Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Mollig is zeker niet lelijk.
PSV90
Nationale topspeler

VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 10:15
ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2024, 09:23 Diana wil gaan kijken. Prima: ga ik mee in een kampioensshirt.
Moet gewoon kunnen vinden btw, maar je weet wel wat dat er daar ook genoeg figuren rondlopen die een in een groepje gezamenlijk evenveel iq hebben als de triangelspeler van de jostiband.
Doel je op de selectie?
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2024, 09:23 Diana wil gaan kijken. Prima: ga ik mee in een kampioensshirt.
Goed idee. It was weird knowing you.
Ykhim
Lid scoutingsteam

PSV90 wrote: 11 Jun 2024, 12:09Doel je op de selectie?
Heb je ze zo hoog zitten, ja?
Ittot
Internationale topspeler

mr.top wrote: 11 Jun 2024, 10:47
Harminator wrote: 11 Jun 2024, 10:29 Want mollig = lelijk?
Voel je jezelf aangesproken? :D

Nee, natuurlijk niet. Maar veel van die voetballers hebben een beetje hetzelfde type. Daarom zou het wel grappig zijn als een relatief mooie man juist een poging zou doen bij het type vrouw waar je hem niet zo snel bij zou zien.
Declan Rice bedoel je?
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Die krijgt stront over zich heen...
VeresRivne
Vedette

mr.top wrote: 11 Jun 2024, 10:18
Persepolis wrote: 11 Jun 2024, 10:08

Het zijn niet degenen die voor de 20-jarigen gaan waar wat van gevonden wordt.. :L

Hoewel ik zelf een billenman ben ben ik het wel eens met Van 't Schip, natuurlijk = beste :D verder is hij niet de eerste of laatste oudere man die een jonge vrouw wilt, zij is gewoon volwassen en doet ook lekker mee dus niks mis mee van zijn kant.
Het is ook de wet van vraag en aanbod. Dit soort types staan daar vaak ook voor open, omdat ze donders goed weten dat Schippie een man is met geld. En laten we eerlijk zijn: hij is zeker niet lelijk.

Het was een stuk aandoenlijke geweest wanneer Ill Bello di Johnny zijn geluk had geprobeerd bij de mollige verkoopster van de lokale dierenwinkel.
Zoals d'n Arnold?

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/a ... -f-up.html

sorry sorry ik weet het het is komkommertijd!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Ittot
Internationale topspeler

Harminator wrote: 11 Jun 2024, 14:59 Die krijgt stront over zich heen...
Klopt en dat is natuurlijk belachelijk.

Iedereen mag zelf weten met wie hij of zij gaat. En ja er zijn slankere vrouwen maar misschien houdt hij nu eenmaal van mollig. Boeien.
These users thanked the author Ittot for the post:
mr.top
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Ittot wrote: 11 Jun 2024, 15:11

Iedereen mag zelf weten met wie hij of zij gaat. En ja er zijn slankere vrouwen maar misschien houdt hij nu eenmaal van mollig. Boeien.
Of heel misschien vindt hij het gewoon vooral belangrijk hoe leuk iemand is?
These users thanked the author Franciscus for the post:
Ardbeg
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mooi man die Sjonnie. Lekker een 21 jarige swaffelen heerlijk.
mr.top
Internationale topspeler

Ittot wrote: 11 Jun 2024, 14:45
mr.top wrote: 11 Jun 2024, 10:47

Voel je jezelf aangesproken? :D

Nee, natuurlijk niet. Maar veel van die voetballers hebben een beetje hetzelfde type. Daarom zou het wel grappig zijn als een relatief mooie man juist een poging zou doen bij het type vrouw waar je hem niet zo snel bij zou zien.
Declan Rice bedoel je?
Die moest ik even opzoeken. Het is inderdaad wel wat ik bedoel. En meteen ook heel erg schattig.
VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 15:03 [

Zoals d'n Arnold?

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/a ... -f-up.html

sorry sorry ik weet het het is komkommertijd!
:D Oh jongens.. inderdaad.
VeresRivne
Vedette

Zullen we het maar weer over Ajax hebben dan en niet verder verzanden in een Albert Verlinden topic?

Fairoli gaf aan dat hij niet kan wachten tot hij kan beginnen, ik denk dat hij inderdaad een paar tropenmaanden te wachten staat qua uren. Veel wijst er in mijn ogen al op dat de broekriem gaat worden aangehaald zoals met het terughalen van bepaalde huurlingen.

1. Qua huurlingen: Ik verwacht eigenlijk wel dat Fitz Jim, Unuvar en Baas toch weer gewoon selectiespeler gaan worden, tenzij een van hen zelf besluit te muiten. Ook Wijndal zal wel terug keren.
2. Qua doorstroom talenten: Het zal tijd worden voor Vos, Van Axel Dongen, Rijkhoff en ik geef Dies Janse ook een goede kans.
3. Qua transfers verwacht ik heel weinig inkomend: Ik gok op een vervanger van Akpom en er zal nog wel een rechtsbuiten komen. Waarschijnlijk ook nog wel een vervanger van Sutalo als die vertrekt en mogelijk gebeurt er nog wel iets bij een vertrek van Bergwan.
SLAVA UKRAINE!!!
ShovingNE2
Site Admin

VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 16:00Ook Wijndal zal wel terug keren.
Dat denk ik niet eigenlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler

Franciscus wrote: 11 Jun 2024, 15:18

Misschien komt het op hetzelfde neer wat ik zeg?
VeresRivne
Vedette

ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2024, 16:05
VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 16:00Ook Wijndal zal wel terug keren.
Dat denk ik niet eigenlijk.
afschrijvingslasten nog te hoog, niemand gaat daar veel geld voor neerleggen dus denk - helaas - dat ze hem zullen houden.
SLAVA UKRAINE!!!
Menno1
Legende

VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 16:00 Zullen we het maar weer over Ajax hebben dan en niet verder verzanden in een Albert Verlinden topic?

Fairoli gaf aan dat hij niet kan wachten tot hij kan beginnen, ik denk dat hij inderdaad een paar tropenmaanden te wachten staat qua uren. Veel wijst er in mijn ogen al op dat de broekriem gaat worden aangehaald zoals met het terughalen van bepaalde huurlingen.

1. Qua huurlingen: Ik verwacht eigenlijk wel dat Fitz Jim, Unuvar en Baas toch weer gewoon selectiespeler gaan worden, tenzij een van hen zelf besluit te muiten. Ook Wijndal zal wel terug keren.
2. Qua doorstroom talenten: Het zal tijd worden voor Vos, Van Axel Dongen, Rijkhoff en ik geef Dies Janse ook een goede kans.
3. Qua transfers verwacht ik heel weinig inkomend: Ik gok op een vervanger van Akpom en er zal nog wel een rechtsbuiten komen. Waarschijnlijk ook nog wel een vervanger van Sutalo als die vertrekt en mogelijk gebeurt er nog wel iets bij een vertrek van Bergwan.
Ik denk dat er veel inkomende transfers gaan komen: er gaan er namelijk ook veel uit. En ik kan mij niet voorstellen dat ze het gaan aanvullen met de Vosjes en van Dongentjes. Ik verwacht wel een paar huurlingen uit de zogenaamde buitencategorie; een beetje zoals PSV liep te kloten onder de Jong omdat het geld op was.

Maar Ajax gaat echt niet gokken op hun Jong Ajax spelers, die er geen reet van kunnen. Ze moeten top 3 en liefst top 2 halen, andes zijn ze weggevaagd. Dan zijn PSV en Feyenoord voorlopig uit het zicht, er van uitgaand dat die de top 2 en dus CL halen.
Ittot
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 11 Jun 2024, 16:41
VeresRivne wrote: 11 Jun 2024, 16:00 Zullen we het maar weer over Ajax hebben dan en niet verder verzanden in een Albert Verlinden topic?

Ik denk dat er veel inkomende transfers gaan komen: er gaan er namelijk ook veel uit. En ik kan mij niet voorstellen dat ze het gaan aanvullen met de Vosjes en van Dongentjes. Ik verwacht wel een paar huurlingen uit de zogenaamde buitencategorie; een beetje zoals PSV liep te kloten onder de Jong omdat het geld op was.

Maar Ajax gaat echt niet gokken op hun Jong Ajax spelers, die er geen reet van kunnen. Ze moeten top 3 en liefst top 2 halen, andes zijn ze weggevaagd. Dan zijn PSV en Feyenoord voorlopig uit het zicht, er van uitgaand dat die de top 2 en dus CL halen.
Dit denk ik dus ook. De flops zullen helaas allemaal nog wat (meer dan dat wij hopen) opleveren. Een gedeelte zal naar het tekort gaan maar ze zullen ook echt wel weer investeren in spelers in de categorie 5 tot 15 miljoen.
Menno1
Legende

Ittot wrote: 11 Jun 2024, 16:54
Menno1 wrote: 11 Jun 2024, 16:41

Dit denk ik dus ook. De flops zullen helaas allemaal nog wat (meer dan dat wij hopen) opleveren. Een gedeelte zal naar het tekort gaan maar ze zullen ook echt wel weer investeren in spelers in de categorie 5 tot 15 miljoen.
Dat riep ik al een tijdje terug: die 'miskopen' van ome Sven gaan nog genoeg opleveren; sterker nog, ik sluit niet uit een papieren 'winst.' En tuurlijk gaan er dan nog kosten af, afschrijvingen, tekengeld, salaris, en komt het er weer bij als ze weer gaan kopen. Maar ik sluit niet het volgende uit: voor 150 miljoen verkopen en voor 50 miljoen kopen plus een zooi huurlingen. Kom er maar op terug op 1 September.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones

Dit valt niet meer onder mollig lijkt me :lol: Maar dan nog moet hij dat natuurlijk zelf weten.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Franciscus
Nationale topspeler

Ittot wrote: 11 Jun 2024, 16:11
Franciscus wrote: 11 Jun 2024, 15:18

Misschien komt het op hetzelfde neer wat ik zeg?
Eeeeh nee?
Mollig is niet per definitie leuk.

Wat gebeurt er met Godts, Salah-Edinne, Martha, die knul op rechtsback?
Chucky
Vedette

Menno1 wrote: 11 Jun 2024, 17:36
Ittot wrote: 11 Jun 2024, 16:54

Dat riep ik al een tijdje terug: die 'miskopen' van ome Sven gaan nog genoeg opleveren; sterker nog, ik sluit niet uit een papieren 'winst.' En tuurlijk gaan er dan nog kosten af, afschrijvingen, tekengeld, salaris, en komt het er weer bij als ze weer gaan kopen. Maar ik sluit niet het volgende uit: voor 150 miljoen verkopen en voor 50 miljoen kopen plus een zooi huurlingen. Kom er maar op terug op 1 September.
Woeste ShovingNE2 incoming…
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik ben ook mollig.
ShovingNE2
Site Admin

De Menno en Ittot die weer voorspellen dat Ajax schat hemel rijk wordt. Boetseren samen iedere week een standbeeld voor die kutclub.

De eerste twee blunders staan al op de kaart. Mikautadze en Conceicao.

Oh wacht. Dat kon niemand voorzien. 😂😂😂
ShovingNE2
Site Admin

Chucky wrote: 11 Jun 2024, 18:05Woeste @ShovingNE2 incoming
Vooral uitlachend. Krijg het idee dat ze altijd spijt hebben ooit voor PSV gekozen te hebben. Als je iedere blunder zo tot in extremis blijft verdedigen ben je het lachertje van het topic hoor. 😜
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
FranciscusArdbeg
Franciscus
Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2024, 18:05 De Menno en Ittot die weer voorspellen dat Ajax schat hemel rijk wordt. Boetseren samen iedere week een standbeeld voor die kutclub.

De eerste twee blunders staan al op de kaart. Mikautadze en Conceicao.

Oh wacht. Dat kon niemand voorzien. 😂😂😂
Is de kleur bruin nog over voor forumnaamkleurtjes?
These users thanked the author Franciscus for the post:
Ardbeg
Locked