Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Mooi om te leren van Ten Hag. Zou helemaal zo gek niet zijn, enige probleem is dat je je kunt afvragen hoe lang Ten Hag daar nog zit en welke toezeggingen hij krijgt om erna ook te blijven.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Er zou in ieder geval helemaal niemand gebaat zijn bij het opvolgen van ten Hag door onze Ruud. De club niet, de spelers niet, de supporters niet en Ruud zelf ook niet.

Helemaal prima als hij daar als assistent mee gaat draaien en ik denk dat en eventueel ontslag van ten Hag ook niet het einde voor van Nistelrooij hoeft te zijn, omdat hij niet zozeer als Nederlander, maar ook als oud United speler komt. En pas later zou instromen dan ten Hag en zijn gevolg en wellicht derhalve niet tot die kliek zal worden gerekend.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Toch denk ik dat hij beter ervaring op kan blijven doen als hoofdcoach ipv weer als assistent. Wat heeft Ruud daar nog te leren? Kan beter vlieguren maken als hoofdcoach en dan is Burnley helemaal niet z’n verkeerde plek, dat laat Kompany nu wel zien.
Oh PSV wat je met me doet…
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ik snap niks van het beleid van clubs in de premier league. Oneindig geld hebben en alsnog niet consistent Real Madrid kunnen verslaan.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Doen, dan is ie caretaker manager voor de Kerst.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Eigenlijk vind ik het een heel goed idee. Hij kent de club en heeft krediet en kan Ten Hag echt wel helpen. Ten Hag is niet meer zo offensief dus past wel bij Ruud en als hij het goed doet daar dan komt ooit die betere club dan Burnley.

Hoe meer ik erover nadenk hoe logischer voor alle partijen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Het is voor Ten Hag ook een extra buffer.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Balinho
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 23 Jun 2024, 17:49 Eigenlijk vind ik het een heel goed idee. Hij kent de club en heeft krediet en kan Ten Hag echt wel helpen. Ten Hag is niet meer zo offensief dus past wel bij Ruud en als hij het goed doet daar dan komt ooit die betere club dan Burnley.

Hoe meer ik erover nadenk hoe logischer voor alle partijen.
Het is natuurlijk ook zo dat als hij het bij Burnley goed doet ook die betere club komt. Zie Kompany die na promovatie en ook weer degradatie met Burnley de stap naar Bayern München maakt.
Oh PSV wat je met me doet…
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 23 Jun 2024, 18:30
11 Tinus wrote: 23 Jun 2024, 17:49 Eigenlijk vind ik het een heel goed idee. Hij kent de club en heeft krediet en kan Ten Hag echt wel helpen. Ten Hag is niet meer zo offensief dus past wel bij Ruud en als hij het goed doet daar dan komt ooit die betere club dan Burnley.

Hoe meer ik erover nadenk hoe logischer voor alle partijen.
Het is natuurlijk ook zo dat als hij het bij Burnley goed doet ook die betere club komt. Zie Kompany die na promovatie en ook weer degradatie met Burnley de stap naar Bayern München maakt.
Maar dan komt de betere club toch juist als je het niet goed doet?
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 23 Jun 2024, 18:34
Lente wrote: 23 Jun 2024, 18:30

Het is natuurlijk ook zo dat als hij het bij Burnley goed doet ook die betere club komt. Zie Kompany die na promovatie en ook weer degradatie met Burnley de stap naar Bayern München maakt.
Maar dan komt de betere club toch juist als je het niet goed doet?
Precies, dus altijd hoofdcoach bij Burnley worden en niet assistent bij ManU :mrgreen:
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als ik hem was zou ik voor Utd gaan in de luwte dat is 10 keer verstandiger dan voor Burnley kiezen.
These users thanked the author VeresRivne for the post (total 3):
De RealistGrasmatBalinho
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij heb ik het iemand hier eerder zien schrijven: een club als Heerenveen was perfect geweest voor Ruud om meters te maken. Alles tussen de top en degraderen is daar mwa tot zeer goed. Dan kan je jaren vooruit. Om nu te gaan assisteren bij United.. ik weet het niet. Hij kan ongetwijfeld veel leren van Ten Hag, maar het is de vraag hoe lang Ten Hag nog trainer is van United en of het bij de ambities van Ruud past. Ben benieuwd wat zijn keuze gaat worden.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 23 Jun 2024, 19:19 Volgens mij heb ik het iemand hier eerder zien schrijven: een club als Heerenveen was perfect geweest voor Ruud om meters te maken. Alles tussen de top en degraderen is daar mwa tot zeer goed. Dan kan je jaren vooruit. Om nu te gaan assisteren bij United.. ik weet het niet. Hij kan ongetwijfeld veel leren van Ten Hag, maar het is de vraag hoe lang Ten Hag nog trainer is van United en of het bij de ambities van Ruud past. Ben benieuwd wat zijn keuze gaat worden.
Nou het is heel simpel, VN gaf bij zijn aanstelling aan er eigenlijk nog niet klaar voor te zijn. Dan moet je dus verder met je leertraject na wat er bij PSV gebeurde, dat hij gewacht heeft en niet ergens direct is ingestapt vind ik slim. Maar nu kom je voor een keuze te staan, als je bij Burnley (pittige klus) weer stuk loopt dan krijg je echt een kras op je CV, en die club moet je zelf het paard trekken. Bij United kan je van Ten Hag en andere professionals leren als assistent en zelf al loopt de boel daar op de klippen dan wordt je er als assistent niet superhard op aangekeken en je hebt als clublegende sowieso meer krediet. VN zei er niet klaar voor te zijn onder Brands, dan moet je afvragen of dat ene jaartje bij PSV en dat gapjaar voldoende zijn om nu ineens wel klaar te zijn als trainer....
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 23 Jun 2024, 19:19 Volgens mij heb ik het iemand hier eerder zien schrijven: een club als Heerenveen was perfect geweest voor Ruud om meters te maken. Alles tussen de top en degraderen is daar mwa tot zeer goed. Dan kan je jaren vooruit. Om nu te gaan assisteren bij United.. ik weet het niet. Hij kan ongetwijfeld veel leren van Ten Hag, maar het is de vraag hoe lang Ten Hag nog trainer is van United en of het bij de ambities van Ruud past. Ben benieuwd wat zijn keuze gaat worden.
We gaan het zien met Van Persie dan.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

VeresRivne wrote: 23 Jun 2024, 19:28VN zei er niet klaar voor te zijn onder Brands, dan moet je afvragen of dat ene jaartje bij PSV en dat gapjaar voldoende zijn om nu ineens wel klaar te zijn als trainer....
Onder Gerbrands ;)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 23 Jun 2024, 18:01 Het is voor Ten Hag ook een extra buffer.
Precies. Win-Win. 10Hag met de tactische wits zonder de persoonlijkheid (Babality-modus), Ruud met een en al persoonlijkheid (én Immortality-Modus in Legend Tier bij ManU) zonder de tactische wits.

Logisch.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 24 Jun 2024, 08:45 (én Immortality-Modus in Legend Tier bij ManU)
Ah ja top, beetje zoals ik hier.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
FOOTB_REM_S: No

Ruud is geen trainer. Wordt tijd dat hij dat zelf ook inziet. Lijkt me een meer dan goede commercieel manager.
These users thanked the author Galactico for the post (total 2):
mr.topThoresen
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 24 Jun 2024, 09:07
Balinho wrote: 24 Jun 2024, 08:45 (én Immortality-Modus in Legend Tier bij ManU)
Ah ja top, beetje zoals ik hier.
EXACT zoals jij hier.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

VeresRivne wrote: 23 Jun 2024, 19:28
Standbeeld wrote: 23 Jun 2024, 19:19 Volgens mij heb ik het iemand hier eerder zien schrijven: een club als Heerenveen was perfect geweest voor Ruud om meters te maken. Alles tussen de top en degraderen is daar mwa tot zeer goed. Dan kan je jaren vooruit. Om nu te gaan assisteren bij United.. ik weet het niet. Hij kan ongetwijfeld veel leren van Ten Hag, maar het is de vraag hoe lang Ten Hag nog trainer is van United en of het bij de ambities van Ruud past. Ben benieuwd wat zijn keuze gaat worden.
Nou het is heel simpel, VN gaf bij zijn aanstelling aan er eigenlijk nog niet klaar voor te zijn. Dan moet je dus verder met je leertraject na wat er bij PSV gebeurde, dat hij gewacht heeft en niet ergens direct is ingestapt vind ik slim. Maar nu kom je voor een keuze te staan, als je bij Burnley (pittige klus) weer stuk loopt dan krijg je echt een kras op je CV, en die club moet je zelf het paard trekken. Bij United kan je van Ten Hag en andere professionals leren als assistent en zelf al loopt de boel daar op de klippen dan wordt je er als assistent niet superhard op aangekeken en je hebt als clublegende sowieso meer krediet. VN zei er niet klaar voor te zijn onder Brands, dan moet je afvragen of dat ene jaartje bij PSV en dat gapjaar voldoende zijn om nu ineens wel klaar te zijn als trainer....
Ik ben het hier mee eens. Ik denk oprecht dat het voor Ruud goed is een jaar of 3 assistent te zijn van een ten Hag, Slot of Bosz. Vakmannen op tactisch gebied en het overbrengen van tactiek naar de spelersgroep. Juist op dat vlak komt Ruud echt tekort. Een jaartje PSV wat al te vroeg kwam volgens hemzelf, een KNVB opleidingkje en een jaar Jong PSV is gewoon echt te weinig voor hem.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Missing link Ten Hag + Ruud is een winnend elftal.
These users thanked the author RIO for the post:
Søren
Søren
Meervoudig international
Posts: 1072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Galactico wrote: 24 Jun 2024, 09:32Ruud is geen trainer. Wordt tijd dat hij dat zelf ook inziet. Lijkt me een meer dan goede commercieel manager.
Want?
Daar heeft ie wel ervaring in, of een opleiding voor gehad?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ruud lijkt assistent te worden bij Man Utd.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/r ... ~acfc0bdb/
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Leuk voor hem en hopelijk bevalt het hem goed.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ach ja, ik denk dan weer aan een quote van Peter Bosz van een interview van een aantal maanden geleden (of misschien wel al langer geleden). Die gaf aan om juist bewust niet eerst als assistent aan de gang te zijn gegaan maar juist direct als hoofdtrainer bij de amateurs van AGOVV. Van daar uit steeds een stapje verder ontwikkelen. Van de amateurs naar betaald voetbal, naar de eerste divisie, eredivisie onderkant, eredivisie bovenkant, enz. Proeven en ervaren wat het hoofdtrainerschap inhoudt. Wat komt er allemaal bij kijken, wat moet je regelen en aansturen, welke verantwoordelijkheden leg je waar neer enz. Ik persoonlijk zou denken dat dat ook de beste leerschool is. Leuk om assistent te zijn maar zelf de verantwoordelijkheid dragen is toch compleet anders en niet te simuleren. Het is een ervaringsvak en je begint je daarin ook pas te ontwikkelen op het moment dat je ook zelf de verantwoordelijkheid draagt. Dat leer je niet als assistent of in de schoolboeken, dat moet je ervaren en daar moet je je in ontwikkelen. Maar het is natuurlijk minder sexy om bij de amateurs of een eerste divisie club te beginnen met een kantoor van 10m2 en een houten stoel, een kleedkamer met een koude douche en letterlijk alles zelf te moeten regelen, dan dat je bij een grote club zit met alle aanzien en allure die daar bij hoort. Menig ex voetballer zal moeite hebben met deze stap terug. Eenmaal in de schijnwerpers...... Je kunt als voetballer denken dat je altijd hard gewerkt hebt, maar het leven van een voetbaltrainer draait echt 24/7 om voetbal. Op het moment dat jij als speler ligt te herstellen of staat te rappen of ligt te gamen, zit jouw trainer de nieuwe tactiek voor de volgende tegenstander alweer uit te werken en is hij trainingsvormen aan het bedenken. Daarnaast ben je als trainer sowieso al hired to be fired, dat is ook een druk waar je mee om moet kunnen gaan en wat niet te simuleren is.
These users thanked the author Lente for the post (total 3):
StandbeeldMenno1Ren Höek
Oh PSV wat je met me doet…
Post Reply