Aster Vranckx

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Total ander type als Veerman. Ik zie ook weinig redenen om hem te halen, zeker niet als Flamingo al komt.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Mithras
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 18 Jun 2024, 21:41
Olai wrote: 18 Jun 2024, 21:33 Bosz ziet een centrale verdediger in Flamingo
Vinden wij dat ook? Vind overig de voorkeur om alleen maar Nederlandse spelers te hebben wel wat overdreven. Als we Flamingo gaan halen voor 8-10mln, is er dan echt geen betere verdediger te halen die niet Nederlands is?
Boeit geen fuck wat wij vinden. Ik hoop dat je niet echt denkt dat ie komt omdat ie Nederlands is.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
StratumZuid
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

2011 all over
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://sport.sky.it/calciomercato/2024 ... _link_null
De in 2002 geboren middenvelder is de door de Viola-directie aangewezen versterking voor het middenveld. Wolfsburg, eigenaar van het contract, vraagt ​​zo'n 10 miljoen euro, maar kan voor minder sluiten, inclusief bonussen. Er is al overeenstemming bereikt met de speler
Bericht van Sky Sport Italië eerder vandaag. Zou gaan om 7-8 miljoen inclusief bonussen.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 18 Jun 2024, 21:33 Bosz ziet een centrale verdediger in Flamingo
Mooi, ik ook.

Hij gaat ervoor zorgen dat Jerdy blijft en nooit meer hoeft te herhalen dat hij een middenvelder is.
These users thanked the author SKERLA for the post:
De Realist
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 18 Jun 2024, 22:25
Mikelvb wrote: 18 Jun 2024, 21:41

Vinden wij dat ook? Vind overig de voorkeur om alleen maar Nederlandse spelers te hebben wel wat overdreven. Als we Flamingo gaan halen voor 8-10mln, is er dan echt geen betere verdediger te halen die niet Nederlands is?
Boeit geen fuck wat wij vinden. Ik hoop dat je niet echt denkt dat ie komt omdat ie Nederlands is.
Als het geen fuck boeit, waarom zit je dan op een forum? Dat is toch juist het hele idee van een forum? En ja, ik denk omdat Nederlands is, hij zeker een streepje voor heeft. Is volgens mij ook al is uitgesproken door PSV/Brands dat ze daar een voorkeur voor hebben.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 19 Jun 2024, 10:48
Ardbeg wrote: 18 Jun 2024, 22:25

Boeit geen fuck wat wij vinden. Ik hoop dat je niet echt denkt dat ie komt omdat ie Nederlands is.
Als het geen fuck boeit, waarom zit je dan op een forum? Dat is toch juist het hele idee van een forum? En ja, ik denk omdat Nederlands is, hij zeker een streepje voor heeft. Is volgens mij ook al is uitgesproken door PSV/Brands dat ze daar een voorkeur voor hebben.
Nee, je zei "Vind overig de voorkeur om alleen maar Nederlandse spelers te hebben wel wat overdreven". Dat klopt niet. Dat is niet de reden. Dat hij een Nederlander is, is mooi meegenomen.

Dat het niet boeit wat wij er van vinden, wil niet zeggen dat er niet over gediscussieerd mag/kan worden. Ook dat is heel wat anders. Tevens doe je nu al invulling/begin je al met kritiek terwijl het transfermarkt strijdplan nog lang niet helder is.

Tevens is het gewoon een groot talent.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2024, 10:52
Mikelvb wrote: 19 Jun 2024, 10:48

Als het geen fuck boeit, waarom zit je dan op een forum? Dat is toch juist het hele idee van een forum? En ja, ik denk omdat Nederlands is, hij zeker een streepje voor heeft. Is volgens mij ook al is uitgesproken door PSV/Brands dat ze daar een voorkeur voor hebben.
Nee, je zei "Vind overig de voorkeur om alleen maar Nederlandse spelers te hebben wel wat overdreven". Dat klopt niet. Dat is niet de reden. Dat hij een Nederlander is, is mooi meegenomen.

Dat het niet boeit wat wij er van vinden, wil niet zeggen dat er niet over gediscussieerd mag/kan worden. Ook dat is heel wat anders. Tevens doe je nu al invulling/begin je al met kritiek terwijl het transfermarkt strijdplan nog lang niet helder is.

Tevens is het gewoon een groot talent.
Als er een voorkeur is uitgesproken dan noem je dat toch voorkeur? Ik doe geen invulling (wordt namelijk hier geplaatst dat we interesse hebben) en heb ook nog geen kritiek geuit (behalve dan dat ik vind een voorkeur voor zoveel mogelijk Nederlandse spelers overdreven is). En zeg ook nergens dat ik het geen goede speler of talent vind.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 19 Jun 2024, 12:07 Als er een voorkeur is uitgesproken dan noem je dat toch voorkeur? Ik doe geen invulling (wordt namelijk hier geplaatst dat we interesse hebben) en heb ook nog geen kritiek geuit (behalve dan dat ik vind een voorkeur voor zoveel mogelijk Nederlandse spelers overdreven is). En zeg ook nergens dat ik het geen goede speler of talent vind.
"Vind overig de voorkeur om alleen maar Nederlandse spelers te hebben wel wat overdreven".

Dit zei je en dat is gewoonweg niet waar. Tevens doe je wel invulling want je kent de samenstelling van de volledige selectie nog niet. Je baseert je verhaal op de interesse in Flamingo? Want er is bovenstaande is door niemand genoemd.

Al is zijn profiel natuurlijk goed. Maakte het ons al erg lastig, fel, gecontroleerd, divers, leergierig en leiderschapskwaliteiten.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Ardbeg
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.fiorentinauno.com/news/3199 ... -soluzioni
Volgens wat in La Nazione werd gerapporteerd heeft Fiorentina de onderhandelingen om Aster Vranckx uit Wolfsburg te contracteren opgeschort
Aster Vranckx , een middenvelder van Wolfsburg , lijkt weg te trekken bij Fiorentina . De Belgische speler zou dicht bij een verhuizing naar Nederland, meer bepaald naar PSV , staan . Fiorentina had volgens de krant al een principeakkoord bereikt met de speler, maar de Eredivisie zou de plannen van Daniele Pradé kunnen belemmeren
Earnie lijkt het vuur wat hoger te hebben gezet :mrgreen:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Groot verschil met vorige zomer is misschien wel dat Vranckx nog maar éénjarig contract heeft.

Voor de grap even Vranckx zijn afgelopen seizoen langs die van Schouten zijn laatste seizoen bij Bologna (want redelijk vergelijkbaar qua niveau clubs en competitie imo en dezelfde positie).

Verdedigend vergelijkbaar, zowel qua aantal verdedigende acties als succes% hierin. Ook vergelijkbaar qua indribbelen en progressive distance hierin. Succes% passing ook vergelijkbaar, waar Schouten wel wat beter was qua lange afstand passes. Verder Schouten aanvallend wel iets meer betrokken qua passes into final third. Key-passes en progressive passes vergelijkbaar.

Al met al op basis van stats dus een beetje Schouten light, maar behoorlijk vergelijkbaar, wat positief is aangezien Schouten een schot in de roos is gebleken en Vranckx 6 jaar jonger is. Waarbij natuurlijk wel de kanttekening dat het oog ziet dat Schouten de meer balvaste, niet gek te krijgen verdedigende spelmaker is en Vranckx juist wat meer een onvermoeibare, potentiële box-to-box speler is die wel wat meer risico in zijn spel heeft.
These users thanked the author Sensation for the post (total 22):
Robson de SouzaOntbijtkoekDonyellMalenSKERLADribbleTyyneMithrasBoszball1913FonzerilliKolkmaniaPersepolisVoormalig KGTjompieBalinhoStandbeeldTomPSV023ComeOnPSVIttotpsvgoudaZuc0FritskePhilipsRen Höek
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een multi-inzetbare speler (8, 6 en zelfs recent CV gespeeld) die 21 jaar is, bij de Belgische nationale selectie zit en past in de voetbalstijl van Bosz. Dan is 7 a 8 miljoen een schijntje. Dit zijn de mogelijkheden dat je gebruikt moet maken van de goede financiële situatie en de portemonnee trekken.
These users thanked the author Kolkmania for the post:
Sensation
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Of het lukt om hem te halen is een tweede, maar Vranckx is op dit moment een hele interessante speler voor PSV om te halen en voor Vranckx is het interessant om naar PSV te gaan.

Zijn profiel, tegen het nationale elftal aan en er dus al zelfs bij, een eenjarig contract en nog niet bij zijn club een onbetwiste basisspeler maakt dat hij haalbaar is voor PSV en voor Vranckx is het interessant omdat hij vanuit PSV en de CL de komende jaren zich kan ontwikkelen en dan alsnog een volgende succesvolle stap te kunnen maken. Het kan ook dat hij voor een Italiaanse club kiest en daar kan hij ook slagen, maar deze categorie spelers is wel voor wederzijdse partijen interessant.

Veerman heeft in principe zijn zinnen gezet op een transfer en als je even door gisteren heen kijkt dan acht ik de kans ook groot dat dit gaat gebeuren. Schouten is ook niet zeker of hij blijft en als hij wel blijft dan kan hij over een jaar alsnog vertrekken.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilde hem vorig jaar, en wil hem nog steeds. Halen Earnie 👌
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou een eventuele komst van Flamingo afhangen van de komst van Vranckx? Wordt Vranckx gezien als optie voor het middenveld, hoewel we daar al fink bezet zijn als zowel Veerman als Schouten nog blijven? Of zouden Vranckx en Flamingo gezien worden als de vervangers van Bella Kotchap en Ramalho? Ik heb z'n vermoeden dat Schouten volgend jaar niet meer centraal achterin komt te staan, hoewel dit goed uitgepakt heeft de keren dat hij er stond.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 26 Jun 2024, 15:51Zou een eventuele komst van Flamingo afhangen van de komst van Vranckx?
Lijkt mij niet. Flamingo komt in eerste instantie als RCB en Vranckx als middenvelder die zowel op 6 als 8 terecht kan.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Lente
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 26 Jun 2024, 15:54
Lente wrote: 26 Jun 2024, 15:51Zou een eventuele komst van Flamingo afhangen van de komst van Vranckx?
Lijkt mij niet. Flamingo komt in eerste instantie als RCB en Vranckx als middenvelder die zowel op 6 als 8 terecht kan.
Sorry, discussie is ook al gaande in het topic transferwindow lees ik nu. Laten we het daar maar houden.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
TomPSV023
Meervoudig international
Posts: 1,052
Joined: 18 Jun 2023, 09:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johan, haal die jongen even over om gewoon lekker te komen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV023 wrote: 26 Jun 2024, 15:56Johan, haal die jongen even over om gewoon lekker te komen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De geruchten in Italië zijn trouwens nog wel dat er op korte termijn een akkoord tussen Fiorentina en Wolfsburg wordt verwacht. Wat dat betreft is/was het bovenstaande tegenstrijdig met de rest. We gaan het wel zien.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Veerman/Schouten al half buiten zouden staan is dit super logisch, anders eigenlijk verre van logisch ondanks zijn profiel super interessant is.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
basp89
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Voor zover het gerucht haha.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Want Rik is alleswetend enzo
These users thanked the author Jur1913 for the post:
Vanthaman18
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

YMSA13 wrote: 27 Jun 2024, 15:07 Image

Voor zover het gerucht haha.
Hoezo tot zover het gerucht? Hij heeft er gewoon niks van gehoord, betekent niet dat ze zich niet gemeld hebben.
These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
11 Tinus
Post Reply