Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

De nieuwe Rommedahl. Nee, ik zie wel meer potentie in hem, maar hij is er nu nog lang niet. Echter is dit ook geen ideale situatie om je in te ontwikkelen.
ruuddevil
Legende

Hij krijgt de goal, maar het leek mij een eigen goal.
Hatseflats
Vedette

Zo slecht deed hij het toch niet? In ieder geval
veel dreigender dan Zahavi
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond hem eigenlijk prima invallen. Zeker geen basisspeler nog, maar maakte wel wat los.
mateja
Internationale topspeler

Viel beter in dan Noni. Toch zou ik hem lekker verhuren, Noni heeft meer directe potentie lijkt me.
guus
Internationale topspeler

Terecht dus dat ie de voorkeur krijgt boven Madueke en Ihatarren. Niet mopperen bij een last minute wissel. Gewoon elke seconde meepikken, dat is wat een talent doet uitgroeien tot een topper. Klasse!
guus
Internationale topspeler

mateja wrote: 02 May 2021, 19:36 Viel beter in dan Noni. Toch zou ik hem lekker verhuren, Noni heeft meer directe potentie lijkt me.
Nee deze speler moet je absoluut bij de selectie houden. Die gaat volgend seizoen hetzelfde doen wat Gakpo dit seizoen doet. Deze jongen heeft talent en karakter.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Het lijkt wel of zijn doelpunten, of althans de doelpunten die voortkomen uit zijn acties (😬) niet echt tellen. Was idd duidelijk een eigen goal. Speelde best verdienstelijk, hopelijk weer hij dat door te trekken.
Menno1
Legende

Ik snap ook het enthousiasme van Schmidt niet. Brengt voetballend echt niks. Wel een prima goal door de loopactie. Maar ik lees wel eens berichten dat hij moet spelen ipv Malen. Dan heb je echt stront (dikke) in je ogen.
Ailon
Vedette

Vertessen, type ideale schoonzoon.
Een wensvoetballer voor iedere trainer want arbeidsethos, discipline en loyaliteit zijn kenmerkend voor hem.
Je wint er bij PSV alleen de oorlog niet mee.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
mateja
Internationale topspeler

Ailon wrote: 02 May 2021, 19:54 Vertessen, type ideale schoonzoon.
Een wensvoetballer voor iedere trainer want arbeidsethos, discipline en loyaliteit zijn kenmerkend voor hem.
Je wint er bij PSV alleen de oorlog niet mee.
Al die kenmerken ontstaan ook door zijn gebrek aan talent. Wat hem alsnog verder kan brengen dan meer talentvolle spelers overigens. Hopelijk is dat bij hem het geval.
Joenepsv
Legende

Vertessen brengt meer dan een Zahavi op dit moment. Vind hem echt een leuk talent dat een enorme drive in de wedstrijd legt. Denk dat de gemiddelde eredivisie verdediger liever tegen Zahavi speelt dan tegen Vertessen. Die jongen is pijlsnel en kan goed voetballen. Geef hem even de tijd om zich tot volle wasdom te komen maar ik voorspel dat hij binnen twee jaar basisspeler is.
guus
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 02 May 2021, 19:53 Ik snap ook het enthousiasme van Schmidt niet. Brengt voetballend echt niks. Wel een prima goal door de loopactie. Maar ik lees wel eens berichten dat hij moet spelen ipv Malen. Dan heb je echt stront (dikke) in je ogen.
Ik zie meer stront in jouw ogen. Madueke was slecht. En natuurlijk is hij beter maar laat het niet zien. Niet in de wedstrijd en niet op de training anders stond ie er wel elke wedstrijd in. Ik snap het wel van Schmidt. Vandaag was duidelijk te zien waarom hij op dit moment de voorkeur heeft voor Vertessen.
Menno1
Legende

guus wrote: 02 May 2021, 19:58
Menno1 wrote: 02 May 2021, 19:53 Ik snap ook het enthousiasme van Schmidt niet. Brengt voetballend echt niks. Wel een prima goal door de loopactie. Maar ik lees wel eens berichten dat hij moet spelen ipv Malen. Dan heb je echt stront (dikke) in je ogen.
Ik zie meer stront in jouw ogen. Madueke was slecht. En natuurlijk is hij beter maar laat het niet zien. Niet in de wedstrijd en niet op de training anders stond ie er wel elke wedstrijd in. Ik snap het wel van Schmidt. Vandaag was duidelijk te zien waarom hij op dit moment de voorkeur heeft voor Vertessen.
Elke blinde, op jou na, ziet dat Madueke 10x zoveel talent heeft en klasse. Ook vandaag deed Madueke dingen die Vertessen niet kan. Het is een blind renpaard zonder techniek. A for effort, maar dit is het type voetballer dat je bij Feyenoord hoort te zien; niet PSV.
guus
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 02 May 2021, 20:06

Elke blinde, op jou na, ziet dat Madueke 10x zoveel talent heeft en klasse. Ook vandaag deed Madueke dingen die Vertessen niet kan. Het is een blind renpaard zonder techniek. A for effort, maar dit is het type voetballer dat je bij Feyenoord hoort te zien; niet PSV.
Ha ha.. vandaag was Madueke gewoon slecht.
guus
Internationale topspeler

Ha ha.. vandaag was Madueke gewoon slecht.
Joenepsv
Legende

Het gaat niet om de discussie wie van Madueke/Vertessen beter is want daar is geen discussie over mogelijk. Madueke is een enorm talent dat nog veel moet leren. Vertessen is een groot talent waar wij nog heel veel plezier aan gaan beleven maar die er ook nog niet is. Om Vertessen weg te zetten als blind paard of erger nog een Feyenoord voetballer dan zit je echt fout.
guus
Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 02 May 2021, 20:11

Het gaat niet om de discussie wie van Madueke/Vertessen beter is want daar is geen discussie over mogelijk. Madueke is een enorm talent dat nog veel moet leren. Vertessen is een groot talent waar wij nog heel veel plezier aan gaan beleven maar die er ook nog niet is. Om Vertessen weg te zetten als blind paard of erger nog een Feyenoord voetballer dan zit je echt fout.
Precies!
Hatseflats
Vedette

Het lijkt wel nooit goed genoeg hier. Lekker al onze spelers downgraden zijn wij het beste in... Pfff

Vertessen is echt wel een groot talent hoor! Een ruwe diamant die nu mag ruiken aan het eerste om straks echt wel voor waarde zal zijn voor PSV!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ik had eigenlijk verwacht dat hij meer rust zou hebben voor de goal. In de jeugd was dit juist een kwaliteit van hem. Hij komt wel steeds beter in zijn spel en met minuten moet dit vanzelf wel komen.
Op de training zal hij vast veel ballen erin schieten, anders lijkt het mij niet zomaar een optie als je ook de beschikking over bijvoorbeeld Madueke of Ihattaren hebt.

Natuurlijk heeft hij last gehad van veel blessures en gaat het spel nu sneller. Het kost tijd en om hem dan af te branden vind ik ook vrij gek.
ruuddevil
Legende

Bij Jong PSV liet hij zien te kunnen voetballen. Ik verwacht dat die kwaliteit bij 1 ook zichtbaar wordt. Dat hij hard werkt is de basis.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Eerste aanname is idd nog iets te ruimtelijk voor dit niveau, dat zag je gisteren meerdere malen (niet Donyell). Hierdoor belandde hij in duels waar je als spits juist uit wil blijven.

Ervaring opdoen is key voor hem, dan zal dit beter gaan.
Ykhim
Lid scoutingsteam

ruuddevil wrote: 02 May 2021, 21:16 Bij Jong PSV liet hij zien te kunnen voetballen. Ik verwacht dat die kwaliteit bij 1 ook zichtbaar wordt. Dat hij hard werkt is de basis.
Woord voor woord eens.

Vertessen is nog wat wild voor de goal, maar dat kun je alleen verbeteren door veel te spelen. Hij werkt hard, maakt vuile meters en heeft oog voor teamgenoten, misschien nog wel wat teveel zelfs. Maar dat is wel het minimale vereiste en van daaruit kun je verder werken. Het is voor een trainer een betrouwbare speler en het belangrijkste is dat hij wel degelijk veel talent in z'n flikker heeft. Als 'ie nou bijvoorbeeld eens rustig wordt voor de goal en dat kan combineren met z'n enorme snelheid en mentaliteit, dan heb je toch in één klap een geweldige aanvaller te pakken, of zie ik het dan helemaal verkeerd?

Het is trouwens ook een spits met een oog voor diepte, iets wat je lang niet altijd ziet bij talenten in Nederland. Dat zijn welkome kwaliteiten, zeker als je met wat meer ruimte te maken krijgt, bijvoorbeeld bij een 2-1 voorsprong in een thuiswedstrijd.
Menno1
Legende

Eerlijk is eerlijk, speelt prima. Veel energie en dat is wat dit dode PSV nodig heeft. Het is geen grootse technicus en speelt soms met oogkleppen op, maar hij sticht tenminste wel gevaar. Prima wedstrijd tot nu toe.
Tomm
Vedette

Bloedsnel en vooral gretig. De wil hebben om er overal tussen en bij te zitten. Dat is echt een kwaliteit.
Post Reply