Ik denk inderdaad niet dat er ooit een club meer dan dat zal betalen maar zo te zien verwacht iedereen hier minimaal het dubbele. Onrealistisch wat mij betreft.Boszball1913 wrote: ↑26 Jun 2024, 10:30Nooit meer dan 20 miljoen? na 1 slechte pot tegen Oostenrijk met een bondscoach die het niet kan wegzetten?Kezmania wrote: ↑26 Jun 2024, 10:25 Joey gaat deze zomer echt niet weg hoor. Sowieso na dit echec zal er weinig interesse zijn. Wie staan er in de rij de kop van jut binnen te halen? Sowieso zal Veerman nooit meer dan 20 miljoen opleveren en eerlijk gezegd hou ik hem dan liever. Zou wat mij betreft een goede kandidaat zijn voor ‘Mr. PSV’.
Joey Veerman
-
- Meervoudig international
-
- Geselecteerd voor Oranje
Deed me als PSV supporter echt pijn om Joey zo te zien, zeker de beelden toen hij op de bank zat... Hoe graag ik hem ook zie blijven, lijkt me voor hem zelf juist het beste om naar een betere competitie te vertrekken. Bij ons in de eredivisie wordt hij niet meer beter, zal het moeten hebben van de Europese potjes. Juist in het buitenland kan hij hopelijk de volgende stap zetten, als het aankomt op omgaan met druk/handelingssnelheid/tempo.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat laatste lees ik niet eigenlijk. Dit vind ik wel mooi:ShovingNE2 wrote: ↑26 Jun 2024, 10:34 Elfrink verwoordt het goed en neemt ook een paar analisten netjes de maat.
https://www.ed.nl/PSV/veerman-speelde-h ... ~a527bd88/
"Vooral door anonieme dwaallichten op X wordt Veerman nu virtueel gestenigd. In een poging om hun eigen leven wat op te fleuren, zagen deze lieden mensen die falen of niet hun politieke opvattingen delen graag net boven de enkels af. Vaak anoniem. Het geeft ze eventjes een fijn gevoel en drukt hun eigen deplorabele mentale of sociale toestand wat naar de achtergrond."
For whom it may concern.
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Reijnders was geen speler van het jaar en geen kampioen + overwintering in CL en een MOTM + speler van de week in de CL
- These users thanked the author Boszball1913 for the post (total 2):
- Koenjo • Grasmat
-
We gaan het meemaken. Onthoud goed wat ik gezegd heb. Joey speelt wat mij betreft voor 90% zeker nog bij PSV volgend seizoen en dan worden de kaarten opnieuw geschud. Onder Koeman zal hij geen minuten meer maken in oranje in ieder geval.Boszball1913 wrote: ↑26 Jun 2024, 10:45Reijnders was geen speler van het jaar en geen kampioen + overwintering in CL en een MOTM + speler van de week in de CL
-
- Regelmatige invaller
Is dit ook einde interlandcarrière voor Bellingham?
- These users thanked the author tezzyunited for the post (total 3):
- Maax • BarryBanaan • De Realist
- DonyellMalen
- Legende
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Maax
Een vraag- en verkoopprijs ontstaan uit een aantal zaken. Een paar daarvan zijn clubprestaties en het niveau waarop deze prestaties tot stand komen. Voor Veerman is dit spelen bij de kampioen van Nederland, in werkelijk alle lijstjes waar mogelijk bovenaan staan voor een middenvelder, MOTM in knockout fase van de CL en daarnaast leeftijd en of een speler international is en hoe hij het met zijn land doet. Een beetje een mix van kwaliteit, potentie en zekerheid waar clubs op mikken.Kezmania wrote: ↑26 Jun 2024, 10:48We gaan het meemaken. Onthoud goed wat ik gezegd heb. Joey speelt wat mij betreft voor 90% zeker nog bij PSV volgend seizoen en dan worden de kaarten opnieuw geschud. Onder Koeman zal hij geen minuten meer maken in oranje in ieder geval.Boszball1913 wrote: ↑26 Jun 2024, 10:45
Reijnders was geen speler van het jaar en geen kampioen + overwintering in CL en een MOTM + speler van de week in de CL
Ik denk (en hoop) dat clubs die Veerman op het lijstje hebben staan, hem dusdanig goed hebben geanalyseerd dat je ook weet dat Veermand deze potten kan spelen in een team wat organisatorisch nergens op lijkt. Zo hebben we hem toch ook onder Ruud vaak genoeg zien verzuipen? Uit bij Arsenal? Rangers vorig jaar; ik ben geen 10. Onder een trainer die Joey vertrouwen geeft en hem in zijn kracht gebruikt is het gewoon een geweldige speler, maar als je twijfelt is het ook een van de eerste die kan verzuipen. Daarom is het te hopen dat Joey de juiste keuze maakt en die kans wordt op deze manier alleen maar groter.
Zelf vind ik Veerman vergelijken met een speler van AZ (die weliswaar wat jonger was) niet de goede vergelijking en doe je Joey wel tekort. Reijnders heeft logischerwijs veel geleerd bij Milan, waar Joey dat ongetwijfeld gaat doen als hij de stap maakt naar het buitenland. Hem afrekenen op 1 potje en dan zeggen dat clubs hem voor 20 meloenen op kunnen halen is onzin, dan moet je hem gewoon nog een jaar houden.
Is niet tegen jou (ieder zn mening ) maar met Joey koop je echt wel een hele goede speler die wanneer je hem in zijn kracht gebruikt wedstrijden voor je gaat beslissen.
- Juancho
- Mister PSV
Los van het vreselijk overdreven gedoe in de media en al die mafkezen op afvoerputjes als Twitter... als je even rustig bijv. de passes en balverlies van Veerman bekijkt dan was het ook gewoon ver onder de maat. Dat had verder ook weinig met Koeman of een niet ingespeeld elftal te maken. Gewoon simpele passes naar een speler in hetzelfde shirt gingen al mis. Wat dat betreft mag Veerman zeker voor een deel vooral naar zichzelf kijken en gelukkig doet hij dat ook gezien zijn goede teksten. Of het nu druk, spanning of vorm is... geen idee maar met de concurrentie die er bij Oranje is op het middenveld is het gewoon te weinig wat hij liet zien. Kunnen we moeilijk over doen, maar zo werkt het bij een land en zeker op een eindtoernooi.
Dat een aantal mafkezen zoals die VI gang lopen te roepen dat het einde interland carrière is gaat natuurlijk helemaal nergens op en daarvan vind ik wel dat je als Koeman maar misschien ook als v. Dijk als aanvoerder eens stevig de pers mag toespreken dat dit helemaal nergens over gaat.
Dat een aantal mafkezen zoals die VI gang lopen te roepen dat het einde interland carrière is gaat natuurlijk helemaal nergens op en daarvan vind ik wel dat je als Koeman maar misschien ook als v. Dijk als aanvoerder eens stevig de pers mag toespreken dat dit helemaal nergens over gaat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- De Realist
- Internationale topspeler
Dat laatste helemaal mee eens Jan. Toont aan wat voor "team" het is dat dit niet gebeurt. Manmanman wat een contrast met ons PSV zeg
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Balinho
- Internationale topspeler
Buiging, mijnheer RikElfrink. The Voice of Reason in an E-World gone mad.ShovingNE2 wrote: ↑26 Jun 2024, 10:34 Elfrink verwoordt het goed en neemt ook een paar analisten netjes de maat.
https://www.ed.nl/PSV/veerman-speelde-h ... ~a527bd88/
- These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
- SKERLA • IvanNielsen
- ShovingNE2
- Site Admin
Die dikke rooie liet het gewoon gebeuren. Falentijn zei het tegen Koeman en die reageerde daar niet eens op.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Paulus22
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Gelukkig hebben we altijd Denzel nogDe Realist wrote: ↑26 Jun 2024, 11:12 Dat laatste helemaal mee eens Jan. Toont aan wat voor "team" het is dat dit niet gebeurt. Manmanman wat een contrast met ons PSV zeg
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -hier.html
- These users thanked the author Madueke for the post (total 4):
- De Realist • tezzyunited • Jordi • Ykhim
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Koeman weet er gewoon geen team van te maken. Zit totaal geen idee achter het spel. Geeft Depay als spits veel te veel een vrije rol. En daar kan die wel goed in zijn maar dan moet dat vanaf links met een echte spits erbij. Maar daar staat Gakpo, de enigste die opzich wel levert.
Maar goed, voor veerman wel heel zuur. Vond de wissel helemaal terecht. Maar je neemt wel al het vertrouwen van hem af, die komt er niet meer in. Als Koeman echt ballen had gehad, dan had hij in de rust er nog 2/3 gewisseld.
Koeman geeft bepaalde spelers veel te veel krediet en sommige spelers die wat meer vertrouwen nodig hebben die weet hij kapot te maken door constant in een andere samenstelling te spelen.
Maar goed, voor veerman wel heel zuur. Vond de wissel helemaal terecht. Maar je neemt wel al het vertrouwen van hem af, die komt er niet meer in. Als Koeman echt ballen had gehad, dan had hij in de rust er nog 2/3 gewisseld.
Koeman geeft bepaalde spelers veel te veel krediet en sommige spelers die wat meer vertrouwen nodig hebben die weet hij kapot te maken door constant in een andere samenstelling te spelen.
- These users thanked the author Stratumseind12 for the post:
- ziege maar ook zagge
- Maax
Aanvoerder waardig onze Denzel.Madueke wrote: ↑26 Jun 2024, 11:21Gelukkig hebben we altijd Denzel nogDe Realist wrote: ↑26 Jun 2024, 11:12 Dat laatste helemaal mee eens Jan. Toont aan wat voor "team" het is dat dit niet gebeurt. Manmanman wat een contrast met ons PSV zeg
- These users thanked the author Maax for the post (total 2):
- DonyellMalen • Balinho
-
- Veelbelovend talent
Denzel, toch weer onze hoop in bange dagenMadueke wrote: ↑26 Jun 2024, 11:21Gelukkig hebben we altijd Denzel nogDe Realist wrote: ↑26 Jun 2024, 11:12 Dat laatste helemaal mee eens Jan. Toont aan wat voor "team" het is dat dit niet gebeurt. Manmanman wat een contrast met ons PSV zeg
-
- Legende
Veerman hoort bij de vormgevers van PSV, maar dan is het niet reëel om de te verwachten dat hij ook meteen het Nederlands elftal vormgeeft. Dat geeft misschien ook wel het gebrek aan kwaliteit aan bij het Nederlands elftal. Net als dat er van Simons vanaf de eerste interland al veel verwacht werd. Net zoals een groot talent bij een club als daar na een half jaar naar wordt gekeken dat die het maar moet doen en dus ook de hoon over zich heen krijgt omdat de teamsamenstelling niet klopt en te zwak is.
Veerman speelde heel slecht en ik begreep de wissel wel, maar het was wel collectief slecht en het resterende gedeelte van de eerste helft werd er ook niet beter of slechter van. De tweede helft was iets beter, maar ook toen bleven de ruimtes groot. Veerman was het eerste half uur met Geertruida misschien wel de grootste dissonanten, maar de rest speelde ook matig, slecht of heel slecht.
Aan Koeman is het nu om Veerman te beschermen nu hij de hoon zo over zich heen krijgt en als hij op de training zich laat zien, dat is wel een voorwaarde, dan vind ik eigenlijk ook dat hij hem moet opstellen in de achtste finales. Dan laat je zien vertrouwen te hebben. Speelt hij dan vervolgens weer slecht dan kan je hem wisselen en als Nederland door gaat naar de kwartfinale hem wel op de bank zetten. En als Koeman besluit hem niet in de basis te zetten door hem dan minstens 20-30 minuten te laten invallen.
Veerman speelde heel slecht en ik begreep de wissel wel, maar het was wel collectief slecht en het resterende gedeelte van de eerste helft werd er ook niet beter of slechter van. De tweede helft was iets beter, maar ook toen bleven de ruimtes groot. Veerman was het eerste half uur met Geertruida misschien wel de grootste dissonanten, maar de rest speelde ook matig, slecht of heel slecht.
Aan Koeman is het nu om Veerman te beschermen nu hij de hoon zo over zich heen krijgt en als hij op de training zich laat zien, dat is wel een voorwaarde, dan vind ik eigenlijk ook dat hij hem moet opstellen in de achtste finales. Dan laat je zien vertrouwen te hebben. Speelt hij dan vervolgens weer slecht dan kan je hem wisselen en als Nederland door gaat naar de kwartfinale hem wel op de bank zetten. En als Koeman besluit hem niet in de basis te zetten door hem dan minstens 20-30 minuten te laten invallen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Gaat ie niet doen. Deed hij gisteren niet. Veerman is de schuldige. Dat we vervolgens een uur lang niets presteren en onderuit gaan tegen Oostenrijk ziet hij niet. Eigen hachje beschermen. Koeman is niveau FC Utrecht. Kan niet mee in het trainersgeweld op hoger niveau, maar zal altijd de spelers de schuld geven.
Behalve als Joey vooruit is gegaan zonder bal. Dan is Koeman en zijn staf daar verantwoordelijk voor, niet Bosz en zijn staf. Altijd de credits pakken maar als het fout gaat is het een laffe dakhaas die anderen onder de bus gooit.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- IvanNielsen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Regelmatige invaller
Die dikke rooie gooide de hele selectie wel voor de bus, als speler zou ik daar ook niet heel vrolijk van geworden zijn. Het lag aan iedereen behalve aan de t rainer. Herkenbaar gedrag van Koeman.ShovingNE2 wrote: ↑26 Jun 2024, 11:17Die dikke rooie liet het gewoon gebeuren. Falentijn zei het tegen Koeman en die reageerde daar niet eens op.
Jammer voor Veerman gisteren, krijg altijd het idee dat Koeman het sowieso niet in hem ziet zitten, en hem als oorzaak van de blessures noodgedwongen meegenomen heeft, en hem nu, al dan niet terecht, keihard laat vallen.
-
- Regelmatige invaller
Denzel, één van de spelers die het altijd laat zien bij Oranje. In ieder geval altijd voorop in de strijd gaat. Opkomt voor teamgenoten, zie nu, Argentinië op het WK. Maar wat doet die dikke rooie? Op de bank zetten in plaats van Geertruida die er werkelijk niets van bakt en hem nota bene niet eens laat invallen, terwijl je doelpunten nodig hebt.Madueke wrote: ↑26 Jun 2024, 11:21Gelukkig hebben we altijd Denzel nogDe Realist wrote: ↑26 Jun 2024, 11:12 Dat laatste helemaal mee eens Jan. Toont aan wat voor "team" het is dat dit niet gebeurt. Manmanman wat een contrast met ons PSV zeg
- These users thanked the author tezzyunited for the post:
- De Realist
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Het waren ook vragen waarop hij niet echt antwoord kon geven. Dan moet hij gaan invullen voor Veerman en dat deed hij dus ook niet. Hij had Veerman het best kunnen beschermen door hem niet op te stellen. Dat is de grootste fout van Koeman geweest.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Vedette
Jij bent geen fan van Veerman blijkt maar weer uit deze post. Koeman had Veerman namelijk moeten beschermen in dat interview. Nee, in plaats daarvan duwde hij hem alleen maar verder naar de afgrond door te stellen dat hij het ook allemaal niet begreep waar de slordigheid van Joey vandaan kwam. Los van dat, had hij beter óf kunnen wachten tot de rust met de wissel óf 2 man moeten wisselen (aangezien driekwart van het elftal hiervoor in aanmerking kwam), zodat deze mediahetze op de persoon Joey - versterkt door Koeman - wat minder heftig zou zijn geweest.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 14):
- Grasmat • Tomm • tezzyunited • Robson de Souza • Tijn • Tjompie • TomPSV023 • Boktor • milansandro • robert_94 • JandeVakantieman • Ykhim • De Realist • Alex Rodrigo Dias da Costa