Xavi Simons
-
- Nationale topspeler
PSG gaat echt wel een trucje bedenken dat ze ons niet hoeven te betalen.
- These users thanked the author Bram for the post (total 3):
- De Realist • Captain(C) • Heissenberrug
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Dat verwacht ik ook. Best wel een naieve clausule eigenlijk dan van PSV (mocht het kloppen) want dit is oersimpel te omzeilen via de huur met verplichte koop optie. Ik kan mij dat dan ook eigenlijk niet voorstellen dat een gehaaide zakenman als Brands daar in zou trappen; John de Jong wel, maar Brands toch zeker niet?
- Standbeeld
- Mister PSV
John doet zo'n deal echt niet alleen hoor. Daar geloof ik niks van.Menno1 wrote: ↑21 Jun 2024, 18:34Dat verwacht ik ook. Best wel een naieve clausule eigenlijk dan van PSV (mocht het kloppen) want dit is oersimpel te omzeilen via de huur met verplichte koop optie. Ik kan mij dat dan ook eigenlijk niet voorstellen dat een gehaaide zakenman als Brands daar in zou trappen; John de Jong wel, maar Brands toch zeker niet?
-
- Legende
John heeft hier (hopelijk) toch ook niks mee te maken.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2024, 18:36John doet zo'n deal echt niet alleen hoor. Daar geloof ik niks van.Menno1 wrote: ↑21 Jun 2024, 18:34
Dat verwacht ik ook. Best wel een naieve clausule eigenlijk dan van PSV (mocht het kloppen) want dit is oersimpel te omzeilen via de huur met verplichte koop optie. Ik kan mij dat dan ook eigenlijk niet voorstellen dat een gehaaide zakenman als Brands daar in zou trappen; John de Jong wel, maar Brands toch zeker niet?
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij kreeg wel de credits destijds voor het binnenhalen van Simons, toch? Maar ik verwacht dat er een aantal mensen meer dan enkel de TD over de inhoud van het contract gaan.Menno1 wrote: ↑21 Jun 2024, 18:37John heeft hier (hopelijk) toch ook niks mee te maken.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2024, 18:36
John doet zo'n deal echt niet alleen hoor. Daar geloof ik niks van.
-
- Legende
Yep, die kreeg hij. Wat uiteindelijk een veredelde huurdeal bleek, maar a la. Interessanter is nu de clausule(s) met PSG, en ik neem aan dat Brands/Earnie daar over zijn gegaan.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2024, 18:42Hij kreeg wel de credits destijds voor het binnenhalen van Simons, toch? Maar ik verwacht dat er een aantal mensen meer dan enkel de TD over de inhoud van het contract gaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk eerlijk gezegd dat het allemaal al contractueel was vastgelegd toen Xavi naar PSV ging. Dus daarom verwacht ik niet dat Earnie en Brands over deze clausule zijn gegaan.Menno1 wrote: ↑21 Jun 2024, 18:49Yep, die kreeg hij. Wat uiteindelijk een veredelde huurdeal bleek, maar a la. Interessanter is nu de clausule(s) met PSG, en ik neem aan dat Brands/Earnie daar over zijn gegaan.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2024, 18:42
Hij kreeg wel de credits destijds voor het binnenhalen van Simons, toch? Maar ik verwacht dat er een aantal mensen meer dan enkel de TD over de inhoud van het contract gaan.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Balinho • Smeets14
-
- Legende
Zou kunnen inderdaad. In dat geval reken ik op niksStandbeeld wrote: ↑21 Jun 2024, 18:51Ik denk eerlijk gezegd dat het allemaal al contractueel was vastgelegd toen Xavi naar PSV ging. Dus daarom verwacht ik niet dat Earnie en Brands over deze clausule zijn gegaan.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zou dat niet al geregeld zijn toen hij kwam?Menno1 wrote: ↑21 Jun 2024, 18:49Yep, die kreeg hij. Wat uiteindelijk een veredelde huurdeal bleek, maar a la. Interessanter is nu de clausule(s) met PSG, en ik neem aan dat Brands/Earnie daar over zijn gegaan.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2024, 18:42
Hij kreeg wel de credits destijds voor het binnenhalen van Simons, toch? Maar ik verwacht dat er een aantal mensen meer dan enkel de TD over de inhoud van het contract gaan.
Ik denk dat we niks meer te vertellen hadden toen hij als een dief in de nacht vetrok, dus ook niets meer af te spreken.
Volgens mij 100% (in de tijd van) JDJ.
- Standbeeld
- Mister PSV
De reden waarom ik dat denk is omdat Simons alleen maar een clausule in zijn contract hoefde te activeren. Dat heeft hij ook gedaan. Dus dan is er verder geen onderhandeling meer met PSV. Slechts een overschrijving. De clausule inclusief alle bijbehorende voorwaarden zullen dan reeds al zijn vastgelegd bij zijn overstap naar PSV.Menno1 wrote: ↑21 Jun 2024, 18:53Zou kunnen inderdaad. In dat geval reken ik op niksStandbeeld wrote: ↑21 Jun 2024, 18:51
Ik denk eerlijk gezegd dat het allemaal al contractueel was vastgelegd toen Xavi naar PSV ging. Dus daarom verwacht ik niet dat Earnie en Brands over deze clausule zijn gegaan.
-
- Legende
Makes sense en idd wat SKERLA al zei: hij was hem opeens gesmeerd, zonder onderhandeling, dus het zou idd onderdeel zijn van de oorspronkelijke deal. Goed, toen was Brands wel AD, dus voorzichtige hoop, maar eigenlijk op basis van niks.
- ShovingNE2
- Site Admin
Natuurlijk niet.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2024, 18:36John doet zo'n deal echt niet alleen hoor. Daar geloof ik niks van.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Wel ’s’werelds meest onnozele deal ooit gebleken. Door te verhuren komt PSG er wel erg oer simpel er onder uit. Nu ga je twee keer genaaid worden door een transfer van Simons. Eerst vorig seizoen, nu straks weer dus.
- De Realist
- Internationale topspeler
Verkapte verkoop als die deal met Bayern doorgaat. Ga er maar achteraan. Niks te verliezen. 40 miljoen te winnen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Legende
Zeker het overwegen waard. En PSG kan de touw tyfus krijgen als ze ooit voor onze spelers komen.De Realist wrote: ↑22 Jun 2024, 23:41 Verkapte verkoop als die deal met Bayern doorgaat. Ga er maar achteraan. Niks te verliezen. 40 miljoen te winnen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ze hebben ons 4-5 miljoen betaald om die speler te huren. Prima. Snap dit gezeik niet. Die gast is al een jaar weg.
- These users thanked the author RIO for the post (total 6):
- Balinho • Sensation • Dr. Gonzo • Persepolis • Ren Höek • Gestelnaar
- ShovingNE2
- Site Admin
Je hebt geen idee hoe de deal eruit ziet maar je weet al dat deze onnozel is. Waarom is PSV bij de onderhandelingen betrokken dan? (als dat klopt, maar account met 300k volgers).
De uitkomst is nog niet bekend, maar jij trekt al conclusies. Verder dacht iedereen dat het vorig jaar al klaar was toen we de knaken hadden gehad. Naar nu blijkt is er wellicht nog meer mogelijk. Hoe kan je dan voor een tweede keer genaaid worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Gewoon een topdeal, maar slechte communicatie vanuit PSV waardoor een deel van de achterban denkt dat het een slechte deal was. Dit hebben we al zo vaak besproken en nog steeds lijken mensen het niet te (willen) snappen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 5):
- Thijs • LeandroBonfim • Balinho • danko-lazovic • Ren Höek
-
- Legende
De communicatie is inderdaad de grootste boosdoener. Er waren geruchten over een huurdeal en vervolgens werd hij gepresenteerd alsof PSV het voor elkaar had gekregen dat hij bij PSG niet ging verlengen en dat PSV het voor elkaar had gekregen dat hij een 5 jarig contract zonder verdere voorwaardes had getekend. Het ging achteraf al mis bij het aankondigingsfilmpje. Ook daarna bleef het schimmig vanuit de kant van PSV terwijl er van de andere partij keer op keer informatie uitlekte via L'equipe en Fabrizio Romano.Standbeeld wrote: ↑23 Jun 2024, 06:56 Gewoon een topdeal, maar slechte communicatie vanuit PSV waardoor een deel van de achterban denkt dat het een slechte deal was. Dit hebben we al zo vaak besproken en nog steeds lijken mensen het niet te (willen) snappen.
De verhuurclausule had vorig jaar nog enigszins iets kunnen helpen als er toen al topclubs waren om flink te betalen en niet twee jaar wilde wachten wat ook qua constructies het weer een stuk lastiger werd. Nu was het vorig jaar met de verhuur aan Leipzig meteen wel klaar.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het begon volgens mij met L'equipe inderdaad, maar vergeet niet dat Rik Elfrink in die periode al heel snel een appje kreeg van Luis Campos waarin hij stuurde dat PSG de volledige controle over Xavi zou behouden (of iets in die strekking). Dat is mij al die tijd bijgebleven aangezien ik het te opvallend vond dat de TD van PSG uitgerekend Rik Elfrink besloot te appen. Zoiets horen we in Nederland praktisch nooit.Massimo wrote: ↑23 Jun 2024, 18:43De communicatie is inderdaad de grootste boosdoener. Er waren geruchten over een huurdeal en vervolgens werd hij gepresenteerd alsof PSV het voor elkaar had gekregen dat hij bij PSG niet ging verlengen en dat PSV het voor elkaar had gekregen dat hij een 5 jarig contract zonder verdere voorwaardes had getekend. Het ging achteraf al mis bij het aankondigingsfilmpje. Ook daarna bleef het schimmig vanuit de kant van PSV terwijl er van de andere partij keer op keer informatie uitlekte via L'equipe en Fabrizio Romano.Standbeeld wrote: ↑23 Jun 2024, 06:56 Gewoon een topdeal, maar slechte communicatie vanuit PSV waardoor een deel van de achterban denkt dat het een slechte deal was. Dit hebben we al zo vaak besproken en nog steeds lijken mensen het niet te (willen) snappen.
- Joenepsv
- Legende
Ik dacht dat Elfrink dat ook uit de Franse media had geplukt. De dag nadat Xavi was vastgelegd sijpelden de eerste berichten al door dat het niet zo rooskleurig was als PSV voorspiegelde. En inderdaad, aan het eind van de streep een prima deal maar een beroerde communicatie.Standbeeld wrote: ↑23 Jun 2024, 19:10Het begon volgens mij met L'equipe inderdaad, maar vergeet niet dat Rik Elfrink in die periode al heel snel een appje kreeg van Luis Campos waarin hij stuurde dat PSG de volledige controle over Xavi zou behouden (of iets in die strekking). Dat is mij al die tijd bijgebleven aangezien ik het te opvallend vond dat de TD van PSG uitgerekend Rik Elfrink besloot te appen. Zoiets horen we in Nederland praktisch nooit.Massimo wrote: ↑23 Jun 2024, 18:43
De communicatie is inderdaad de grootste boosdoener. Er waren geruchten over een huurdeal en vervolgens werd hij gepresenteerd alsof PSV het voor elkaar had gekregen dat hij bij PSG niet ging verlengen en dat PSV het voor elkaar had gekregen dat hij een 5 jarig contract zonder verdere voorwaardes had getekend. Het ging achteraf al mis bij het aankondigingsfilmpje. Ook daarna bleef het schimmig vanuit de kant van PSV terwijl er van de andere partij keer op keer informatie uitlekte via L'equipe en Fabrizio Romano.
- Standbeeld
- Mister PSV
Even snel zoeken op Twitter en ik vind dit al (eerste tweet is een reactie op iemand die zijn bericht verwijderd heeft):Joenepsv wrote: ↑23 Jun 2024, 19:17Ik dacht dat Elfrink dat ook uit de Franse media had geplukt. De dag nadat Xavi was vastgelegd sijpelden de eerste berichten al door dat het niet zo rooskleurig was als PSV voorspiegelde. En inderdaad, aan het eind van de streep een prima deal maar een beroerde communicatie.Standbeeld wrote: ↑23 Jun 2024, 19:10
Het begon volgens mij met L'equipe inderdaad, maar vergeet niet dat Rik Elfrink in die periode al heel snel een appje kreeg van Luis Campos waarin hij stuurde dat PSG de volledige controle over Xavi zou behouden (of iets in die strekking). Dat is mij al die tijd bijgebleven aangezien ik het te opvallend vond dat de TD van PSG uitgerekend Rik Elfrink besloot te appen. Zoiets horen we in Nederland praktisch nooit.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Joenepsv