Ittot wrote: ↑18 Jun 2024, 15:51
Allereerst moet ik bekennen dat ik dus niet een van die Rosario haters was. Niet dat ik hem geweldig vond maar wel een prima selectiespeler met de juiste spelers om hem heen. Pakte veel ballen af, kon goed druk zetten naar voren en won duels. Hij was voetballend duidelijk minder en naast Hendrikx of Sangare komt dat nog meer naar voren. Met de juiste speler naast hem was hij beter uit de verf gekomen (bijvoorbeeld een Veerman).
Maar goed, dit is natuurlijk niet een aankoop waar we bang voor hoven te zijn. Het kan een bruikbare speler zijn maar het is geen geweldenaar. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre hij de speler is die je als Ajax als eerste wilt halen. Ze hebben daar toch al taylor, henderson, Vos, mannsverk, tahirovic en vd boomen. Wat gaat hij dan in godsnaam toevoegen?
Maar goed, hopelijk klapt Ajax er een miljoen of 10 op stuk.
Rosario is inderdaad niet zo slecht en was inderdaad een boegbeeld van een mindere periode. Maar speelde zeker onder Schmidt prima wedstrijden en heeft zich blijkbaar goed ontwikkeld bij Nice.
Hoe kom jij dan tot de conclusie dat Rosario zich daar goed heeft ontwikkeld? Als deze info hieronder gepost door Sensation is gebaseerd op zijn tijd bij Nice, dan geeft dat mij te denken dat hij zich juist amper ontwikkeld heeft. Nog steeds dezelfde speler: een redelijk prima block, maar verder is het niet veel. Het is blocken en balletjes breed. Lekker risicoloos. Maar gedurfd vooruit voetballen doet hij blijkbaar amper of het lukt hem niet.
Ik zie Rosario echt precies als een type speler die past bij het geschetste spel van Farioli. Die staat er dus om bekend dat hij achterin alles dicht timmert en met een verzorgde opbouw wil opbouwen. Nou dat gaat je met Rosario wel lukken. Een multifunctionele speler (CV, CVM, RB) die de balletjes breed wel kan geven. Maar daarentegen absoluut geen speler die risico neemt met een dieptepass of het indribbelen.
Sensation wrote: ↑18 Jun 2024, 15:30
Maargoed, ga lekker met Rosario betonvoetbal spelen, het is iig niet je voetballende oplossing op het middenveld zoals we weten en zoals hij ook bij Nice liet zien
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Rosario is inderdaad niet zo slecht en was inderdaad een boegbeeld van een mindere periode. Maar speelde zeker onder Schmidt prima wedstrijden en heeft zich blijkbaar goed ontwikkeld bij Nice.
Hoe kom jij dan tot de conclusie dat Rosario zich daar goed heeft ontwikkeld? Als deze info hieronder gepost door Sensation is gebaseerd op zijn tijd bij Nice, dan geeft dat mij te denken dat hij zich juist amper ontwikkeld heeft. Nog steeds dezelfde speler: een redelijk prima block, maar verder is het niet veel. Het is blocken en balletjes breed. Lekker risicoloos. Maar gedurfd vooruit voetballen doet hij blijkbaar amper of het lukt hem niet.
Ik zie Rosario echt precies als een type speler die past bij het geschetste spel van Farioli. Die staat er dus om bekend dat hij achterin alles dicht timmert en met een verzorgde opbouw wil opbouwen. Nou dat gaat je met Rosario wel lukken. Een multifunctionele speler (CV, CVM, RB) die de balletjes breed wel kan geven. Maar daarentegen absoluut geen speler die risico neemt met een dieptepass of het indribbelen.
Sensation wrote: ↑18 Jun 2024, 15:30
Maargoed, ga lekker met Rosario betonvoetbal spelen, het is iig niet je voetballende oplossing op het middenveld zoals we weten en zoals hij ook bij Nice liet zien
gebasseerd op deze knakker, plus Ravioli met Kip kent hem natuurlijk uitstekend.
Maar ik vind het prima hoor, hij zal zich heus niet ontwikkeld hebben als de nieuwe Toni Kroos, hoogstens wat meer stabieler als in zijn PSV tijd. Maar met Hendo, Rosario heb je een middenveld dat gemiddeld 2 goals per seizoen maakt. Dus van mij mogen ze.
gebasseerd op deze knakker, plus Ravioli met Kip kent hem natuurlijk uitstekend.
Maar ik vind het prima hoor, hij zal zich heus niet ontwikkeld hebben als de nieuwe Toni Kroos, hoogstens wat meer stabieler als in zijn PSV tijd. Maar met Hendo, Rosario heb je een middenveld dat gemiddeld 2 goals per seizoen maakt. Dus van mij mogen ze.
Als Rosario zich zo goed ontwikkeld heeft, waarom is zijn waarde op Transfermarkt dan lager dan bij PSV en dan 2 jaar geleden bij Nice?
Als Rosario zich zo goed ontwikkeld heeft, waarom is zijn waarde op Transfermarkt dan lager dan bij PSV en dan 2 jaar geleden bij Nice?
Massimo wrote: ↑18 Jun 2024, 16:52
johan derksen wrote: ↑18 Jun 2024, 16:17
Als wij interesse hebben in een voormalige Ajacied dan staat het woord "ex-Ajax" gemiddeld 3 keer in het artikel. In dit geval wordt niet eens vermeld dat het een ex-PSV speler is maar staat er "de Amsterdammer".
Das juist goed. Denk je eens in dat brandhout als dit aan PSV wordt gelinkt.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-laat-oog- ... lo-rosario zucht,......de Hiter neineineinein meme past wel. Anyway zal alleen maar kunnen als Nice van hem afwil en doorgaans is dat niet een heel goed teken. Zou alleen ermee kunnen leven als hij echt voor een appel en ei opgehaald kan worden.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Zondag met wat vrienden waarvan er een paar voor Ajax zijn Oranje gekeken. Hoe ze 2 jaar geleden reageerden op Woutje Weghorst bij het NL11 en hoe ze nu de interesse in hem helemaal goed praten. Werkelijk een wereld van verschil waarbij de wanhoop er van af druipt.
En dan nu onze Pablo. Prachtig. Een totale minkukel is het niet, maar laten we hier niet gaan zeggen dat ie goed is. Kom op man, als hij aan ons werd gelinkt zouden we Stewart naar het Pieter Baan hebben gestuurd.
In clubverband presteert Weghorst al een aantal jaar niks. Bovendien zal Ajax hem niet verkiezen bozen cashcow Brobbey, dus ik zeg doen. Een gemankeerde voetballer die slecht met een rol op het tweede plan kan omgaan en geen restwaarde heeft. Een perfecte match voor Ajax, deze theatrale wap.
Dat klopt maar in de eredivisie gaat hij ze er wel inschieten, dat is andere koek dan de PL en de BL.
Ik verwacht dat hij Brobbey er ook uit gaat spelen.
Ik geloof er niks van. Het plafond van Brobbey ligt een stuk hoger en hij is een van de weinige spelers daar die veel waarde vertegenwoordigt. Maar aangezien Ajax in de koopjesbak aan het vissen is, sluit ik niet helemaal uit dat ze Brobbey alsnog verkopen.
FieseFriedrich wrote: ↑18 Jun 2024, 17:27
Zondag met wat vrienden waarvan er een paar voor Ajax zijn Oranje gekeken. Hoe ze 2 jaar geleden reageerden op Woutje Weghorst bij het NL11 en hoe ze nu de interesse in hem helemaal goed praten. Werkelijk een wereld van verschil waarbij de wanhoop er van af druipt.
En dan nu onze Pablo. Prachtig. Een totale minkukel is het niet, maar laten we hier niet gaan zeggen dat ie goed is. Kom op man, als hij aan ons werd gelinkt zouden we Stewart naar het Pieter Baan hebben gestuurd.
Weghorst en Rosario in trek bij Ajax? Zit Earnie daar in Amsterdam ook aan de knoppen soms? Echt twee van de spelers waar ik me de afgelopen 10 jaar echt kapot aan heb geërgerd! Echt prachtig nieuws als dit vorm krijgt, dit had zelfs Mislintat niet kunnen verzinnen!
Onder Bommel nog een aardig talent dat zich het Nederlands Elftal in voetbalde. Onder Schmidt degene aan wie ik mij het meest geërgerd heb. Hielp ook niet mee natuurlijk dat Schmidt ons als fans voor de gek wilde houden door constant maar te benoemen dat Rosario dat weekend weer eens toplevel was. Kan Pablo zelf weinig aan doen. Volgens mij is het een toffe peer. Leuk mens. Als voetballer misschien net het stempel pure middelmaat.
Rosario naar Ajax is een reden voor mij om met een grote lach op mijn gezicht een paar biertjes weg te tikken. Nu nog een berichtje dat ze Vinicius als geschikte spits zien aub...
Weghorst kan nog best een goede spits voor Ajax zijn. Veel in de 16 en op die manier zijn goals maken, zoals Huntelaar dat daar ook in het verleden deed. Ik zie hem alleen geen tweede spits zijn die wordt ingebracht als er nog wat geforceerd moet worden. Hij trekt het bij het Nederlands elftal al slecht, laat staan bij een matig Ajax. Echter als eerste spits zie ik hem wel zijn doelpunten maken.
Echter zijn hij, Rosario en de andere namen die tot nu genoemd worden niet de spelers die Ajax in de buurt van PSV en waarschijnlijk zelfs Feyenoord gaat brengen. Je kan er derde mee worden.