Ik zit ff het Nice forum door te lezen, ik heb niet het gevoel dat Rosario daar nou zoveel beter is geworden zoals die Ajax fans ons willen doen geloven.
Vrije, Google Translate, vertalingen:
Ik ben blij als Rosario vertrekt. Een gemiddelde speler die, net als Boudaoui, wordt geprezen door mensen met een beperkt voetbal-IQ.
Geweldig, hij helpt en heeft een goede mentaliteit, maar als we zeggen dat hij een goed seizoen heeft gehad, herinneren we ons alleen maar de laatste wedstrijden en vergeten we de rest van het seizoen waarin hij slecht of transparant was.
Dus als we de kans hebben om dat te doen verkoop het tegen een eerlijke prijs, je moet ervoor gaan.
Ik ga niet zo ver om over iq te praten, maar feitelijk zijn het nul doelpunten en nul assists in twee jaar tijd. Ik herinner me ook een speler die niet dominant was toen het team in moeilijkheden zat. We hadden dit jaar te veel niet-beslissende spelers in de ploeg.
Gebruikelijke korte herinnering van de supporter, Rosario had een goed einde van het seizoen, na de eerste drie kwartalen van het seizoen verschrikkelijk te zijn geweest en het hele jaar ontzet te zijn geweest.. .
Misschien gewoon mijn mening, maar Rosario is een Zwitsers zakmes in de zin dat het alles doet, maar nooit heel goed. Noch middenvelder, noch verdediger, met afwezigheden die ik me goed herinner
Ik ben geen voetbalkenner, maar toch vraag ik me af of Ajax niet helemaal gek is geworden. Niet dat Rosario in absolute termen een vreselijke speler is, maar ik zag hem op zijn best alleen als een ballenduwer voor ons.