Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
ShovingNE2
Site Admin

7 miljoen. Voor Rosario? Die zij ooit gratis lieten gaan? Met 1 jaar contract?

De Rosario die bij ons speelde?

Omschrijf je gevoel in een gifje. Leukste krijgt een pilsje.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
IttotHeissenberrug
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Legende

Harminator wrote: 19 Jun 2024, 20:19 Bij welk kantoor zit Pablo eigenlijk?
Team Raiola. José Fortes Rodriguez, die voormalig verdediger van AZ, is zijn zaakwaarnemer. Die tevens hele goede contacten heeft met de Telegraaf :D
Ittot
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 19 Jun 2024, 20:20 7 miljoen. Voor Rosario? Die zij ooit gratis lieten gaan? Met 1 jaar contract?

Stewart
JChovanec
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 wrote: 19 Jun 2024, 19:34 Een controlerende middenvelder zonder scorend vermogen. Nee, die hadden ze nog niet nee. Tenminste, nu hebben ze eindelijk het dozijn vol.
Ik vond Roasrio bij PSV in een aanvaller de rol sterker als controlerend. Ik kreeg het altijd benauwd als Rosario vlak voor de verdediging opdook.
Teletubby
Nationale topspeler

7 miljoen, goeie genade. En dan bedenken dat wij 🦩voor een vergelijkbaar bedrag gaan oppikken.
VeresRivne
Vedette

Tja Rosario is voor Fairoli een beetje de stopverf, hij heeft hem als rechtsback, centrumverdediger en controlerende middenvelder gebruikt bij Nice. Zoals ik al zei als rechtsback kan hij soms van pas komen, de backpositie was regelmatig huilen met de pet op hoewel ik Gaaei nog niet compleet heb afgeschreven. Ook het middenveld snap ik nog wel, daar wil Fairoli loopvermogen hebben en zal sowieso Branco Van den Boomen en Henderson kind van de rekening gaan worden schat ik zo in. Met name VDB is qua startsnelheid veel te traag voor het loopvermogen dat Fairoli wil hebben.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Boktor
Vaste waarde in elftal

Maax wrote: 19 Jun 2024, 15:58 ''Volgens de krant overweegt Ajax een prijsverlagingsdeal met Weghorst zijn huidige werkgever Burnley. "
Haha, dit is echt de domste shit ooit gelezen. "Prijsverlagingsdeal", Telegraaf verzint gewoon nieuwe woorden om het gepruts van Ajax een beetje goed te praten. Alsof niet iedere kopende partij de laagste prijs wil hebben. En alsof het Burnley ook maar een klein beetje zou moeten uitmaken of Ajax het moeilijk heeft. Ik denk dat als Weghorst er nog eentje intrapt dit EK Burnley met een 'prijsverhogingsdeal' komt.
These users thanked the author Boktor for the post (total 2):
Maax29.04.2007
Balinho
Internationale topspeler

Boktor wrote: 19 Jun 2024, 20:31
Maax wrote: 19 Jun 2024, 15:58 ''Volgens de krant overweegt Ajax een prijsverlagingsdeal met Weghorst zijn huidige werkgever Burnley. "
Haha, dit is echt de domste shit ooit gelezen. "Prijsverlagingsdeal", Telegraaf verzint gewoon nieuwe woorden om het gepruts van Ajax een beetje goed te praten. Alsof niet iedere kopende partij de laagste prijs wil hebben. En alsof het Burnley ook maar een klein beetje zou moeten uitmaken of Ajax het moeilijk heeft. Ik denk als Weghorst er nog eentje intrapt dit EK Burnley met een 'prijsverhogingsdeal' komt.
"Ze overwegen het" he, die 'prijsverlagingsdeal'. Niets in steen gebeiteld vooralsnog. Dus misschien betalen ze ook gewoon wel veel méér dan redelijk, zoals voor Pablo. Ook dat overwegen ze gewoon. Wordt wat afgewogen daar joh. Op Peter Beense na.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

€175000.
Joenepsv
Legende

Je zou verwachten dat Ajax hoger ging inzetten dan Rosario en Weghorst. Die komen beide tekort voor de top. Nu is Ajax geen top meer maar daar willen ze wel weer naartoe. Ben erg benieuwd wat die Faraoli ervan gaat bakken met deze middelmaat. 7 miljoen ook nog. Poeh. Daar kopen wij Flamingo straks voor en die is nu al beter.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Wat is er met Weghorsts clubliefde voor Twente gebeurd?
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 19 Jun 2024, 20:20 7 miljoen. Voor Rosario? Die zij ooit gratis lieten gaan? Met 1 jaar contract?

Breakie een paar uur eerder:
Verweij speculeert ook over de transfersom die Nice wil ontvangen. "Hij is destijds voor zes miljoen euro overgenomen van PSV. Nu heeft hij nog een eenjarige verbintenis, dus ik denk dat Ajax hem wel voor vier of vijf miljoen euro moet kunnen oppikken."
Image

https://www.google.com/amp/s/m.voetbalz ... rio/436305
DonyellMalen
Legende

Thijs wrote: 19 Jun 2024, 20:39 Wat is er met Weghorsts clubliefde voor Twente gebeurd?
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... chtend-nog
ComeOnPSV
Vedette

Zou wel mooi zijn als Weghorst zo'n hekel aan Ajax heeft dat ie ze aan het lijntje gaat houden.
loginnaam
Internationale topspeler

Boktor wrote: 19 Jun 2024, 20:31
Haha, dit is echt de domste shit ooit gelezen. "Prijsverlagingsdeal", Telegraaf verzint gewoon nieuwe woorden om het gepruts van Ajax een beetje goed te praten. Alsof niet iedere kopende partij de laagste prijs wil hebben. En alsof het Burnley ook maar een klein beetje zou moeten uitmaken of Ajax het moeilijk heeft. Ik denk dat als Weghorst er nog eentje intrapt dit EK Burnley met een 'prijsverhogingsdeal' komt.
Niet de Telegraaf maar Telegraph, en Google Translate door een clickbait site:

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... y-striker/
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Tja, Wapworst heeft het daar zo goed gedaan dat ze waarschijnlijk geld bijgeven als ie gaat.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Ik vind Wapworst eigenlijk wel de beste naam voor hem die ik hier voorbij heb zien komen!
These users thanked the author Harminator for the post (total 2):
ShovingNE2Lorenzo von Matterhorn
Massimo
Legende

Rosario lijkt dus wel serieus te worden en dus ook niet goedkoop met een salaris die bij een 27 jarige uit de Franse competitie hoort waar je 7 miljoen voor gaat neerleggen met een eenjarig contract. (sommige berichten hadden het over een tweejarig contract, maar ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen)

De trainer kent Rosario, is Nederlands en hij heeft een leeftijd in de categorie waar Ajax er afgelopen seizoen te weinig van had. In dat licht zijn de namen Weghorst en Rosario helemaal niet heel vreemd. Qua kwaliteit is Rosario niet iemand waar Ajax een paar jaar geleden aan dacht. Hij gaat prima wedstrijden voor je spelen, vond hem bij PSV altijd wel een positieve jongen, maar is voetballend een qua handelingssnelheid te mager. Kon ook wedstrijden hebben waar de ene keer zijn passing prima was, maar ook wedstrijden waar het helemaal nergens op leek. Brengt je niet het voetbal van achteruit. Iemand die aan het einde van het seizoen gemiddeld het net niet voor je is.
Tomm
Vedette

ShovingNE2 wrote: 19 Jun 2024, 20:20 Omschrijf je gevoel in een gifje. Leukste krijgt een pilsje.
Johann Vogel
Vedette

Rosario en Weghorst, dat zijn prachtige versterkingen voor onze Amsterdamse vrienden. Twee middelmatige voetballers die ook het nodige zullen kosten en nul restwaarde, helemaal goed natuurlijk.
These users thanked the author Johann Vogel for the post:
Skuddem
Standbeeld
Mister PSV

Harminator wrote: 19 Jun 2024, 21:01 Ik vind Wapworst eigenlijk wel de beste naam voor hem die ik hier voorbij heb zien komen!
11 Tinus mag 'm claimen. Throwback naar 3 jaar geleden:
11 Tinus wrote: 06 Jun 2021, 22:10 De nationale media pakken ook al een voor een over dat Malen een betere fit is dan Wapworst dus met een beetje geluk gaat De Boer die verandering nog maken.

Geef me een bak popcorn en de livebeelden als Wouter te horen krijgt dat niet hij maar Malen speelt. De tranen vliegen je om de oren dan.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
BalinhoHarminator11 Tinus
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Standbeeld wrote: 19 Jun 2024, 21:29
Harminator wrote: 19 Jun 2024, 21:01 Ik vind Wapworst eigenlijk wel de beste naam voor hem die ik hier voorbij heb zien komen!
@11 Tinus mag 'm claimen. Throwback naar 3 jaar geleden:
11 Tinus wrote: 06 Jun 2021, 22:10 De nationale media pakken ook al een voor een over dat Malen een betere fit is dan Wapworst dus met een beetje geluk gaat De Boer die verandering nog maken.

Geef me een bak popcorn en de livebeelden als Wouter te horen krijgt dat niet hij maar Malen speelt. De tranen vliegen je om de oren dan.
Aldus de wandelende encyclopedie :applaus:
Hatseflats
Vedette

VeresRivne wrote: 19 Jun 2024, 20:30hoewel ik Gaaei nog niet compleet heb afgeschreven.
Is dit een Ajax ding ofzo? Echt alles maar recht blijven lullen terwijl het zo krom is als een paperclip na een lange dag op kantoor. Die gast kan er toch geen ene knoop van? Hoe kan je die nog niet afgeschreven hebben?
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
ArdbegSmeets14Heissenberrug
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Wap wapwap.
Ardbeg
Mister PSV

Lomp Fapkorst
Locked