Als dit klopt hieronder klopt dan is dat wel een belangrijke nuance.
Het Nederlands Elftal
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Misschien kan de VI ook nog een dag van nationale rouw aankondigen óf een minuut stilte voor de wedstijd tegen Polen. Spelers met een shirt bij opkomst om steun te betuigen?Grasmat wrote: ↑11 Jun 2024, 08:02 @Mr. Spock hier nog een verse
https://www.vi.nl/nieuws/internationale ... n-verloren
Het houdt niet op, niet vanzelf.
- Standbeeld
- Mister PSV
En probeer je nu eens in te leven in Maatsen die als jonge gozer voor het eerst mee kan naar een Europees Kampioenschap.trouwepsvfan wrote: ↑11 Jun 2024, 08:03 Als ik Maatsen was had ik die uitnodiging lekker in Koeman z’n reet gestoken.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- milansandro • Franciscus
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik weet ook wel dat hij dat niet gaat doen natuurlijkStandbeeld wrote: ↑11 Jun 2024, 08:05En probeer je nu eens in te leven in Maatsen die als jonge gozer voor het eerst mee kan naar een Europees Kampioenschap.trouwepsvfan wrote: ↑11 Jun 2024, 08:03 Als ik Maatsen was had ik die uitnodiging lekker in Koeman z’n reet gestoken.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ik zag m. Ik zag ook dat VI om 22:44 er ook een had. Die heb ik in mn post toegevoegd.Grasmat wrote: ↑11 Jun 2024, 08:02 @Mr. Spock hier nog een verse
https://www.vi.nl/nieuws/internationale ... n-verloren
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Zometeen ga ik de straat op en aan willekeurige voorbijgangers vragen wat ze er van vinden. Werken doe ik vandaag niet aangezien ik ervanuitga dat iedereen vandaag vrij is op deze nationale rouwdag..... Nu eerst even de vlag halfstok hangen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Oh, toch wel.trouwepsvfan wrote: ↑11 Jun 2024, 08:06Ik weet ook wel dat hij dat niet gaat doen natuurlijkStandbeeld wrote: ↑11 Jun 2024, 08:05
En probeer je nu eens in te leven in Maatsen die als jonge gozer voor het eerst mee kan naar een Europees Kampioenschap.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Zo kan je nog wel meer nuances toevoegen maar goed, enkel kijken naar één speler voor winst of verlies is nogal kortzichtig.Standbeeld wrote: ↑11 Jun 2024, 08:04Als dit klopt hieronder klopt dan is dat wel een belangrijke nuance.
Met Frenkie verloor Nederland van Frankrijk op 9/10/2018
Met Frenkie won Nederland van Frankrijk op 16/11/2018
Zonder Frenkie verloor Nederland van Frankrijk 24/03/2023
Zonder Frenkie verloor Nederland van Frankrijk 13/10/2023
Wie misde Nederland nog meer toen ze verloren? Gakpo, De Ligt in beide wedstrijden. Dumfries in één wedstrijd. Wat kan je dan nog concluderen over de aanwezigheid / afwezigheid van de Jong?
- Standbeeld
- Mister PSV
Conclusie eigenlijk zegt zo'n statistiek heel weinig.Prof_napo wrote: ↑11 Jun 2024, 08:19Zo kan je nog wel meer nuances toevoegen maar goed, enkel kijken naar één speler voor winst of verlies is nogal kortzichtig.Standbeeld wrote: ↑11 Jun 2024, 08:04
Met Frenkie verloor Nederland van Frankrijk op 9/10/2018
Met Frenkie won Nederland van Frankrijk op 16/11/2018
Zonder Frenkie verloor Nederland van Frankrijk 24/03/2023
Zonder Frenkie verloor Nederland van Frankrijk 13/10/2023
Wie misde Nederland nog meer toen ze verloren? Gakpo, De Ligt in beide wedstrijden. Dumfries in één wedstrijd. Wat kan je dan nog concluderen over de aanwezigheid / afwezigheid van de Jong?
-
- Lid scoutingsteam
Ik denk dat het wegvallen van Frenkie echt een geschenk is. Hij is een beetje wat Sangaré voor PSV was: te goed om niet op te stellen, maar eigenlijk zit het je middenveld ook gewoon in de weg. Bovendien te vaak te anoniem bij Oranje.
Last edited by Ykhim on 11 Jun 2024, 08:31, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- Op weg naar nr 26 • Batsu
-
- Vaste waarde in elftal
Als Schouten speelt zoals ie het hele seizoen al doet en fit blijft zit Daisy het hele toernooi op de bank, lijkt mij een prima plan!trouwepsvfan wrote: ↑11 Jun 2024, 08:03 Als ik Maatsen was had ik die uitnodiging lekker in Koeman z’n reet gestoken.
Waarschijnlijk gaat Koeman nu Daisy als 6 op stellen, lachwekkend.
- Lorenzo von Matterhorn
Gakpo - Depay - Frimpong
Simons
Veerman - Schouten
Maatsen - Ake - Virgil - Dumfries
Verbruggen
Simons
Veerman - Schouten
Maatsen - Ake - Virgil - Dumfries
Verbruggen
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 2):
- Standbeeld • Mr. Spock
-
- Legende
Een (wedstrijd)fitte Frenkie de Jong vind ik wel de beste middenvelder van Oranje, maar dat is hij al een poos niet en Veerman heeft zich goed ontwikkeld en is op dit moment in goede doen. Daarbij heeft Veerman weer een wapen wat De Jong niet heeft met zijn passes vooruit.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ik ben ook geen fan van Koeman, maar dat denk ik niet. Schouten heeft die rol nu in beide oefenwedstrijden goed ingevuld en Koeman heeft zelf ook kunnen zien dat hij complementair is aan Veerman. Ik zie hem eerder zijn maatje Wijnaldum op 10 in de opstelling wurmen.trouwepsvfan wrote: ↑11 Jun 2024, 08:03 Als ik Maatsen was had ik die uitnodiging lekker in Koeman z’n reet gestoken.
Inderdaad. Al had Frenkie de EK wedstrijden gehaald, wat dan? Dan heb je een speler zonder wedstrijdritme (al weken geen wedstrijd gespeeld) die hooguit wat getrained heeft. Die speelt nooit meer klaar dan Veerman + Schouten, die barsten van het ritme en het zelfvertrouwen na een historisch PSV seizoen.Massimo wrote: ↑11 Jun 2024, 08:31 Een (wedstrijd)fitte Frenkie de Jong vind ik wel de beste middenvelder van Oranje, maar dat is hij al een poos niet en Veerman heeft zich goed ontwikkeld en is op dit moment in goede doen. Daarbij heeft Veerman weer een wapen wat De Jong niet heeft met zijn passes vooruit.
Die passes van Veerman zijn wel echt geweldig. Je ziet hoeveel makkelijker Oranje tegen zo'n inzakkende ploeg als Ijsland voetbalt als je een speler hebt die van die mooie curve-passes kunt geven, zoals de pass waar de 1-0 uit viel. Veerman kan een verdediging met 1 bal zo openrijten. Ik verwacht dat de betere tegenstanders wel vol druk op hem gaan zetten om dit te voorkomen, maar dat opent ook weer ruimte voor je andere spelers.
- Balinho
Past niet. Een Mannshaft '88 trikot verspert de ingang.trouwepsvfan wrote: ↑11 Jun 2024, 08:03 Als ik Maatsen was had ik die uitnodiging lekker in Koeman z’n reet gestoken.
-
Zo zie ik het eigenlijk ook. Al zou ik van Frenkie wel zeggen dat hij individueel qua kwaliteit de beste middenvelder is. Dat vond ik van Sangare niet.
Kijkend naar voetballende kwaliteiten zouden de meesten Frenkie als eerste op het wedstrijdformulier zetten. Hij kan ook gewoon erg goed voetballen. Maar in mijn ogen is Frenkie iemand zonder 'ideale positie'. Althans, bij een team zoals Oranje heeft, waarmee je doorgaans niet super dominant bent.
Ik denk dat Frenkie een geweldige toevoeging zou zijn voor een erg dominant team als een Man City of Arsenal, en daar zou floreren. Maar in een team als Oranje (wat over het algemeen niet zo dominant speelf of kan spelen) is er voor Frenkie in mijn ogen niet echt een geschikte plek. En ondanks dat hij zeker de beste is qua individuele kwaliteit, ben ik er niet heel rouwig om dat hij niet mee kan.
In mijn ogen is Schouten de ideale speler voor de verdediging bij Oranje. Maar misschien komt dat door mijn bril.
- These users thanked the author grasveld for the post:
- Gerard Karnemelk
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Daarbij was hij vanaf begin maart al geblesseerd, in de tussentijd 1x 45 minuten gespeeld waarna hij direct weer uitviel. Was het risico niet sowieso al te groot?
Lekker Paling Pirlo laten strooien met passes. Vond het middenveld gisteren prima in elkaar zitten.
- DonyellMalen
- Legende
Maatsen opgeroepen. Terecht. Speelt bij Dortmund veelal aan de binnenkant en in die linkerzone dus zo gek is dat niet. Afgezien van het feit dat ‘ie er natuurlijk al bij had moeten zitten.
Met de waarschijnlijke basisplaatsen voor Joey en Jerry en het spel van zo’n frivole Frimpong heb ik wel 10x meer zin gekregen in dit toernooi.
Met de waarschijnlijke basisplaatsen voor Joey en Jerry en het spel van zo’n frivole Frimpong heb ik wel 10x meer zin gekregen in dit toernooi.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Vanthaman18
- ruuddevil
- Legende
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zonder De Jong winnen we dus meer dan met De Jong. Welk punt willen ze daarmee maken?Standbeeld wrote: ↑11 Jun 2024, 08:04Als dit klopt hieronder klopt dan is dat wel een belangrijke nuance.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ze brengen slechts een statistiek/feit. De interpretatie daarvan is aan de lezers.ruuddevil wrote: ↑11 Jun 2024, 08:55Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zonder De Jong winnen we dus meer dan met De Jong. Welk punt willen ze daarmee maken?Standbeeld wrote: ↑11 Jun 2024, 08:04
- mr.top
De naderende EK zege gaat veel goedmaken.trouwepsvfan wrote: ↑11 Jun 2024, 08:03 Als ik Maatsen was had ik die uitnodiging lekker in Koeman z’n reet gestoken.
-
- Vedette
Even voor de duidelijkheid.. gaan we nu een Oranje zien waarbij in de basis geen enkele speler ervaring heeft met NL voetbal, het verschrikkelijk moeilijke Ajax positiespel? Ik neem aan dat er een ingelaste vergadering komt van de 2e kamer?
-
- Bankzitter
De verdediging is natuurlijk wel echt heel erg stabiel. Ik denk dat de frivoliteit ons vooral gaat killen dit toernooi.
Ik vind dat we nog teveel afhankelijk zijn van momenten voetballers. Als er 2 van de 3 voorin niet in de wedstrijd zitten ga je t echt heel lastig krijgen.
Ik vind dat we nog teveel afhankelijk zijn van momenten voetballers. Als er 2 van de 3 voorin niet in de wedstrijd zitten ga je t echt heel lastig krijgen.
-
Blind wordt er nog wel tussen gepropt, tegen alle vormen van logica en goede smaak in.Op weg naar nr 26 wrote: ↑11 Jun 2024, 09:13 Even voor de duidelijkheid.. gaan we nu een Oranje zien waarbij in de basis geen enkele speler ervaring heeft met NL voetbal, het verschrikkelijk moeilijke Ajax positiespel? Ik neem aan dat er een ingelaste vergadering komt van de 2e kamer?
Last edited by Het Kanon on 11 Jun 2024, 09:33, edited 1 time in total.