Jerdy Schouten
-
- Vedette
Als hij op deze manier blijft spelen vrees ik er voor dat hij weg is. Wat wij al langer zien, zien ze in de rest van Europa ook. Het gemak waarop hij zich staande houdt op het allerhoogste niveau. Als Oranje straks in de KO fase een groot voetballand uitschakelt met wederom een uitblinkende Schouten kan ik me voorstellen dat de clubs zich gaan melden. Ik hoop dat hij blijft want Schouten is een zekerheidje voor ons ploeg, het fundament van ons elftal. Ongetwijfeld zal hij de intentie hebben gehad om te blijven. Maar als er echt grote clubs langskomen kan je het hem niet kwalijk nemen als hij op zijn leeftijd de stap wil zetten.
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Wel een beetje medelijden met Noa wat dat betreft. Het plaatje wat Noa voor ogen had wordt nu door Schouten perfect ingekleurd. Uiteraard had Schouten dit plaatje ook voor ogen toen hij ‘terug’ kwam, alleen was die wat minder uitgesproken dan Noa.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Daar ga ik verder niet op in, maar 100% die blijft bij PSV dit seizoen. Totaal niet mee bezig. EK en dan lekker op vakantie en fris weer aan de slag op de Herdgang. Dit is nu het beste PSV in jaren en we worden alleen maar beter. Die wilt nu de vruchten plukken bij PSV. Simpel.
- DonyellMalen
- Legende
De man met connecties.RIO wrote: ↑22 Jun 2024, 11:49Daar ga ik verder niet op in, maar 100% die blijft bij PSV dit seizoen. Totaal niet mee bezig. EK en dan lekker op vakantie en fris weer aan de slag op de Herdgang. Dit is nu het beste PSV in jaren en we worden alleen maar beter. Die wilt nu de vruchten plukken bij PSV. Simpel.
Wordt binnenkort ook vader en zoals we al zo vaak in interviews hebben kunnen zien (oa in gesprek met Maddy): hij vindt het ontzettend fijn om terug in Nederland te zijn. Met name omdat hij nu weer dichterbij familie en vrienden woont; dat is heel belangrijk voor hem, zo gaf hij aan. Op basis daarvan zie ik hem echt niet op de eerste de beste trein springen als een buitenlandse topclub zich meldt.
- Koenjo
- Meervoudig international
Toen Dumfries zo exelleerde op het EK dachten we ook allemaal dat er heel veel clubs zich gingen melden, uiteindelijk ging ie wel maar de belangstelling viel tegen. Laten we hopen dat dit met Jerdy ook zal zijn, hij moet hier minimaal echt nog 1 seizoen knallen.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik stel voor dat Noa en Jerdy nog tot het WK blijven en dan, met 6 schalen en twee bekers in de tas, verkocht worden voor honderd miljoen miljard.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- De Realist
-
- Vedette
Geloof mij, die blijft niet 100% zeker. En dat weet ik uit zeer betrouwbare bron. Jerdy heeft in het voorjaar letterlijk gezegd dat als er een mooie kans komt hij die wil pakken. Maar heeft het ook heel erg goed naar zijn zin bij PSV. Ik durf in ieder geval wel te stellen dat als een Dortmund echt doorpakt (met een flinke zak geld) hij weg is.RIO wrote: ↑22 Jun 2024, 11:49Daar ga ik verder niet op in, maar 100% die blijft bij PSV dit seizoen. Totaal niet mee bezig. EK en dan lekker op vakantie en fris weer aan de slag op de Herdgang. Dit is nu het beste PSV in jaren en we worden alleen maar beter. Die wilt nu de vruchten plukken bij PSV. Simpel.
-
- Nationale topspeler
Is dit nieuw? Je zei nog geen week geleden dat er grote clubs konden komen met, wie weet, 50/60/70 miljoen.RIO wrote: ↑22 Jun 2024, 11:49Daar ga ik verder niet op in, maar 100% die blijft bij PSV dit seizoen. Totaal niet mee bezig. EK en dan lekker op vakantie en fris weer aan de slag op de Herdgang. Dit is nu het beste PSV in jaren en we worden alleen maar beter. Die wilt nu de vruchten plukken bij PSV. Simpel.
Edit: misschien was dat ook wel Armada.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
De zak van Dortmund is niet groot genoeg voor PSV om ja te zeggen, dat scheelt.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- De Realist
- Juancho
- Mister PSV
Het bekende Roze krantje ja
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee. Hij zei dat hij in principe niet gaat, maar nooit nooit kan zeggen.Chucky wrote: ↑22 Jun 2024, 12:25Geloof mij, die blijft niet 100% zeker. En dat weet ik uit zeer betrouwbare bron. Jerdy heeft in het voorjaar letterlijk gezegd dat als er een mooie kans komt hij die wil pakken. Maar heeft het ook heel erg goed naar zijn zin bij PSV. Ik durf in ieder geval wel te stellen dat als een Dortmund echt doorpakt (met een flinke zak geld) hij weg is.RIO wrote: ↑22 Jun 2024, 11:49
Daar ga ik verder niet op in, maar 100% die blijft bij PSV dit seizoen. Totaal niet mee bezig. EK en dan lekker op vakantie en fris weer aan de slag op de Herdgang. Dit is nu het beste PSV in jaren en we worden alleen maar beter. Die wilt nu de vruchten plukken bij PSV. Simpel.
-
- Legende
Als er een club met 50-60 miljoen komt dan zal PSV in ieder geval niet weigeren. Lijkt me logisch. Maar het zal niet vanuit kamp Schouten gepusht worden, die is niet op zoek naar een transfer. Dortmund kan Schouten niet betalen, die gaan max tot 30-35 miljoen incl bonus.CZ_Code wrote: ↑22 Jun 2024, 12:35Is dit nieuw? Je zei nog geen week geleden dat er grote clubs konden komen met, wie weet, 50/60/70 miljoen.RIO wrote: ↑22 Jun 2024, 11:49
Edit: misschien was dat ook wel Armada.
-
- Legende
In het voorjaar? Nadat ie pas een half jaar hier was? Ik durf er 10 duizend euro op te wedden dat ie op 1 Sep nog steeds bij PSV speelt. Durf jij dat aan?Chucky wrote: ↑22 Jun 2024, 12:25Geloof mij, die blijft niet 100% zeker. En dat weet ik uit zeer betrouwbare bron. Jerdy heeft in het voorjaar letterlijk gezegd dat als er een mooie kans komt hij die wil pakken. Maar heeft het ook heel erg goed naar zijn zin bij PSV. Ik durf in ieder geval wel te stellen dat als een Dortmund echt doorpakt (met een flinke zak geld) hij weg is.RIO wrote: ↑22 Jun 2024, 11:49
- Armada
- Internationale topspeler
Doe dit nu niet.RIO wrote: ↑22 Jun 2024, 12:53In het voorjaar? Nadat ie pas een half jaar hier was? Ik durf er 10 duizend euro op te wedden dat ie op 1 Sep nog steeds bij PSV speelt. Durf jij dat aan?Chucky wrote: ↑22 Jun 2024, 12:25
Geloof mij, die blijft niet 100% zeker. En dat weet ik uit zeer betrouwbare bron. Jerdy heeft in het voorjaar letterlijk gezegd dat als er een mooie kans komt hij die wil pakken. Maar heeft het ook heel erg goed naar zijn zin bij PSV. Ik durf in ieder geval wel te stellen dat als een Dortmund echt doorpakt (met een flinke zak geld) hij weg is.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Als City met €60m komt is Jerdy weg natuurlijk. Verder geloof ik wel dat hij in deze levensfase nog graag minstens een jaar blijft en daar dus echt iets bijzonders voor moet komen om dat te veranderen.
-
- Vedette
Ik bedoel ook niet wat hij aan de media heeft verteld, maar wat hij gezegd heeft binnen zijn eigen omgeving.SKERLA wrote: ↑22 Jun 2024, 12:52Nee. Hij zei dat hij in principe niet gaat, maar nooit nooit kan zeggen.Chucky wrote: ↑22 Jun 2024, 12:25
Geloof mij, die blijft niet 100% zeker. En dat weet ik uit zeer betrouwbare bron. Jerdy heeft in het voorjaar letterlijk gezegd dat als er een mooie kans komt hij die wil pakken. Maar heeft het ook heel erg goed naar zijn zin bij PSV. Ik durf in ieder geval wel te stellen dat als een Dortmund echt doorpakt (met een flinke zak geld) hij weg is.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Vedette
In het voorjaar inderdaad. Maar je hoeft me niet te geloven hoor.RIO wrote: ↑22 Jun 2024, 12:53In het voorjaar? Nadat ie pas een half jaar hier was? Ik durf er 10 duizend euro op te wedden dat ie op 1 Sep nog steeds bij PSV speelt. Durf jij dat aan?Chucky wrote: ↑22 Jun 2024, 12:25
- Standbeeld
- Mister PSV
Jerdy kon naar AC Milan maar hij koos puur voor PSV omdat hij naar het EK wilde. Dat plan is uiteindelijk geslaagd. Verder zie ik Jerdy wel een beetje als een laatbloeier. Alles bijelkaar zou ik het niet meer dan logisch vinden dat als hij aankomend seizoen ergens anders 5/6mln kan gaan verdienen dat hij de stap weer wil maken. Maar goed, liefst heb ik dat hij blijft natuurlijk.
- DonyellMalen
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Joh het is toch allemaal niet zo ingewikkeld. Jerdy zit hier bij PSV geweldig, zal idd geen noodzaak hebben om weg te willen maar net zoals altijd in het voetbal: komt die buitenkans langs dan pak je die. Als Schouten naar een Bayern/Liverpool etc kan issie natuurlijk gewoon weg. Hoef je geen insider voor te zijn. Bovendien is zijn situatie van toen natuurlijk anders dan nu (kampioenschap gepakt, CL gespeelt, basisspeler bij Oranje op een EK).
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”