ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 22:58
Vraag ze dan ook meteen dat ze het goed vinden dat als ik afgezeken wordt dat ik dat dan in gelijke munt ook naar jullie mag doen
Je bent wel een echte Ajacied he. Denken dat je boven iedereen staat.
Als je blijft reageren heb je zo een ban. Snap überhaupt niet waarom je je hier gaat voorstellen met zulke achterlijke teksten. Waarom neem je niet een algemene naam voor je account en lees je gewoon het forum? Dat is toch wat je wilt?
Waarom hier dan stennis lopen schoppen?
Ik schop geen stennis.
En ik sta zeker niet boven iedereen, ieder mens is gelijk voor mij.
ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:08
Ik snap het heel goed en als jullie mij willen afzeiken omdat ik open en bloot mijn clubvoorkeur zeg dan doen jullie dat maar.
ik houd van eerlijkheid.
Nooit begrepen waarom een Limburger voor ajax is . Amsterdammmers lachen echt om Limburgers.
Alleen domoren lachen iemand uit die uit een bepaalde provincie of land komt.
ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:13
Alleen domoren lachen iemand uit die uit een bepaalde provincie of land komt.
Eens. Des te meer redenen om vraagtekens te zetten bij je clubkeuze.
Ik ben al heeeeeel lang Ajax fan en niet fan van haar aanhangers, iedere ajax fan moet doen wat hij/zij wil, mij gaat het alleen om de voetbalclub en niet om de fans en zelfs niet om de veruit meeste voetballers die ook maar gewoon voorbijgangers zijn en voor een euro meer ergens anders gaan voetballen.
Balinho wrote: ↑24 Jun 2024, 23:19
@ajax be like: Hawk Tuah!
Blijf me na al die jaren nog steeds verbazen hoe 5 seconden en één zinnetje in een paar dagen tijd iemand zo wereldberoemd kunnen maken. Heerlijk, ik hou van het internet.
psvgouda wrote: ↑24 Jun 2024, 23:13
Moet je wel tegen het veelvuldig vermelden van vrouwelijke geslachtsdelen kunnen. Maar als Ajacied zal dit niet echt lastig zijn
Er zijn er hier die niet begrijpen dat ik als Limburger voor Ajax ben.
Moet je wel tegen het veelvuldig vermelden van vrouwelijke geslachtsdelen kunnen. Maar als Ajacied zal dit niet echt lastig zijn
Wat zeggen ze tegen jou?
Jij komt uit Feyenoord streek zie ik.
Niks bijzonders. Maar regelmatig merk ik dingen niet op Soms probeert iemand mij een pizza Hawaii aan te smeren, daar blijft het meestal bij. Enne... er zijn er hier veul meer uit de 'provincie' hè De combi Limburg-Ajax is overigens idd een lastige. Maar vooruit: welkom
Last edited by psvgouda on 24 Jun 2024, 23:30, edited 1 time in total.
Wat zeggen ze tegen jou?
Jij komt uit Feyenoord streek zie ik.
In het zuiden zijn we wat gemoedelijker dan in de randstad. Bovendien is psvgouda van een zeer respectabele leeftijd. Er wordt gefluisterd dat hij nog eens tegen Bonifatius zei: "Dokkum? Ik zou het niet doen... " Maar dat terzijde natuurlijk.