Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2024, 12:26Gewoon en voetbal gevolgd*

Zie Gerndt die naar Utrecht kwam. Leek daar een wereldspits:
Om nu te proberen een punt te maken met een transfer van 14 jaar geleden vind ik een beetje apart. In de tussentijd zijn oa ook een Karlsson vanuit Zweden hier heen gekomen die het goed gedaan hebben. Om nu een hele competitie af te serveren omdat er een speler 14 jaar geleden mislukt is in de eredivisie die uit Zweden kwam lijkt mij toch apart.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVAchterhoek wrote: 19 Jun 2024, 12:19 Van wat ik heb gehoord is PSV niet alleen geïnteresseerd in Nanasi, maar is ook Voorbami een goede kandidaat voor de vleugelpositie
Volgens mijn bronnen proberen ze een package deal te maken door Sam Balbij er ook bij te betrekken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 19 Jun 2024, 12:37
Ardbeg wrote: 19 Jun 2024, 12:26Gewoon en voetbal gevolgd*

Zie Gerndt die naar Utrecht kwam. Leek daar een wereldspits:
Om nu te proberen een punt te maken met een transfer van 14 jaar geleden vind ik een beetje apart. In de tussentijd zijn oa ook een Karlsson vanuit Zweden hier heen gekomen die het goed gedaan hebben. Om nu een hele competitie af te serveren omdat er een speler 14 jaar geleden mislukt is in de eredivisie die uit Zweden kwam lijkt mij toch apart.
Behalve dat je er gemakshalve voorbij gaat dat ik er gewoond heb, de competitie volgde (inclusief seizoenskaart) en deze nog steeds volg en nergens beweer dat ik de competitie afserveer, geef ik vooral aan dat het niveau daar gewoon een stuk lager ligt en dat de cijfers die hij nu de laatste twee jaar realiseert niet per sé wat zeggen. Waarbij ik een voorbeeld aan droeg van iemand met erg goede cijfers die hier totaal niet aan bod kwam.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
NotoriousBIG046
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gok dat ze dan (in ieder geval op dit moment) de prijs-kwaliteitsverhouding bij Driouech niet top vinden. Earnie is verder gaan loeren.

Kwam dit nog tegen over Nanasi:

These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Boszball1913
Boszball1913
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 26 Apr 2024, 12:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2024, 12:43
danko-lazovic wrote: 19 Jun 2024, 12:37

Om nu te proberen een punt te maken met een transfer van 14 jaar geleden vind ik een beetje apart. In de tussentijd zijn oa ook een Karlsson vanuit Zweden hier heen gekomen die het goed gedaan hebben. Om nu een hele competitie af te serveren omdat er een speler 14 jaar geleden mislukt is in de eredivisie die uit Zweden kwam lijkt mij toch apart.
Behalve dat je er gemakshalve voorbij gaat dat ik er gewoond heb, de competitie volgde (inclusief seizoenskaart) en deze nog steeds volg en nergens beweer dat ik de competitie afserveer, geef ik vooral aan dat het niveau daar gewoon een stuk lager ligt en dat de cijfers die hij nu de laatste twee jaar realiseert niet per sé wat zeggen. Waarbij ik een voorbeeld aan droeg van iemand met erg goede cijfers die hier totaal niet aan bod kwam.
Een voorbeeld van 14 jaar geleden. Geen idee wat je daar nu aan hebt. Daarbij geef ik alleen aan dat er ook spelers zijn waarbij het wel goed is gegaan. Niet meteen zo aangevallen voelen. Verder apart dat als je de competitie volgt je vervoglens aan iemand iets over Nanasi moet vragen. Maargoed.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klinkt als een speler uit de categorie die over een half jaar Lozano kan vervangen en nu alvast gehaald wordt. Dan heb je nog een categorie Driouech als vervanger van Vertessen en nog iemand die Bakayoko 1 op 1 kan vervangen.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 19 Jun 2024, 12:27 Van die Djukanovic word ik wel enthousiast. Lekkere trap.






In Zweden berichten ze er ook over overigens:

https://fotbolldirekt.se/2024/06/19/avs ... for-nanasi
Ken beiden niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen, blijkbaar is de moeder van Sebastian; Anna, wel een lekker gerechtje, gezond ook. :nerd:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 19 Jun 2024, 12:51 Een voorbeeld van 14 jaar geleden. Geen idee wat je daar nu aan hebt. Daarbij geef ik alleen aan dat er ook spelers zijn waarbij het wel goed is gegaan. Niet meteen zo aangevallen voelen. Verder apart dat als je de competitie volgt je vervoglens aan iemand iets over Nanasi moet vragen. Maargoed.
Het was een beetje een lullige vraag van me omdat ik Nanasi niet zo interessant vind. De vorm had ik anders kunnen doen. Verder ben ik absoluut niet aangevallen door je hoor. Geen probleem verder. Kom maar door met je wijsheid als ik het zo mis heb ;)

Al ging het voorbeeld, wat vast en zeker door de meesten duidelijk is, over de cijfers daar en hier en niet zozeer wanneer. Tenzij je me kunt vertellen hoe veel sterker de Allsvenskan vs de Eredivisie is geworden sinds toen, wat naar mijn inschatting niet is. Tevens noem je geen "spelers" maar Karlsson.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nanasi zou wel echt een lekkere transfer zijn hoor! Kan idd zo Lozano opvolgen. Seizoenen lopen daar tot de winter, dus 22/23 eindigde op 12-11-2023, had toen 13 goals en 8 assists, sinds de winterstop het nieuwe seizoen en staat de teller al op 6 goals en 9 assists uit 18 wedstrijden. Is net 22 geworden en zijn contract loopt nog maar een jaar.

Even wat stats erbij gepakt:
- Goals+Assists per 90 staat hij dit seizoen op 1.14, bij PSV zou je dan op de derde plek achter Pepi (1) en Luuk (2) en net boven Tillman.
- Shots on target % is vergelijkbaar als Pepi en beter dan Luuk
- Goals per shots vergelijkbaar met Pepi en Lang, die daar de beste in zijn bij PSV. Fun-fact: dit is wel op Uneken na die op een keurige 1 goal uit 1 schot staat :mrgreen:


Het blijft overigens bij dit bescheiden lijstje aangezien FBref niet meer logt uit die competitie, maar veelbelovende stats als je die ook nog eens koppelt aan die tweet hierboven.
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
Rikkert1234Captain(C)
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 19 Jun 2024, 12:35 Beide wel interessante spelers, Earnie toch maar de pannen uit de kast gehaald!
Bij de Ikea een pan gekocht denk ik
These users thanked the author Benitez040 for the post:
Ontbijtkoek
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nanasi (4/5 miljoen), Driouech (3+/- miljoen) en vervanger bakayoko (categorie 10-15 miljoen) en je houdt genoeg geld over van het verkopen van Lozano (12) en Bakayoko (40+) om andere posities goed te versterken.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 19 Jun 2024, 13:00Kan idd zo Lozano opvolgen. Seizoenen lopen daar tot de winter
Oh ja, dat zou een extra bijkomstigheid zijn.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 19 Jun 2024, 12:40
PSVAchterhoek wrote: 19 Jun 2024, 12:19 Van wat ik heb gehoord is PSV niet alleen geïnteresseerd in Nanasi, maar is ook Voorbami een goede kandidaat voor de vleugelpositie
Volgens mijn bronnen proberen ze een package deal te maken door Sam Balbij er ook bij te betrekken.
Is ie een nummel 7 of nummel 11?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 19 Jun 2024, 13:00 Nanasi zou wel echt een lekkere transfer zijn hoor! Kan idd zo Lozano opvolgen. Seizoenen lopen daar tot de winter, dus 22/23 eindigde op 12-11-2023, had toen 13 goals en 8 assists, sinds de winterstop het nieuwe seizoen en staat de teller al op 6 goals en 9 assists uit 18 wedstrijden. Is net 22 geworden en zijn contract loopt nog maar een jaar.

Even wat stats erbij gepakt:
- Goals+Assists per 90 staat hij dit seizoen op 1.14, bij PSV zou je dan op de derde plek achter Pepi (1) en Luuk (2) en net boven Tillman.
- Shots on target % is vergelijkbaar als Pepi en beter dan Luuk
- Goals per shots vergelijkbaar met Pepi en Lang, die daar de beste in zijn bij PSV. Fun-fact: dit is wel op Uneken na die op een keurige 1 goal uit 1 schot staat :mrgreen:


Het blijft overigens bij dit bescheiden lijstje aangezien FBref niet meer logt uit die competitie, maar veelbelovende stats als je die ook nog eens koppelt aan die tweet hierboven.
Ik heb je inschatting meestal hoog zitten hoor al is het wel oprecht dat als de Eredivisie al een speeltuin wordt beschouwd, dat dit voor aanvallers daar al helemaal zo is, dus hoe ver die statistieken wat zeggen: Nmi niet zo veel.

Als ie komt, dan hoop ik dat m'n inschatting fout is. Tot zover zie ik veel liever Djukanovic komen.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Benitez040 wrote: 19 Jun 2024, 13:02
Ontbijtkoek wrote: 19 Jun 2024, 12:35 Beide wel interessante spelers, Earnie toch maar de pannen uit de kast gehaald!
Bij de Ikea een pan gekocht denk ik
Om zijn komst;

https://www.ikea.com/nl/nl/p/hemkomst-p ... -80513143/

aan te kondigen:

https://www.ikea.com/nl/nl/p/annons-pan ... -80298474/

Hij schijnt er ook één voor Grasmat te hebben:

https://www.ikea.com/nl/nl/p/middagsmat ... -80463713/

En één voor Tyyne :

https://www.ikea.com/nl/nl/p/finmat-pan ... -20517573/
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
Fanatic-U-sBalinho
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 25 Jul 2022, 00:16 Ik was even aan het kijken naar de clubs die nu allemaal voorronde Conference League spelen en toen kwam ik een mogelijk interessante speler tegen:
Viktor Djukanovic (18) van Podgorica uit Montenegro. Debuteerde op zijn 16e bij het eerste elftal en is vorig seizoen echt doorgebroken met 9 doelpunten en 4 assists in de Montenegrijnse competitie. Hij is een snelle linksbuiten die graag naar binnen komt om met rechts te schieten. Hij kan daarnaast ook nog op de andere posities in de aanval prima uit de voeten, o.a. omdat hij redelijk sterk is in de lucht en hij ook goed met links kan schieten. Toevallig iemand die meer over deze speler weet?


https://footballtalentscout.net/2022/05 ... dukanovic/
Goede speler, laat maar komen!!
These users thanked the author hondjevandebakker for the post:
Ardbeg
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2024, 13:08
Sensation wrote: 19 Jun 2024, 13:00 Nanasi zou wel echt een lekkere transfer zijn hoor! Kan idd zo Lozano opvolgen. Seizoenen lopen daar tot de winter, dus 22/23 eindigde op 12-11-2023, had toen 13 goals en 8 assists, sinds de winterstop het nieuwe seizoen en staat de teller al op 6 goals en 9 assists uit 18 wedstrijden. Is net 22 geworden en zijn contract loopt nog maar een jaar.

Even wat stats erbij gepakt:
- Goals+Assists per 90 staat hij dit seizoen op 1.14, bij PSV zou je dan op de derde plek achter Pepi (1) en Luuk (2) en net boven Tillman.
- Shots on target % is vergelijkbaar als Pepi en beter dan Luuk
- Goals per shots vergelijkbaar met Pepi en Lang, die daar de beste in zijn bij PSV. Fun-fact: dit is wel op Uneken na die op een keurige 1 goal uit 1 schot staat :mrgreen:


Het blijft overigens bij dit bescheiden lijstje aangezien FBref niet meer logt uit die competitie, maar veelbelovende stats als je die ook nog eens koppelt aan die tweet hierboven.
Ik heb je inschatting meestal hoog zitten hoor al is het wel oprecht dat als de Eredivisie al een speeltuin wordt beschouwd, dat dit voor aanvallers daar al helemaal zo is, dus hoe ver die statistieken wat zeggen: Nmi niet zo veel.

Als ie komt, dan hoop ik dat m'n inschatting fout is. Tot zover zie ik veel liever Djukanovic komen.
Ik beroep mij op mijn bronnen, Djukanovic ken ik niet verder ;)

https://trigger-the-press.com/who-is-sebastian-nanasi/

https://www.hudl.com/blog/sebastian-nan ... ction-line

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nanasi lijkt obv Transfermarkt meer een linkermiddenvelder dan echt een linksbuiten... Zoeken we dat? We zoeken juist diepte toch? Maar goed:

Dit zijn de toptransfers vanuit die competitie. Behalve Hugo Larsson komen de eerste 25 niet boven de 5 miljoen uit qua marktwaarde nu terwijl ze allemaal tussen de 19 en 25 zijn. Zegt dat iets?

https://www.transfermarkt.nl/allsvenska ... bewerb/SE1
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Gizmo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 19 Jun 2024, 13:13 Ik beroep mij op mijn bronnen, Djukanovic ken ik niet verder ;)
https://footballtalentscout.net/2022/05 ... dukanovic/

https://www.teamtalk.com/tottenham-hots ... s-bergvall

Viktor Đukanović

Viktor Đukanović stands as a multifaceted force on the football field, showcasing an array of skills that make him a versatile and impactful player. Operating predominantly as an inside forward, Đukanović’s adaptability is a crucial asset, allowing him to seamlessly transition across the front line—whether as a winger, in a supporting role, or even as a centre-forward.

Physically imposing, Đukanović possesses a well-balanced body mass ratio, coupled with remarkable strength, power, stamina, and natural fitness. This robust physical profile enables him to easily navigate contact situations, establishing himself as a formidable presence on the pitch.

What truly sets Đukanović apart is his exceptional blend of pace, footwork, agility, and coordination, particularly noteworthy given his size. These attributes empower him to beat defenders, execute skillful cut-ins, and create scoring opportunities for himself. His proficiency in mid-range and long-range shooting adds an extra layer to his game, showcasing a remarkable ability to deliver precise curling shots with the inside of his foot. Đukanović is not one to shy away from shooting opportunities, displaying a keen goal-scoring instinct.

In the final third, Đukanović exhibits a compelling combination of qualities—clinical finishing on both feet, a keen footballing IQ, effective off-the-ball movement, and a touch of flair. His decision-making in critical moments and deft first touch for quick combinations add to his potency in attacking scenarios. Moreover, Đukanović’s strength, ability to shield the ball, and close control make him a daunting prospect for defenders, rendering him challenging to dispossess.

Dangerous on the counter, Đukanović leverages his pace, acceleration, and intelligent movement to exploit opposition defences. His aerial prowess in the opponent’s box further broadens his impact, making him a threat across various attacking dimensions.

Tactically astute and technically sound, Đukanović seamlessly adapts to different roles and tactical systems. His proficiency with his weaker left foot enhances his versatility and makes him a well-rounded offensive asset



Halen of halen? 😁
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2024, 13:29
Sensation wrote: 19 Jun 2024, 13:13 Ik beroep mij op mijn bronnen, Djukanovic ken ik niet verder ;)
https://footballtalentscout.net/2022/05 ... dukanovic/

https://www.teamtalk.com/tottenham-hots ... s-bergvall

Viktor Đukanović

Viktor Đukanović stands as a multifaceted force on the football field, showcasing an array of skills that make him a versatile and impactful player. Operating predominantly as an inside forward, Đukanović’s adaptability is a crucial asset, allowing him to seamlessly transition across the front line—whether as a winger, in a supporting role, or even as a centre-forward.

Physically imposing, Đukanović possesses a well-balanced body mass ratio, coupled with remarkable strength, power, stamina, and natural fitness. This robust physical profile enables him to easily navigate contact situations, establishing himself as a formidable presence on the pitch.

What truly sets Đukanović apart is his exceptional blend of pace, footwork, agility, and coordination, particularly noteworthy given his size. These attributes empower him to beat defenders, execute skillful cut-ins, and create scoring opportunities for himself. His proficiency in mid-range and long-range shooting adds an extra layer to his game, showcasing a remarkable ability to deliver precise curling shots with the inside of his foot. Đukanović is not one to shy away from shooting opportunities, displaying a keen goal-scoring instinct.

In the final third, Đukanović exhibits a compelling combination of qualities—clinical finishing on both feet, a keen footballing IQ, effective off-the-ball movement, and a touch of flair. His decision-making in critical moments and deft first touch for quick combinations add to his potency in attacking scenarios. Moreover, Đukanović’s strength, ability to shield the ball, and close control make him a daunting prospect for defenders, rendering him challenging to dispossess.

Dangerous on the counter, Đukanović leverages his pace, acceleration, and intelligent movement to exploit opposition defences. His aerial prowess in the opponent’s box further broadens his impact, making him a threat across various attacking dimensions.

Tactically astute and technically sound, Đukanović seamlessly adapts to different roles and tactical systems. His proficiency with his weaker left foot enhances his versatility and makes him a well-rounded offensive asset



Halen of halen? 😁
Ja leuk maar hij speelt in de Allsvenkan dus dit zegt eigelijk niet veel 😉
These users thanked the author Benitez040 for the post (total 2):
ArdbegIbiAppelvlaai
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Benitez040 wrote: 19 Jun 2024, 13:33 Ja leuk maar hij speelt in de Allsvenkan dus dit zegt eigelijk niet veel 😉
We waren de twee toch aan het vergelijken? 😗 Qua speler zie ik liever dit type met deze kwaliteiten. Ik spreek uiteraard niet de absolute waarheid. Als Nanasi komt hoop ik van harte dat ik het mis heb! 😊
Last edited by Ardbeg on 19 Jun 2024, 14:41, edited 1 time in total.
Boszball1913
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 26 Apr 2024, 12:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2024, 13:40
Benitez040 wrote: 19 Jun 2024, 13:33 Ja leuk maar hij speelt in de Allsvenkan dus dit zegt eigelijk niet veel 😉
We waren de twee toch aan het vergelijken? 😗 Qua speler zie ik liever dit type met deze kwaliteiten. Ik spreek uiteraard niet de absolute waarheid. Als Nanasi komt hoop ik van harte dat ik het mis heb! 😊
gewoon beide, links en rechtsvoor ingevuld en in het kader van duurzaamheid met dezelfde Jet mee laten komen op hetzelfde moment :mrgreen:
These users thanked the author Boszball1913 for the post:
Ardbeg
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2024, 12:56
danko-lazovic wrote: 19 Jun 2024, 12:51 Een voorbeeld van 14 jaar geleden. Geen idee wat je daar nu aan hebt. Daarbij geef ik alleen aan dat er ook spelers zijn waarbij het wel goed is gegaan. Niet meteen zo aangevallen voelen. Verder apart dat als je de competitie volgt je vervoglens aan iemand iets over Nanasi moet vragen. Maargoed.
Het was een beetje een lullige vraag van me omdat ik Nanasi niet zo interessant vind. De vorm had ik anders kunnen doen. Verder ben ik absoluut niet aangevallen door je hoor. Geen probleem verder. Kom maar door met je wijsheid als ik het zo mis heb ;)

Al ging het voorbeeld, wat vast en zeker door de meesten duidelijk is, over de cijfers daar en hier en niet zozeer wanneer. Tenzij je me kunt vertellen hoe veel sterker de Allsvenskan vs de Eredivisie is geworden sinds toen, wat naar mijn inschatting niet is. Tevens noem je geen "spelers" maar Karlsson.
Laatste reactie anders gaan we te veel off-topic.
Maar volgens de cijfers van transfermarkt was Gerndt bij Utrecht betrokken bij een doelpunt of assist elke 138 minuten. Er zijn spitsen met een slechter moyenne.

Verder heb ik helemaal niks gezegd over de verhouding Zweden-Nederland qua competitie. Ik heb alleen gezegd dat ik het apart vindt om een transfer van 14 jaar geleden er bij te halen terwijl er recenter ook nog spelers getransfereerd zijn.

Maar je schiet aardig in de verdediging. Verder zoals gezegd laat ik het hierbij.
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
Bartjuh
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 19 Jun 2024, 14:21 Maar je schiet aardig in de verdediging. Verder zoals gezegd laat ik het hierbij.
Oneens is wat anders dan "in de verdediging schieten" 😗 Let's agree to disagree.
Last edited by Ardbeg on 19 Jun 2024, 20:50, edited 1 time in total.
Post Reply