Veerman werd MVP tegen Dortmund in de CL, en dat is over de gehele linie denk ik een betere tegenstander dan het nationale elftal van Polen of Oostenrijk. Schouten was goed tegen de Duitsers en vond ik in de CL ook zijn meerwaarde hebben. Ik denk dat ze het wel aankunnen. Tegen de toplanden blijft het sowieso altijd koffiedik kijken. Dan heb je ook gewoon een portie geluk nodig.
Het Nederlands Elftal
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Last edited by Buitenspelgoal on 11 Jun 2024, 23:49, edited 1 time in total.
-
- Lid scoutingsteam
Hier moest ik ook hardop om lachen. Echt de omgekeerde wereld. En sowieso was Koeman zelf ook een van de mensen die een piepjonge Pedri wekelijks tweemaal liet opdraven, waarna Pedri door de Spaanse bond ook nog eens naar een miljoen toernooien werd gestuurd. Dan ben je ook niet echt bewust bezig met de gezondheid van een speler.
-
- Nationale topspeler
Moest hieraan denken...Mr. Spock wrote: ↑11 Jun 2024, 17:20 No offense, maar die tweet is dus standaard frenkiefappraat, een kind van 7 zou ook zoiets zeggen: "aLs jE hEm nIEt gOeD vInDt dAn sNAp jE hEt nIeT"
Als je Jakov Medic niet op waarde kan schatten dan heb je of geen flauw benul of je bent te beïnvloed door je eigen clubkleuren. Meer opties zijn er niet.
Als je ananas op pizza niet op waarde kan schatten dan heb je of geen flauw benul of je bent te beïnvloed door je eigen smaakpapillen. Meer opties zijn er niet.
Als je vogelspotten niet op waarde kan schatten dan heb je of geen flauw benul of je bent te beïnvloed door je eigen forumadmin. Meer opties zijn er niet.
Als je Eddy Wally niet op waarde kan schatten dan heb je of geen flauw benul of je bent doof. Meer opties zijn er niet.
Als je Mo Ihattaren niet op waarde kan schatten dan heb je of geen flauw benul of je hebt geen dönerzaak op de Kruisstraat. Meer opties zijn er niet.
- PCGC
- Vedette
Dat bedoelde die natuurlijk ook helemaal niet, weet jij ook
Barca heeft er een handje van, (jonge) spelers over de kling te jagen en te vroeg terug te laten komen. Noa in het kwadraat zeg maar. Kijk ook eens naar een Pedri, hoe daar mee omgesprongen wordt.
#FreeGeneratie4
-
- Nationale topspeler
Wat is jullie favoriete opstelling? Mij viel op dat Gakpo - Memphis - Xavi niet helemaal complementair was aan elkaar. We missen wel echt een goede 10, doodzonde dat Koopmeiners afgevallen is.
Malen - Memphis - Xavi
Reijnders
Jerdy - Joey
Ake - Dijk - Vrij - Dumfries
Malen - Memphis - Xavi
Reijnders
Jerdy - Joey
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Eigenlijk, stiekem, zou ik gaan voor:Siemen wrote: ↑12 Jun 2024, 08:37 Wat is jullie favoriete opstelling? Mij viel op dat Gakpo - Memphis - Xavi niet helemaal complementair was aan elkaar. We missen wel echt een goede 10, doodzonde dat Koopmeiners afgevallen is.
Malen - Memphis - Xavi
Reijnders
Jerdy - Joey
Verbruggen
Dumfries - Van Dijk - Aké - vd Ven
Jerdy - Joey
Reijnders
Xavi - Memphis - Gakpo
Waarbij Frimpong en Malen de vaste invallers mogen zijn en zich eventueel in de basis knokken. Frimpong is een baasje en één van mijn favo spelers van deze selectie, maar de combinatie Joey en Dumfries is dodelijk. Joey heeft weliswaar vrij gegeven dat als hij de bal heeft Dumfries gewoon moet gaan lopen, maar dat is zo'n rauwdouwer en de passes van Veerman zijn zo 'on point', dat als de tegenstander zich hierop instelt het alsnog moeilijk af te stoppen is.
Last edited by Sensation on 12 Jun 2024, 08:57, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
Zonder Van Dijk?Sensation wrote: ↑12 Jun 2024, 08:49Eigenlijk, stiekem, zou ik gaan voor:Siemen wrote: ↑12 Jun 2024, 08:37 Wat is jullie favoriete opstelling? Mij viel op dat Gakpo - Memphis - Xavi niet helemaal complementair was aan elkaar. We missen wel echt een goede 10, doodzonde dat Koopmeiners afgevallen is.
Malen - Memphis - Xavi
Reijnders
Jerdy - Joey
Verbruggen
Dumfries - De Vrij - Aké - vd Ven
Jerdy - Joey
Reijnders
Xavi - Memphis - Gakpo
Waarbij Frimpong en Malen de vaste invallers mogen zijn en zich eventueel in de basis knokken. Frimpong is een baasje en één van mijn favo spelers van deze selectie, maar de combinatie Joey en Dumfries is dodelijk. Joey heeft weliswaar vrij gegeven dat als hij de bal heeft Dumfries gewoon moet gaan lopen, maar dat is zo'n rauwdouwer en de passes van Veerman zijn zo 'on point', dat als de tegenstander zich hierop instelt het alsnog moeilijk af te stoppen is.
Dat is een grapje neem ik aan?!
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Waar de Vrij staat bedoel ik Van Dijk, vergeten van positie te veranderen na een copy pasteDen Bondskoots wrote: ↑12 Jun 2024, 08:52Zonder Van Dijk?Sensation wrote: ↑12 Jun 2024, 08:49
Eigenlijk, stiekem, zou ik gaan voor:
Verbruggen
Dumfries - De Vrij - Aké - vd Ven
Jerdy - Joey
Reijnders
Xavi - Memphis - Gakpo
Dat is een grapje neem ik aan?!
- These users thanked the author Sensation for the post:
- Den Bondskoots
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind dat er minimaal 15 a 16 spelers een basisplaats verdienen inmiddels. Dat maakt dit team ook best leuk en als je ziet hoe bepaalde spelers van de bank komen dan is dat ook echt een wapen. In de NBA heb je spelers die als 6th man beter passen dan als starter omdat ze bepaalde dingen brengen die het team nodig heeft op een later moment in de game. Malen heeft bij Oranje laten zien heel goed te kunnen invallen en eigenlijk is hij 2x zo goed vanaf links dan op rechts. Als je met Malen komt in de 70e minuut dan moet je eigenlijk ook vd Ven als stoomtrein erachter zetten. Een beetje hetzelfde verhaal als met Frimpong en Geertruida op rechts als koppeltje.
Voor mij is er nog 1 positie waar ik over twijfel en dat is of Schouten op 6 of Reijnders naast Veerman. Als Reijnders naast Veerman dan Xavi op 10 en Frimpong op rechts of anders Xavi op rechts, Reijnders op 10 en Schouten ipv Frimpong.
Voor mij is er nog 1 positie waar ik over twijfel en dat is of Schouten op 6 of Reijnders naast Veerman. Als Reijnders naast Veerman dan Xavi op 10 en Frimpong op rechts of anders Xavi op rechts, Reijnders op 10 en Schouten ipv Frimpong.
-
- Nationale topspeler
Ook mooie opstelling. Al vond ik De Vrij erg sterk tegen IJsland en vind ik Van de Ven nog wat onwennig in Oranje. Gakpo vind ik helaas ook regelmatig wat tegenvallen en niet zo bepalend als ik graag zou zijn. Zijn grote kwaliteit in traptechniek komt ook minder naar voren doordat we vooral dribbelaars voorin hebben. De snelheid en diepgang van een Malen lijkt me een betere match met Memphis.Sensation wrote: ↑12 Jun 2024, 08:49Eigenlijk, stiekem, zou ik gaan voor:Siemen wrote: ↑12 Jun 2024, 08:37 Wat is jullie favoriete opstelling? Mij viel op dat Gakpo - Memphis - Xavi niet helemaal complementair was aan elkaar. We missen wel echt een goede 10, doodzonde dat Koopmeiners afgevallen is.
Malen - Memphis - Xavi
Reijnders
Jerdy - Joey
Verbruggen
Jerdy - Joey
Reijnders
Xavi - Memphis - Gakpo
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Eigenlijk zou Maatsen op de plek van vd Ven nog mijn voorkeur hebben maar de kans dat dat gebeurd acht ik <1%Siemen wrote: ↑12 Jun 2024, 09:05Ook mooie opstelling. Al vond ik De Vrij erg sterk tegen IJsland en vind ik Van de Ven nog wat onwennig in Oranje. Gakpo vind ik helaas ook regelmatig wat tegenvallen en niet zo bepalend als ik graag zou zijn. Zijn grote kwaliteit in traptechniek komt ook minder naar voren doordat we vooral dribbelaars voorin hebben. De snelheid en diepgang van een Malen lijkt me een betere match met Memphis.Sensation wrote: ↑12 Jun 2024, 08:49
Verbruggen
Jerdy - Joey
Reijnders
Xavi - Memphis - Gakpo
-
- Nationale topspeler
Voor de invulling achterin en voorin hebben we voldoende smaakjes, de bezetting van het middenveld blijft toch wel de crux. Met het wegvallen van de Jong zou ik de middenrif opbouwen rondom Veerman, want hij is nog de enige spelbepaler in de selectie. Schouten is al gewend om dienend te spelen, Reijnders moet met zijn energieke spel de ruimtes creëren. Voor hem betekent dat de grootste aanpassing van zijn spel. Het alternatief is Wijnaldum, maar die heeft het niveau gewoon niet meer.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Eens. Met Malen, Frimpong en Maatsen als invallers om in de laatste 20 min keihard te counteren. Eventueel Kontkorst als breker. Jammer dat we geen Til hebben. Die gaat als de brandweer. Stomme Koeman.Sensation wrote: ↑12 Jun 2024, 08:49Eigenlijk, stiekem, zou ik gaan voor:Siemen wrote: ↑12 Jun 2024, 08:37 Wat is jullie favoriete opstelling? Mij viel op dat Gakpo - Memphis - Xavi niet helemaal complementair was aan elkaar. We missen wel echt een goede 10, doodzonde dat Koopmeiners afgevallen is.
Malen - Memphis - Xavi
Reijnders
Jerdy - Joey
Verbruggen
Jerdy - Joey
Reijnders
Xavi - Memphis - Gakpo
- PCGC
- Vedette
Poh, moet je je voorstellen, dat je als back 70 minuten continue achter een Dumfries , Memphis en Gakpo hebt aangesjouwd, kijk je naar de zijlijn en zie je Frimpong en een Malen klaar staan, au!RIO wrote: ↑12 Jun 2024, 12:08Eens. Met Malen, Frimpong en Maatsen als invallers om in de laatste 20 min keihard te counteren. Eventueel Kontkorst als breker. Jammer dat we geen Til hebben. Die gaat als de brandweer. Stomme Koeman.Sensation wrote: ↑12 Jun 2024, 08:49
Verbruggen
Jerdy - Joey
Reijnders
Xavi - Memphis - Gakpo
#FreeGeneratie4
- DonyellMalen
- Legende
Heeft ie al een reden voor, tja.
https://www.vi.nl/nieuws/oproepen-maats ... ie-spelers'Maatsen is pas een week inactief. De anderen zitten ik weet niet waar ergens.'
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Die rent niet zomaar hard. Hij klokte de hoogste snelheid in de Premier League afgelopen seizoen. Nederland heeft op de flanken echt wat snelheid om in te brengen, en dat kan wel eens een heel groot wapen worden, zeker als je een wedstrijd om moet draaien. Het zou mij dan ook niet verbazen als Koeman niet met Vd Ven gaat starten. Het zou zelfs heel goed kunnen dat Koeman met Xavi, Ake en Dumfries start en dan Frimpong, Vd Ven en Malen er nog even op gooit om een vermoeide tegenstander het leven wel heel zuur te gaan maken.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Sensation
- StratumZuid
- Vedette
Bolle rooie is bijna verplicht om een elftal vol (ex)PSVers op te stellen, hup Holland Hup!
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Vedette
Een wedstrijd omdraaien is juist lastiger met snelle mensen. Een tegenstander die inzakt, zal minder onder de indruk zijn van snelle spelers. Dan heb je meer aan een Luuk de Jong. Maar ja.Buitenspelgoal wrote: ↑12 Jun 2024, 13:20Die rent niet zomaar hard. Hij klokte de hoogste snelheid in de Premier League afgelopen seizoen. Nederland heeft op de flanken echt wat snelheid om in te brengen, en dat kan wel eens een heel groot wapen worden, zeker als je een wedstrijd om moet draaien. Het zou mij dan ook niet verbazen als Koeman niet met Vd Ven gaat starten. Het zou zelfs heel goed kunnen dat Koeman met Xavi, Ake en Dumfries start en dan Frimpong, Vd Ven en Malen er nog even op gooit om een vermoeide tegenstander het leven wel heel zuur te gaan maken.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/schri ... ing/436025
Niet klikken, het betreft Brobbey. Zal dus wel geblesseerd zijn.
Niet klikken, het betreft Brobbey. Zal dus wel geblesseerd zijn.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
- SKERLA • Franciscus
- Dribble
- Bankzitter
Dit is echt zoeken naar argumenten hoor, man man.. Hij wil er gewoon écht niet aan hè?DonyellMalen wrote: ↑12 Jun 2024, 12:48Heeft ie al een reden voor, tja.
https://www.vi.nl/nieuws/oproepen-maats ... ie-spelers'Maatsen is pas een week inactief. De anderen zitten ik weet niet waar ergens.'
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Laatst had iemand het over hem. Kon mn lach niet inhouden.
Einde seizoen....dus tijd om te stoppen en volgend seizoen iets nieuws te bedenken.
Het begrip 'wiefferen' is ingeburgerd, my work is done.
Mocht ik toch weer een keer een wieffergrap maken dan ga ik als straf met deninho naar de open dag van zijn favoriete club ajax of ga ik volgelspotten met de showvink.