Gedoe met supporters
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik snap die eerste reflex wel. Maar dit moet op hoger niveau worden aangepakt: parlement.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Wat zou het parlement moeten doen?ShovingNE2 wrote: ↑30 May 2024, 08:54 Ik snap die eerste reflex wel. Maar dit moet op hoger niveau worden aangepakt: parlement.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit vergt een landelijke aanpak. Het gaat niet alleen om hooligans rond voetbalwedstrjiden, maar ook bij demo's. Daar moeten misschien wel nieuwe bevoegdheden bij. Aangepaste wetgeving voor andere / zwaardere sancties.
We staan op het punt dat er relschoppers en/of agenten het leven gaan laten bij dit soort idioterie. En dan is het: 'waarom is er niets gedaan'. Het is duidelijk dat de politie/ME niet meer geëquipeerd is om dit te beteugelen. Wat als er inderdaad een cobra die bus in was gegaan? Specifiek op supportersgeweld: ga die meldplicht regelen. Kom met een versneld plan om SV's waterdicht te handhaven. Dat moet niet iedere burgemeester/club/veiligheidsdriehoek zelf uit gaan vinden.
Van Seumeren is er ook klaar mee.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... n-het.html
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Misschien dat onze toekomstige mp en voormalige veiligheidsexpert ook in het dossier 'voetbalsupporters' eens de randjes kan gaan opzoeken... Samen met dhr. Pauw. (Overigens hoop ik dat niet)
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Is er al en kan al ingezet worden: MBVEO
Is er al en kan al ingezet worden: MBVEO. iets wat iedere burgermeester in kan zetten.ShovingNE2 wrote: ↑30 May 2024, 09:16 Kom met een versneld plan om SV's waterdicht te handhaven. Dat moet niet iedere burgemeester/club/veiligheidsdriehoek zelf uit gaan vinden.
- degans4567
- Bankzitter
Leegplunderen die gasten en een levenlangs gebiedsverbod en verplichte meldplicht. Door die gasten die het verpesten voor de rest kunnen mooi al onze belastinggeld betalen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Schijnbaar gebeurt het nog niet en dat zal redenen hebben. Denk dat de wetgeving er inderdaad wel klaar voor is. Maar waarom gebeurt het niet.Prof_napo wrote: ↑30 May 2024, 09:27Is er al en kan al ingezet worden: MBVEO
Is er al en kan al ingezet worden: MBVEO. iets wat iedere burgermeester in kan zetten.ShovingNE2 wrote: ↑30 May 2024, 09:16 Kom met een versneld plan om SV's waterdicht te handhaven. Dat moet niet iedere burgemeester/club/veiligheidsdriehoek zelf uit gaan vinden.
- Huevera
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV, ATM
Was gisteren bij de promotie/kampioenswedstrijd van Leganes in 2e divisie van Spanje, rond 80e minuut kwam een kolonne van guardia civil rond het veld te staan, met om de zoveel meter een politiehond om zo een pitch invasion te voorkomen. Er was dus ook geen pitch invasion
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat zullen ze trots zijn. Maar goed: ze zijn groter dan de club.
Ik regel ff dat de eerste wedstrijd Utrecht uit is.
Ik regel ff dat de eerste wedstrijd Utrecht uit is.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik vond het opvallend dat in het statement van PSV niks staat over eigen onderzoek of stadion verboden.
De tweede wedstrijd mogen al deze idioten dus gewoon weer mee en er voor zorgen dat er de wedstrijd daarna weer niemand mee mag.
Slappe hap.
De tweede wedstrijd mogen al deze idioten dus gewoon weer mee en er voor zorgen dat er de wedstrijd daarna weer niemand mee mag.
Slappe hap.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
In Cincinnati zijn ze overgestapt op de ShovingNE2 light aanpak van supporters die de wedstrijd verstoren.
https://www.ad.nl/andere-sporten/absurd ... ~a769a1bd/
- These users thanked the author Thijs for the post:
- Fanatic-U-s
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik vind het heel surrealistisch om de woorden ShovingNE2 en light zo dicht bij elkaar te zien...Thijs wrote: ↑12 Jun 2024, 10:09 In Cincinnati zijn ze overgestapt op de @ShovingNE2 light aanpak van supporters die de wedstrijd verstoren.
- These users thanked the author Harminator for the post:
- NotoriousBIG046
- Balinho
Totdat er straks een streaker een hartstilstand krijgt vanwege de taser, dan zijn de gare rapen weer niet aan te slepen. Maar ook daarvan zou ik zeggen, All In The Game. Het risico op een hartstilstand oid dan welteverstaan.
- PCGC
- Vedette
Stuur anders even een mailtje naar PSV Veiligheid , of ze aub niet willen vergeten dat schorriemorrie te straffen!!!1!trouwepsvfan wrote: ↑11 Jun 2024, 18:13 Ik vond het opvallend dat in het statement van PSV niks staat over eigen onderzoek of stadion verboden.
Slappe hap.
- These users thanked the author PCGC for the post:
- milansandro
#FreeGeneratie4
- Standbeeld
- Mister PSV
- Tjompie
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
Jij leest alle voorwaarden van alles wat je koopt? Helemaal niemand doet dat. Maar dan ook echt niemand.