Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Mr. Spock wrote: 14 Jun 2024, 12:36 Wat mij betreft absoluut geen basisspeler; liever iemand die net wat minder is opstellen zodat die speler kan wennen en beter kan worden.
Ja joh, laten we de beste niet opstellen :lol:
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    SensationRIO
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ardbeg wrote: 14 Jun 2024, 13:12
    Mr. Spock wrote: 14 Jun 2024, 12:36 Wat mij betreft absoluut geen basisspeler; liever iemand die net wat minder is opstellen zodat die speler kan wennen en beter kan worden.
    Ja joh, laten we de beste niet opstellen :lol:
    jij denkt serieus dat hij volle bak voor PSV gaat en totaal niet met zijn hoofd bij zijn nieuwe club is?
    Persepolis
    Vedette
    Clubvoorkeur: PSV

Jeetje wat een negativiteit hier. Hij wordt prachtig onthaald, heeft al een contract daar getekend en PSV zal hier 100% toestemming voor hebben gegeven. Niks mis mee. Ik twijfel er ook niet aan dat hij zich gewoon voor 100% gaat inzetten het komende halfjaar, als hij de beste is dan moet hij ook gewoon in de basis staan. Onzin om nu al te beslissen dat hij niet mag spelen oid.
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 3):
    YkhimRen HöekTijn
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Gelukkig kunnen we hem elke wedstrijd opnieuw beoordelen. Dus al die negativiteit is onnodig, het enige risico dat we lopen is een wissel te verbruiken wanneer hij daadwerkelijk verzaakt.

Al geloof ik dat niet. El Chucky houdt ook gewoon van PSV. Maar zijn heimwee bleek sterker dan naar Eindhoven alleen.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 3):
    YkhimArdbegTyyne
    Ex unitate vires
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Persepolis
    Vedette

Lozano blijft voor altijd PSV'er :heart:
    Teletubby
    Nationale topspeler

Nog even een half jaartje elke thuiswedstrijd volle borst "Ohhhh Chuckyyy lozaaaanoooo" en het geld is al binnen. Heerlijk toch.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Ik vind dat Veerman en Schouten ook maar op moeten flikkeren want die zijn deze zomer ook niet met PSV bezig
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
    AlexDeTank4Franciscus
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Absoluut. Er komen zo weinig spelers terug, laat staan buitenlandse spelers. Luuk, Cocu, Bommel, Lozano, Park, allemaal hebben ze een streepje voor bij mij als speler. Zelfs Papi is niet teruggekomen (ik geef hem niet de schuld hoor). Oh ja vroeger Bouma nog en Valkckx, Heintze.
    SKERLA
    Legende

RIO wrote: 14 Jun 2024, 14:09 Absoluut. Er komen zo weinig spelers terug, laat staan buitenlandse spelers. Luuk, Cocu, Bommel, Lozano, Park, allemaal hebben ze een streepje voor bij mij als speler. Zelfs Papi is niet teruggekomen (ik geef hem niet de schuld hoor). Oh ja vroeger Bouma nog en Valkckx, Heintze.
    Jürgen Dirkx en Robert Fuchs!
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Boy Waterman!
    Juancho
    Mister PSV

Ykhim wrote: 14 Jun 2024, 12:14
    Juancho wrote: 14 Jun 2024, 11:59Maargoed, ik heb ook al vaker aangehaald (sorry voor de herhaling @Ardbeg ) dat zo'n situatie als deze nooit goed kan zijn. Wetende dat je over een paar maand weg bent... bewust of onbewust houd je dat toch bezig.
    Hoezo zou het nooit goed kunnen zijn? Kan het niet ook gewoon zijn dat dit juist bevrijdend werkt voor Lozano? Dat je als topsporter weet dat je nabije toekomst er goed uitziet, ongeacht hoe je hier presteert? Dat de druk van het moeten wegvalt? Dat je in je loopbaan misschien nog één halfjaar op Europees niveau kan schitteren, zonder dat er een toekomstige transfer van afhangt?
    Kan allemaal want dat is idd de andere kant. Dus prima dat je dat belicht. En dat weten we pas als het neiywe seizoen begonnen is. Persoonlijk ben ik gewoon nooit zo'n voorstander van spelers die al weten dat ze over een paar maand weg zijn. Get hoeft geen negatieve impact te hebben, ik kan me het wel voorstellen. Of het nu bewust of onbewust is. Hoeveel risico neem je in een actie, in een duel, met je fysiek terwijl er een hele belangrijke pot voor PSV op hrt programma staat. Ga je dan tot je grens of er zelfs over in belang van je teamgenoten? Of denk je aan je nieuwe club straks.

Verder dus geen verwijt maar Lozano of dat ik op voorhand al bang ben dat hij verzaakt. Het is meer in algemene zin dat ik me ook goed kan voorstellen dat het wel mee kan gaan spelen op specifieke momenten. En in de situatie dat Lozano wel helemaal los gast in spel en rendement... Mis je een belangrijke pion na de winter. Net zoals met Gakpo.

Ik heb gewoon liever spelers die van de eerste tot de laatste wedstrijd als team met elkaar strijden om de prijzen.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Mr. Spock
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Teletubby
    Nationale topspeler

https://www.instagram.com/stories/sandi ... FtdzJtNG42

Het is echt bizar wat een volk er op de been is voor Chucky in San Diego.
    Balinho
    Internationale topspeler

Mensen die dit onthaal van Lozano in SD overdreven vinden, hebben waarschijnlijk geen flauw benul van de grootte van de Mexicaanse gemeenschap daar, en/of de reputatie van Lozano in Mexico. Wat niet erg is. Maar dat maakt sommige reacties inderdaad best wat bekrompen. Bovendien, alle risico voor de koper vwb Chucky's gezondheid/fitheid, dus ook al breekt hij beide benen, per 1-1-2025 is ook een (hypothetisch) halve Lozano speler van San Diego. Prima deal dit voor PSV, links- én rechtsom.
  • These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
    SKERLAYkhim
    Persepolis
    Vedette

Juancho wrote: 14 Jun 2024, 14:18

Hoezo zou het nooit goed kunnen zijn? Kan het niet ook gewoon zijn dat dit juist bevrijdend werkt voor Lozano? Dat je als topsporter weet dat je nabije toekomst er goed uitziet, ongeacht hoe je hier presteert? Dat de druk van het moeten wegvalt? Dat je in je loopbaan misschien nog één halfjaar op Europees niveau kan schitteren, zonder dat er een toekomstige transfer van afhangt?
    Kan allemaal want dat is idd de andere kant. Dus prima dat je dat belicht. En dat weten we pas als het neiywe seizoen begonnen is. Persoonlijk ben ik gewoon nooit zo'n voorstander van spelers die al weten dat ze over een paar maand weg zijn. Get hoeft geen negatieve impact te hebben, ik kan me het wel voorstellen. Of het nu bewust of onbewust is. Hoeveel risico neem je in een actie, in een duel, met je fysiek terwijl er een hele belangrijke pot voor PSV op hrt programma staat. Ga je dan tot je grens of er zelfs over in belang van je teamgenoten? Of denk je aan je nieuwe club straks.

Verder dus geen verwijt maar Lozano of dat ik op voorhand al bang ben dat hij verzaakt. Het is meer in algemene zin dat ik me ook goed kan voorstellen dat het wel mee kan gaan spelen op specifieke momenten.

Ik heb gewoon liever spelers die van de eerste tot de laatste wedstrijd als team met elkaar strijden om de prijzen.
    Maar je spreekt jezelf hier nogal tegen. Want aan de ene kant zeg je dat je het pas weet als het seizoen begonnen is, dat je er niet bang voor bent en dat het geen negatieve impact hoeft te hebben (en dus beide kanten op kan). Maar vervolgens zeg je dat je denkt dat het toch wel mee kan gaan spelen. Dan noem je in principe alle mogelijkheden ja. Maar dan ben je nog geen stap verder want de vraag is of je ervan uit moet gaan dat Lozano er niet met zijn hoofd bij zit of zich gaat inhouden. Wat mij betreft ga je ervan uit dat dat niet zo is en hij zich volop gaat inzetten, behandel je hem zoals elke andere speler en neem je actie als dat toch niet zo blijkt te zijn. En is dit dus een totale non-issue.
    Jouw laatste zin behelst overigens niet alleen een Lozano, maar alle spelers die in de winterse transferwindow vertrekken of aangetrokken worden.
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 6):
    Sensation29.04.2007Ren HöekArdbegGrasmatYkhim
    Balinho
    Internationale topspeler

Persepolis wrote: 14 Jun 2024, 14:27
    Verder dus geen verwijt maar Lozano of dat ik op voorhand al bang ben dat hij verzaakt. Het is meer in algemene zin dat ik me ook goed kan voorstellen dat het wel mee kan gaan spelen op specifieke momenten.

Maar je spreekt jezelf hier nogal tegen.
    Doet 'ie anders nooit. Het kan vriezen, maar ja, het kan ook dooien. Of die laatste zin weer. Alsof hij de enige is die liever spelers heeft die van kop tot staart voor PSV door het vuur gaan, en ieder ander niet. Eeeeeeh, ok.
  • These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
    ArdbegGrasmat
    SKERLA
    Legende

Balinho wrote: 14 Jun 2024, 14:27Prima deal dit voor PSV, links- én rechtsom.
    Maar is ie linksom beter dan rechtsom?
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Lozano heeft toch al getekend voor z'n nieuwe club? Er hangt dus geen transfer meer vanaf, waarom zou hij zich dan in moeten houden? Omdat hij bang is geblesseerd te raken? Dat is toch niet anders dan wanneer je voor de club blijft spelen waar je al speelt, dan wil je ook niet geblesseerd raken lijkt mij.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Ykhim
    Balinho
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 14 Jun 2024, 14:35
    Balinho wrote: 14 Jun 2024, 14:27Prima deal dit voor PSV, links- én rechtsom.
    Recht door zee. Heb ik van Rita vernomen.

Image
    Josef Dettelbacher
    Legende

Ik heb het allemaal net wat te weinig gevolgd. Waarom wil San Diego NU betalen, maar hem pas in januari hebben? Wat blokkeert een zomerse transfer?
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Teletubby
    Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 14 Jun 2024, 14:39 Ik heb het allemaal net wat te weinig gevolgd. Waarom wil San Diego NU betalen, maar hem pas in januari hebben? Wat blokkeert een zomerse transfer?
    Seizoen in Amerika begint pas in het nieuwe jaar. San Diego is een nieuw club dus dan zou hij niks te doen hebben nu.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    ShovingNE2
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 14 Jun 2024, 14:39 Ik heb het allemaal net wat te weinig gevolgd. Waarom wil San Diego NU betalen, maar hem pas in januari hebben? Wat blokkeert een zomerse transfer?
    Ze starten überhaupt pas in januari daar. Dus niet alleen Lozano, maar het hele team...
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
    Josef DettelbacherShovingNE2
    SKERLA
    Legende

Balinho wrote: 14 Jun 2024, 14:38

Image
    Dat is wel de juiste richting naar San Diego.
    Cas
    Meervoudig international

Balinho wrote: 14 Jun 2024, 14:38

Image
    Heeft zij ondertussen geen ministerspost aangeboden gekregen?
    Jur1913
    Internationale topspeler

Balinho wrote: 14 Jun 2024, 14:30
    Persepolis wrote: 14 Jun 2024, 14:27

Maar je spreekt jezelf hier nogal tegen.
    Doet 'ie anders nooit. Het kan vriezen, maar ja, het kan ook dooien. Of die laatste zin weer. Alsof hij de enige is die liever spelers heeft die van kop tot staart voor PSV door het vuur gaan, en ieder ander niet. Eeeeeeh, ok.
    Maar effe hoor, als het altijd zo'n bullshit is wat Juancho post, waarom op hem in blijven gaan? Elke keer voorbij die ellenlange discussies scrollen die nergens naartoe gaan wordt ook maar vermoeiend
    Post Reply