Het Nederlands Elftal
-
- Geselecteerd voor Oranje
Daar staat toch even 150 miljoen samen op de foto.
- These users thanked the author Harminator for the post:
- VTheMan
- StratumZuid
- Vedette
Een trein
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Precies. Frenkie, de Roon, Reijnders. Wat een kut middenveld.ShovingNE2 wrote: ↑16 Jun 2024, 10:14De enige reden dat er nu een goed middenveld staat is omdat de rest geblesseerd is. Maar het liefste had hij Marten de Roon opgesteld.
- These users thanked the author RIO for the post:
- ShovingNE2
-
- Legende
Onzin. Laatst zei hij nog dat hij zijn fijnste tijd bij PSV had gehad.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
McKrabby denkt wellicht toch Geertruida - Frimpong aan de rechterkant. Moet zeggen, hij houdt zijn microfoon op de juiste hoogte.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Waar zie je Taylor dan?
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Hij zou hem een stuk lager en aan de andere kant moeten houden, Dan komt er misschien wat zinnigs uit...DonyellMalen wrote: ↑16 Jun 2024, 10:44 McKrabby denkt wellicht toch Geertruida - Frimpong aan de rechterkant. Moet zeggen, hij houdt zijn microfoon op de juiste hoogte.
-
- Meervoudig international
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ruikt naar poep hoor je hem denken.DonyellMalen wrote: ↑16 Jun 2024, 10:44 McKrabby denkt wellicht toch Geertruida - Frimpong aan de rechterkant. Moet zeggen, hij houdt zijn microfoon op de juiste hoogte.
-
- Vedette
Thijs wrote: ↑15 Jun 2024, 21:23Welke landen hebben dan wel zoveel spelers die in de top can Europa het verschil maken? Frankrijk zeker, maar dan? Spanje loopt met Morata, een 16 jarige wereldtalent en Williams, die bij Bilbao speelt voorin. Dat is toch niet beter dan wat wij hebben? Wirtz en Musiala zijn ook vooral jonge supertalenten en Havertz is een heel goede speler, maar ook niet iemand die in de Europese top het verschil maakt. Italië heeft die spelers ook niet voorin lopen en bij Engeland kun je ook twijfelen, aangezien Bellingham, Foden en Saka dat ook pas sinds heel kort doen bij de echte top. Dus noem mij eens vier landen die het meer hebben dan Nederland en dan ben ik wel bereid om Frankrijk en Engeland goed te tellen, al hebben wij een veel betere defensie dan Engeland.Johann Vogel wrote: ↑15 Jun 2024, 20:53
Ik vind het verzameling goede voetballers maar zonder echte toppers die het verschil maken. Memphis, een bankzitter van Atletico die mocht vertrekken, is onze grootste hoop. Xavi is een talentvolle speler die wellicht over een aantal jaar kan uitgroeien tot vedette maar vooralsnog nog weinig klaarspeelt in Oranje, ik ben groot fan van Veerman maar in alle eerlijkheid het is geen Kroos en Dumfries is bankzitter bij Inter.
We hebben een leuke ploeg, kunnen op een goede dag het iedereen lastig maken. Maar een saaie bondscoach die het, mede door het beschikbare materiaal, volledig gooit op het collectief met saai voetbal. We hebben amper spelers die in de top voor Europa het verschil maken.
Ik vind Frankrijk, Engeland, Portugal en Duitsland een niveau hoger. Spanje wellicht ook. Wat ik al schreef, wij hebben weinig spelers die beslissend zijn bij hun ploeg. Degene die dat wel zijn spelen achterin of in de Europese subtop. Bovendien hebben we een trainer die ook niet het verschil gaat maken. We hebben zeker geen slecht team, begrijp me niet verkeerd. De groepsfase zullen we wel doorkomen, normaal gesproken. Maar ik verwacht niet dat we tegen de top ploegen een vuist kunnen maken.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maar bij Portugal en Duitsland zijn er toch geen spelers die al jarenlang op het hoogste niveau beslissend zijn, zoals jij zei dat bij Nederland mist? Of ja, Ronaldo wel natuurlijk, maar dat is toch al jaren niet meer?Johann Vogel wrote: ↑16 Jun 2024, 11:06Thijs wrote: ↑15 Jun 2024, 21:23
Welke landen hebben dan wel zoveel spelers die in de top can Europa het verschil maken? Frankrijk zeker, maar dan? Spanje loopt met Morata, een 16 jarige wereldtalent en Williams, die bij Bilbao speelt voorin. Dat is toch niet beter dan wat wij hebben? Wirtz en Musiala zijn ook vooral jonge supertalenten en Havertz is een heel goede speler, maar ook niet iemand die in de Europese top het verschil maakt. Italië heeft die spelers ook niet voorin lopen en bij Engeland kun je ook twijfelen, aangezien Bellingham, Foden en Saka dat ook pas sinds heel kort doen bij de echte top. Dus noem mij eens vier landen die het meer hebben dan Nederland en dan ben ik wel bereid om Frankrijk en Engeland goed te tellen, al hebben wij een veel betere defensie dan Engeland.
Ik vind Frankrijk, Engeland, Portugal en Duitsland een niveau hoger. Spanje wellicht ook. Wat ik al schreef, wij hebben weinig spelers die beslissend zijn bij hun ploeg. Degene die dat wel zijn spelen achterin of in de Europese subtop. Bovendien hebben we een trainer die ook niet het verschil gaat maken. We hebben zeker geen slecht team, begrijp me niet verkeerd. De groepsfase zullen we wel doorkomen, normaal gesproken. Maar ik verwacht niet dat we tegen de top ploegen een vuist kunnen maken.
- DonyellMalen
- Legende
Bruno Fernandes, Bernardo Silva, Ruben Días, Rafael Leão, Kimmich, Neuer, Rüdiger laten het toch al enige tijd zien.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Ardbeg • Ittot
-
- Vedette
Portugal heeft Bernardo Silva (betrokken bij 15 goals dit seizoen), Bruno Fernandes (18), Rafael Leao (18), Diogo Jota (13). Noem dat maar niet beslissend op het hoogste niveau.En dan hebben ze nog Cristiano, Joao Felix, Goncalo Ramos. Die kunnen 7 aanvallende spelers opstellen die bij ons alle 7 in de basis zouden kunnen starten. En met Ruben Dias en Joao Cancelo ook gewoon topspelers in de achterhoede.Thijs wrote: ↑16 Jun 2024, 11:15Maar bij Portugal en Duitsland zijn er toch geen spelers die al jarenlang op het hoogste niveau beslissend zijn, zoals jij zei dat bij Nederland mist? Of ja, Ronaldo wel natuurlijk, maar dat is toch al jaren niet meer?Johann Vogel wrote: ↑16 Jun 2024, 11:06
Of ze al jarenlang beslissend zijn, lijkt me niet zo relevant. Dit seizoen gaat het om.
De Duitsers hebben Wirtz (22 goals betrokken), Musiala (16), Havertz (20) en Füllkrug (20). En daarachter ook een enorm sterk blok met oa Gündogan, Kroos, Kimmich en Neuer.
Maar goed, uiteindelijk draait het net zo goed om de tactiek die een coach ervan weet te smeden. En dan denk ik dat we, zowel qua spelersmateriaal als qua coach, Europese subtop zijn.
Last edited by Brael on 16 Jun 2024, 11:29, edited 1 time in total.
- mr.top
- Internationale topspeler
Exact! Ook in zijn tijd als trainer bij PSV werd hem die vraag gesteld en toen zei hij ook dat hij van alle topclubs in Nederland het meeste gevoel had bij PSV.
In het Feyenoord boek van Hugo Borst uit de jaren 90 liet Koeman zijn dedain voor het Ajax van 1995 blijken door het te vergelijken met het PSV van 1988.
Maar ok… oranje wint vandaag nipt van de Polen.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Het stelt gewoon weer geen drol voor mensen, maak je geen illusies
Frankrijk, Spanje, Duitsland, zelfs van deze Italianen gaan we weer niet winnen.
Op dit moment zijn we gewoon allemaal weer slachtoffer van de gebruikelijke Oranje-massapsychose. En waarom ook niet!!
WE WORDEN KAMPIOENNNNNNNNN
Frankrijk, Spanje, Duitsland, zelfs van deze Italianen gaan we weer niet winnen.
Op dit moment zijn we gewoon allemaal weer slachtoffer van de gebruikelijke Oranje-massapsychose. En waarom ook niet!!
WE WORDEN KAMPIOENNNNNNNNN
Dat geloof ik ook wel, maar nipt idd.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Lid van verdienste
Johann Vogel noemde dat Oranje geen spelers heeft die aanvallend het verschil maken in de top. Dat betwistte ik en gaf aan dat je datzelfde kunt zeggen voor Portugal, Duitsland en bijna alle andere landen. Ik denk dat als Memphis, Gakpo, Xavi, Malen niet tellen dat de meeste spelers niet tellen dan. Uiteraard ben ik het wel met je eens dat het stuk voor stuk geweldige spelers zijn, maar ik vind dat Nederland alleen voor Frankrijk echt duidelijk onder doet qua kwaliteit bij de eerste 16 spelers.DonyellMalen wrote: ↑16 Jun 2024, 11:21Bruno Fernandes, Bernardo Silva, Ruben Días, Rafael Leão, Kimmich, Neuer, Rüdiger laten het toch al enige tijd zien.
-
- Lid van verdienste
Zie ook mijn reactie hierboven. Ik bestrijd zeker niet wat je zegt, maar vindt het niet per se meer dan Nederland en dat werd weg gezet alsof dat niet genoeg zou zijn, omdat de aanvallers niet het verschil maken in de top.Brael wrote: ↑16 Jun 2024, 11:27Portugal heeft Bernardo Silva (betrokken bij 15 goals dit seizoen), Bruno Fernandes (18), Rafael Leao (18), Diogo Jota (13). Noem dat maar niet beslissend op het hoogste niveau.En dan hebben ze nog Cristiano, Joao Felix, Goncalo Ramos. Die kunnen 7 aanvallende spelers opstellen die bij ons alle 7 in de basis zouden kunnen starten. En met Ruben Dias en Joao Cancelo ook gewoon topspelers in de achterhoede.
Of ze al jarenlang beslissend zijn, lijkt me niet zo relevant. Dit seizoen gaat het om.
De Duitsers hebben Wirtz (22 goals betrokken), Musiala (16), Havertz (20) en Füllkrug (20). En daarachter ook een enorm sterk blok met oa Gündogan, Kroos, Kimmich en Neuer.
Maar goed, uiteindelijk draait het net zo goed om de tactiek die een coach ervan weet te smeden. En dan denk ik dat we, zowel qua spelersmateriaal als qua coach, Europese subtop zijn.
-
- Internationale topspeler
Hoe hij is weggegaan. Heel zuur nadat hij kritiek kreeg intern na het bijna vergooien van de titel, obv de trein en obv zijn selectiebeleid met een sterke voorkeur voor Ajacieden en Feyenoorders.
- Ardbeg
- Mister PSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Los daarvan, kwam destijds op mij vooral over als directe rancune naar Schuitemans nadat die openlijk zijn zijn twijfel aan Koetje had geuit. Zal nooit vergeten hoe hij, strak voor zich uitkijkend, langs diens uitgestoken hand liep op 29.04.2007...
-
- Vedette
Ik vind de offensieve mogelijkheden van Portugal veel groter dan Nederland. Bruno Fernandes, Bernardo Silva, Cristiano Ronaldo, Rafael Leao, Joao Felix, Diogo Jota zijn allemaal erkende namen. Dat was anders dan Memphis die niet voor niets moest vertrekken bij Atletico. Malen, Simons en Gakpo draaien goed mee in de Europese top maar dat is tot dusver nog niet genoeg om in Oranje het verschil te maken. Het zegt wel wat dat Frimpong nu als rechtsbuiten wordt overwogen. We hebben Brobbey, Bergwijn en Weghorst notabene meegenomen. Dat is niet uit luxe.Thijs wrote: ↑16 Jun 2024, 11:15Maar bij Portugal en Duitsland zijn er toch geen spelers die al jarenlang op het hoogste niveau beslissend zijn, zoals jij zei dat bij Nederland mist? Of ja, Ronaldo wel natuurlijk, maar dat is toch al jaren niet meer?Johann Vogel wrote: ↑16 Jun 2024, 11:06
Duitsland vind ik ook een stuk beter. Musiala en Wirtz zijn twee toptalenten die op jonge leeftijd het verschil maken. Kroos is een van de beste middenvelders van zijn generatie. Havertz is een uitstekende speler en met Sane hebben ze een joker die het verschil kan maken. Plus nog ervaren jongens als Gündogan en Müller die weten wat het is om prijzen te pakken. Dit Duitsland is zeker niet dé favoriet, ze hebben hun ‘flaws’. Maar ik vind daar wel wat meer smaak aan zitten dan ons Nederland.
Niet dat wij een slechte ploeg hebben. Dat blijf ik schrijven. Maar ik schat de nodige ploegen hoger in.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ik heb nog een column opgeslagen over Van Breukelen. Over de grond van het lachen hoor.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Vedette
Waar lees je dan een gebrek aan respect? Hij wordt toch niet voor rotte vis uitgemaakt? Er is kritiek hoe hij zijn ploeg laten spelen. Het is een ouderwetse trainer, behoudende speelstijl, een selectie beleid waar je je vraagtekens bij kan zetten en de prestaties zijn niet om over naar huis te schrijven.Søren wrote: ↑16 Jun 2024, 09:51 Kwalitatief is NL in mijn ogen goed genoeg om het toernooi te winnen.
Het sterkste team maakt het meeste kans, dat hebben we afgelopen seizoen bij PSV gezien, en het is afwachten of er iets van een team is bij NL, maar als dat zo is, Why nut.
Daarbij begrijp ik het geklaag over Koeman niet zo.
Verdient op basis van zijn verleden, en prestaties, bij ons cluppie wel wat meer respect lijkt me.
Verder gewoon een ervaren coach, die geen gekke dingen doet, en met een gouden pik.
Ben benieuwd.