Laat me raden: Ze willen allemaal een graantje garnaaltje van de deal meepikken?
Transferwindow 2024/25
-
- Internationale topspeler
Vorig jaar met dit jaar vergelijken heeft niet zoveel zin. PSV zat toen in een andere situatie, met voorronde CL etc. Daarnaast is het EK ook van grote invloed op de markt, er gaan opeens meer spelers bewegen waardoor de stoelendans ook groter word. Er moest vorig jaar ook veel meer gebeuren, nóg meer als deze zomer. Daarmee wil ik niet zeggen dat dit geen belangrijke zomer is, integendeel.
Ik heb echt alle vertrouwen in Brands en Stewart. Ben ook echt benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Hoop dat Schouten blijft, Teze en Mauro verlengen en uiteraard dat we op elke positie sterker bezet worden als afgelopen seizoen. Zoals Bosz terecht aangeeft, het gaat nog moeilijker worden. Opeens gaan dingen tegen zitten, iedereen is ook tegen je. Nu zorgen dat je een volgende level aantikt. Qua alles.
Ik heb echt alle vertrouwen in Brands en Stewart. Ben ook echt benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Hoop dat Schouten blijft, Teze en Mauro verlengen en uiteraard dat we op elke positie sterker bezet worden als afgelopen seizoen. Zoals Bosz terecht aangeeft, het gaat nog moeilijker worden. Opeens gaan dingen tegen zitten, iedereen is ook tegen je. Nu zorgen dat je een volgende level aantikt. Qua alles.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Vooral Lang en Schouten waren best koopjes en uitstekende aankopen. ABK was op papier ook een grote vis, maar werd door omstandigheden een complete mislukking.Massimo wrote: ↑25 Jun 2024, 10:15 Onder Stewart hebben we vorige zomer transfers gekregen of serieus interesse gehad in spelers die jaren daarvoor eigenlijk ondenkbaar waren. Lang, Schouten, Dest en Lozano vallen wat mij betreft in die categorie. Ook het serieus mee bezig zijn geweest met De Ketelaere gaf wel een bepaald ambitieniveau aan. Het werd uiteindelijk Tillman voor die positie en dat had in de jaren daarvoor ook wel gekund, maar dan was dat denk ik zonder koopoptie geweest.
Een transfer van Flamingo en vorig jaar Pepi is als je de middelen hebt wel wat makkelijker iets eerder te realiseren, maar ik verwacht ook nog wel een paar directe versterkingen uit een categorie wat vorig jaar ook gelukt is.
Ik hoop vooral op wat duidelijkheid met de korte contracten. Ik had wel gehoopt dat er tenminste 1 of 2 van de jongens Teze, Boscagli, Benitez, Land verlengd zouden zijn nu, maar voorlopig is het erg stil daarover. Dat blijf ik echt een dingetje vinden en hoop ik dat het in de toekomst wat sneller en pro-actiever gebeurd, want de balans is totaal verkeerd wat dat betreft nu.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nou.... teaser van RikElfrink van de week? Er is al het eea rond maar men wacht tot iedereen terug is van vakantie en op 1 juli weer begint? Klinkt best logisch.
https://www.ed.nl/PSV/langzaam-maar-zek ... ~ad11b1ff/PSV verlengt straks meerdere contracten en heeft ook de aanbieding aan André Ramalho nog altijd niet ingetrokken.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Menno1
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik krijg spontaan het Miami Vice melodietje in mijn hoofd.
- These users thanked the author Harminator for the post:
- Menno1
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
- Standbeeld
- Mister PSV
- mateja
Je bent niet serieus hoop ik?Standbeeld wrote: ↑25 Jun 2024, 22:04 Of hij is opeens wel te betalen voor Dortmund. Zo kan je het ook zien.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Die Florian weet geen kut.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Hij kwam toch uit Portugal?
-
- Basisspeler
Volgens La Nazione is PSV weer in onderhandeling met Aster Vranckx
- These users thanked the author Mvogoat for the post:
- SchoonGenoeg
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
-
- Legende
https://www.laviola.it/nazione-vranckx- ... -sassuolo/
Fiorentina dus al bezig met plan B.Wolfsburg-speler Aster Vranckx is momenteel in onderhandeling met PSV. Sassuolo's Thorstvedt is weer in de mode voor Fiorentina
Zoals gemeld door La Nazione lijken op het middenveld de onderhandelingen over Aster Vranckx uit Wolfsburg, die momenteel in onderhandeling is met PSV, een kleine stop te hebben gemaakt: het is in feite geen toeval dat in de afgelopen uren de naam van Kristian Thorstvedt van Sassuolo is weer in de mode
- These users thanked the author Madueke for the post:
- DoubleUCoolman
-
- Veelbelovend talent
- Ardbeg
- Mister PSV
Mooi! Ik vind het ook echt een gave speler. Mag nog bijgeschaafd worden maar dat komt helemaal goed!Gerard Karnemelk wrote: ↑26 Jun 2024, 11:10 Goed nieuws, ik was wel weer toe aan een transfer-nieuwtje
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
hebben nog steeds backup voor het middenveld nodig.
- These users thanked the author Boszball1913 for the post:
- Ardbeg