PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
PCamps
Jeugdspeler
Posts: 32
Joined: 01 Jun 2023, 20:34
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Memphis Depay

DonyellMalen wrote: 21 Jun 2024, 11:58 Mooi shirt, afschuwelijke sokken.

Heel mooi shirtje, wordt een klassiekertje dit! Sokken zijn inderdaad apart maar past wel bij het Braziliaanse thema.
User avatar
snibbo
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 31 Aug 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Onze Joey

DonyellMalen wrote: 21 Jun 2024, 11:58 Mooi shirt, afschuwelijke sokken.

Vind het shirt wel echt een 9/10 hoor. Hoop dat ze hierin meer duels af gaan werken dan in het uittenue...
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Als dat groen gewoon wit was gebleven en de sokken blauw of wit waren, dan had ik het top gevonden. Mijn smaak is toch meer klassiek ipv het spelen met kleurtjes. Dat laatste vind ik alleen tof als heel je shirt patronen bevat.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Wat zijn die lelijke figuren op de mouw/kraag nou weer dan? Laat dat lekker blauw, dan heb je een prima shirtje in de basis.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Ik heb weinig met het idee om PSV in de Braziliaanse kleuren te laten spelen. Ook niet vanwege Ronaldo zo veel jaar geleden naar PSV gekomen.

Juancho Het gele figuur van de Braziliaanse vlag en de Eindhoven vibe uiteraard. Waarom het geel een andere kleur geel dan de sokken is? Geen idee.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Dat Brazilië geneuzel slaat idd nergens op. We zijn PSV, hebben onze eigen historie en kleuren. Bij dit shirt zie je gelijk al dat die commerciële toevoegingen een shirt eerder verneuken. Zoals een groot man ooit zei: kappen met die shit.
These users thanked the author Juancho for the post:
Mr. Spock
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Wat een vet shirt :alien:
These users thanked the author Sensation for the post (total 7):
GrasmatDonyellMalenDribbleBoszball1913PSVerDenBoschShovingNE2Tijn
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV

Vind t allemaal wel meevallen alleen die sokken, die koop ik liever om meteen weer in de fik te steken. Afgrijselijke kleur.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Supervet tenue! Vind deze stukken mooier dan uit.

En logo normaal gekleurd! :lover:
These users thanked the author Grasmat for the post:
Sensation
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Waarom een andere kleur geel dan de sokken in het shirt? Ik vind het echt raar. Het is PSV. We hebben echt weinig verder met Brazilië.

Het shirt zelf vind ik "gewoon". Standaard. De andere kleur geel in het shirt dan in de sokken is gewoon echt slecht. Als ik en Juancho het eens zijn is het tijd om te proosten!
Last edited by Ardbeg on 21 Jun 2024, 12:24, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Paulus1913 wrote: 21 Jun 2024, 12:15 Vind t allemaal wel meevallen alleen die sokken, die koop ik liever om meteen weer in de fik te steken. Afgrijselijke kleur.
Iets van PSV in de fik zetten verdient een rode kaart.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
ComeOnPSV
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 21 Jun 2024, 12:14 Wat een vet shirt :alien:
Eens, shirt is waanzinnig, ga 'm ook sowieso halen. Vind die motiefjes wel gaaf en juist tof om een op Brazilië gebaseerd shirt te hebben, snap dat gejank niet zo. Samba in Eindhoven, mooi man.
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
NiekudenTigTogFlip
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

DonyellMalen wrote: 21 Jun 2024, 12:25 snap dat gejank niet zo.
Iemand vindt iets anders = gejank. Right.

Mensen hebben gewoon een legitiem punt dat het een aparte zet is om voor de Braziliaanse kleuren te gaan. Dat wil niet zeggen dat je het daar mee eens hoeft te zijn. Geen van beide is gejank maar voorkeur 😉
Last edited by Ardbeg on 21 Jun 2024, 12:30, edited 2 times in total.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
JChovanec
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het trouwens echt bizar dat gewoon de officiële marketing fotos van het tenue lekken. Dat was ook al zo met het uit tenue. Dat er een foto van een verfrommeld prototype shirtje ergens in Bangladesh lekt, dat kan ik nog snappen. Maar je zou toch zeggen dat deze officiële marketing fotos niet eens bij heel veel mensen opgeslagen zouden staan toch? Dus iemand van PSV/Puma lekt dit gewoon naar zo een leak account.

On topic: prachtig shirt.
These users thanked the author Teletubby for the post:
Dribble
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV

Hebben!
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Image
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Had overigens met witte sokken nog vetter geweest maar deze gaat echt in de collectie komen, sws mooiste van de drie van komend seizoen :hartjes:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Sensation wrote: 21 Jun 2024, 12:56 Had overigens met witte sokken nog vetter geweest maar deze gaat echt in de collectie komen, sws mooiste van de drie van komend seizoen :hartjes:
Je moet nog een goede foto van het thuisshirt zien!
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Sensation thuis tenue is nog niet bekend toch?

Wel echt veel beter dan dat lelijke alle kleurtjes van de regenboog ding; in alles is dit toch veel meer een tweede shirt dan dat neonvodje? Doe dus maar gewoon uit altijd deze dragen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 21 Jun 2024, 12:09

@Juancho Het gele figuur van de Braziliaanse vlag en de Eindhoven vibe uiteraard. Waarom het geel een andere kleur geel dan de sokken is? Geen idee.
Is opzich niet heel gek, doet Brazilië zelf ook. De sokken zijn de kleur van het geel uit het Braziliaanse logo, de geel van het shirt is de geel van het Braziliaanse shirt

Shirt dit jaar
Image

Shirt tijdens wk
Image
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Sensation wrote: 21 Jun 2024, 12:59
Ardbeg wrote: 21 Jun 2024, 12:09

@Juancho Het gele figuur van de Braziliaanse vlag en de Eindhoven vibe uiteraard. Waarom het geel een andere kleur geel dan de sokken is? Geen idee.
Is opzich niet heel gek, doet Brazilië zelf ook. De sokken zijn de kleur van het geel uit het Braziliaanse logo, de geel van het shirt is de geel van het Braziliaanse shirt

Shirt dit jaar
Image

Shirt tijdens wk
Image
Bah! Ik vind het shirt van PSV niet lelijk maar vooral de homage niet nodig/apart. Da's alles! Sowieso mooier dan het uit tenue!
Last edited by Ardbeg on 21 Jun 2024, 13:02, edited 1 time in total.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 21 Jun 2024, 13:01
Sensation wrote: 21 Jun 2024, 12:59

Is opzich niet heel gek, doet Brazilië zelf ook. De sokken zijn de kleur van het geel uit het Braziliaanse logo, de geel van het shirt is de geel van het Braziliaanse shirt

Shirt dit jaar
Image

Shirt tijdens wk
Image
Bah!
Hmm was altijd wel fan van hem maar vind hem dit EK nog niet bijster goed.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Wie verzint die geile sokken er nou weer onder, man anders was het echt een prima 7,5/10 geweest. Nu een krappe 6.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Teletubby wrote: 21 Jun 2024, 12:28 Ik vind het trouwens echt bizar dat gewoon de officiële marketing fotos van het tenue lekken. Dat was ook al zo met het uit tenue. Dat er een foto van een verfrommeld prototype shirtje ergens in Bangladesh lekt, dat kan ik nog snappen. Maar je zou toch zeggen dat deze officiële marketing fotos niet eens bij heel veel mensen opgeslagen zouden staan toch? Dus iemand van PSV/Puma lekt dit gewoon naar zo een leak account.

On topic: prachtig shirt.
De kans is groot dat het door een of ander stagiairtje wordt gelekt die het vrij weinig kan schelen of zoiets voortijdig uitlekt. Is ook gewoon bijna niet tegen te houden.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 21 Jun 2024, 12:58
Sensation wrote: 21 Jun 2024, 12:56 Had overigens met witte sokken nog vetter geweest maar deze gaat echt in de collectie komen, sws mooiste van de drie van komend seizoen :hartjes:
Je moet nog een goede foto van het thuisshirt zien!
True story. Die valt of staat wel een beetje met de pasvorm, vind die ook prima en als die ‘aan’ goed uitvalt tov de gelekte foto’s dan is dat ook wel een topper
Post Reply