Het vermoeden was vooraf al dat zich onder de Servische fans 500 hooligans bevinden, die bekend zijn bij de politie door een gewelddadig verleden of concrete plannen om te rellen. ,,De Duitse politie staat voor de grootste inzet in haar geschiedenis’’, zei Nancy Faeser, de minister van Binnenlands Zaken, een dag voor het begin van het EK al.
Tsja, in Engeland laten ze die lui gewoon niet afreizen.
Thijs wrote: ↑16 Jun 2024, 20:48Engelse voetbalsupporters zijn vaak irritant en soms ook nog gewelddadig.
Ja, en Engelse voetbalsupporters in het bijzonder. Ik snap dat je een persoonlijke band met het land hebt, maar dat systematische wangedrag ontkennen slaat eigenlijk nergens op. Waar Engelsen komen, daar volgt ellende. Met afstand de meest onfatsoenlijke groep voetbalsupporters die je in Europa treft. En dat is knap wetende dat landen als Polen en Servië ook in Europa liggen.
Het maakt ook niet eens uit of het club of land betreft. Die lui gedragen zich bijna altijd en overal als een stel primitieve klapmongolen.
Ja, en Engelse voetbalsupporters in het bijzonder. Ik snap dat je een persoonlijke band met het land hebt, maar dat systematische wangedrag ontkennen slaat eigenlijk nergens op.
Wellicht dat ik me wat minder star opstel als er expres steeds zo triest dat "lelijk" benoemd moet worden om te provoceren. Verder moet je vooral vinden wat je vindt.
Ja, en Engelse voetbalsupporters in het bijzonder. Ik snap dat je een persoonlijke band met het land hebt, maar dat systematische wangedrag ontkennen slaat eigenlijk nergens op.
Wellicht dat ik me wat minder star opstel als er expres steeds zo triest dat "lelijk" benoemd moet worden om te provoceren. Verder moet je vooral vinden wat je vindt.
Ik snap dat je een persoonlijke band met het land hebt, maar dat systematische wanstaltige uiterlijk ontkennen slaat eigenlijk nergens op. Waar Engelsen komen, daar volgt oogschade. Met afstand de meest lelijke groep voetbalsupporters die je in Europa treft. En dat is knap wetende dat landen als Polen en Servië ook in Europa liggen.
Het maakt ook niet eens uit of het club of land betreft. Die lui zien er bijna altijd en overal uit als een stel lelijke klapmongolen.
Sorry Ardbeg maar de heren hebben echt wel een punt w.b.t. het Engelse uiterlijk hoor. Dat jij er (vermoedelijk) de uitzondering op de regel hebt weten uit te pikken is alleen maar fijn toch?
Nou, ik vind het niet alleen, maar het is ook zo. Je kan het gewoon opzoeken. Overal incidenten, waar ze ook komen.
Ik heb nog nooit zoveel politie gezien bij wedstrijden van PSV als tegen Engelse ploegen. In Gelsenkirchen nu de grootste politie-inzet in tijden. En dat heeft een reden. Het is gewoon tuig, en nu ook nog gemixt met Servisch en Albanees tuig.
Last edited by Ykhim on 16 Jun 2024, 21:35, edited 1 time in total.
Engelsen die van huis zijn, zijn per definitie kut en irritant, uitzonderingen daargelaten. Ga naar een random vakantiebestemming en je komt vervelende drinken Engelsen tegen.