Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Armada
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 22 Jun 2024, 16:32
DonyellMalen wrote: 22 Jun 2024, 16:24

Je vergeet even dat Jerdy afgelopen zomer ook al naar AC Milan kon en toen heel bewust voor ons koos.
Omdat hij misschien als een andere speler binnen zou komen. Dat Milan hem leuk vond voor erbij tegen Empoli of Genoa. Ik weet niet het verhaal wat Milan hem voorspiegelde maar kan me voorstellen dat we vorig jaar een beter verhaal hadden en dat dit jaar Milan bv een heel goed verhaal heeft.

Either way... PSV zal echt wel eisen hebben en ik vraag me af of de clubs die Schouten willen daaraan kunnen voldoen. Dus prima dat hij nog een jaar hier speelt.
Schouten kon als basismateriaal naar Milan. Bod Milan was hoger dan PSV.

Jerdy wilde naar het EK en het in NL laten zien en even dichterbij huis zijn.
Ricopsv
Ballenjongen

Ardbeg wrote: 22 Jun 2024, 15:33
11 Tinus wrote: 22 Jun 2024, 14:05 Ach ik denk dat heel het linkerrijtje van de PL, top van Spanje, Duitsland en wellicht Italië interessant genoeg is voor Schouten om te gaan. We moeten niet doen of PSV zijn alltime favo club is die op het hoogste niveau speelt of de spelers daarnaar betaalt.
Daar komt ie letterlijk vandaan om bij ons te spelen, dus dat is niet zomaar waar.
Nee, hij komt helemaal niet uit de top van Italië Artbegje.
Armada
Internationale topspeler

Kan naar de absolute top.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    Ricopsv
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Armada wrote: 22 Jun 2024, 20:53 Kan naar de absolute top.
    Dan zullen ze absolute bedragen moeten betalen.
  • These users thanked the author M.Delgado for the post:
    Armada
    Ardbeg
    Mister PSV

Ricopsv wrote: 22 Jun 2024, 20:50
    Ardbeg wrote: 22 Jun 2024, 15:33

Daar komt ie letterlijk vandaan om bij ons te spelen, dus dat is niet zomaar waar.
    Fantastische bijdrage weer, knul!
    Trixm
    Vedette

Krijgen we dit insider geneuzel nou weer de hele tijd, wordt een lange zomer.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 3):
    GrasmatDe RealistArdbeg
    Saibari is underrated.
    Ardbeg
    Mister PSV

Trixm wrote: 22 Jun 2024, 21:53 Krijgen we dit insider geneuzel nou weer de hele tijd, wordt een lange zomer.
    Echt he
    Ricopsv
    Ballenjongen

Ardbeg wrote: 22 Jun 2024, 21:49
    Ricopsv wrote: 22 Jun 2024, 20:50

Fantastische bijdrage weer, knul!
    Voortaan beter lezen droeftoeter.
    De Realist
    Internationale topspeler

Pffff van die berichten die in dm kunnen/moeten hier steeds te moeten lezen is vermoeiend. Je hoeft je niet per se allemaal aangevallen te voelen he, het is misschien allemaal niet persoonlijk etc etc. #doeslief
  • These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
    GrasmatD.Millpants
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Søren
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV

Voor een speler is het natuurlijk helemaal niet belangrijk of de club veel geld ontvangt.
    Voor hen draait het om tekengeld en salaris.
    Laten we zeggen Dortmund biedt 35 mln, Schouten wil heel graag, en is persoonlijk rond met hen, gaat PSV dat dan blokkeren?
    Ik denk het niet.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Søren wrote: 22 Jun 2024, 22:17 Voor een speler is het natuurlijk helemaal niet belangrijk of de club veel geld ontvangt.
    Laten we zeggen Dortmund biedt 35 mln, Schouten wil heel graag, en is persoonlijk rond met hen, gaat PSV dat dan blokkeren?
    Ik denk het niet.
    Ik mag toch hopen van wel.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    De Realist
    Søren
    Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 22 Jun 2024, 22:17
    Søren wrote: Voor een speler is het natuurlijk helemaal niet belangrijk of de club veel geld ontvangt.
    Ik denk het niet.
    Ik mag toch hopen van wel.
    Ik hoop het ook, maar ben er toch bang voor.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Søren wrote: 22 Jun 2024, 22:17 Voor een speler is het natuurlijk helemaal niet belangrijk of de club veel geld ontvangt.
    Ik denk het niet.
    Klopt is voor een speler niet belangrijk, maar voor een club wel. PSV gaat echt niet akkoord met 35mil
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    DonyellMalen
    De Realist
    Internationale topspeler

Natuurlijk gaat PSV niet akkoord met 35 miljoen.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    DC_PSV
    Vedette

Nee want PSV verlangt minimaal 30 miljoen volgens Rik. Dus bij 35 zegt PSV: 5mln eraf en we hebben een deal.😁
    #simplythebest
    Voijke
    Internationale topspeler

Kan dat zelfverklaarde forumgeweten weer een keer terechtgewezen worden aub.
  • These users thanked the author Voijke for the post (total 5):
    RicopsvChuckyFritskePhilipsmilansandroTylerDurdn
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Chucky wrote: 22 Jun 2024, 13:08
    RIO wrote: 22 Jun 2024, 12:53

In het voorjaar? Nadat ie pas een half jaar hier was? Ik durf er 10 duizend euro op te wedden dat ie op 1 Sep nog steeds bij PSV speelt. Durf jij dat aan?
    In het voorjaar inderdaad. Maar je hoeft me niet te geloven hoor.
    Gaan we wedden? We boeken allebei 10 duizend euro over naar een paypal account onder beheer van Shoving of Deninho en wie gelijk heeft op 1 Sep krijgt 20 duizend euro overgeboekt naar zijn/haar rekening.
    RIO
    Legende

Put your money where your mouth is. Als je geen skin in the game hebt dan kan je makkelijk lullen. Dit heeft overigens niks met insiders te maken. Jerdy is alleen te betalen voor de absolute top en dan praat je over bedragen van 50m+. Niet de 35 miljoen waar BvB aan denkt.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    11 Tinus
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Jullie mogen het ook overboeken naar een paypal account onder mijn beheer hoor. Zou die mods niet vertrouwen. Just saying. :mrgreen:
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    Balinho
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    RIO
    Legende

Heruone wrote: 23 Jun 2024, 03:24 Jullie mogen het ook overboeken naar een paypal account onder mijn beheer hoor. Zou die mods niet vertrouwen. Just saying. :mrgreen:
    Ik vertrouw jou voor geen cent makker. :mrgreen:
    RIO
    Legende

Juancho wrote: 22 Jun 2024, 13:12 Joh het is toch allemaal niet zo ingewikkeld. Jerdy zit hier bij PSV geweldig, zal idd geen noodzaak hebben om weg te willen maar net zoals altijd in het voetbal: komt die buitenkans langs dan pak je die. Als Schouten naar een Bayern/Liverpool etc kan issie natuurlijk gewoon weg. Hoef je geen insider voor te zijn. Bovendien is zijn situatie van toen natuurlijk anders dan nu (kampioenschap gepakt, CL gespeelt, basisspeler bij Oranje op een EK).
    :indexfinger:

Jan, helemaal eens!
    ShovingNE2
    Site Admin

RIO wrote: 23 Jun 2024, 03:20

Gaan we wedden? We boeken allebei 10 duizend euro over naar een paypal account onder beheer van Shoving of Deninho en wie gelijk heeft op 1 Sep krijgt 20 duizend euro overgeboekt naar zijn/haar rekening.
    10k+10k is geen 20k. Er gaat nog 163% commissie vanaf.
    Bosz
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Josef Dettelbacher
    Legende

ShovingNE2 wrote: 23 Jun 2024, 06:09

10k+10k is geen 20k. Er gaat nog 163% commissie vanaf.
    Ik wil ook graag faciliteren. Liefst een weddenschap onder de high rollers hier met een uitbetaling op 1 augustus 2025. Zet ik het geld ondertussen even op een Estse of Litouwse depositorekening.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Chucky
    Vedette

Hey makker, ik heb nergens gezegd dat Jerdy 100% zeker vertrekt. Schat het - dus op basis van zijn eigen woorden - in op 50/50. Jij bent hier degene die met een grote mond loopt te verkondigen dat hij 100% zeker blijft, dus zet je geld maar ergens in op een of andere gure betscam.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
    RIORicopsv
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 22 Jun 2024, 13:12 Joh het is toch allemaal niet zo ingewikkeld. Jerdy zit hier bij PSV geweldig, zal idd geen noodzaak hebben om weg te willen maar net zoals altijd in het voetbal: komt die buitenkans langs dan pak je die. Als Schouten naar een Bayern/Liverpool etc kan issie natuurlijk gewoon weg. Hoef je geen insider voor te zijn. Bovendien is zijn situatie van toen natuurlijk anders dan nu (kampioenschap gepakt, CL gespeelt, basisspeler bij Oranje op een EK).
    Dat is altijd een scenario voor een club als PSV, zeker nu hij basisspeler en zelfs een van de uitblinkers is bij Oranje. Ik hoop alleen dat PSV in dat geval de muscle eens heeft om echt een keer maximaal te gaan voor wb de verkoopprijs en zich niet gebonden voelt aan gentlemen’s agreements met de speler en zijn management of andere onderliggende prijsdempers zoals we met Gakpo bijvoorbeeld hebben gezien.

Deze jongen ligt tot 2028 vast, is nog maar 27 en heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract voor zover ik weet. Slaagt Nederland er in eerste te worden in de poule en weet het langs een gunstige route tegenstanders vervolgens met Schouten als basiskracht de halve finales te bereiken, dan zou het me zwaar tegenvallen als PSV hem voor <€60m van de hand doet.
    Post Reply