Feyenoord
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Ze vragen 35 meloenen voor Wijfer.... waar gaat dit heen.
We can't change the world until we change ourselves.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nergens dan lijkt me.NotoriousBIG046 wrote: ↑26 Jun 2024, 10:40 Ze vragen 35 meloenen voor Wijfer.... waar gaat dit heen.
-
- Legende
Richting de 30 en dat zou dan gewoon een uitstekende deal zijn voor Feyenoord. Dat is kleingeld in de Premier League.
Overigens schijnt Excelsior een hoog doorverkooppercentage te hebben, dus dan neemt de noodzaak om Driouech snel te verkopen ook af.
Overigens schijnt Excelsior een hoog doorverkooppercentage te hebben, dus dan neemt de noodzaak om Driouech snel te verkopen ook af.
-
- Meervoudig international
Lol. En in een ander topic verwacht men het dubbele voor Veerman. De roze bril viert weer hoogtij hier. Wieffer is gewoon een prima middenvelder.
-
- Legende
-
- Legende
Wieffer is toch ook nauwelijks getest nog?
Heeft uiteraard een geweldige ontwikkeling doorgemaakt als nobody. Maar kan de ene wedstrijd een 4 scoren en de andere wedstrijd een 8. Daarnaast vind ik hem best traag in zijn handelingssnelheid op momenten. Zou als scout niet snel adviseren daar 35 miljoen voor neer te leggen.
Heeft uiteraard een geweldige ontwikkeling doorgemaakt als nobody. Maar kan de ene wedstrijd een 4 scoren en de andere wedstrijd een 8. Daarnaast vind ik hem best traag in zijn handelingssnelheid op momenten. Zou als scout niet snel adviseren daar 35 miljoen voor neer te leggen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Euh ja, Veerman is dan ook simpelweg een stuk beter dan Wieffer en niet 1 op 1 te vergelijken. Die zou bij ons niet eens basis staan.
- Trixm
- Vedette
Alle spelers van de concurrentie worden gedownplayed en eigen spelers worden de hemel in geprezen, welkom bij het forum!
Wieffer gaat uiteraard meer dan 30 opleveren, net als hancko overigens, twee sterkhouders van dit Feyenoord.
Saibari is underrated.
- Juancho
- Mister PSV
Wieffer een miljoen of 30, Veerman een miljoen of 40. Lijkt me niet zo gek toch? De ED is ondertussen ook gewoon de 6de competitie he, helemaal goed dat we ook eens van ons afbijten. Ook alleen maar goed voor de ED dat er meer geld binnenkomt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Grasmat
- Lid van verdienste
-
- Internationale topspeler
Af en toe is het ook geluk hebben wie zich meldt. Er schijnt nu maar 1 club concreet te zijn voor Wieffer, dus of veel clubs vinden hem dit bedrag niet waard, of er is überhaupt weinig belangstelling voor hem. Zo hebben wij een keer geluk gehad met Locadia, die voor een flink bedrag vertrok. Veerman zou na zo'n seizoen normaal gesproken zeker richting de 40 waard zijn, of het EK daar heel veel aan veranderd vraag ik me af. Al is het in de media natuurlijk altijd zo dat een PSV'er zich continu wel ergens weer moet bewijzen om een flink bedrag waard te zijn. De meeste clubs/scouts zullen vast niet door 2 wedstrijden tegen Polen en Oostenrijk, in een zwak Nederlands elftal, zijn hele beoordeling veranderen.
-
- Meervoudig international
30mln Pond hè, dus 35mln EUR
-
- Vedette
Mag ik jullie voorstellen, de nieuwe Jorgensen:
https://www.soccernews.nl/news/pijnlijk ... o-gimenez/
Die gaat over 2 jaar voor 3 miljoen naar Celta Da Vigo of Bournemouth.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Captain(C)
- Standbeeld
- Mister PSV
Lijkt mij blufpoker van Feyenoord. Met die Argentijnse spits lijken ze voor te sorteren op een vertrek van Gimenez. Anders zit je straks met 3 dure spitsen (alle 3 non-EU volgens mij). De vraagprijs voor Gimenez zal nog wel gaan zakken richting het einde van de window.
- DonyellMalen
- Legende
Ja he he, die gozer heeft geen knikker geraakt de tweede seizoenshelft en was zelfs bijna een hinder voor het team. Daar gaan clubs geen hoge bedragen voor neerleggen.
-
- Legende
De vraag is of ze half augustus er ook nog zo in staan als Gimenez nog bij Feyenoord speelt. In deze fase kunnen ze het zich nog veroorloven.Robson de Souza wrote: ↑26 Jun 2024, 16:11 Mag ik jullie voorstellen, de nieuwe Jorgensen:
- DonyellMalen
- Legende
Als ze een bedrag van om en nabij de 35 miljoen krijgen voor Wieffer is dat een keurige deal voor ze. Recordverkoop zelfs.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik heb geen beeld van de Copa America gezien maar hij is 2x na ongeveer een uur gewisseld, 0 goals en een gele kaart.DonyellMalen wrote: ↑26 Jun 2024, 16:18 Ja he he, die gozer heeft geen knikker geraakt de tweede seizoenshelft en was zelfs bijna een hinder voor het team. Daar gaan clubs geen hoge bedragen voor neerleggen.
Ziet er niet naar uit dat hij zijn vorm weer gevonden heeft.
- Grasmat
- Lid van verdienste
Santi trekt zijn goede vorm voorlopig nog lekker ff door:
https://www.ed.nl/buitenlands-voetbal/s ... ~a0e2bd23/
https://www.ed.nl/buitenlands-voetbal/s ... ~a0e2bd23/
- Standbeeld
- Mister PSV
Standbeeld wrote: ↑26 Jun 2024, 16:17 Lijkt mij blufpoker van Feyenoord. Met die Argentijnse spits lijken ze voor te sorteren op een vertrek van Gimenez. Anders zit je straks met 3 dure spitsen (alle 3 non-EU volgens mij). De vraagprijs voor Gimenez zal nog wel gaan zakken richting het einde van de window.
Er ontstaat dadelijk gewoon een noodzaak om Gimenez te verkopen. Ze gaan daar echt niet met drie dure spitsen het seizoen in. Kopende clubs weten dit.