Reker... poeh wat wil ik die tijd graag vergeten. Boerenpummel. Alles ging opeens standje ‘lokale amateurclub’. Alles wat in die jaren ervoor was opgebouwd, zo door het afvoerputje weer weg. 4 titels met een geweldige overmacht meestal, prachtige Europese wedstrijden. Weg in de zomer. Gomes weg, iedereen weg. Brechet vergeet ik nooit meer, die dekte Aguero gewoon aan de tegenovergestelde kant. Misselijk word ik er nog altijd van.
Nu staat er echt een intelligentere groep mensen.
Meer kunde, meer voetbal, meer zakelijk inzicht, meer alles eigenlijk.
Transferwindow 2021-2022
-
- Meervoudig international
Na ADO uit en vandaag is het mij wel duidelijk dat er voorop ook een echte goaltjesdief bij moet. Of dat nu een spits voor op de bank is (Madueke de kans geven) of dat je echt een basisspits erbij haalt. Malen kost je vandaag simpelweg de punten. Hij heeft ze misschien eerder dit seizoen flink verdiend voor de club, maar nu kost hij PSV gewoon punten.
Edit: En er mag wat mij betreft ook een blik “boefjes” opengetrokken zeg. Wat een gelatenheid na zo een wedstrijd. Passie en venijn mis je in deze selectie gewoon. Hoop dat John een abonnement heeft voor vluchten richting midden en zuid-Amerika, want die types zie ik graag komen zeg.
Edit: En er mag wat mij betreft ook een blik “boefjes” opengetrokken zeg. Wat een gelatenheid na zo een wedstrijd. Passie en venijn mis je in deze selectie gewoon. Hoop dat John een abonnement heeft voor vluchten richting midden en zuid-Amerika, want die types zie ik graag komen zeg.
-
- Lid scoutingsteam
Als jouw naamgenoot even normaal gaat doen, harrrd gaat werken, schitteren en het liefste alsnog bijtekent, dan moet dat wel goed komen.
Anders ook!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- El Sordo
- Vedette
Juist. Malen, Rosario, Tammus en Ihattaren weg dus. Dumfries heeft het vuur, maar op die positie kan prima verbeterd worden.
Als Propper komt móét er achterin echt een absolute leider met een over-mijn-lijk-mentaliteit bij en misschien voorin ook wel.
Als Propper komt móét er achterin echt een absolute leider met een over-mijn-lijk-mentaliteit bij en misschien voorin ook wel.
Last edited by El Sordo on 02 May 2021, 21:02, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Weet je zeker dat je dit wilt doen?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Nationale topspeler
- Joenepsv
- Legende
Wij hebben Max. Wtf moeten wij dan met Van Aanholt. Laten we ons bij PSV even druk maken om de posities die niet goed bezet zijn.FritskePhilips wrote: ↑02 May 2021, 21:02 Patrick van Aanholt schijnen we al van de lijst af te kunnen strepen, hoorde vandaag dat Ajax al met hem rond is om Tagliafico op te volgen.
Dat zou echt doodzonde zijn. Van Aanholt bij Ajax welteverstaan, niet een vertrek van Tagliagico.
Denk dat er een aantal basisspelers bij ons rondlopen die wel klaar zijn in hun hoofd voor een volgende stap. Dumfries, Rosario en Malen zijn spelers die al een aantal jaar bij ons spelen en waarvoor het misschien wel verfrissend is om een volgende stap te maken. Voor een selectie kan dat ook goed uitpakken. Cocu heeft wel eens gezegd in een interview dat hij het helemaal niet erg vind als er jaarlijks een stuk of twee ''basisspelers'' vertrekken. Dat kan juist heel goed werken voor een team. Nieuwe spelers die andere spelers weer op scherp zetten. Als PSV de genoemde drie verkoopt plus door selecteert met spelers als Guti, Fein, Piroe, en de verhuurde gasten en dan een stuk of vijf goede aankopen doet worden we er niet zwakker op.
-
Pröpper heeft die mentaliteit in ieder geval niet. Ben benieuwd of er een centrale verdediger komt met deze instelling. Kennen jullie centrale haalbare verdedigers die dit hebben?
-
- Internationale topspeler
Pröpper is flegmatiek en geen over mijn lijk mentaliteit a la arias/guardado etc. Maar onze scouting / directie snapt volgens mij nog steeds niet dat we dat soort spelers harder als ooit nodig hebben.
-
- Legende
Behalve dat dit PSV kwaliteit tekort komt vind ik PSV ook iets teveel net niet spelers hebben die wel veel minuten maken. Daarnaast zijn een aantal spelers ook teveel bezig met een transfer en ik denk dat het goed is als een hoop spelers vertrekken. Viergever, Rosario, Ihattaren, Dumfries en Malen kan je denk ik het best laten vertrekken om diverse redenen. Daarnaast ook de huurlingen en Baumgartl en Gutierrez. Viergever en Rosario zijn voor die laatste stap niet goed genoeg, Ihattaren heeft het vergald en is slecht voor de groep, Dumfries en Malen zijn bezig met een transfer waarbij Dumfries zijn minste seizoen heeft van zijn drie seizoenen PSV en Malen flink wat geld moet opleveren. Malen vind ik wel goed genoeg voor dit PSV en mag van mij een jaar langer blijven, maar PSV heeft het geld nodig en ik vind hem niet complementair aan Zahavi. Als Malen dan ook nog eens vooral met een transfer bezig is dan is hem vervangen helemaal niet zo erg. Wel veel Nederlandse spelers weg en ik ben wel voor een Nederlandse kern als Nederlandse club. (Je ziet dat Ajax daar ook mee worstelt) Met Drommel is al een Nederlandse keeper gehaald en ze zetten niet voor niets vol in op Pröpper.
[mention]FritskePhilips[/mention] Van Aanholt naar Ajax sta ik niet van te kijken. Is niet een heel duur alternatief voor ze en die moeten ook op de centen passen. Wel weer iemand met weinig restwaarde. Voor PSV inderdaad niet meer im frage met Max in de gelederen.
[mention]ruuddevil[/mention] Je ziet vaker bij clubs die Europees uitgeschakeld zijn er waar het niet super goed loopt dat het niveau met 1 wedstrijd in de week er zeker niet beter op wordt.
[mention]FritskePhilips[/mention] Van Aanholt naar Ajax sta ik niet van te kijken. Is niet een heel duur alternatief voor ze en die moeten ook op de centen passen. Wel weer iemand met weinig restwaarde. Voor PSV inderdaad niet meer im frage met Max in de gelederen.
[mention]ruuddevil[/mention] Je ziet vaker bij clubs die Europees uitgeschakeld zijn er waar het niet super goed loopt dat het niveau met 1 wedstrijd in de week er zeker niet beter op wordt.
-
We lijken te veel aan karakterscouting te doen en dan veel te veel dat lieve van De Jong. Inderdaad grinta is wat we nodig hebben. Ook onze Zuid-Amerikanen lijken de liefste jongetjes uit de regio. Om t maar niet over Fein te hebben.....AddoCultheld wrote: ↑02 May 2021, 21:32
Pröpper is flegmatiek en geen over mijn lijk mentaliteit a la arias/guardado etc. Maar onze scouting / directie snapt volgens mij nog steeds niet dat we dat soort spelers harder als ooit nodig hebben.