Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 23 Jun 2024, 20:22
Menno1 wrote: 23 Jun 2024, 20:14

En gelukkig ben jij de redelijkheid zelve en nuanceer jij alles keurig en zet zaken in perspectief.
Ik geniet wel van hoe wij als supporters middels discussie, elke keer weer een stukje dichterbij elkaar komen. ❤️
Zo rol ik. Beetje de Robert ten Brink van dit prachtige forum.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 23 Jun 2024, 20:22Ik geniet wel van hoe wij als supporters middels discussie, elke keer weer een stukje dichterbij elkaar komen. ❤️
Mooi hè. Heb net een ticket geboekt naar de Ustated Nights van de Verenigde Staten van Amerika zelf om het te vieren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 23 Jun 2024, 20:26
Armada wrote: 23 Jun 2024, 20:22

Ik geniet wel van hoe wij als supporters middels discussie, elke keer weer een stukje dichterbij elkaar komen. ❤️
Zo rol ik. Beetje de Robert ten Brink van dit prachtige forum.
Kom je mij ook ophalen met die romantische bus?
ShovingNE2 wrote: 23 Jun 2024, 20:26 Mooi hè. Heb net een ticket geboekt naar de Ustated Nights van de Verenigde Staten van Amerika zelf om het te vieren.
Ik denk dat Menno1 jou ook kan ophalen met zijn bus. Wordt een mooie reis. Ik zorg voor Prosecco, whiskey met negroni’s en danseressen na.
Last edited by Armada on 23 Jun 2024, 20:33, edited 3 times in total.
These users thanked the author Armada for the post:
Menno1
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 23 Jun 2024, 20:26
Armada wrote: 23 Jun 2024, 20:22

Ik geniet wel van hoe wij als supporters middels discussie, elke keer weer een stukje dichterbij elkaar komen. ❤️
Zo rol ik. Beetje de Robert ten Brink van dit prachtige forum.
Eerder de Patty Brard 😃
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 23 Jun 2024, 20:30Ik denk dat @Menno1 jou ook kan ophalen met zijn bus. Wordt een mooie reis. Ik zorg voor Prosecco, whiskey met negroni’s en danseressen na.
Regel ik bier en hoeren andersoortig gezelschapsdames die een tennisbal door een tuinslang zuigen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 23 Jun 2024, 20:37
Armada wrote: 23 Jun 2024, 20:30Ik denk dat @Menno1 jou ook kan ophalen met zijn bus. Wordt een mooie reis. Ik zorg voor Prosecco, whiskey met negroni’s en danseressen na.
Regel ik bier en hoeren.
Dankjewel. Stiekem verwacht…. En gekregen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 23 Jun 2024, 20:30
Menno1 wrote: 23 Jun 2024, 20:26

Zo rol ik. Beetje de Robert ten Brink van dit prachtige forum.
Kom je mij ook ophalen met die romantische bus?
ShovingNE2 wrote: 23 Jun 2024, 20:26 Mooi hè. Heb net een ticket geboekt naar de Ustated Nights van de Verenigde Staten van Amerika zelf om het te vieren.
Ik denk dat @Menno1 jou ook kan ophalen met zijn bus. Wordt een mooie reis. Ik zorg voor Prosecco, whiskey met negroni’s en danseressen na.
Gezellig, de koffie staat alvast koud voor jullie.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Geen 'hawk tuah' erin he... :whistle:
These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
Loeka77TylerDurdnBram
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 23 Jun 2024, 21:00 Geen 'hawk tuah' erin he... :whistle:
Spit on that thang
These users thanked the author Maikel for the post (total 4):
Sensation29.04.2007TylerDurdnBram
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 23 Jun 2024, 21:19
Grasmat wrote: 23 Jun 2024, 21:00 Geen 'hawk tuah' erin he... :whistle:
Spit on that thang
Southern belle.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Hoe serieus is dat account dat interesse van PSV in Almada meldt?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 23 Jun 2024, 22:13 Hoe serieus is dat account dat interesse van PSV in Almada meldt?
Is een onzinaccount. Kunnen de Algemene moderators wel verwijderen uit het geruchten topic.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 23 Jun 2024, 22:13 Hoe serieus is dat account dat interesse van PSV in Almada meldt?
🐂💩
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
SKERLA
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 23 Jun 2024, 19:18
Heruone wrote: 23 Jun 2024, 18:22

Maar wie zegt dat dit niet gebeurd is? Die jongen kiest notabene tussen PSV en Ajax. Dan heb je clubs als Leipzig, Barcelona (geld) al afgetroefd met een beter verhaal dus.

Je trekt nu de paniekkaart met een hoop verwijten, terwijl de nuance die je trekt prima van toepassing kan zijn.
Ik zeg ook dat het al gebeurd. Het enige wat ik afvraag; is het verhaal sterk genoeg? Niks met paniek te maken. Paniek zou zijn als ze maar wat aankloten en alleen maar over bijvoorbeeld geld hebben.

Dus nogmaals: dit gebeurd al maar op basis van toch wel hoop gemiste toptalenten de laatste tijd, hoop ik wel dat ze evalueren en fine tunen. Niks spannends aan verder.


Maar iedereen raakt gelijk in paniek modus als je zoiets aankaart of voorstelt. Opmerkelijk wel.
Dat laatste is niet geheel opmerkelijk gezien de persoon en de manier waarop die dit (of vergelijkbare zaken in het verleden) aankaart ;) Iets met een spiegel wellicht.

Verder is het trouwens een valide punt hoor. Maar veel zaken staan denk ik meer los van het verhaal dat PSV kan schetsen. En hebben meer te maken met limieten van de club + reputatie opgebouwd vanuit het verleden.

Bijvoorbeeld: PSV heeft totaal geen best trackrecord in het opleiden van (centrale) verdedigers. De laatste zelf doorgebroken speler is Teze. Daarnaast heb je dan nog Brenet en Willems, wat weer een eeuwigheid geleden is. Qua middenvelders hetzelfde. In principe is Hendrix de laatstgenoemde op dat vlak en evt. kan je nog Rosario noemen vanuit JPSV. PSV heeft daarentegen wel een goed trackrecord op aanvallers, met name buitenspelers. Bij Ajax ligt dat juist andersom. Wil je als PSV zijnde op dat vlak kunnen concurreren, zul je een manier moeten vinden om dat 'fenomeen' te kunnen doorbreken.

Daarnaast heeft PSV heel lang geen visie gehad binnen de BVO noch de jeugdopleiding. Er is een paar jaar geleden een document geschreven genaamd PSV DNA voor de jeugdkant. Onder Faber volgens mij geïnitieerd met o.a. Ruud als belangrijkkopstuk en schrijver binnen dat document. Standbeeld en FritskePhilips kunnen daar ongetwijfeld meer over vertellen als de mannen zijnde met wat kortere lijntjes richting de Herdgang. Maar ik durf er geld op in te zetten dat Stewart vrijwel dat gehele document, iig op het voetbalvisie vlak, de prullenbak in heeft gemieterd. Dat wil niet zeggen dat er geen visie is om een goed verhaal op te schetsen, maar je hebt geen bewijzen/successen/garanties vanuit het verleden om op te bouwen.

En dan is er bijv. ook nog een financieel punt. Je kan niet concurreren met clubs als Leipzig, Bayern, PL-clubs, etc. op dat vlak. Zowel qua transfersom (de bedragen voor Kusi-Asare waren een no-go voor PSV), maar ook qua salarissen en tekengelden. Stel je kan dit soort jongens dan toch overtuigen met een goed verhaal, dan kan het financiële aspect voor PSV in zekere zin nog steeds zwaar wegen. Los van dat PSV daarin wel degelijk minder kan bieden dan Ajax, is het belangrijkste volgens mij dat je geen precedent wilt scheppen binnen je jeugdopleiding. Het binnenhalen van grote 16-jarige talenten voor veel geld kan een teken van ambitie zijn richting je achterban, maar het is ook een duidelijk signaal richting de rest van je jeugdopleiding toe. Met mogelijke negatieve gevolgen ten dien. Want of dit soort spelers slagen of niet, maakt niet zoveel uit. In de moderne voetballerij waar jongentjes steeds meer gek worden gemaakt om 'doekoe' en 'saaf', schept dat precedent de behoefte voor de volgende speler om meer te vragen tijdens de onderhandelingen.

Dat er desalniettemin verbeterpunten zijn/werk aan de winkel is, moge duidelijk zijn. PSV moet enerzijds haar naam als opleider uitbreiden/nog meer op de kaart drukken. Verkopen en doorbreken van jongens als Bakayoko, Babadi en Land moeten daarbij gaan helpen. En anderzijds is het belangrijk dat de jeugdopleiding grote stappen maakt. Daar kan men deze zomer hard aan timmeren. Met een nieuwe HJO die bepalend gaat worden, een nieuwe coach voor JPSV (Boessen kan echt niet en met alle respect ben ik ook niet onder de indruk van Lucius) en wellicht nog meer koerswijzigingen binnen de jeugdopleiding (bijv. nieuwe functies waar namen als Cocu een rol in kunnen spelen).

Ik heb overigens op dat vlak erg veel vertrouwen in vakmannen als Stewart en Brands. En ook Arnesen vanuit de RvC heeft een flinke vinger in de pap. De aanstelling van een nieuwe HJO wordt nu een volgende cruciale zet.
These users thanked the author Heruone for the post (total 6):
Menno1PSVDenHaagThijsSKERLARen HöekIbiAppelvlaai
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 23 Jun 2024, 22:15
ruuddevil wrote: 23 Jun 2024, 22:13 Hoe serieus is dat account dat interesse van PSV in Almada meldt?
🐂💩
Onhaalbaar idd.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 23 Jun 2024, 18:29
Balinho wrote: 23 Jun 2024, 18:24

Nog zo'n goed verhaal. Maar weet jij dan precies wat er wél en wat er níet allemaal aan gedaan is? Kortom, zijn deze twee goede verhalen niet gewoon misschien wel tot uitvoer gebracht in meer of mindere mate, maar worden ze nu te berde gebracht door de zoveelste colonne om een teleurstelling, of overdreven gesteld, nederlaag te kunnen verteren? Win some, lose some. Dat alle spelers die Ajax aantrekt altijd super- of wereldtalenten zijn, en de spelers die ze mislopen die wél bij PSV terecht komen minder aandacht krijgen, wordt dat bijvoorbeeld ook meegenomen in de evaluatie (die altijd) achteraf (is)?

Edit: @Heruone was me voor terwijl ik aan het typen was. "Mand stylee".
Oef als @Heruone het korter weet te houden dan jezelf weet je dat het toch echt aan jezelf ligt, toch?
Ik doe m'n best :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 23 Jun 2024, 22:38Onhaalbaar idd.
Deze stelligheid is echt op niks gebaseerd, behalve wat oppervlakkig en beperkt detectivewerk op Transfermarkt. Opmerkelijk ook, wetende dat je er normaal toch als de kippen bij bent om met de quasi-kritische vlag te wapperen wanneer anderen zo stellig reageren.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 18):
Smeets14trouwepsvfanBenitez040LenteRicopsvMenno1VoijkeChuckydannyPSVLeon77MZuc0TylerDurdnThijsJordiIl YouriRen HöekMikelvbIbiAppelvlaai
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is tijd voor wat fatsoenlijke geruchten over nieuwe spelers dan kunnen we stoppen met persoonlijke vetes uitvechten en eindelijk het hebben over waar het echt om moet draaien op dit forum: De blessure historie van die speler.
These users thanked the author Teletubby for the post (total 4):
ArdbegDe RealistBenitez040LeandroBonfim
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 23 Jun 2024, 22:43
Ardbeg wrote: 23 Jun 2024, 22:38Onhaalbaar idd.
Deze stelligheid is echt op niks gebaseerd, behalve wat oppervlakkig en beperkt detectivewerk op Transfermarkt. Opmerkelijk ook, wetende dat je er normaal toch als de kippen bij bent om met de quasi-kritische vlag te wapperen wanneer anderen zo stellig reageren.
Sorry, forumkoning voetbal. Nog feller in de verdediging dan Moreno vs Shaw. Wellicht ben jij de benodigde glasbak voor RCV. Ik schat hem in als onhaalbaar op basis van wat ik lees. Man man 😅
Last edited by Ardbeg on 23 Jun 2024, 23:22, edited 7 times in total.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 23 Jun 2024, 22:55
Ykhim wrote: 23 Jun 2024, 22:43

Deze stelligheid is echt op niks gebaseerd, behalve wat oppervlakkig en beperkt detectivewerk op Transfermarkt. Opmerkelijk ook, wetende dat je er normaal toch als de kippen bij bent om met de quasi-kritische vlag te wapperen wanneer anderen zo stellig reageren.
Sorry, koning voetbal.
Waar is mijn popcorn?
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Koning toto
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Teletubby wrote: 23 Jun 2024, 22:54 Het is tijd voor wat fatsoenlijke geruchten over nieuwe spelers dan kunnen we stoppen met persoonlijke vetes uitvechten en eindelijk het hebben over waar het echt om moet draaien op dit forum: De blessure historie van die speler.
Eens, het is nu al een paar dagen geleden dat er een concreet gerucht voorbij kwam (Prestianni), oja en de Mokio soap natuurlijk,
Maar meestal na een paar dagen stilte komt er een klapper aan
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 23 Jun 2024, 22:55Sorry, koning voetbal. Nog defensiever dan Moreno vs Shaw. Wellicht ben jij de de benodigde glasbak voor RCV.
Ach, meneer maakt zich een keer schuldig aan het gedrag waar hij wekenlang jan en alleman op aanspreekt en daarmee nodeloos veel topics vervuilt met een quasi-kritische en -intellectuele houding, en meteen schiet de panty vol. En dan die clown-emoji om het af te toppen, kostelijk. Het zou aandoenlijk zijn, ware het niet dat het vooral heel erg grappig is.

Denk dat veel lezers hartelijk kunnen lachen om de ironie. Heb je toch ook een keer een opbeurende bijdrage geleverd. Klasse!
These users thanked the author Ykhim for the post (total 6):
Benitez040RicopsvruuddevilThijsJordidanko-lazovic
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Image
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eens Ykhim. Jammer verder dat de ShovingNE2 weer elke discussie laat escaleren 😈
These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
YkhimRicopsv
Post Reply