Waarschijnlijk heb je dezelfde omvang als Shoving, dus daar geloof ik niet in.
Prima als jij je zo voelt, geniet van je ego.
Wil je dikke en lelijke mensen ook in een hokje gaan plaatsen? Gaan we dat gewoon doen.
Last edited by NotoriousBIG046 on 25 Jun 2024, 08:26, edited 1 time in total.
Zonde dat je me nu in hetzelfde hokje plaatst als hem.
Ben hier jaren al respectvol naar iedereen toe.
Jij voelt jezelf zeker ook verheven boven de rest.
Wil je dikke en lelijke mensen ook in een hokje gaan plaatsen? Gaan we dat gewoon doen.
ShovingNE2 we pakken hem allebei maar op als compliment, toch?
Vind het dan weer niet zo lief dat je hem edit nadat ik heb gereageerd.
Kan nu weer een hele makkelijke opmerking over Limburg maken, maar die zal ik je besparen.
Vind het dan weer niet zo lief dat je hem edit nadat ik heb gereageerd.
Kan nu weer een hele makkelijke opmerking over Limburg maken, maar die zal ik je besparen.
Standbeeld wrote: ↑25 Jun 2024, 08:14
Het lijkt mij het beste dat de mods vanaf nu vragen in welke provincie iemand woont en geboren is. Dan kunnen we een apart hoekje creëeren op het forum voor @ajax, @NotoriousBIG046 en overige Duitsers.
Zonde dat je me nu in hetzelfde hokje plaatst als hem.
Ben hier jaren al respectvol naar iedereen toe.
Jij voelt jezelf zeker ook verheven boven de rest.
Voor die laatste categorie maken we ook een apart hokje. Of wacht… dat is dit hele forum al
D.Millpants wrote: ↑25 Jun 2024, 08:07
Maar, de grote vraag blijft. Heeft @ajax ook zo genoten van Ajax zoals wij dat hebben gedaan, afgelopen seizoen.
Misschien kan je die vraag stellen?
Dat is dus bij deze indirect gedaan. Ik ben graag passief assertief.
Pfoe krijg je allerlei notificaties denk je, goh ben ik toch te ver gegaan met die laatste meme blijkt het niet eens om mij te gaan. Wel pijnlijk om knuffelajacied genoemd te worden, dat wel. Anyway om wat misverstanden uit de weg te halen, ben hier niet zo om mensen naar de mond te praten ofzo. Geef mijn mening over Ajax en in deze tijden past daar het nodig cynisme bij. Verder ben ik een beetje afgestapt van dat concept 'club verdedigen', uiteindelijk ga ik hier niemand bekeren (ik heb zelfs deninho opgegeven). Als ik een speler kut vind ik hem kut, net zoals ik slecht beleid niet ga goedpraten en dan is mijn mening op een PSV of Ajaxforum daar hetzelfde over. Misschien is dat stukje supportersromantiek wat ik daarin mis, maar dat ga ik niet veranderen.
VeresRivne wrote: ↑25 Jun 2024, 18:30
Pfoe krijg je allerlei notificaties denk je, goh ben ik toch te ver gegaan met die laatste meme blijkt het niet eens om mij te gaan. Wel pijnlijk om knuffelajacied genoemd te worden, dat wel. Anyway om wat misverstanden uit de weg te halen, ben hier niet zo om mensen naar de mond te praten ofzo. Geef mijn mening over Ajax en in deze tijden past daar het nodig cynisme bij. Verder ben ik een beetje afgestapt van dat concept 'club verdedigen', uiteindelijk ga ik hier niemand bekeren (ik heb zelfs deninho opgegeven). Als ik een speler kut vind ik hem kut, net zoals ik slecht beleid niet ga goedpraten en dan is mijn mening op een PSV of Ajaxforum daar hetzelfde over. Misschien is dat stukje supportersromantiek wat ik daarin mis, maar dat ga ik niet veranderen.
Ali B was ook ooit een knuffel Marokkaan...ik denk dat je idd liever een Ajacied bent dan een knuffel variant.
Ik ben nieuw op dit forum. Begin jaren 2000 altijd actief geweest op PSV.netwerk.to maar daar is geen discussie meer te volgen.
Jarenlang SSC houder op West en sinds een jaar of 10 op vak VV.
Vak VV, NO SILENCE ;-)
Bezoek regelmatig (Europese) uitwedstrijden als mijn lage saldo (loyaliteitspunten) het toestaat.
Ik ben nieuw hier. Ben zeer benieuwd wat dit forum te bieden heeft!
Ik ben al mij hele leven PSV fan, een aantal jaar seizoenskaart gehad, maar nu niet meer.