Joey Veerman
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Alsof Joey echt nee zou zeggen tegen Real.
Zal wel een lost in translation zijn.
Maarre, als PSG een combideal wil, prima. 100 miljoen voor beiden zou ik een minimumbedrag vinden, maar wel acceptabel. Doen we gewoon 120 miljoen met een Xavicompensatie aangezien we van die afspraak echt nul euro gaan zien. Deal?
Maarre, als PSG een combideal wil, prima. 100 miljoen voor beiden zou ik een minimumbedrag vinden, maar wel acceptabel. Doen we gewoon 120 miljoen met een Xavicompensatie aangezien we van die afspraak echt nul euro gaan zien. Deal?
-
- Vaste waarde in elftal
Voor 50 miljoen prima. Doen we er een terugkoopclausule bij van 52 miljoen, mocht hij over een tijdje 100 miljoen waard zijn. Maken beide clubs toch winst, iedereen blij toch?
- These users thanked the author Demenkovets for the post:
- Koenjo
- ShovingNE2
- Site Admin
En dan eventueel nog bonussen en doorverkoop.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Demenkovets
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Koenjo
- Meervoudig international
Vooral dat Xaxi compensatie deal klinkt als muziek in de oren, wat zijn we toch beduveld door die Fransen.Grasmat wrote: ↑17 Jun 2024, 14:00 Alsof Joey echt nee zou zeggen tegen Real.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Volgens mijn schoonvader (Madrid-fan, in tegenstelling tot de plaatselijke Mexicaan), is het middenveld van Madrid veel te vol om Joey te halen en richten ze zich tevens liever op Zuid Amerikaanse talenten.
Naar mijn mening zou dat witte shirt prima staan bij hem (Joey, niet mijn schoonvader), al geeft het hem misschien wel heimwee naar Volendam.
Misschien moet ik de plaastelijke visboer eens vragen....
Naar mijn mening zou dat witte shirt prima staan bij hem (Joey, niet mijn schoonvader), al geeft het hem misschien wel heimwee naar Volendam.
Misschien moet ik de plaastelijke visboer eens vragen....
La vida és massa curta per no fer broma
- DC_PSV
- Vedette
Kreeg een sneer van die rooie omdat hij in minuut 94 de bal te hard speelt richting Gakpo. Constante kritiek van die rooie doet me denken aan vBommel onder vBasten. Maarja, je zou maar met een creatieve 8 spelen die de meeste kansen in Europa heeft gecreëerd en daardoor weleens balverlies heeft vanwege risico in zijn passing.
#simplythebest
-
- Geselecteerd voor Oranje
Dat balletje wat hij onder z’n voet door willen halen in de buurt van de eigen 16 was wel een beetje vragen om problemen
-
- Vedette
Eigenlijk is Wijnaldum gewoon erg slim wat dat betreft. Die denkt, ik verstop me gewoon zodat ik ook niets verkeerd kan doen en dus geen kritiek kan krijgen. Zat net even zijn statistieken te bekijken, meneer had maar liefst 1 (!) pass voltooid in meer dan 20 minuten tijd.DC_PSV wrote: ↑22 Jun 2024, 07:43 Kreeg een sneer van die rooie omdat hij in minuut 94 de bal te hard speelt richting Gakpo. Constante kritiek van die rooie doet me denken aan vBommel onder vBasten. Maarja, je zou maar met een creatieve 8 spelen die de meeste kansen in Europa heeft gecreëerd en daardoor weleens balverlies heeft vanwege risico in zijn passing.
-
- Lid scoutingsteam
Inderdaad, toch hoe weinig Frimlojg werd gezocht in de diepte... Erg bizar.
Xavi en Depay die hadden aan een stuk door acties die mislukten. Ik kan die Ronald wel begrijpen dat hij tegen het einde behoorlijk geïrriteerd was.
Xavi en Depay die hadden aan een stuk door acties die mislukten. Ik kan die Ronald wel begrijpen dat hij tegen het einde behoorlijk geïrriteerd was.
-
- Regelmatige invaller
Haha, deze wedstrijd weer?!Chucky wrote: ↑22 Jun 2024, 09:02Eigenlijk is Wijnaldum gewoon erg slim wat dat betreft. Die denkt, ik verstop me gewoon zodat ik ook niets verkeerd kan doen en dus geen kritiek kan krijgen. Zat net even zijn statistieken te bekijken, meneer had maar liefst 1 (!) pass voltooid in meer dan 20 minuten tijd.DC_PSV wrote: ↑22 Jun 2024, 07:43 Kreeg een sneer van die rooie omdat hij in minuut 94 de bal te hard speelt richting Gakpo. Constante kritiek van die rooie doet me denken aan vBommel onder vBasten. Maarja, je zou maar met een creatieve 8 spelen die de meeste kansen in Europa heeft gecreëerd en daardoor weleens balverlies heeft vanwege risico in zijn passing.
Veerman vond ik helaas ook niet heel sterk invallen. Af en toe toch te flegmatiek (ogend), en passes die net niet aankwamen, die hij bij PSV wel altijd op maat speelt. Toch jammer, want ik hoop echt dat hij het nog laat zien.
- Persepolis
- Vedette
Had wel een cruciale verdedigende ingreep die een grote kans voorkwam. Voor de rest redelijk, maar kon zich niet echt laten zien omdat hij precies inkwam wanneer Frankrijk weer het spel volledig dicteerde en dat eigenlijk niet meer veranderde.
- Lente
- Meervoudig international
En omdat hij met de opdracht het veld in werd gestuurd dat hij ‘0’ risico in z’n spel mocht leggen en dat het gelijkspel heilig was en ten koste van alles over de streep getrokken moest worden .Persepolis wrote: ↑22 Jun 2024, 10:32 Had wel een cruciale verdedigende ingreep die een grote kans voorkwam. Voor de rest redelijk, maar kon zich niet echt laten zien omdat hij precies inkwam wanneer Frankrijk weer het spel volledig dicteerde en dat eigenlijk niet meer veranderde.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Nationale topspeler
Was inderdaad een misselijke opmerking van Koeman, die Bosz nooit zou hebben gemaakt. Koeman moet naar zichzelf kijken; hij gooide weer het middenveld overhoop door Veerman voor Schouten in te brengen en Reijnders van positie te laten wisselen. Om maar niet te spreken van het inbrengen van Wijnaldum. Logisch was geweest om Veerman voor Wijnaldum in te brengen, en Reijnders meer druk naar voren te laten geven.DC_PSV wrote: ↑22 Jun 2024, 07:43 Kreeg een sneer van die rooie omdat hij in minuut 94 de bal te hard speelt richting Gakpo. Constante kritiek van die rooie doet me denken aan vBommel onder vBasten. Maarja, je zou maar met een creatieve 8 spelen die de meeste kansen in Europa heeft gecreëerd en daardoor weleens balverlies heeft vanwege risico in zijn passing.
-
- Vedette
Enerzijds is het jammer dat Koeman Veerman zo aanpakt en iemand als Wijnaldum zo in bescherming neemt. Anderzijds is het voor Veerman goed dat hij deze ervaring op het EK meepakt, ook nu het niet zo gaat als hij zou willen. Daar leert hij ook weer van.
- Ardbeg
- Mister PSV
FrimlojgVoormalig KG wrote: ↑22 Jun 2024, 09:11 Inderdaad, toch hoe weinig Frimlojg werd gezocht in de diepte... Erg bizar.
-
- Vedette
Waar zei hij dat?Heya Hallvar wrote: ↑22 Jun 2024, 11:19Was inderdaad een misselijke opmerking van Koeman, die Bosz nooit zou hebben gemaakt.DC_PSV wrote: ↑22 Jun 2024, 07:43 Kreeg een sneer van die rooie omdat hij in minuut 94 de bal te hard speelt richting Gakpo. Constante kritiek van die rooie doet me denken aan vBommel onder vBasten. Maarja, je zou maar met een creatieve 8 spelen die de meeste kansen in Europa heeft gecreëerd en daardoor weleens balverlies heeft vanwege risico in zijn passing.
-
- Vaste waarde in elftal
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Steijn en Schiptaferelen. Een goede coach gooit zijn spelers niet in de media onder de bus maar bespreekt dat intern.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- De Realist • FTS
- Juancho
- Mister PSV
Jullie overdreven wederom vreselijk zeg, alleen maar omdat het om Joey gaat? Koeman noemde idd in zijn analyses 3 momenten op waaronder 1 van Veerman. Nou poeh poeh! Wat een ramp! Joey leidde in de slotfase ook een keer heel gevaarlijk balverlies, niks mis mee omdat te benoemen in je analyse. Volgens mij ging dat ook over het wisselbeleid en waarom Koeman niet koos voor aanvallende wissels met Malen/Zirkzee.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”