Single wordt dus Noano met het nummer “Vamos”.
Noa Lang
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik mag toch hopen dat dat nummertje eenmalig was en als grap bedoeld was. Ik zie nou niet bepaald een carrière voor hem weg gelegd in de muziek wereld.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Vaste waarde in elftal
- Ardbeg
- Mister PSV
Die lijken toch helemaal niet op elkaar?
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 2):
- Struviet • Turbo Toon
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ik wil dat halve elftal van Brugge wel hebben. Persoonlijk vind ik het de club met de beste scouting in Belgie van de afgelopen 5 jaar. Die halen echt mooie pareltjes op, en vaak voor een prikkie.
Naast Skov Olsen zijn Nusa, Vetlesen, De Cuyper en Skoras ook interessante spelers.
-
- Vedette
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/ ... n-geworden
Ik hoop dat Lang volgend seizoen zijn praatjes gaat omzetten naar goals en assists. Hij verdient immers meer dan Luuk de Jong
Ik hoop dat Lang volgend seizoen zijn praatjes gaat omzetten naar goals en assists. Hij verdient immers meer dan Luuk de Jong
- Balinho
- Jordi
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Joey Veerman
Classic Noa Lang. Zet na een aantal minuutjes - volgens mij - Antony te kakken en is onlangs voor de tweede keer vader geworden van een jongen. Leuk format wat mij betreft, maar dat zal persoonlijk zijn
- These users thanked the author Jordi for the post (total 2):
- DonyellMalen • Tyyne
- Tjompie
https://www.ad.nl/eindhoven/lang-krijgt ... ~a29e9f86/Lang heeft groen licht gekregen om over een paar weken weer aan de slag te gaan met de groepstraining en van daaruit volledig op te trainen. Of hij direct aan alles meedoet, is nog afwachten. Hij lijkt echter gewoon inzetbaar in oefenwedstrijden in juli én op tijd klaar voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal, waarin de 24-jarige linksbuiten vorig seizoen schitterde.
- DonyellMalen
- Legende
Zin om hem te zien shinen komend jaar. Die jongen gaat er met volle overtuiging voor, geen twijfel over.
Vader geworden van zijn tweede zoon.
Vader geworden van zijn tweede zoon.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Jur1913
-
- Vedette
Hopelijk gaat het dit keer goed en blijft die hamstring niet een blijvend probleem want dan kan zijn carriere zo maar in gevaar komen.Tjompie wrote: ↑13 Jun 2024, 09:38https://www.ad.nl/eindhoven/lang-krijgt ... ~a29e9f86/Lang heeft groen licht gekregen om over een paar weken weer aan de slag te gaan met de groepstraining en van daaruit volledig op te trainen. Of hij direct aan alles meedoet, is nog afwachten. Hij lijkt echter gewoon inzetbaar in oefenwedstrijden in juli én op tijd klaar voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal, waarin de 24-jarige linksbuiten vorig seizoen schitterde.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Niet te snel naar buiten brengen! Koeman kan hem nog oproepen nu!Tjompie wrote: ↑13 Jun 2024, 09:38https://www.ad.nl/eindhoven/lang-krijgt ... ~a29e9f86/Lang heeft groen licht gekregen om over een paar weken weer aan de slag te gaan met de groepstraining en van daaruit volledig op te trainen. Of hij direct aan alles meedoet, is nog afwachten. Hij lijkt echter gewoon inzetbaar in oefenwedstrijden in juli én op tijd klaar voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal, waarin de 24-jarige linksbuiten vorig seizoen schitterde.
-
- Nationale topspeler
Nu hopen dat de analyse van de externe hulp wel goed was en hij gewoon niet meteen weer geblesseerd raakt, dan hebben we weer een fantastische buitenspeler erbij. Je kan het bijna een gratis transfer noemen omdat die bijna heel het seizoen afwezig was.
- Juancho
- Mister PSV