Aldus een Limbo die voor Ajax is.
Nieuw? Stel je voor!
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wat een teksten. Het wordt eigenlijk nog veel amusanter als je er een Limburgs accent bij denkt.
- These users thanked the author deninho32 for the post (total 3):
- Lorenzo von Matterhorn • Gewitwel • D.Millpants
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: ajax
- Favoriete speler: Johan Cruijff
Nog nooit in dialect gesproken terwijl ik wel altijd gewerkt heb met mensen die dit wel deden, wij spreken gewoon Nederlands in het gezin van mijn ouders en hun hele familie, ze waren dan ook geen rasechte Limburgers en kwamen van buitenaf, in de gemeente waar ik woon wordt over het algemeen meest Nederlands gesproken omdat hier heel veel mensen van buiten limburg wonen (De oud mijnwerkers)Grasmat wrote: ↑24 Jun 2024, 22:43 Oh ik zit op een twintig minuutjes doorkachelen van de Limburgse grens. Het is ook allesbehalve een minderwaardigheidscomplex, maar eerder een gezonde hekel hebben aan.
En dat zit hem eigenlijk vooral in het respectloze van stug in je eigen dialect door blijven praten als je onder niet-Limburgers bent. En dat is niet een incident, maar structureel met slechts enkele uitzonderingen daargelaten.
- Hatseflats
- Vedette
Fuuuccckkk... Zelfs op die allerallerallerkutste forum eraf gegooid worden. Hoe dan?
Wat zijn jouw verwachtingen hier dan?
- Lente
- Meervoudig international
Eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag ajax. Heb je je met een specifieke reden aangemeld? Welke topics hebben je interesse? Lees je al langer mee hier?Standbeeld wrote: ↑24 Jun 2024, 21:47En het leek jou wel een goed idee om je aan te melden bij een PSV forum omdat?
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Nationale topspeler
OK dus je bent een Limburger die niet geaccepteerd wordt door Limburgers( want buitenaf). Voer voor psychologen.ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 22:49Nog nooit in dialect gesproken terwijl ik wel altijd gewerkt heb met mensen die dit wel deden, wij spreken gewoon Nederlands in het gezin van mijn ouders en hun hele familie, ze waren dan ook geen rasechte Limburgers en kwamen van buitenaf, in de gemeente waar ik woon wordt over het algemeen meest Nederlands gesproken omdat hier heel veel mensen van buiten limburg wonen (De oud mijnwerkers)Grasmat wrote: ↑24 Jun 2024, 22:43 Oh ik zit op een twintig minuutjes doorkachelen van de Limburgse grens. Het is ook allesbehalve een minderwaardigheidscomplex, maar eerder een gezonde hekel hebben aan.
En dat zit hem eigenlijk vooral in het respectloze van stug in je eigen dialect door blijven praten als je onder niet-Limburgers bent. En dat is niet een incident, maar structureel met slechts enkele uitzonderingen daargelaten.
Last edited by Thoresen on 24 Jun 2024, 22:54, edited 1 time in total.
-
- Veelbelovend talent
Nee, ik buig niet,ik krijg nog liever een ban dan dat ik anderen naar de mond moet preaten of mij moet laten beledigen.
Om heel precies te zijn, daar loopt een sukkel rond die administrator was en met 2 maten meet, trodat heet die gast, hij reageert er nog altijd, ik kan me misschien op de een of andere manier aanmelden daar maar daar heb ik niet eens meer zin in, binnen een dag heb me weer in de haren met die gast en los van het feit dat het een kindersite geworden is met in grote meerderheid pubers zonder verstand van voetballen
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Ik wil de administrators vragen om deze man niet te bannen. Dit wordt smullen.
- These users thanked the author Thoresen for the post (total 3):
- mr.top • Lorenzo von Matterhorn • Heissenberrug
-
- Veelbelovend talent
Nee niet met een specifieke reden en ook niet om jullie af te zeiken, ik wil gewoon wat lezen over wat jullie te melden hebben over Ajax maar ook over aankopen etc bij jullie, ik kon natuurlijk wel al veel lezen zonder lid te zijn maar niet alles, vandaar dat ik mij aanmeld.Lente wrote: ↑24 Jun 2024, 22:51Eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag @ajax. Heb je je met een specifieke reden aangemeld? Welke topics hebben je interesse? Lees je al langer mee hier?Standbeeld wrote: ↑24 Jun 2024, 21:47
En het leek jou wel een goed idee om je aan te melden bij een PSV forum omdat?
- These users thanked the author ajax for the post:
- NotoriousBIG046
-
- Veelbelovend talent
- ShovingNE2
- Site Admin
Natuurlijk niet. We zijn geen democratie of zo.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- Ardbeg • Lorenzo von Matterhorn • Heissenberrug
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Veelbelovend talent
Ja dat we geen democratie meer zijn daar moet ik je ook nog eens gelijk in geven
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Hatseflats
- Vedette
Je bent wel een echte Ajacied he. Denken dat je boven iedereen staat.
Als je blijft reageren heb je zo een ban. Snap überhaupt niet waarom je je hier gaat voorstellen met zulke achterlijke teksten. Waarom neem je niet een algemene naam voor je account en lees je gewoon het forum? Dat is toch wat je wilt?
Waarom hier dan stennis lopen schoppen?
-
- Veelbelovend talent
Waarom liegen?Hatseflats wrote: ↑24 Jun 2024, 23:03Je bent wel een echte Ajacied he. Denken dat je boven iedereen staat.
Als je blijft reageren heb je zo een ban. Snap überhaupt niet waarom je je hier gaat voorstellen met zulke achterlijke teksten. Waarom neem je niet een algemene naam voor je account en lees je gewoon het forum? Dat is toch wat je wilt?
Waarom niet gewoon de waarheid vertellen?
Vroeg of laat kwamen jullie er toch achter dat ik Ajacied ben.
- Hatseflats
- Vedette
Niet als je niets schrijft. Maar blijkbaar snap je dat niet.ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:05Waarom liegen?Hatseflats wrote: ↑24 Jun 2024, 23:03
Je bent wel een echte Ajacied he. Denken dat je boven iedereen staat.
Waarom niet gewoon de waarheid vertellen?
Vroeg of laat kwamen jullie er toch achter dat ik Ajacied ben.
-
- Veelbelovend talent
Ik snap het heel goed en als jullie mij willen afzeiken omdat ik open en bloot mijn clubvoorkeur zeg dan doen jullie dat maar.
ik houd van eerlijkheid.