Menno1 wrote: ↑12 Jun 2024, 18:25
DonyellMalen wrote: ↑12 Jun 2024, 17:13
Nee hoor, want, zoals al zo vaak is geschreven had Bosz een geweldig gevoel na het eerste gesprek met Brands en Stewart en daar is ‘ie niet meer van afgeweken. Vanaf moment één is er wederzijds vertrouwen geweest.
Dat zei ik al: Ajax kwam pas half aanschijten nadat PSV al in gesprek was. Maar had Ajax een maand of zo eerder contact gelegd met hem, dan was de kans best aanwezig geweest dat hij daar naartoe was gegaan. PSV was eerder, duidelijker en ging er 100% voor. Ajax was traag en toen ze eenmaal contact legde, was het voor de volle 15% ipv 100%. Kansloos dus.
Ik heb het toch in mijn vorige post prima uitgelegd.
1. Bosz' management benaderde Ajax begin april. Er is even oppervlakkig contact geweest. Heel vreemd was dat niet want Mislintat probeerde Bosz ook al bij Stuttgart te halen, die telefoonnummers zullen nog wel in het lijstje hebben gestaan (Dat Mislintat niet doorpakte had weer te maken met geluiden van bovenaf = Sar en co). Laten we er ook niet omheen draaien Bosz verscheen in tv programma's rond die tijd, die was zich in de markt aan het zetten. Als Ajax toen had doorgepakt had Bosz wel bij Ajax gezeten.
2. Mislintat was dus te verstaan gegeven dat Bosz niet gehaald moest worden, dus was hij bezig met Knudsen voor een lange tijd (en mogelijk nog wel iemand anders waarvan we geen weet hebben)
3. Toen PSV Van Nistelrooy ontsloeg was het appeltje eitje om Bosz te benaderen, die had zichzelf ook wel heel duidelijk geprofileerd als "ik wil een baan in NL"
4. Ajax benaderde Mislintat kort na VDS's opstappen. Op dat moment was het al compleet kansloos tov PSV, immers bij PSV was er al langer in gesprek, men gaf daar aan vol voor hem te gaan (nog niet met andere kandidaten gepraat) en hij kon bij PSV CL spelen, en hij kwam bij een organisatie terecht die stabieler was. Elke trainer die niet in een Ajaxpyama slaapt was op dat moment voor PSV gegaan,
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!