Jerdy Schouten
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Maar laten we wel wezen, een speler als Schouten komt niet naar PSV om hier rustig 3-5 jaar te spelen natuurlijk. Zijn plan zal denk ik niet gek veel afwijken van die van Lang. Hier spelen om de titel, CL voetbal, jezelf bij Oranje in beeld brengen en dan na max 2 jaar naar een topcompetitie waarbij je als basisspeler gaat spelen bij minimaal een CL deelnemer. Dus minimaal de subtop van competitie of zelfs de top.
Helaas kunnen dingen door omstandigheden in een stroomversnelling raken, zowel negatief (Lang met zijn blessures) als Schouten (positief door zijn top prestaties en nu een basisplek bij Oranje op een EK). Het is alleen zaak dat PSV er het maximale uit haalt zodat het zelfs na 1 jaartje Schouten er wel beter op wordt. Hoe gek dat ook klinkt. Maar als je een enorme zak geld krijgt kan je:
1. Schouten zelf goed vervangen
2. het elftal verder versterken
3. De financiële situatie van de club verder versterken
Daarom zijn en zullen toptransfers voor PSV altijd hard nodig zijn. Even los van de matige opbrengst van Xavi, maar je ziet hoe snel een topspeler vergeten is omdat nieuwe helden opstaan. Zelfde voor Sangare.
Idealiter behoud je Schouten nog een jaar, zeker als Veerman vertrekt en die kans lijkt me levensgroot. Beide in 1 zomer laten gaan is wel te veel van het goede maar gelukkig is daar wbt Schouten ook geen noodzaak toe. Al zal het me ook niet verbazen als PSV hem wel een unieke kans gunt als bijv. een Real/Bayern/Liverpool etc op de stoep staat met 50 miljoen.
Helaas kunnen dingen door omstandigheden in een stroomversnelling raken, zowel negatief (Lang met zijn blessures) als Schouten (positief door zijn top prestaties en nu een basisplek bij Oranje op een EK). Het is alleen zaak dat PSV er het maximale uit haalt zodat het zelfs na 1 jaartje Schouten er wel beter op wordt. Hoe gek dat ook klinkt. Maar als je een enorme zak geld krijgt kan je:
Daarom zijn en zullen toptransfers voor PSV altijd hard nodig zijn. Even los van de matige opbrengst van Xavi, maar je ziet hoe snel een topspeler vergeten is omdat nieuwe helden opstaan. Zelfde voor Sangare.
Idealiter behoud je Schouten nog een jaar, zeker als Veerman vertrekt en die kans lijkt me levensgroot. Beide in 1 zomer laten gaan is wel te veel van het goede maar gelukkig is daar wbt Schouten ook geen noodzaak toe. Al zal het me ook niet verbazen als PSV hem wel een unieke kans gunt als bijv. een Real/Bayern/Liverpool etc op de stoep staat met 50 miljoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Als zowel Bakayoko en Veerman vertrekken dan zou ik heel hard vasthouden aan Jerdy. Ik weet niet wat voor een afspraken gemaakt zijn, maar na verkoop van die 2 mag hij wat mij betreft alleen vertrekken bij absurde bedragen. Dus geen 40 miljoen...
- These users thanked the author Breur for the post (total 2):
- Armada • De Realist
- Armada
Klopt. Echter denk ik dat, zelfs wij, de impact van Schouten op ons kampioenschap nog kunnen onderschatten. Hij is zó speciaal, dat ik vrees dat hij niet te vervangen is in termen van impact.Juancho wrote: ↑13 Jun 2024, 11:15 Maar laten we wel wezen, een speler als Schouten komt niet naar PSV om hier rustig 3-5 jaar te spelen natuurlijk. Zijn plan zal denk ik niet gek veel afwijken van die van Lang. Hier spelen om de titel, CL voetbal, jezelf bij Oranje in beeld brengen en dan na max 2 jaar naar een topcompetitie waarbij je als basisspeler gaat spelen bij minimaal een CL deelnemer. Dus minimaal de subtop van competitie of zelfs de top.
Dat er weer nieuwe jongens op gaan staan in geval van een vertrek, natuurlijk. Maar dit is een zware dobber. Bij Veerman vind ik dat veel minder.
- Juancho
- Mister PSV
Daar ben ik totaal niet bang voor. Zie al die tientallen spelers die Schouten voor gingen. Zelfs als Luuk stopt is hij prima te vervangen. Je moet ook niet te snel denken in gelijkwaardige opvolgers qua spel want dan kan ik me jouw beeld wel voorstellen. Een vervanger is altijd anders, heeft zijn eigen speelstijl en kan daarmee net zo succesvol zijn als zijn voorganger. Met het juiste beleid komt dat altijd wel goed. En voor hetzelfde geldt breekt Land binnen een jaartje helemaal door en lopen we te watertanden bij zijn snel naast een beest van een nieuwe middenvelder. Who knows.Armada wrote: ↑13 Jun 2024, 11:18Klopt. Echter denk ik dat, zelfs wij, de impact van Schouten op ons kampioenschap nog kunnen onderschatten. Hij is zó speciaal, dat ik vrees dat hij niet te vervangen is in termen van impact.Juancho wrote: ↑13 Jun 2024, 11:15 Maar laten we wel wezen, een speler als Schouten komt niet naar PSV om hier rustig 3-5 jaar te spelen natuurlijk. Zijn plan zal denk ik niet gek veel afwijken van die van Lang. Hier spelen om de titel, CL voetbal, jezelf bij Oranje in beeld brengen en dan na max 2 jaar naar een topcompetitie waarbij je als basisspeler gaat spelen bij minimaal een CL deelnemer. Dus minimaal de subtop van competitie of zelfs de top.
Dat er weer nieuwe jongens op gaan staan in geval van een vertrek, natuurlijk. Maar dit is een zware dobber.
Heeft verder niks met onderschatting van nu Schouten en eerder bijv. Xavi/Sangare/Gakpo te maken. Het is gewoon hoe het werkt bij PSV en daarmee heb je te dealen. Zolang de voorwaarden maar goed zijn hoeft het helemaal niet erg te zijn.
- DonyellMalen
- Legende
Ik heb hetzelfde. Met Saibari hebben we een meer dan uitstekende vervanger voor Veerman al klaarstaan, Bosz kan wat accenten verleggen (klinkt nu wel heel gemakkelijk, is het natuurlijk niet), en er wederom voor zorgen dat het team op volle toeren gaat draaien. Wanneer Jerry ook nog eens vertrekt wordt het een ander verhaal. In het spel van Bosz en überhaupt het moderne voetbal, is de 6 de allerbelangrijkste positie. Ga er maar aan staan om daar een goede vervanger voor te vinden. Schouten is voor mij dan ook echt niet te koop.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Kom op, hij is er net een jaar.
Gewoon niet verkopen.
Gewoon niet.
Niet!
Gewoon niet verkopen.
Gewoon niet.
Niet!
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- De Realist • NotoriousBIG046
-
- Legende
Jerdy heeft al in de Serie A gespeeld, dus de absolute noodzaak voor hem om ooit nog in een grotere competitie te spelen is er niet. Categorie Real Madrid is natuurlijk een ander verhaal of de absolute top in Engeland en Spanje, maar bij bijvoorbeeld Joey en Bakayoko zal die wens om een stap te maken veel groter zijn dan bij Schouten.
-
- Meervoudig international
Totaal niet bang voor zelfs…. Volgens mij zijn we heel lang geen kampioen geworden en was het aanloopbeleid voor de komst van Stewart bepaald niet best. Schouten vervangen, gaat zeer lastig worden. Bovendien krijg je mogelijk een sneeuwbaleffect als je naast Baka en Veerman ook Schouten laat gaan.Juancho wrote: ↑13 Jun 2024, 11:22Daar ben ik totaal niet bang voor. Zie al die tientallen spelers die Schouten voor gingen. Zelfs als Luuk stopt is hij prima te vervangen. Je moet ook niet te snel denken in gelijkwaardige opvolgers qua spel want dan kan ik me jouw beeld wel voorstellen. Een vervanger is altijd anders, heeft zijn eigen speelstijl en kan daarmee net zo succesvol zijn als zijn voorganger. Met het juiste beleid komt dat altijd wel goed. En voor hetzelfde geldt breekt Land binnen een jaartje helemaal door en lopen we te watertanden bij zijn snel naast een beest van een nieuwe middenvelder. Who knows.Armada wrote: ↑13 Jun 2024, 11:18
Klopt. Echter denk ik dat, zelfs wij, de impact van Schouten op ons kampioenschap nog kunnen onderschatten. Hij is zó speciaal, dat ik vrees dat hij niet te vervangen is in termen van impact.
Dat er weer nieuwe jongens op gaan staan in geval van een vertrek, natuurlijk. Maar dit is een zware dobber.
Heeft verder niks met onderschatting van nu Schouten en eerder bijv. Xavi/Sangare/Gakpo te maken. Het is gewoon hoe het werkt bij PSV en daarmee heb je te dealen. Zolang de voorwaarden maar goed zijn hoeft het helemaal niet erg te zijn.
Nee Schouten moet blijven als we volgend jaar weer kampioen willen worden.
- Juancho
- Mister PSV
Maar dit is wel een goed voorbeeld dus. Saibari is in niets vergelijkbaar met het spel van Veerman. Hoeft ook niet want idd een geweldige speler. Maar Veerman is in dit PSV echt mega belangrijk. Alle data tonen dat aan en hij is net als Schouten onmisbaar voor het spelletje van PSV. Zonder hem ga je anders moeten spelen, easy as that. Is dat erg? Nee natuurlijk niet, topspelers gaan en komen. Dus gaat hij zal Bosz idd wat anders gaan spelen. Zelfde geldt voor Schouten. Je gaat niet snel een 2de Schouten vinden, maar dat wil niet zeggen dat je bij zijn onverwachte snelle vertrek er op achteruit hoeft te gaan.DonyellMalen wrote: ↑13 Jun 2024, 11:23Ik heb hetzelfde. Met Saibari hebben we een meer dan uitstekende vervanger voor Veerman al klaarstaan, Bosz kan wat accenten verleggen (klinkt nu wel heel gemakkelijk, is het natuurlijk niet), en er wederom voor zorgen dat het team op volle toeren gaat draaien. Wanneer Jerry ook nog eens vertrekt wordt het een ander verhaal. In het spel van Bosz en überhaupt het moderne voetbal, is de 6 de allerbelangrijkste positie. Ga er maar aan staan om daar een goede vervanger voor te vinden. Schouten is voor mij dan ook echt niet te koop.
Los van het feit dat PSV natuurlijk wel er alles aan moet doen om Jerdy nog een seizoen te behouden. Dat lijkt me logisch.
- Armada
Ik heb alles wat je hierboven schrijft, ook al eerder geschreven. Dus we zijn het eens over die dynamiek.Juancho wrote: ↑13 Jun 2024, 11:22Daar ben ik totaal niet bang voor. Zie al die tientallen spelers die Schouten voor gingen. Zelfs als Luuk stopt is hij prima te vervangen. Je moet ook niet te snel denken in gelijkwaardige opvolgers qua spel want dan kan ik me jouw beeld wel voorstellen. Een vervanger is altijd anders, heeft zijn eigen speelstijl en kan daarmee net zo succesvol zijn als zijn voorganger. Met het juiste beleid komt dat altijd wel goed. En voor hetzelfde geldt breekt Land binnen een jaartje helemaal door en lopen we te watertanden bij zijn snel naast een beest van een nieuwe middenvelder. Who knows.Armada wrote: ↑13 Jun 2024, 11:18
Klopt. Echter denk ik dat, zelfs wij, de impact van Schouten op ons kampioenschap nog kunnen onderschatten. Hij is zó speciaal, dat ik vrees dat hij niet te vervangen is in termen van impact.
In dit geval twijfel ik.
- Hatseflats
- Vedette
Je doet alsof Schouten al met 1,5 been verkocht is.Armada wrote: ↑13 Jun 2024, 11:34Ik heb alles wat je hierboven schrijft, ook al eerder geschreven. Dus we zijn het eens over die dynamiek.Juancho wrote: ↑13 Jun 2024, 11:22
Daar ben ik totaal niet bang voor. Zie al die tientallen spelers die Schouten voor gingen. Zelfs als Luuk stopt is hij prima te vervangen. Je moet ook niet te snel denken in gelijkwaardige opvolgers qua spel want dan kan ik me jouw beeld wel voorstellen. Een vervanger is altijd anders, heeft zijn eigen speelstijl en kan daarmee net zo succesvol zijn als zijn voorganger. Met het juiste beleid komt dat altijd wel goed. En voor hetzelfde geldt breekt Land binnen een jaartje helemaal door en lopen we te watertanden bij zijn snel naast een beest van een nieuwe middenvelder. Who knows.
In dit geval twijfel ik.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Helemaal waar. Maar het zijn wel 2 belangrijke spelers in de as van je elftal. Die ga je idealiter niet allebei in 1 window tegelijk vervangen.Juancho wrote: ↑13 Jun 2024, 11:33Maar dit is wel een goed voorbeeld dus. Saibari is in niets vergelijkbaar met het spel van Veerman. Hoeft ook niet want idd een geweldige speler. Maar Veerman is in dit PSV echt mega belangrijk. Alle data tonen dat aan en hij is net als Schouten onmisbaar voor het spelletje van PSV. Zonder hem ga je anders moeten spelen, easy as that. Is dat erg? Nee natuurlijk niet, topspelers gaan en komen. Dus gaat hij zal Bosz idd wat anders gaan spelen. Zelfde geldt voor Schouten. Je gaat niet snel een 2de Schouten vinden, maar dat wil niet zeggen dat je bij zijn onverwachte snelle vertrek er op achteruit hoeft te gaan.DonyellMalen wrote: ↑13 Jun 2024, 11:23
Ik heb hetzelfde. Met Saibari hebben we een meer dan uitstekende vervanger voor Veerman al klaarstaan, Bosz kan wat accenten verleggen (klinkt nu wel heel gemakkelijk, is het natuurlijk niet), en er wederom voor zorgen dat het team op volle toeren gaat draaien. Wanneer Jerry ook nog eens vertrekt wordt het een ander verhaal. In het spel van Bosz en überhaupt het moderne voetbal, is de 6 de allerbelangrijkste positie. Ga er maar aan staan om daar een goede vervanger voor te vinden. Schouten is voor mij dan ook echt niet te koop.
Los van het feit dat PSV natuurlijk wel er alles aan moet doen om Jerdy nog een seizoen te behouden. Dat lijkt me logisch.
- Armada
1 been. Niet gebaseerd op lopende onderhandelingen oid.
Meer op basis van huidige interesse + aanstaande basisplek EK + Koeman die het lijkt te hebben gezien + Jerdy’s kwaliteiten.
Een resultaat hiervan, komt dichter en dichter bij onhoudbaar. Al moet dat natuurlijk gaan blijken.
Pro: Jerdy is heel tevreden in Eindhoven.
Con: Er is een serieuze kans, dat hij een kans gaat krijgen die je normaal geen twee keer krijgt.
Last edited by Armada on 13 Jun 2024, 11:46, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
- SKERLA
- Legende
Nu nog 55 voor dat andere.
- SKERLA
- Legende
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Maar de gek zal er geen 100 voor geven denk ikFanatic-U-s wrote: ↑13 Jun 2024, 11:52 Ook 75 vind ik weinig. Er zijn mindere spelers voor 100 miljoen verkocht. Het is letterlijk wat de gek er voor geeft...
en PSV hoeft hem niet te verkopen.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Wat een gekkigheid allemaal hier. Ik denk dat sommige de realiteitszin helemaal uit het oog verloren zijn!
Nadat Nederland het EK wint na een last-minute penalty die door schouten erin word geschoten zal hij voor niet minder dan 150 miljoen naar Real gaan om daar Kroos te vervangen. Het is het enige logische scenario.
Nadat Nederland het EK wint na een last-minute penalty die door schouten erin word geschoten zal hij voor niet minder dan 150 miljoen naar Real gaan om daar Kroos te vervangen. Het is het enige logische scenario.
- These users thanked the author VTheMan for the post:
- Standbeeld