetballers hebben een beetje hetzelfde type. Daarom zou het wel grappig zijn als een relatief mooie man juist een poging zou doen bij het type vrouw waar je hem niet zo snel bij zou zien.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

mr.top wrote: 11 Jun 2024, 10:47
Harminator wrote: 11 Jun 2024, 10:29 Want mollig = lelijk?
Voel je jezelf aangesproken? :D

Nee, natuurlijk niet. Maar veel van die voetballers hebben een beetje hetzelfde type. Daarom zou het wel grappig zijn als een relatief mooie man juist een poging zou doen bij het type vrouw waar je hem niet zo snel bij zou zien.
Uhm, nee in de verste verte niet.

En hoe je het nu stelt is al heel anders dan in je eerste post.

En de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik in je eerste post las "En zij is zeker niet lelijk", in plaats van "hij is zeker niet lelijk". Sorry.
Jur1913
Internationale topspeler

Lelijk is sowieso subjectief
DadOfFour
Internationale topspeler

Jur1913 wrote: 11 Jun 2024, 10:55 Lelijk is sowieso subjectief
Behalve bij Ajax, want die club is gewoon lelijk...
These users thanked the author DadOfFour for the post (total 3):
StandbeeldPSV90Captain(C)
La vida és massa curta per no fer broma
Locked